Soini petti jytkyntekijät.

hyväuskoiset hölmöt

Suuri osa näkyvistä jytkyntekijöistä on erotettu puolueesta loikkareiden toimesta ja SMP taustaisten järjestösihteerien Kataja ja Kortessalmi.
Soini siirsi rahat säätiöön ja mesoaa nyt 45 kansanedustajasta ja kuudesta ministeristä, joka saa kansan karttamaan tätä suuruudenhullua narsistia. Tarkoitushan on hajoittaa perussuomalaiset samoin, kuin SMP aikoinaan.

113

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei soiniuskovainen

      Naulankantaan.

      • Kyllä vaikea on Soiniin ja puoluehallitukseen todella luottaa, kun puolueen hallitus ei Soinin johdolla noudata edes puolueen sääntöjen 16 §:lääkään !


      • Kärsämäki
        aimo.remes kirjoitti:

        Kyllä vaikea on Soiniin ja puoluehallitukseen todella luottaa, kun puolueen hallitus ei Soinin johdolla noudata edes puolueen sääntöjen 16 §:lääkään !

        Soini katsoi läpi sormien senkin kun kärsämäen kunnallisvaaleihin hyväksyttiin henkilö, joka oli saanut tuomion lapseensekaantumisesta ja pääsi vieläpä valtuustoon.

        Remes kun olet niin suoraselkäinen, niin mitä mieltä itse olet tästä?
        Oliko oikein ottaa listalle lapsen hyväksikäytöstä tuomittu?


      • Kärsämäki kirjoitti:

        Soini katsoi läpi sormien senkin kun kärsämäen kunnallisvaaleihin hyväksyttiin henkilö, joka oli saanut tuomion lapseensekaantumisesta ja pääsi vieläpä valtuustoon.

        Remes kun olet niin suoraselkäinen, niin mitä mieltä itse olet tästä?
        Oliko oikein ottaa listalle lapsen hyväksikäytöstä tuomittu?

        Olen vastannut listasta,kenelläkään ei ollut tietoa tuomiosta.Tuomio on kärsitty joten yksi riittänee.
        Tästä vaalipiiristä on kansanedustajakin jolla oli 7 kk ehdonalainen vankilatuomio,mutta Soinin välpän läpi meni ja jälleen on ehdolla.
        Soinin puheet, kirjoitukset ja käytännön teot ovat erittäin ristiriitaiset.
        Minä en kiertele vastuutani puoluehallituksen tapaan, minä en tiennyt, mutta he tietävät ainakin nyt.


      • entäs maaviinakokki?
        aimo.remes kirjoitti:

        Olen vastannut listasta,kenelläkään ei ollut tietoa tuomiosta.Tuomio on kärsitty joten yksi riittänee.
        Tästä vaalipiiristä on kansanedustajakin jolla oli 7 kk ehdonalainen vankilatuomio,mutta Soinin välpän läpi meni ja jälleen on ehdolla.
        Soinin puheet, kirjoitukset ja käytännön teot ovat erittäin ristiriitaiset.
        Minä en kiertele vastuutani puoluehallituksen tapaan, minä en tiennyt, mutta he tietävät ainakin nyt.

        listalle nousussa tiemmä???


      • Ihmettelijä
        aimo.remes kirjoitti:

        Olen vastannut listasta,kenelläkään ei ollut tietoa tuomiosta.Tuomio on kärsitty joten yksi riittänee.
        Tästä vaalipiiristä on kansanedustajakin jolla oli 7 kk ehdonalainen vankilatuomio,mutta Soinin välpän läpi meni ja jälleen on ehdolla.
        Soinin puheet, kirjoitukset ja käytännön teot ovat erittäin ristiriitaiset.
        Minä en kiertele vastuutani puoluehallituksen tapaan, minä en tiennyt, mutta he tietävät ainakin nyt.

        "Tuomio on kärsitty joten yksi riittänee." Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää?

        Hän on tietysti kärsinyt tuomionsa ja toivottavasti maksanut 20000 euron korvaukset, mutta, minusta tuntuu, niin oudolta, että kun viime kunnallisvaalien alla silloinen puoluesihteeri Ossi Sandvik, nimeomaisesti julkisesti painotti, että puolue tulee olemaan tarkkana siitä, että listoille ei oteta vakavista rikoksista tuomittuja ja nyt kuitenkin otettiin, niin mihin tässä nyt voi enään luottaa?

        Minusta Aimo tässä on nyt iso ristiriita ja jos sinulla ei ollut tietoa tuomiosta, niin syyllistyikö tuomion saanut ehdokas salailuun? ja eikö mitään olisi voinut tehdä kun asia tuli ilmi?


      • Kotka nainen
        aimo.remes kirjoitti:

        Olen vastannut listasta,kenelläkään ei ollut tietoa tuomiosta.Tuomio on kärsitty joten yksi riittänee.
        Tästä vaalipiiristä on kansanedustajakin jolla oli 7 kk ehdonalainen vankilatuomio,mutta Soinin välpän läpi meni ja jälleen on ehdolla.
        Soinin puheet, kirjoitukset ja käytännön teot ovat erittäin ristiriitaiset.
        Minä en kiertele vastuutani puoluehallituksen tapaan, minä en tiennyt, mutta he tietävät ainakin nyt.

        "Olen vastannut listasta,kenelläkään ei ollut tietoa tuomiosta"

        Aimo tuo väitteesi on kyllä todella epäuskottava, kun asiaa vatvottiin etelä suomessa saakka vaalien alla ja kärsämäessä ei muka tiedetty mitään? hah hah..


      • 16§ sisältö?
        aimo.remes kirjoitti:

        Kyllä vaikea on Soiniin ja puoluehallitukseen todella luottaa, kun puolueen hallitus ei Soinin johdolla noudata edes puolueen sääntöjen 16 §:lääkään !

        Pistäkkö pykälänkin kun sillä rehvastelet? ettei mene palstan tavan mukaan arvailuksi.


      • Kärsämäki kirjoitti:

        Soini katsoi läpi sormien senkin kun kärsämäen kunnallisvaaleihin hyväksyttiin henkilö, joka oli saanut tuomion lapseensekaantumisesta ja pääsi vieläpä valtuustoon.

        Remes kun olet niin suoraselkäinen, niin mitä mieltä itse olet tästä?
        Oliko oikein ottaa listalle lapsen hyväksikäytöstä tuomittu?

        Kärsämäki, vastasin jo kerran mutta näyttääpä ylläpito hyväntahtoiseti poistaneen vastaukseni.
        Otan täyden vastuun tuomionsaaneen ehdokkaaksi ottamisesta eikä vastuu tästä kuulu Soinille.
        En tiennyt tapauksesta,asianomainen on tuomionsa kärsinyt joten yksi riittänee.
        Soinilla oli välppä suuresti raollaan,sillä vaalipiiristämme valittiin kansaedustajaksi henkilö jolla oli 7 kk ehdonalainen rattijuoppoustuomio,tosin tuo ehdonalaisuusaika oli jo päättynyt.
        Poistakaa tämäkin vastaukseni demokratianne nimissä.


      • 16§ sisältö? kirjoitti:

        Pistäkkö pykälänkin kun sillä rehvastelet? ettei mene palstan tavan mukaan arvailuksi.

        Puolue rehvastelee.Googleta Perussuomalaiset Rp säännöt, ei pitäisi olla liian vaikeata tiedonhaluiselle.


      • Kotka nainen kirjoitti:

        "Olen vastannut listasta,kenelläkään ei ollut tietoa tuomiosta"

        Aimo tuo väitteesi on kyllä todella epäuskottava, kun asiaa vatvottiin etelä suomessa saakka vaalien alla ja kärsämäessä ei muka tiedetty mitään? hah hah..

        Näyttö siitä vatvomisesta ennenvaaleja, kiitos!
        Vasta paljon vaalien jälkeen naamakirjassa tämäkin asia tuli näkyviin,faktat esiin!


      • Pelkkää uhoako?
        aimo.remes kirjoitti:

        Puolue rehvastelee.Googleta Perussuomalaiset Rp säännöt, ei pitäisi olla liian vaikeata tiedonhaluiselle.

        Sinä niistä triiskutat, siis sinun hommasi on myös esiin tuoda, tai sitten pidät turpasi kiinni! sellainen on kai sitä suoraselkäisyyttä, josta sinäkin itseäsi kovasti mainostat!


      • kylmää faktaa,,,
        Pelkkää uhoako? kirjoitti:

        Sinä niistä triiskutat, siis sinun hommasi on myös esiin tuoda, tai sitten pidät turpasi kiinni! sellainen on kai sitä suoraselkäisyyttä, josta sinäkin itseäsi kovasti mainostat!

        Aimo Remes on rohkea mies, toisin kuin täällä päivystävät pari soiniWätystä.


      • ..tuttaa pulmuset
        kylmää faktaa,,, kirjoitti:

        Aimo Remes on rohkea mies, toisin kuin täällä päivystävät pari soiniWätystä.

        Niin varmaan! Taas yksi maailman rehellisin mies, kun on tullut turpaan ja joutunut jäähylle, seuraavaksi varmaan Kepun listoilla maailman rehellisin mies.


      • Ihmettelijä kirjoitti:

        "Tuomio on kärsitty joten yksi riittänee." Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää?

        Hän on tietysti kärsinyt tuomionsa ja toivottavasti maksanut 20000 euron korvaukset, mutta, minusta tuntuu, niin oudolta, että kun viime kunnallisvaalien alla silloinen puoluesihteeri Ossi Sandvik, nimeomaisesti julkisesti painotti, että puolue tulee olemaan tarkkana siitä, että listoille ei oteta vakavista rikoksista tuomittuja ja nyt kuitenkin otettiin, niin mihin tässä nyt voi enään luottaa?

        Minusta Aimo tässä on nyt iso ristiriita ja jos sinulla ei ollut tietoa tuomiosta, niin syyllistyikö tuomion saanut ehdokas salailuun? ja eikö mitään olisi voinut tehdä kun asia tuli ilmi?

