Opamox lopetus olot

PElottavaa

Oon syönyt ahdistuneisuuteen/paniikkiin n.3v opamoxeja 1/2-1 tbl 15mg päivässä. Nyt vähentänyt pikkuhiljaa, 2 päivää ottanut aivan pienen murusen ja on aivan järkyttävän säikky olo, hermostunut, pelokas, ihan pelkään että sekoan...voiko tää olo olla tuosta tiputuksesta kun ei ole annos ollut iso vai onko jotain muuta?

13

7159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaa siinä aistit vähän terävöityä, kun lopettaa, kun kuulemma vaikuttaa bentsot samoihin aivojen reseptoreihin, kuin alkoholi. Voisko olla vähän sama asia, kun ois tissutellut päivittäin sen neljä kaljaa kolmen vuoden ajan ja sitten yrittää lopettaa?

    • WieROY

      Viekkareita viekkareita...Täältä saat tietoa, apua, vinkkejä, ymmärrystä ja vertaisia;
      www.benzobuddies.org

      Käy myös tutustumassa entisten bentsovieroittautujien videokertomuksiin osoitteessa www.cepuk.org niin osaat paremmin ymmärtää mitä tapahtuu ja mitä on odotettavissa.

    • bentsomanuaali

      Apua täältä: www.benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf

    • 20+7

      Mulla tuli aivan järkky olo muutamaksi päiväksi lopetuksen jälkeen ja lopettivat psykiatrisella osastolla suoraan seinään 60mg. Tuli jopa harhoja mutta minulla onkin skitsofrenia ja olen "harhaherkkä". Lääkettä oltiin käytetty jokapäiväisesti kaksi kuukautta.

    • PElottavaa

      Kiitti vastauksistanne. Kai ne olot siitä tosiaan on...eilen oli tosiaan niin seko olo että oli pakko ottaa 15mg, tänään taas 1/4 tbl...eikä nyt oo kovin outo olo.

    • ovatkohan osastot

      jotenkin sokeutuneet noissa lääkkeiden käytössä kun lopettavat seinään lääkkeitä. Onkohan hoitovirhe josta kannattaa nostaa kanne?

      Potilaiden on hyvä tiedostaa ja olla valpas ja varuillaan osastojen lääkityksissä. Kun he turruttavat automaattisesti potilaat tulee tilanne, jossa turrutettu potilas onkin heidän mielestään normaali. Silloin ei ole enää kykyä huomata esim. lääkkeiden haittavaikutuksia, vaan luullaan, että se kuuluu potilaan omaan sairauden kulkuun. Tiedän ainakin yhden henkilön, jolle on käynyt näin. Kyllä hän suorastaan kihisi kiukusta kun jälkeen päin tajusi huijauksen. Opamoxin haittoihin kun tarjottiin lisää opamoxia ja kunnon huonontuessa hoitajat kilvan vakuuttivat että kyllä tämä olo kuuluu sinun sairauteesi. Varokaa tällaista.

      • Anonyymi

        Kuolee niihin vieroitusoireisiin ja haittavaikutuksista ei kuitenkaan kukaan lääkäri tiedä mitään, määrät vain kasvaa kun niillä vain paikataan vieroitusoireita ja lopetus on mahdotonta. Piste


    • oikeinhyvä

      Ei noin pienellä annoksella tule mitään. Pari päivää, viikko korkeintaan ja olet sama kuin mitä olit saadessasi ahdistukseen lääkettä.

    • Vkooo

      Bentstoihin syntyy riippuvuus kun käyttää noin 8kk joka päivä. Oireet menee ohi viimeistään parissa viikossa, mutta voi joskus pitkittyäkin.

    • Jediritari66

      Pitää sietää vähän vieroitusoireitakin jos alkaa lääkkeitä päivittäin syömään. Lääkärit tekee tuon seinään stoppaamisen siksi kun ne tietää että ei siinä mitenkään käy. Hetken on huono olo ja kyllä se siitä. Jos lähdetään liian hitaasti tiputtamaan niin voi olla että siitä lääkkeen syönnistä ei tule loppua. Psyykkistä se on paljolti vaan.

      • Anonyymi

        Itse lopetin opamoxin käytön 1.5 kk käytön jälkeen pääsin niistä eroon vajaassa viikossa


    • Anonyymi

      Mä käytin vuosia sitten opamoxia satunnaisee ahdistukseen.Lopetin ne sitten kun en enää tavinnut.Mulle ei tullut mitään vierotusoireita,tosin ei ne opamoxit kyllä tehonneetkaan.

    • Anonyymi

      Syön Opamoxia saman märän kuin sinä, mutta aina iltaisin. Miksi yrittää vieroittua siitä, kun sen vaikutus on hyvä+

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe