Mene allekirjoittamaan
http://www.adressit.com/kari_makisen_erottava
Vaadimme Kari Mäkistä eroamaan
6
89
Vastaukset
- viittä vaille valmis
Sitten kun saatte Mäkisen savustettua pihalle niin lähden itse kirkosta. Niinkuin varmaan muutama tuhat muutakin. Jääkää sitten pyhistelemään omalla porukallanne, uskoa kun voi ilman teitä muita parempiakin.
- LUE 2.Tim. 3.luku
Mun napaa ei Mäkisen jutut kaiva,
ikävä että artonissit menettää sen takia Yöunensa ja itkee
nyt eletään Raamatun kertomaa 'lopun aikaa' jolloi
jumalattomat tulevat yhä pahemmin jumalattomiksi
sen näkee kyllä jo siitäkin että Oyhä Avioliitto
alennetaan homojen härskiksi suhteeksi
et osaa Arto-Poika lukea Raamatusta Lopun ajan merkkejä?
ne on merkki LOPUSTA nuo jumalattomat touhut - vajakki arto
Artohan on eronnut kirkosta jo aikoja sitten. Miksi tätä vajakkia evlut kirkon asiat vielä niin kiinnostavat?
- kyllästynyt sinuun
Onko sinulla joku ongelma itsesi kanssa kun vainoat muita? Olet sairas hae apua itsellesi!
- huohhh
Allekirjoitin, kiitos linkistä! Kirkko ei ole mikään hyväntekeväisyys järjestö, vaan Kirkko! Mikä siinä on pappien niin vaikeaa tajuta?! Perustakaa erikseen hyväntekeväisyys järjestö.! Minä haluan kuulua kirkkoon enkä maalliseen "järjestöön".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902847- 2081121
- 751033
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti167947- 66868
- 65822
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.93723Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20676- 65665
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57578