        Asia tuli ilmi vasta kun asianomainen oli valittu valtuustoon eräs uusi valtuutettumme joka nyt on eronnut ryhmästä ja paikallisyhdistyksestä alkoi vaatimaan henkilön erottamista valtuusto ryhmästä.
        Ryhmässä totesimme hänen kärsineen tuoionsa eikä ryhmän tehtävänä ole toista tuomiota syytä antaa.
        Ei minulla eikä ryhmällä ole mitään salattavaa asiassa,mutta tällä eroa vaatineella ehkä on paljonkin.


      • ..tuttaa pulmuset kirjoitti:

        Niin varmaan! Taas yksi maailman rehellisin mies, kun on tullut turpaan ja joutunut jäähylle, seuraavaksi varmaan Kepun listoilla maailman rehellisin mies.

        tuttaa pulmuset, voin avoimesti tunnustaa paljon olen rikkonut Jumalaani vastaan,mutta näistä olen vapaa,miehiin enkä eläimiin ole koskaan sekaantunut, enkä Maalaisliito-Kepua koskaan äänestänyt ja tällä järjellä en varmaan äänestäkään.


      • 16§ uupuu edelleen
        aimo.remes kirjoitti:

        tuttaa pulmuset, voin avoimesti tunnustaa paljon olen rikkonut Jumalaani vastaan,mutta näistä olen vapaa,miehiin enkä eläimiin ole koskaan sekaantunut, enkä Maalaisliito-Kepua koskaan äänestänyt ja tällä järjellä en varmaan äänestäkään.

        sitä pykälää odotellessa rehdiltä mieheltä, joka kuitenkin pyrkii toimimaan palstalle ominaiseen tapaan, kaikki on lukijan vastuulla :)


      • 16§ uupuu edelleen kirjoitti:

        sitä pykälää odotellessa rehdiltä mieheltä, joka kuitenkin pyrkii toimimaan palstalle ominaiseen tapaan, kaikki on lukijan vastuulla :)

        16 § uupuu edelleen!
        En minä sinun avuttomuudellesi tämän enempää apua antaa voi, jos et osaa Googlettaa, Perussuomalaiset rp säännöt .


      • Älä nyt kiertele
        aimo.remes kirjoitti:

        Asia tuli ilmi vasta kun asianomainen oli valittu valtuustoon eräs uusi valtuutettumme joka nyt on eronnut ryhmästä ja paikallisyhdistyksestä alkoi vaatimaan henkilön erottamista valtuusto ryhmästä.
        Ryhmässä totesimme hänen kärsineen tuoionsa eikä ryhmän tehtävänä ole toista tuomiota syytä antaa.
        Ei minulla eikä ryhmällä ole mitään salattavaa asiassa,mutta tällä eroa vaatineella ehkä on paljonkin.

        Ehdolle asettuneiden piti ainakin minun saamieni tietojen mukaan kertoa, onko tuomittu vakavasta rikoksesta ja tämä ehdokas ei sitä kertonut, niin mitä vastuunkantamista tämä Aimo on?


      • aimo.remes kirjoitti:

        Kärsämäki, vastasin jo kerran mutta näyttääpä ylläpito hyväntahtoiseti poistaneen vastaukseni.
        Otan täyden vastuun tuomionsaaneen ehdokkaaksi ottamisesta eikä vastuu tästä kuulu Soinille.
        En tiennyt tapauksesta,asianomainen on tuomionsa kärsinyt joten yksi riittänee.
        Soinilla oli välppä suuresti raollaan,sillä vaalipiiristämme valittiin kansaedustajaksi henkilö jolla oli 7 kk ehdonalainen rattijuoppoustuomio,tosin tuo ehdonalaisuusaika oli jo päättynyt.
        Poistakaa tämäkin vastaukseni demokratianne nimissä.

        Tästä ketjusta ei ole ainuttakaan kommenttiasi poistettu, eikä muistaakseni myöskään palstalta.

        Käy siis kampanjasi jollain muilla foorumeilla, kuten muutkin saavat luvan tehdä.


      • Pelkkää uhoako? kirjoitti:

        Sinä niistä triiskutat, siis sinun hommasi on myös esiin tuoda, tai sitten pidät turpasi kiinni! sellainen on kai sitä suoraselkäisyyttä, josta sinäkin itseäsi kovasti mainostat!

        Käy lukemassa Kuusamo 24 sivulta "kysymys järjestösihteeri Kortesalmelle", niin siellä on valmiiksi kirjoitettuna, riittääkö opastukseksi ?


      • Olet siis samanlaine
        aimo.remes kirjoitti:

        16 § uupuu edelleen!
        En minä sinun avuttomuudellesi tämän enempää apua antaa voi, jos et osaa Googlettaa, Perussuomalaiset rp säännöt .

        paskaa jauhava vänkyrä kuten muutkin kaltaisesi "oikeamieliset" väärinkohdellut . . qvistit. hyi ..lvetti tuollaisia !


      • ulrich kirjoitti:

        Tästä ketjusta ei ole ainuttakaan kommenttiasi poistettu, eikä muistaakseni myöskään palstalta.

        Käy siis kampanjasi jollain muilla foorumeilla, kuten muutkin saavat luvan tehdä.

        Kiitos, ymmärrän uhkaukses, jo nimimerkkisi saa ihoni kananlihalle.


      • Olet siis samanlaine kirjoitti:

        paskaa jauhava vänkyrä kuten muutkin kaltaisesi "oikeamieliset" väärinkohdellut . . qvistit. hyi ..lvetti tuollaisia !

        Kiitos, "asiallisesta" henkilöön menevästä kommentistasi !


      • Onpas miellyttävä
        aimo.remes kirjoitti:

        Kiitos, ymmärrän uhkaukses, jo nimimerkkisi saa ihoni kananlihalle.

        asiallinen tyyppi.

        Muutama kommentti sinulta palstalle, enkä ihmettele yhtään ongelmiasi.
        Sinua on nyt jo sitten uhkailtukin luotsin toimesta, esiintuomastasi pykälästä kysyjä on tyhmä "tiedonhakukyvytön" jne. jne.


      • Olet siis samanlaine
        aimo.remes kirjoitti:

        Kiitos, "asiallisesta" henkilöön menevästä kommentistasi !

        Henkilö käsittääkseni jättää viittaamansa information antamatta, ja ilmoittaa toisen henkilön, lukijan olevan velvollinen sen itse selvittämään, mikäli haluaa täsmällistä tietoa, siis siitä, johon henkilö on viitannut kirjoituksessaan, ja "syyttäessään" puoluetta kyseisen 16§ noudattamatta jättämisestä, jonka sisällöstä lukija-henkilö ei ole tietoinen.
        Voisin siis todeta, että aika asiallinen ja osuva on tuo kommentti sinusta ja toiminnastasi, ja selittänee monta asiaa.


      • Naulan kantaan!!
        Olet siis samanlaine kirjoitti:

        Henkilö käsittääkseni jättää viittaamansa information antamatta, ja ilmoittaa toisen henkilön, lukijan olevan velvollinen sen itse selvittämään, mikäli haluaa täsmällistä tietoa, siis siitä, johon henkilö on viitannut kirjoituksessaan, ja "syyttäessään" puoluetta kyseisen 16§ noudattamatta jättämisestä, jonka sisällöstä lukija-henkilö ei ole tietoinen.
        Voisin siis todeta, että aika asiallinen ja osuva on tuo kommentti sinusta ja toiminnastasi, ja selittänee monta asiaa.

        "ilmoittaa toisen henkilön, lukijan olevan velvollinen sen itse selvittämään, mikäli haluaa täsmällistä tietoa, siis siitä, johon henkilö on viitannut kirjoituksessaan, ja "syyttäessään" puoluetta kyseisen 16§ noudattamatta jättämisestä, jonka sisällöstä lukija-henkilö ei ole tietoinen."

        Aimo Remes on kyllä monessa asiassa suora ja oikeassa, mutta tässä asiassa hän kieltämättä toimii jo omien periaatteidensa vastaisesti.

        Aimo kirjoittaa tuolla ylempänä seuraavasti:"Näyttö siitä vatvomisesta ennenvaaleja, kiitos!
        Vasta paljon vaalien jälkeen naamakirjassa tämäkin asia tuli näkyviin,faktat esiin!"

        Eli Aimolla on pokkaa esittää moista, mutta kun häneltä vaaditaan jotain, niin ei ja ei! Lapsellista Aimolta sanon minä!


      • Kiertelyä
        aimo.remes kirjoitti:

        Näyttö siitä vatvomisesta ennenvaaleja, kiitos!
        Vasta paljon vaalien jälkeen naamakirjassa tämäkin asia tuli näkyviin,faktat esiin!

        Aikamoista kiertelyä selvästä asiasta Aimo Remekseltä.

        Kun ehdokas on ilmoittanut olevansa käytettävissä ehdokkaaksi ja jättänyt kertomatta oleellisen asian omasta rikostuomiostaan, niin on selvää, että remes on ollut mukana siunailemassa, että ei me uudestaan voida tuomita.

        Kyse on siitä selvästä asiasta, että ehdokas on salannut asian jota ei olisi saanut salata ja on todella tekopyhää selitellä asiaa toisin.
        Jos asia olisi ollut tiedossa, niin tuskin henkilöä olisi valittu listalle, tai olisiko?
        Kyse ei ole siitä miten mukava henkilö on ja kuinka paljon hän tekoaan on katunut ja joutunut myös kärsimään siitä, vaan siitä, että hän on jättänyt tärkeän asian mainitsematta, joka on asettanut koko ryhmän ja puolueen outoon valoon.

        Jokainen asioita seurannut tietää hyvin, että jos vihreissä tai jossain muussa puolueessa on ollut vastaavanlaisia tapauksia, niin perussuomalaiset ovat ensimmäisenä olleet nälvimässä tästä ja tuominneet samalla koko puolueen.
        Tämä tekopyhyys on yksi niistä asioista, jotka pistää vihastumaan.
        Toisia ollaan kyllä heti osittamassa sormella ja vihjailemassa, mutta kun omassa porukassa ilmenee tällaista, niin suut supussa ja seli seli..

        Remekselle kyllä annan kiitoksen ja rohkeuden tunnustuksen siitä, että on uskaltanut kertoa mielipiteensä avoimesti ps säätiöstä ja siihen liittyvistä asioista, mutta odottaisin, että Remes ymmärtäisi, että on toiminut harkitsemattomasti tässä kohtaan kun valtuutetun tuomio tuli esille.

        Minusta hänet olisi pitänyt poistaa valtuustoryhmästä, koska oli salannut oleellisen tiedon asettuessaan ehdokkaaksi ja se ei ole uudelleen tuomitsemista.


      • Pappikin
        Kiertelyä kirjoitti:

        Aikamoista kiertelyä selvästä asiasta Aimo Remekseltä.

        Kun ehdokas on ilmoittanut olevansa käytettävissä ehdokkaaksi ja jättänyt kertomatta oleellisen asian omasta rikostuomiostaan, niin on selvää, että remes on ollut mukana siunailemassa, että ei me uudestaan voida tuomita.

        Kyse on siitä selvästä asiasta, että ehdokas on salannut asian jota ei olisi saanut salata ja on todella tekopyhää selitellä asiaa toisin.
        Jos asia olisi ollut tiedossa, niin tuskin henkilöä olisi valittu listalle, tai olisiko?
        Kyse ei ole siitä miten mukava henkilö on ja kuinka paljon hän tekoaan on katunut ja joutunut myös kärsimään siitä, vaan siitä, että hän on jättänyt tärkeän asian mainitsematta, joka on asettanut koko ryhmän ja puolueen outoon valoon.

        Jokainen asioita seurannut tietää hyvin, että jos vihreissä tai jossain muussa puolueessa on ollut vastaavanlaisia tapauksia, niin perussuomalaiset ovat ensimmäisenä olleet nälvimässä tästä ja tuominneet samalla koko puolueen.
        Tämä tekopyhyys on yksi niistä asioista, jotka pistää vihastumaan.
        Toisia ollaan kyllä heti osittamassa sormella ja vihjailemassa, mutta kun omassa porukassa ilmenee tällaista, niin suut supussa ja seli seli..

        Remekselle kyllä annan kiitoksen ja rohkeuden tunnustuksen siitä, että on uskaltanut kertoa mielipiteensä avoimesti ps säätiöstä ja siihen liittyvistä asioista, mutta odottaisin, että Remes ymmärtäisi, että on toiminut harkitsemattomasti tässä kohtaan kun valtuutetun tuomio tuli esille.

        Minusta hänet olisi pitänyt poistaa valtuustoryhmästä, koska oli salannut oleellisen tiedon asettuessaan ehdokkaaksi ja se ei ole uudelleen tuomitsemista.

        Sinulle voin nyt ilmoittaa rauhoittavan tiedon, hän on itse poistunut valtuustoryhmästä,joten asia lienee tältäosin luppuunkäsitelty. Mikään ei estä häntä ilmoittautumaan myöskään vihreäksi valtuutetuksi.
        Ei soima toiseen sovi, eikös vihreillä ollut tietimättään ehdokkaana Oulun vaalipiirissä viinanmyyjä pappikin, joten näitä sattuu puolin jos toisinkin,


      • Koska hän on
        Pappikin kirjoitti:

        Sinulle voin nyt ilmoittaa rauhoittavan tiedon, hän on itse poistunut valtuustoryhmästä,joten asia lienee tältäosin luppuunkäsitelty. Mikään ei estä häntä ilmoittautumaan myöskään vihreäksi valtuutetuksi.
        Ei soima toiseen sovi, eikös vihreillä ollut tietimättään ehdokkaana Oulun vaalipiirissä viinanmyyjä pappikin, joten näitä sattuu puolin jos toisinkin,

        poistunut valtuustoryhmästä? ja hyvä, että on ymmärtänyt lähteä pois!
        Hatun nosto siitä hänelle!!!


      • Perussuomalaisten
        Koska hän on kirjoitti:

        poistunut valtuustoryhmästä? ja hyvä, että on ymmärtänyt lähteä pois!
        Hatun nosto siitä hänelle!!!

        Kärsämäen ps sivuilla ainakin henkilö kuuluu edelleen valtuustoryhmää, että sellainen tapaus. Ei pidä kaikkea uskoa, mitä tänne tullaan ilmoittamaan, mukamas eronnut! Kaikkea ne persut viitsiikin yrittää.


      • Myös kunnan sivuilta
        Koska hän on kirjoitti:

        poistunut valtuustoryhmästä? ja hyvä, että on ymmärtänyt lähteä pois!
        Hatun nosto siitä hänelle!!!

        nimi löytyi ps listalta, eli kaikkea pas kaa täällä kehdataankin tulla väittämään!


      • Soita ossille
        aimo.remes kirjoitti:

        Näyttö siitä vatvomisesta ennenvaaleja, kiitos!
        Vasta paljon vaalien jälkeen naamakirjassa tämäkin asia tuli näkyviin,faktat esiin!

        ehkäpä hän kertoo sinulle aimo, mitä tietoa hänelle tupsahti, ennen vaaleja?


      • Soita ossille kirjoitti:

        ehkäpä hän kertoo sinulle aimo, mitä tietoa hänelle tupsahti, ennen vaaleja?

        Mitä vaaleja ennen ja mitä tietoa Ossille on tupsahtanut ja kenen toimesta,voinet varmaan nimelläsikin kertoa,kiitos jo ennakkoon!


      • Voi sinua resukka
        aimo.remes kirjoitti:

        Mitä vaaleja ennen ja mitä tietoa Ossille on tupsahtanut ja kenen toimesta,voinet varmaan nimelläsikin kertoa,kiitos jo ennakkoon!

        nimellä ei tässä asiassa ole mitään merkitystä ja miten se selventäisi asiaa? ja ehkäpä ei soittosi ossille sen paremmin kun tuskimpa hän sitä myöntäisi, että joku on tuomiolauselma kopion yrjönkadulle lähettänyt.
        Asia jota ei pystytä millään jälkikäteen todentamaan.

        Itse olen ymmärtänyt, että tieto on alunperin lähtenyt sieltä oulun seudulta, kun joku oli lukenut jossain listan tulevista ehdokkaista kärsämäestä.

        Aimo on aivan turha kuvitella, että tuollaisesta rikoksesta tuomittu voisi toimia politiikassa, ilman, että asia tulisi julki ja sinä olisit varmasti salannut tiedon, jos olisit tiennyt asian edeltä käsin ja sen käsityksen asiasta saa kun lukee kirjoituksiasi tässä viestiketjussa.

        Toivottavsti et raahaa tätä kaveriasi mukaan muutos-puolueen ehdokkaaksi.


      • Voi sinua resukka kirjoitti:

        nimellä ei tässä asiassa ole mitään merkitystä ja miten se selventäisi asiaa? ja ehkäpä ei soittosi ossille sen paremmin kun tuskimpa hän sitä myöntäisi, että joku on tuomiolauselma kopion yrjönkadulle lähettänyt.
        Asia jota ei pystytä millään jälkikäteen todentamaan.

        Itse olen ymmärtänyt, että tieto on alunperin lähtenyt sieltä oulun seudulta, kun joku oli lukenut jossain listan tulevista ehdokkaista kärsämäestä.

        Aimo on aivan turha kuvitella, että tuollaisesta rikoksesta tuomittu voisi toimia politiikassa, ilman, että asia tulisi julki ja sinä olisit varmasti salannut tiedon, jos olisit tiennyt asian edeltä käsin ja sen käsityksen asiasta saa kun lukee kirjoituksiasi tässä viestiketjussa.

        Toivottavsti et raahaa tätä kaveriasi mukaan muutos-puolueen ehdokkaaksi.

        "Ressukalle",jos tieto asianomaisen tuomiosta on mennyt "Ossille",niin miksi hän ei ole toimittanut tietoa meille jotta olisimme jättäneet hänet ehdokaslistalta pois.
        Koitat väittää minun tietentahtoen vaaliasiamiehenä menetelleen vilpillisesti tietoisena tuomiosta.


      • survister
        Myös kunnan sivuilta kirjoitti:

        nimi löytyi ps listalta, eli kaikkea pas kaa täällä kehdataankin tulla väittämään!

        siell on kärsämäen kunnan sivuilla yhden ps-valtuutetun sähköpostiosoitteessa muoto @karsmaki.fi ??


      • Vastaa tähän
        aimo.remes kirjoitti:

        "Ressukalle",jos tieto asianomaisen tuomiosta on mennyt "Ossille",niin miksi hän ei ole toimittanut tietoa meille jotta olisimme jättäneet hänet ehdokaslistalta pois.
        Koitat väittää minun tietentahtoen vaaliasiamiehenä menetelleen vilpillisesti tietoisena tuomiosta.

        "Koitat väittää minun tietentahtoen vaaliasiamiehenä menetelleen vilpillisesti tietoisena tuomiosta."

        En koita, enkä väitä!!!
        Ihmettelen vaan, miten on mahdollista, että te, ette tienneet asiasta, mutta muualla suomessa tiedettiin.

        Sitten se asia suorastaan suuttutta kun, ette potkaiseet ulos tätä henkilöä kun tuomio tuli tietoonne, koska hänen olisi pitänyt ilmoittaa asiasta asettuessaan ehdolle.

        Nämä selityksesi, että ei pidä tuomita kertaalleen, eivät kertakaikkisesti kuulu edes tähän asiaan, vaan se, että hän salasi itsestään oleellisen tiedon ja sen perusteella hänet olisi pitänyt potkaista ulos!


      • Pannaan nyt tiedoksi nuo ylätason sotkut.
        Perussuomalaiset Rp: säännöt.16 § VAALEIHIN OSALLISTUMINEN.
        Ehdokkaat eduskuntavaaleissa valitaan kussakin vaalipiirissä jäsenäänestyksen perusteella,jonka toimittamisesta vastaa piiriyhdistys.
        Puoluehallituksen on valvottava,että jäsenäänestys suoritetaan säännösten ja päätösten mukaisesti, jos rikkomista tapahtuu on puoluehallituksen tehtävä korjauspäätökset,joitakaikkien on noudatettava.
        Piiriyhdistyksen kokous voi lakien puitteissa poiketa jäsenäänestyksen tuloksesta.
        Jos vaalipiirin alueellaon ueampia piiriyhdistyksiä eivätkä ne ole voineet ennakolta sopia menettelystä ehdokkaita asetettaessa,päättää puoluehallitus miten kansanedustajaehdokkaiden asettamisesta piiriyhdistysten kesken on meneteltävä.
        Ehdokkaat Euroopan parlamentin edustajien vaaleissa valitaan valtakunnallisen jäsenäänestyksen perusteella,jonka toimittamisesta vastaa puoluetoimisto.Puoluehallituksen on valvottava jäsenäänestyksen suorittamista ja puututtava asiaan,mikäli rikkomista tapahtuu ja tehtävä korjauspäätökset.


      • Vastaa tähän kirjoitti:

        "Koitat väittää minun tietentahtoen vaaliasiamiehenä menetelleen vilpillisesti tietoisena tuomiosta."

        En koita, enkä väitä!!!
        Ihmettelen vaan, miten on mahdollista, että te, ette tienneet asiasta, mutta muualla suomessa tiedettiin.

        Sitten se asia suorastaan suuttutta kun, ette potkaiseet ulos tätä henkilöä kun tuomio tuli tietoonne, koska hänen olisi pitänyt ilmoittaa asiasta asettuessaan ehdolle.

        Nämä selityksesi, että ei pidä tuomita kertaalleen, eivät kertakaikkisesti kuulu edes tähän asiaan, vaan se, että hän salasi itsestään oleellisen tiedon ja sen perusteella hänet olisi pitänyt potkaista ulos!

        Voisitko linkittää tuomiolauselman ja samalla oikean nimesi,niin jatketaan keskustelua,en puolusta tekoa josta on tullut tuomio,mutta en aijo osallistua tuomionsa kärsineen herjaamiseenkaa.


      • Hyvä Aimo
        aimo.remes kirjoitti:

        Pannaan nyt tiedoksi nuo ylätason sotkut.
        Perussuomalaiset Rp: säännöt.16 § VAALEIHIN OSALLISTUMINEN.
        Ehdokkaat eduskuntavaaleissa valitaan kussakin vaalipiirissä jäsenäänestyksen perusteella,jonka toimittamisesta vastaa piiriyhdistys.
        Puoluehallituksen on valvottava,että jäsenäänestys suoritetaan säännösten ja päätösten mukaisesti, jos rikkomista tapahtuu on puoluehallituksen tehtävä korjauspäätökset,joitakaikkien on noudatettava.
        Piiriyhdistyksen kokous voi lakien puitteissa poiketa jäsenäänestyksen tuloksesta.
        Jos vaalipiirin alueellaon ueampia piiriyhdistyksiä eivätkä ne ole voineet ennakolta sopia menettelystä ehdokkaita asetettaessa,päättää puoluehallitus miten kansanedustajaehdokkaiden asettamisesta piiriyhdistysten kesken on meneteltävä.
        Ehdokkaat Euroopan parlamentin edustajien vaaleissa valitaan valtakunnallisen jäsenäänestyksen perusteella,jonka toimittamisesta vastaa puoluetoimisto.Puoluehallituksen on valvottava jäsenäänestyksen suorittamista ja puututtava asiaan,mikäli rikkomista tapahtuu ja tehtävä korjauspäätökset.

        miksi tämän tuominen tänne palstalle oli niin vaikeeta?
        No hyvä kuitenkin, että toit tekstin tänne ja siitä mielestäni ilmenee erittäin selkeästi, että puolue ei ole noudattanut omia sääntöjään, mutta ihmettelen, että valitus asiasta ei johtanut mihinkään ja miten se on selitettävissä?


      • Voi sinua
        aimo.remes kirjoitti:

        Voisitko linkittää tuomiolauselman ja samalla oikean nimesi,niin jatketaan keskustelua,en puolusta tekoa josta on tullut tuomio,mutta en aijo osallistua tuomionsa kärsineen herjaamiseenkaa.

        ei täällä häntä herjata, vaan sinun arviokykyäsi arvostellaan, siitä, että et halunnut heikkouttasi potkaista häntä ryhmästä, vaikka näin olisi pitänyt tehdä, koska hän salasi erittäin oleellisen tiedon itsestään asettuessaan ehdolle.

        Hän on tuomionsa kärsinyt ja sillä selvä, mutta tämä salaaminen asettuessaan ehdolle on jo toinen juttu ja tässä kohtaan sinä Aimo teit jotain muuta kuin, mitä olisi pitänyt!! Tätä sinä, et tietysti halua tunnustaa, vaan tässä kohtaan lötiset sitä, että ei saa kahdfesti tuomita jne.. roskaa


      • Sinua nyt aimo
        aimo.remes kirjoitti:

        Voisitko linkittää tuomiolauselman ja samalla oikean nimesi,niin jatketaan keskustelua,en puolusta tekoa josta on tullut tuomio,mutta en aijo osallistua tuomionsa kärsineen herjaamiseenkaa.

        kiinnostaa aivan muut kuin itse asia, kun kyselet nimeä täällä.
        Alkaisitko sitten herjaama yksityisessä keskutelussa henkilöä?

        Toivottavasti, et vie tätä tapaa kiertää asioita muutokseen, etkä tätä tuomio saanutta kaveria.

        Minä lopetan jauhaamisen tästä nyt, koska se ei ole hedelmällistä, eikä enään hyödytä ketään ja on sinun asiasi, jos et halua virhettäsii tunnustaa, mikä tulee hyvin ilmi tässä viestiketjussa.


      • Sinua nyt aimo kirjoitti:

        kiinnostaa aivan muut kuin itse asia, kun kyselet nimeä täällä.
        Alkaisitko sitten herjaama yksityisessä keskutelussa henkilöä?

        Toivottavasti, et vie tätä tapaa kiertää asioita muutokseen, etkä tätä tuomio saanutta kaveria.

        Minä lopetan jauhaamisen tästä nyt, koska se ei ole hedelmällistä, eikä enään hyödytä ketään ja on sinun asiasi, jos et halua virhettäsii tunnustaa, mikä tulee hyvin ilmi tässä viestiketjussa.

        Ei todellakaan ole hedelmällistä nimettömänä herjata ansaitusta ja kärsitystä tuomiosta.Minulla ei ole mahdollisuutta päästä selaamaan kenenkään rikosrekistereitä ja valtuustoryhmä on todennut ettemme ala kärsityn tuomion uudeksi tuomariksi.
        Se tosin ihmetyttää, että ette osanneet ,tai halunneet etsiä tuota 16 §.ää,jokaisella on myös vapaus olla ymmärtämättä lukemaansa tekstiäkin.


      • Häpeä !!
        aimo.remes kirjoitti:

        Ei todellakaan ole hedelmällistä nimettömänä herjata ansaitusta ja kärsitystä tuomiosta.Minulla ei ole mahdollisuutta päästä selaamaan kenenkään rikosrekistereitä ja valtuustoryhmä on todennut ettemme ala kärsityn tuomion uudeksi tuomariksi.
        Se tosin ihmetyttää, että ette osanneet ,tai halunneet etsiä tuota 16 §.ää,jokaisella on myös vapaus olla ymmärtämättä lukemaansa tekstiäkin.

        Oikea ratkaisu oli, kenkää sulle perseeseen, olet yhteistyökyvytön pelle, ja tota sorttia persuilla on aivan liikaa, vanhoja rapajuoppoja jotka vain sähläävät ja rähjäävät aina pikkuporussa.


      • Oletko sinä Aimo
        aimo.remes kirjoitti:

        Ei todellakaan ole hedelmällistä nimettömänä herjata ansaitusta ja kärsitystä tuomiosta.Minulla ei ole mahdollisuutta päästä selaamaan kenenkään rikosrekistereitä ja valtuustoryhmä on todennut ettemme ala kärsityn tuomion uudeksi tuomariksi.
        Se tosin ihmetyttää, että ette osanneet ,tai halunneet etsiä tuota 16 §.ää,jokaisella on myös vapaus olla ymmärtämättä lukemaansa tekstiäkin.

        lukutaidoton tai onko niin, että et ymmärrä lukemaasi?

        Kirjoitit:

        "valtuustoryhmä on todennut ettemme ala kärsityn tuomion uudeksi tuomariksi."

        Eli ohitit tällä taas sinulle asetetun kysymyksen ja arvostelun, joka ei ollut yhdellekkään tätä viestiketjua seuraanelle mikään yllätys.

        Annat itsestäsi tässä ketjussa hyvin typerän kuvan, joka varmasti vaikuttaa äänestäjien mielikuvaan sinusta.

        Sinulle asetettu kommentti:

        "Nämä selityksesi, että ei pidä tuomita kertaalleen, eivät kertakaikkisesti kuulu edes tähän asiaan, vaan se, että hän salasi itsestään oleellisen tiedon ja sen perusteella hänet olisi pitänyt potkaista ulos!"

        Johtopäätös: Tätä keskustelua on ollut mielenkiintoista seurata kun politiikko Aimo Remes kiemurtelee itseensä kohdistuneesta asiaperustein ilmaistusta kritiikistä, eikä sanallakaan ota kantaa itse asiaan, vaan kiemurtelee ja yrittää manipuloida itsensä ja vastuunsa pois itse asiasta, siinä kuitenkaan onnistumatta.


      • Oletko sinä Aimo kirjoitti:

        lukutaidoton tai onko niin, että et ymmärrä lukemaasi?

        Kirjoitit:

        "valtuustoryhmä on todennut ettemme ala kärsityn tuomion uudeksi tuomariksi."

        Eli ohitit tällä taas sinulle asetetun kysymyksen ja arvostelun, joka ei ollut yhdellekkään tätä viestiketjua seuraanelle mikään yllätys.

        Annat itsestäsi tässä ketjussa hyvin typerän kuvan, joka varmasti vaikuttaa äänestäjien mielikuvaan sinusta.

        Sinulle asetettu kommentti:

        "Nämä selityksesi, että ei pidä tuomita kertaalleen, eivät kertakaikkisesti kuulu edes tähän asiaan, vaan se, että hän salasi itsestään oleellisen tiedon ja sen perusteella hänet olisi pitänyt potkaista ulos!"

        Johtopäätös: Tätä keskustelua on ollut mielenkiintoista seurata kun politiikko Aimo Remes kiemurtelee itseensä kohdistuneesta asiaperustein ilmaistusta kritiikistä, eikä sanallakaan ota kantaa itse asiaan, vaan kiemurtelee ja yrittää manipuloida itsensä ja vastuunsa pois itse asiasta, siinä kuitenkaan onnistumatta.

        Olen ottanut täyden vastuun siitä, että olen jättänyt ehdokaslistat keskusvaalilautakuntaan, vaikka keskustelussa on väitetty olleen julkinen tieto ehdokkaistamme on perätön.
        Missään emme julkaiseet ehdokkaitemme nimiä ennen listojen jättämistä, joten kaikki on todistamattomia väittämiä.
        Jos tomiosta olisi ollut minulla vaaliasiamiehenä tieto olisin tietenkin poistanut ehdokaslistalta ja ilmoittanut asianomaiselle syyn poistamiseen


      • Taas samaa sontaa
        aimo.remes kirjoitti:

        Olen ottanut täyden vastuun siitä, että olen jättänyt ehdokaslistat keskusvaalilautakuntaan, vaikka keskustelussa on väitetty olleen julkinen tieto ehdokkaistamme on perätön.
        Missään emme julkaiseet ehdokkaitemme nimiä ennen listojen jättämistä, joten kaikki on todistamattomia väittämiä.
        Jos tomiosta olisi ollut minulla vaaliasiamiehenä tieto olisin tietenkin poistanut ehdokaslistalta ja ilmoittanut asianomaiselle syyn poistamiseen

        Kerro nyt jo ihmeessä mitä mieltä olet siitä, että kyseinen ehdolle asettunut henkilö
        salasi itsestään oleellisen tiedon ja eikö tämä salailu sinusta sitten enään ollutkaan millään tavalla väärin? Tässä oli kyllä aivan selkeä erottamisen paikka ja syykin selvä, eli salaaminen!!!! Älä jankuta enää Aimo tätä uudelleen tuomitsemista kun se ei ole tämä jutun pointtio millään tasolla.

        Kyllä täytyy sanoa, että perussuomalaiset voittivat todella paljon kun sinut erottivat puolueesta,voiko sinusta raskaampaa kirkkolaivaa soudettavaksi enää löytyä?

        Sääliksi käy muutos2011 puoluetta kun sinun kaltaisen lässyttäjän riveihinsä ottivat.
        Olet muutoksen riveissä sitoutumattomana ja toivottavsti, eivät koskaan ota sinua jäseneksi puolueeseen.

        Minusta sinun kannattaisi peruttaa ehdokkuutesi muutoksessa, koska et pysty hyvin selkeään asiaan ottamaan kantaa ja politiikka ei kaipaa sinun kaltaisia hössöttäjiä yhtään lisää tähän maahan.

        Menisit aimo pilkille tai tekisit jotain itsellesi hyödyllistä ja antaisit politiikan olla rauhassa, koska sinä vain vaikeutat sitä ja muut osaavat ne hommat paremmin kuin sinä!!!


      • Taas samaa sontaa kirjoitti:

        Kerro nyt jo ihmeessä mitä mieltä olet siitä, että kyseinen ehdolle asettunut henkilö
        salasi itsestään oleellisen tiedon ja eikö tämä salailu sinusta sitten enään ollutkaan millään tavalla väärin? Tässä oli kyllä aivan selkeä erottamisen paikka ja syykin selvä, eli salaaminen!!!! Älä jankuta enää Aimo tätä uudelleen tuomitsemista kun se ei ole tämä jutun pointtio millään tasolla.

        Kyllä täytyy sanoa, että perussuomalaiset voittivat todella paljon kun sinut erottivat puolueesta,voiko sinusta raskaampaa kirkkolaivaa soudettavaksi enää löytyä?

        Sääliksi käy muutos2011 puoluetta kun sinun kaltaisen lässyttäjän riveihinsä ottivat.
        Olet muutoksen riveissä sitoutumattomana ja toivottavsti, eivät koskaan ota sinua jäseneksi puolueeseen.

        Minusta sinun kannattaisi peruttaa ehdokkuutesi muutoksessa, koska et pysty hyvin selkeään asiaan ottamaan kantaa ja politiikka ei kaipaa sinun kaltaisia hössöttäjiä yhtään lisää tähän maahan.

        Menisit aimo pilkille tai tekisit jotain itsellesi hyödyllistä ja antaisit politiikan olla rauhassa, koska sinä vain vaikeutat sitä ja muut osaavat ne hommat paremmin kuin sinä!!!

        Taas samaa sontaa,voisitko kertoa minulle mitä puoluetta suosittelisit minun äänestävän tulevissa vaaleissa,niin voisin sitten suositella tuttavilleni samaa, ohjaa ja opasta minua ymmärtämätöntä, sillä opastuksesi on kevyttä kuultavaa minulle.


      • Lista hyvistä
        aimo.remes kirjoitti:

        Taas samaa sontaa,voisitko kertoa minulle mitä puoluetta suosittelisit minun äänestävän tulevissa vaaleissa,niin voisin sitten suositella tuttavilleni samaa, ohjaa ja opasta minua ymmärtämätöntä, sillä opastuksesi on kevyttä kuultavaa minulle.

        Lista hyvistä puolueista:

        1.Muutos2011
        2.Piraattipuolue
        3.Ipu

        Valitse noista joku, mutta älä hel vetissä äänestä itseäsi ja pysy kaukana politiikasta kun olet niin auttamattoman tyhmä ja typerä, että edes itsestään selvää tekemääsi virhettä, et pysty tunnustamaan, eli tämä ehdokkaan salaaminen juttu!!!


      • Näin asia olisi
        Lista hyvistä kirjoitti:

        Lista hyvistä puolueista:

        1.Muutos2011
        2.Piraattipuolue
        3.Ipu

        Valitse noista joku, mutta älä hel vetissä äänestä itseäsi ja pysy kaukana politiikasta kun olet niin auttamattoman tyhmä ja typerä, että edes itsestään selvää tekemääsi virhettä, et pysty tunnustamaan, eli tämä ehdokkaan salaaminen juttu!!!

        Näin asia olisi Aimo pitänyt hoitaa!

        Lue tämä:http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/93278-lapsen-hyvaksikayttaja-paljastui-–-”tuli-meille-ihan-yllatyksena”

        Lohkaisu:
        ;Laturin mukaan Kawawa ei enää pääsisi ehdokkaaksi vihreiden listoille, sekä lapsen hyväksikäytöstä saadun tuomion että epärehellisyyden takia. Rikostuomio sinänsä ei välttämättä ole este ehdokkuudelle.

        Ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä siitä, missä kohtaan sinä Aimo töppasit ja kunnolla. Panu Laturi sentään osasi homman oikein!

        Aimo Remes sanoo näin tuolla ylempänä:
        Jos tuomiosta olisi ollut minulla vaaliasiamiehenä tieto olisin tietenkin poistanut ehdokaslistalta ja ilmoittanut asianomaiselle syyn poistamiseen.

        Johtopäätös:
        Kun ehdolle asettunut henkilö salasi tietoisesti tuomionsa lapseensekaantunmisestaan, niin se ei ollut lainkaan paha asia, vaan teko joka oli välttämätön, että hänet hyväksyttiin ryhmään, Jos tämä henkilö olisi kertonut tuomiostaan asettuessan ehdolle, niin hänet olisi poistettu listalta.

        Remes olisko jo aika tunnustaa oma typerä toiminta tässä asiassa?


      • Näin asia olisi kirjoitti:

        Näin asia olisi Aimo pitänyt hoitaa!

        Lue tämä:http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/93278-lapsen-hyvaksikayttaja-paljastui-–-”tuli-meille-ihan-yllatyksena”

        Lohkaisu:
        ;Laturin mukaan Kawawa ei enää pääsisi ehdokkaaksi vihreiden listoille, sekä lapsen hyväksikäytöstä saadun tuomion että epärehellisyyden takia. Rikostuomio sinänsä ei välttämättä ole este ehdokkuudelle.

        Ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä siitä, missä kohtaan sinä Aimo töppasit ja kunnolla. Panu Laturi sentään osasi homman oikein!

        Aimo Remes sanoo näin tuolla ylempänä:
        Jos tuomiosta olisi ollut minulla vaaliasiamiehenä tieto olisin tietenkin poistanut ehdokaslistalta ja ilmoittanut asianomaiselle syyn poistamiseen.

        Johtopäätös:
        Kun ehdolle asettunut henkilö salasi tietoisesti tuomionsa lapseensekaantunmisestaan, niin se ei ollut lainkaan paha asia, vaan teko joka oli välttämätön, että hänet hyväksyttiin ryhmään, Jos tämä henkilö olisi kertonut tuomiostaan asettuessan ehdolle, niin hänet olisi poistettu listalta.

        Remes olisko jo aika tunnustaa oma typerä toiminta tässä asiassa?

        Näin asia on, kysymyksessä oleva henkilö ei vastoin väittämääsi ole koskaan liittynytkään ryhmään, tästä ovat dokumentit olemassa kunnavirastossa ja tuomion perusteella josta ehdonalaisuuskaan ei ole voimassa ei voi erottaa myöskään valtuusto,ei Laturi eikä panostaja, voisitko sinä ja milläperusteella?


      • Sinä se jaksat
        aimo.remes kirjoitti:

        Näin asia on, kysymyksessä oleva henkilö ei vastoin väittämääsi ole koskaan liittynytkään ryhmään, tästä ovat dokumentit olemassa kunnavirastossa ja tuomion perusteella josta ehdonalaisuuskaan ei ole voimassa ei voi erottaa myöskään valtuusto,ei Laturi eikä panostaja, voisitko sinä ja milläperusteella?

        Väitätkö, että teidän olisi ollut pakko pitää kyseinen henkilö perussuomalaisten ryhmässä, vaikka hän petti teidät ja toimi väärin kun ei ehdolle asettuessaan tuonut julki rikostuomiotaan.


      • PS:n jäsen
        Sinä se jaksat kirjoitti:

        Väitätkö, että teidän olisi ollut pakko pitää kyseinen henkilö perussuomalaisten ryhmässä, vaikka hän petti teidät ja toimi väärin kun ei ehdolle asettuessaan tuonut julki rikostuomiotaan.

        Sinä se jaksat, miten sitä ryhmässä pitää kun ei ole koskaan ryhmään liittynytkään vaikka on listalta valittu.
        Kunnanvaltuuston työjärjestyksen mukaan valtuutetut omalla allekirjoituksellaan vahvistavat liittyneensä valtuustoryhmään, tuo rymäilmoitus annetaan valtuustonpuheenjohtajalle.
        Esiintuomasi henkilö ei ole koskaan liittynytkään valtuustoryhmään, mutta on nyt monien muiden kanssa kirjallisesti ilmoittanut eronneensa PS:n valtuustoryhmästä..
        Mikäli eronneet hakevat uudelleen ryhmän jäsenyyttä,niin tieten ryhmä aikanaan harkintansa mukaan jokaisen kohdalla erikseen päättää asiasta


      • Sekopäitä
        PS:n jäsen kirjoitti:

        Sinä se jaksat, miten sitä ryhmässä pitää kun ei ole koskaan ryhmään liittynytkään vaikka on listalta valittu.
        Kunnanvaltuuston työjärjestyksen mukaan valtuutetut omalla allekirjoituksellaan vahvistavat liittyneensä valtuustoryhmään, tuo rymäilmoitus annetaan valtuustonpuheenjohtajalle.
        Esiintuomasi henkilö ei ole koskaan liittynytkään valtuustoryhmään, mutta on nyt monien muiden kanssa kirjallisesti ilmoittanut eronneensa PS:n valtuustoryhmästä..
        Mikäli eronneet hakevat uudelleen ryhmän jäsenyyttä,niin tieten ryhmä aikanaan harkintansa mukaan jokaisen kohdalla erikseen päättää asiasta

        Eli ei ole koskaan liittynyt ryhmää, mutta on kuitenkin monien muiden kanssa kirjallisesti eronnut ryhmästä.

        Miten erotaan ryhmästä, mihin ei olla koskaan liitytty?

        Auttamattoman lapsellista lässytystä!


      • Lässyttäjä
        Sekopäitä kirjoitti:

        Eli ei ole koskaan liittynyt ryhmää, mutta on kuitenkin monien muiden kanssa kirjallisesti eronnut ryhmästä.

        Miten erotaan ryhmästä, mihin ei olla koskaan liitytty?

        Auttamattoman lapsellista lässytystä!

        Siinäpä se,vastasit lässyttäjä jo kun kysyitkin,siksi varmaan jotta voidaan lässyttää.


      • Samaa mieltä
        Lässyttäjä kirjoitti:

        Siinäpä se,vastasit lässyttäjä jo kun kysyitkin,siksi varmaan jotta voidaan lässyttää.

        Ei olla liittyy, mutta sitten kuitenkin kirjallisesti erotaan valtuustoryhmästä, mihin ei olla koskaan liitytty, ota tuosta nyt sitten selvää.
        Kannataisi hetki ensin miettiä kuin ottaa osaa politiikkaan.


      • Hyvä Aimo kirjoitti:

        miksi tämän tuominen tänne palstalle oli niin vaikeeta?
        No hyvä kuitenkin, että toit tekstin tänne ja siitä mielestäni ilmenee erittäin selkeästi, että puolue ei ole noudattanut omia sääntöjään, mutta ihmettelen, että valitus asiasta ei johtanut mihinkään ja miten se on selitettävissä?

        Vaalilaissahan on poikkeuspykälä joka kumoaa kaiken vaalilaissa säädetyn,tämän ansiosta puolueet ovat Guliverin kaltaisia lilliputtien maassa.


      • Hörhö II
        Perussuomalaisten kirjoitti:

        Kärsämäen ps sivuilla ainakin henkilö kuuluu edelleen valtuustoryhmää, että sellainen tapaus. Ei pidä kaikkea uskoa, mitä tänne tullaan ilmoittamaan, mukamas eronnut! Kaikkea ne persut viitsiikin yrittää.

        Voisitko linkittää tuon sivun, sillä Kärsämäen perussuomalaisilla ei ole omia sivuja, hörhöjä riittää muitakin sinun lisäksesi.


      • Puuttuu monta
        Sinua nyt aimo kirjoitti:

        kiinnostaa aivan muut kuin itse asia, kun kyselet nimeä täällä.
        Alkaisitko sitten herjaama yksityisessä keskutelussa henkilöä?

        Toivottavasti, et vie tätä tapaa kiertää asioita muutokseen, etkä tätä tuomio saanutta kaveria.

        Minä lopetan jauhaamisen tästä nyt, koska se ei ole hedelmällistä, eikä enään hyödytä ketään ja on sinun asiasi, jos et halua virhettäsii tunnustaa, mikä tulee hyvin ilmi tässä viestiketjussa.

        Eihän tämä ole mikään yksityinen , vaan julkinen neskustelu,joka on kaikkien nähtävillä,kanootistasi taittaa puutua jokunen intiaani.


      • Nivea ei auta
        Onpas miellyttävä kirjoitti:

        asiallinen tyyppi.

        Muutama kommentti sinulta palstalle, enkä ihmettele yhtään ongelmiasi.
        Sinua on nyt jo sitten uhkailtukin luotsin toimesta, esiintuomastasi pykälästä kysyjä on tyhmä "tiedonhakukyvytön" jne. jne.

        Näyttä todella Remes olevan pelottava henkilö puolueen johdolle ja johdon sokeille hännystelijöilleen.
        Täytyy miehessä olla tietoa ja särmää tuoda sitä pelkäämättä myös esiin, tällaisia tarvitaan jokaisessa puolueessa.


      • Vanhoja änkyröitä
        Nivea ei auta kirjoitti:

        Näyttä todella Remes olevan pelottava henkilö puolueen johdolle ja johdon sokeille hännystelijöilleen.
        Täytyy miehessä olla tietoa ja särmää tuoda sitä pelkäämättä myös esiin, tällaisia tarvitaan jokaisessa puolueessa.

        Räyhähenki narsisti, niin kuin nämä hänen kirjoituksensakin osoittavat.
        Ei siis mitenkään pelottava kenellekään - lähinnä taas yksi metelöivä pelle, jollaisia ei tarvita missään puolueessa. Persuissa näitä on valitettavan paljon, ja siksi mikään muu kuin riitely ei toimi.


      • Loikkarit
        Myös kunnan sivuilta kirjoitti:

        nimi löytyi ps listalta, eli kaikkea pas kaa täällä kehdataankin tulla väittämään!

        Kunnan sivuista vastaa kunnanjohtaja, sieltä näkyvät kuten Kunnalliskalenterissakin vain vaaleissa valitut, loikkarit taas näkyvät valtuustonpuheenjohtajalle jätetyssä ilmoituksessa.


      • PAX 1
        Vanhoja änkyröitä kirjoitti:

        Räyhähenki narsisti, niin kuin nämä hänen kirjoituksensakin osoittavat.
        Ei siis mitenkään pelottava kenellekään - lähinnä taas yksi metelöivä pelle, jollaisia ei tarvita missään puolueessa. Persuissa näitä on valitettavan paljon, ja siksi mikään muu kuin riitely ei toimi.

        Missäskohtaan tämä räyhähenkinen on ollut väärässä, voisitko yksilöidä?


      • Missä oikeassa,
        PAX 1 kirjoitti:

        Missäskohtaan tämä räyhähenkinen on ollut väärässä, voisitko yksilöidä?

        voisitko yksilöidä?


      • ..skan jauhantaa?
        aimo.remes kirjoitti:

        Käy lukemassa Kuusamo 24 sivulta "kysymys järjestösihteeri Kortesalmelle", niin siellä on valmiiksi kirjoitettuna, riittääkö opastukseksi ?

        Edelleenkin puuttuu se "paljon puhuttu" 16 §.


      • Kiihko ensin
        ..skan jauhantaa? kirjoitti:

        Edelleenkin puuttuu se "paljon puhuttu" 16 §.

        ..skan jauhajalle,käyppäs lukemassa 31.12.2014.klo.12.06 kirjoitettu teksti ja kommentoi sitten,onko puolue noudattanut omia sääntöjään.
        Kyllä teitä on viety kuin litranmittaa tässä keskustelussa.
        Onko sinullakin tapa kirjoitella ja ajatella myöhemmin, jos mahdollista,tyypillistä puoluekiihkoa jokaisessa puolueessa.


      • ..skan jauhantaa?
        Kiihko ensin kirjoitti:

        ..skan jauhajalle,käyppäs lukemassa 31.12.2014.klo.12.06 kirjoitettu teksti ja kommentoi sitten,onko puolue noudattanut omia sääntöjään.
        Kyllä teitä on viety kuin litranmittaa tässä keskustelussa.
        Onko sinullakin tapa kirjoitella ja ajatella myöhemmin, jos mahdollista,tyypillistä puoluekiihkoa jokaisessa puolueessa.

        Edelleenkin puuttuu se "paljon puhuttu" 16 §.


      • Mulle riitti !
        aimo.remes kirjoitti:

        Kyllä vaikea on Soiniin ja puoluehallitukseen todella luottaa, kun puolueen hallitus ei Soinin johdolla noudata edes puolueen sääntöjen 16 §:lääkään !

        Perustuslakikin kertoo" kaikessa julkisessa toiminnassa on lakia tarkoin noudatettava".
        Vaalilain 12 § kuten persujen sääntöje 16§:läkin määrää kuinka kansanedustajaehdokkaista tulee jäsenvaalit suorittaa.
        Ei persu-eikä muidenkaa puolueiden toiminta olesiis julkista toimintaa, vaan kähmimistä kaikenaikaa.


      • Niin se kai menee
        Mulle riitti ! kirjoitti:

        Perustuslakikin kertoo" kaikessa julkisessa toiminnassa on lakia tarkoin noudatettava".
        Vaalilain 12 § kuten persujen sääntöje 16§:läkin määrää kuinka kansanedustajaehdokkaista tulee jäsenvaalit suorittaa.
        Ei persu-eikä muidenkaa puolueiden toiminta olesiis julkista toimintaa, vaan kähmimistä kaikenaikaa.

        Ei puolueiden toiminta taida olla tosiaan julkista toimintaa. Ovat rekisteröityjä yhdistyksiä ja niiden asiat kuuluvat vain jäsenistölle.


      • 12 §
        Niin se kai menee kirjoitti:

        Ei puolueiden toiminta taida olla tosiaan julkista toimintaa. Ovat rekisteröityjä yhdistyksiä ja niiden asiat kuuluvat vain jäsenistölle.

        Mutta mitäs kertookaan vaalilain 12 § ?


      • 1 - 14 §
        12 § kirjoitti:

        Mutta mitäs kertookaan vaalilain 12 § ?

        Niinpä, mitäs kertookaan?


      • 12§+16§
        Missä oikeassa, kirjoitti:

        voisitko yksilöidä?

        Ainakin vaalilain 12 §:n ja puolueen sääntöjen 16 §:n suhteen, vai väitäkö vastaan?


    • Rauhoittukaa Jouluna

      Yrittäkää nyt edes Jouluna pärjätä soinivihanne kanssa ihan yksiksenne suvaitsevaiset.

    • hetelmien aikaerot..

      meloonien ja omppujen lakkikoon pohdinnoissa kardemumman yössä on saatu lööppilehdeltä mittavaa taustatukea ja ylistys suitsutusta.

      Tät on suuresti ihmetelty.

      Nyt Appelsiini kertoo veljensä olevan etyylientsyymimarinoitunut aikaeroihminen.

    • sääliksi käy...

      Kun lukee palstan parin päivystävän soiniWätyksen länkytyksiä, niistä on joulurauha kyllä tosi kaukana. soiniWätykset eivät näköjään kunnioita mitään muuta kuin Iivisniemen imaamiaan Soinia?! Soinismi tuntuu olevan tosi paha poliittinen sairaus???

      • Ei kovin aikuismaist

        Kyllä sun Soini- ja persuraivosi on jotain käsittämätöntä. Se mahtaa aiheuttaa sulle pahoja vatsapuruja varsinkin näin jouluna :)


    • Ei raivoa

      En minä mitään "soiniraivoa" ole täällä huomannut. Ihmettelyä vain soinin muka-politiikasta ja siitä, että jotkut aikuiset ihmiset eivät tajua, kuinka heitä vedätetään, ja lisäksi vielä naurua persujen toilailuille ja heidän uskomattomalle naiviudelleen suhtautumisessa Soiniin.

      • Yleensä kyllä on!

        Kyllä se selvää Soini- ja persuraivoa on. Selvästikään ei kyetä ajattelemaan asiaa mitenkään järkevästi, vaan raivo kun nousee (on kuultu/luettu/luultu Soinin tai jonkun persun sanovan tai tarkoittavan jotain) välittömästi ja palstalle tulee kaikki, koko ajatuksen virta mitenkään analysoimatta ja pilkallisesti. Useimmiten siihen ei kyllä kirjoittajalla olisi "varaa" sillä sen verran on heppoisella tieto/ymmärryspohjalla yleensä tällainen "ei-persu" liikenteessä.


      • Selitä tämä
        Yleensä kyllä on! kirjoitti:

        Kyllä se selvää Soini- ja persuraivoa on. Selvästikään ei kyetä ajattelemaan asiaa mitenkään järkevästi, vaan raivo kun nousee (on kuultu/luettu/luultu Soinin tai jonkun persun sanovan tai tarkoittavan jotain) välittömästi ja palstalle tulee kaikki, koko ajatuksen virta mitenkään analysoimatta ja pilkallisesti. Useimmiten siihen ei kyllä kirjoittajalla olisi "varaa" sillä sen verran on heppoisella tieto/ymmärryspohjalla yleensä tällainen "ei-persu" liikenteessä.

        Sinun kirjoituksesi uhkuu raivoa ja vihaa ei-persuja kohtaan. Miksi persujen ajatuksia ei saisi arvostella, kun kerran aihetta on?


      • Selitä tämä kirjoitti:

        Sinun kirjoituksesi uhkuu raivoa ja vihaa ei-persuja kohtaan. Miksi persujen ajatuksia ei saisi arvostella, kun kerran aihetta on?

        Minä tunnen vain erittäin syvää sääliä niitä kohtaan joita Soini vielä pystyy harhauttamaan,siitähuolimatta vaikka säälin kerrotaan olevan sairautta.


    • Kärsämäki

      Ei minulla mitään sinua Aimo vastaan ole, mutta sanon sen, että et sinäkään niin mallikkaasti ja vastuuntoisesti minusta toiminnut kun annoit lapseensekaantujan jatkaa ryhmässä, vaikka jokaisen ehdokkaan olisi omaaloitteisesti tuoda tuomionsa esiin vakavista rikoksistaan.

      Ei ihmistä pidä kahdesti tuomita, mutta tällaisen vakavan asian salaaminen on jo toinen erhe ja siihen olisi pitänyt reagoida.

      Muuten olen sinun kanssa samaa mieltä soinista ja puolueen nykyisestä menosta,

      • länkytilänkyti kärsä

        Oliko se jatkamispäätös todellakin vain Remeksen varassa? Misät päättelet että nämä Kärsämäen asiat todellakin päätetään vain ja ainoastaan Kärsämäellä?

        Voinet siis julkisesti esim.Pyhäjokiseudussa väittää ettei kenttän kirjeitä toimistolla salailla tahi availla ja ettei puoluetoimiston työmies sekaannu piirien ja paikallisosastojen asioihin?
        Näin ne Yrjönkadun palatsivakoojat kuihkivat.............


    • Kärsämäki

      "Oliko se jatkamispäätös todellakin vain Remeksen varassa? Misät päättelet että nämä Kärsämäen asiat todellakin päätetään vain ja ainoastaan Kärsämäellä?"

      Ei varmasti ollut pelkästään Remeksen varassa, sitä en todellakaan usko tai tarkoita, mutta hän olis asiassa täysin selkärangaton, niin kuin muutkin.

      Selitys, että ei tuomita toista kertaa on hölmöä ja sivuuttaa kokonaan sen oleellisen virheen, että ehdokas itse pimitti yhdistykseltä tiedon tuomiostaan ja kyllä se olisi ollut ryjhmästä erottamisen peruste varmasti.

      Tapauksella on tietysti selvä aasinsilta puolueen työmieheen, ellei muuten, niin ainakin psygolookisesti.

      En halua remeksestä tehdä pelkästään syyllistä, mutta kyllä hänen olisi syytä miettiä asiaa uudestaan ja oppia siitä jotain!

    • pettynyt77

      En tiedä ainottakaan tavallista kansalaista joka olisi hyöytynyt jytkystä.

      Tuntuu, että ainoat jotka hyötyivät jytkystä oli perussuomalainen puolueliitti hienossa toimistossaan.

    • Kärsämäki ei kykene

      tässäkään syytösasiassa tulemaan julki omalla nuunalla ja naamalla Pyhäjokiseudussa.
      Tuossa jokilaaksossa Pyhäjärveltä Pyhäjoelle saakkaa on tapana tuomita kaikki pelekkien juorujen perusteella ,ellei satu olemaan kaikkien tarvitsema maaviinakokki tai trokari.

      Kärsämäki ja Oulainen viiensaan euron palakkiolla ovat nyt pahiten juorutapetilla ja Hoopola se tiputtellookuuluja kyynelijä siinä välissä...

      • Kärsämäki

        "tässäkään syytösasiassa tulemaan julki omalla nuunalla ja naamalla Pyhäjokiseudussa."

        No jos vaadit nimeäni ja naamani tänne, niin tekisitkö sen itse ensin?
        Asia jota olen tässä ketjussa esiin ottanut, on tärkeä ja siitä pitää pystyä keskustelemaan ja sanomaan asiat suoraan ja jos olet erimieltä, niin sen voi aina myös täällä kertoa.

        Suurin osa täällä keskustelijoista on anonyymeja ja siinä on se hyöty, että pitää keskittyä itse asiaan, eikä pelkästään henkilöön.

        Tämä on hyvin yleistä, että kun ei riitä omalle asialle enään perusteita, niin aletaan vaatimaan nimeä esiin ja sivutetaan koko asia sillä vaatimuksella.

        Toisaalta arvostan myös sitä kun esiintyy nimellään(niin kuin Remes) mutta jos ei itse esiinny nimellään, niin ei voi sitä muiltakaan vaatia!


    • vai alffauros

      Turun puoluekokouksesta tulee mielenkiintoinen elokuussa 2015. Ehtiikö Timo lähteä, vai passittavatko jäsenet lähtemään vaalitulosrohanduksen johdosta.

    • juorutapetilla

      Kai meillä sovitaan niinkuin Ruotsissa. Vasemmisto ja oikeistososialistit sopivat, että Ruotsidemokraatteja ei päästetä hallitukseen vaikka se olisi suurin puolue.
      Eli muut puolueet jatkavat kassakaappisopimusta, että Perussuomalaisia ei päästetä hallitukseen. Kokoomuksella on tästä muistaakseni n. 20 v:n kokemus Kekkosen ajoilta.
      Oli seuraavien vaalien tulos mikä tahansa niin Perussuomalaisia ei päästetä hallitukseen vaan taas on pakko tehdä sixpac tms.

      Minusta Stubb & Co on hyvin kuvannut vallitsevaa tilannetta ”oli pakko tehdä huono hallitus”

    • pSS koijarikopla

      Miksi romahduksen ja perikadon vuonna 2015 kokenut Soinin 100% omistama takiaispuolue pSS "pitäisi päästää hallitukseen"???? Älytöntä.

    • Virheet ja korjaus

      Virhe tapahtui siinä kun soini palkkasi putkosen työmieheksi ja putkoselle annettiin valtaa vapaasti sekaantua puolueen asioihin.
      Tämä johti sisäisiin vaikeuksiin, jotka alkoivat heijastua kentällä, niin soppa oli valmis ja jytkyn hyöty syöty.

      Nyt puolueesta on eronnut tai erotettu monia aktiivisia jäseniä, jotka olivat tekemässä jytkyä. Nämä eivät ole enään tekemässä jytkyä ja kentällä on suuret määrät katkeria ja petetyiksi tuntevia perussuomalaisia.

      Puoluetuen ohjaaminen säätiöön, myös kiehertää monia puolueessa ja äänestäjien tietoisuus soinisäätiöstä ja sen juridisesta asemasta, varmasti heikentää puoleen kannatusta.

      Itse jätän seuraavat vaalit väliin ja äänestän jotain muuta puoluetta kuin perussuomalaisia ja jos puolue korjaa vikansa, niin palaan äänestäjäksi.

      Ratkaisu:
      1.Matti Putkonen ulos puolueesta
      2.puoluetukea ei enään soinisäätiöön
      3.Erotetut jäsenet takaisin puolueeseen

    • Trevor Hawk

      Että nyt antipersun propaganda muuttuu tällaiseksi. Olette näköjään lukeneet vanhentunutta oppikirjaa, jossa kerrottiin että kertomalla omista aikeistaan saa puolelleen kahden vaiheilla olevia ;) Tuo kirjanen kyllä vanheni jo 80-luvulla, sanomalehtiaikaan ;)

    • Ei ole

      tarvinnut mitää teoksia lukea ja en ole mikään antipersu, vaan pettynytperus!!!
      Itse vuosia puolueelle vaalityötä tehneenä ei tunnu nyt hyvältä ja en kiistä katkeruutta.

      Pelkkä valittaminen ja ruikuttaminen ei kuitenkaan auta ja siksi kirjoitin selvän ratkaisuehdotuksen, millä saataisiin rivit taas kasaan ja uusi jytky tai ainakin torjunta voitto.

      • Että semmosta.......

        Vain demarit saavat torjuntavoittoja :)


    • Ratkaisu
      • Tunnustus!

        Säätiö puoluevaltooston haltuun,puolueen säännöt uusiksi,Timo Soini kunniajäseneksi ilman jäsenmaksua ja SAMPO TERHO puolueen puheenjohtajaksi.
        Anteeksipyyntö erotetuilta jäseniltä ja kirje mikäli haluat olla edelleenkin jäsen,niin sinun ei tarvitse vasta,mutta mikäli et niin postita vastauskuori josta postimaksu on maksettu-
        Tämä on ainoa tie luottamuksen palauttamiseen.


    • Ruuvin urille

      "Säätiö puoluevaltooston haltuun,puolueen säännöt uusiksi,Timo Soini kunniajäseneksi ilman jäsenmaksua ja SAMPO TERHO puolueen puheenjohtajaksi.
      Anteeksipyyntö erotetuilta jäseniltä ja kirje mikäli haluat olla edelleenkin jäsen,niin sinun ei tarvitse vasta,mutta mikäli et niin postita vastauskuori josta postimaksu on maksettu-
      Tämä on ainoa tie luottamuksen palauttamiseen."

      Suunnilleen juuuri näin ja Putkonen ulos koska muutamat puolueen keskeisistä henkilöistä ei koskaan tule tuleman toimeen putkosen kanssa ja tämä vie koko puoluetoiminnalta vain tuhottomasti energiaa, eli putkonen ulos yhteisen yhteistyötoimivuuden nimissä!!!

      Ja kun tämä tehtäisiin nopeasti, niin vaalit vielä voitettaisiin varmasti!!

      • Töpeksitty . . . .

        Paskanmarjat vaalit yhdestä Putkosesta riipu. koko homma on vaan ollut pikkupuuhastelua ja hölmöilyä vuodesta 2011.

        Putkosella ja ilman, mutta vaalitulokseen ei Putkosella ole paskan vertaa vaikutusta.


      • Eli minun
        Töpeksitty . . . . kirjoitti:

        Paskanmarjat vaalit yhdestä Putkosesta riipu. koko homma on vaan ollut pikkupuuhastelua ja hölmöilyä vuodesta 2011.

        Putkosella ja ilman, mutta vaalitulokseen ei Putkosella ole paskan vertaa vaikutusta.

        äänelläni ei ole sitten mitään merkitystä? Minä kun päätin, että en äänestä enään persuja putkosen vuoksi.

        Aikaisempina vuosina minun äänelläni on ollut merkitystä kun olen äänestänyt perusja, mutta kun nyt jätän väliin, niin sinun mielestä sillä ei ole merkitystä, eikä sillä että monet naiset eivät samasta syystä äänest'ä persuja.

        Hoh hoij jaa sinunkin ajatuksista!

        Annan ääneni muutos 2011 puolueelle!


      • Ei sitten ole
        Eli minun kirjoitti:

        äänelläni ei ole sitten mitään merkitystä? Minä kun päätin, että en äänestä enään persuja putkosen vuoksi.

        Aikaisempina vuosina minun äänelläni on ollut merkitystä kun olen äänestänyt perusja, mutta kun nyt jätän väliin, niin sinun mielestä sillä ei ole merkitystä, eikä sillä että monet naiset eivät samasta syystä äänest'ä persuja.

        Hoh hoij jaa sinunkin ajatuksista!

        Annan ääneni muutos 2011 puolueelle!

        Aivan oma ratkaisusi ja siihen olet oikeutettu.
        Minä taas aion jäädä nukkuviin, lähinnä Ruohonen-Lernerin syräyttämisen vuoksi.

        Samaa mieltä kyllä olen siitä, että mikään Putkonen ei vaalia ratkaise.


    • tervemenoa vaan

      Persut ja Soini ovat unohtaneet EU-vastaisen linjansa ja se alkaa näkyä nyt.

      • Mikä vaihtoehdoksi?

        Samako paheneva meno nykyhallituksen kanssa ja pakkoliitos Natoon ja Eurostoliittoon liittovaltioksi?


    • Ohrana 1

      Perussuomalaisella puolueella oli mahdollisuudet kasvaa ja vakautua merkittäväksi kansanliikkeeksi , mutta tuo kaikki on omalla sisäisellä kyvyttömyydellä menetetty lidvinoimalla "rintamaupseerit" ja nostamalla palkatut diletantit puoluetoimistoon ja kentälle puhdistamaan puolue johtajalleen sopivaksi.

      • Josef

        Näin on tapahtunut "Stalinin! toimesta


    • Demostrano

      Merkittävä kansaliike voi olla "hyvin hyvin vihainen", eikä kukaan välitä mitä se sanoo. Kieltämättä touhussa on ollut tyypejä ja tekoja jotka eivät oikeastaan sinne kuuluisi, mutta "aikuistuminen" sattuu aina ja ottaa aikansa. Tuollainen "ryöpsähdys" jättä jälkensä ja sekoittaa minkä tahansa ryhmän "kupolin".
      Siksi tämä jyrkkä tuomitsevaisuus vaikuttaa hiukan kaksinaamaiselta, koska pääosin linja on pitänyt, jonka äänestäjilleen lupasivatkin.

      • Ei niin pahaa . . .

        lähes 100% samaa mieltä. Ei tämä vaalilupausten kannalta ole äänestäjille pettymys ollut, mutta paikallisekoilut kylläkin ovat olleet harrastelijamaisia.


      • Roskaa tää
        Ei niin pahaa . . . kirjoitti:

        lähes 100% samaa mieltä. Ei tämä vaalilupausten kannalta ole äänestäjille pettymys ollut, mutta paikallisekoilut kylläkin ovat olleet harrastelijamaisia.

        tää on ollut ja putkonen sählännyt kaiken aivan sekaisin läpi suomen.
        Kyllä moni tuntee laittaneensa panoksesa aivan turhaan puolueen hyväksi ja se kyllä näkyy ensi vaaleissa.

        Soini käänsi takkinsa tylysti monille, jotka olivat vuosia ahertaneet puolueen ja viime jytkyn eteen. Palkattu Putkonen on tärkeämpi kuin todellisen työn kentällä tehneet aktiiviset perussuomalaiset. Jytky nousi soinin hattuun kuin kusi päähän! ja siinä samalla unohtu soinilta kiitollisuus ja nöyryys tekijöitä kohtaan.
        'Putkoselta hän saa tasan yhden äänen ja se hänelle suotakoon.
        Meiltä petetyiltä hän ei saa enään yhtään ääntä ja se on suurempi joukko kuin Putkonen.


    • kenttä ihmettelee

      Ollaanpa esim. Oinos-Penasta mitä mieltä tahansa, hän on tehnyt valtavasti kenttätyötä persujen menestyksen eteen. Tässä sitten "Soinin kiitos". Ei ihme, että ps:n omakin väki alkaa väsyä ja kyllästyä Soinin mahtailuun ja ylimielisyyteen.

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288673550529.html

      • Onko oikein ?

        Remes on puoluekokouksen valitsema puoluevaltuuston jäsen,niin puoluehallituksellako on valta mitätöidä ylimmän päättävän elimen päätös?


      • Yhdistyslaki

        Yhdistyslain mukaan näin ei ole,mutta näin ainakin yrittävät voimansa tunnossa.


    • Riittää

      Koko palsta on pantu uudistuksella pilalle ja menettää lukijansa,kiitos !

      • Eipä ole muutakaan...


    • Liian_vähän_rahaa

      Puolueen pitää hajota luonnollisella tavalla, jotta Soini saa täyden vapauden säätiönsä rahojen käyttöön. Kun ulkopuolinen kontrolli jää patentti- ja rekisterihallituksen satunnaistarkastusten varaan, loppuelämä monimiljonäärinä on varmistettu.

      Vai miten muuten olisi ymmärrettävä tätä Soinin käyttäytymistä:

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288435452949.html

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe