http://areena.yle.fi/1-2446876
http://yle.fi/uutiset/400_000_suomalaista_laakitsee_kipuaan_koukuttavilla_opioideilla__kuinka_moni_turhaan/8014682
"UUTISET
KOTIMAA
Kotimaa 25.5.2015 klo 16:06 | päivitetty 25.5.2015 klo 16:06
400 000 suomalaista lääkitsee kipuaan koukuttavilla opioideilla – kuinka moni turhaan?
Väärinkäyttöön soveltuvia voimakkaita kipulääkkeitä määrätään kipupotilaille liian helposti, varoittavat kivunhoidon asiantuntijat. Holtittoman lääkkeiden määräämisen seurauksena kipuklinikoille kasaantuu kroonisesta särystä kärsiviä potilaita, joilla on jo valmiiksi opioidiriippuvuus. Lääkäreillä on kirjavia selityksiä reseptitehtailulle."
Kuka tai ketkä vastaavat noiden 400 000 ihmisen vieroitushoidoista? vai vastaako kukaan? kirjoitellaan vaan lisää riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä jo ennestään koukussa oleville potilaille !
Se on tuo lääkebisnes raakaa bisnestä, Suomessa syö 700 000 kansalaista kolesterooli lääkkeitäkin ihan turhaan, ja kärsii jopa niiden sivuvaikutuksista ! ja tuo vain lääkäreiden ja lääketehtaiden rahanahneuden vuoksi!
Eikö moiseen menoon pitäisi jo puuttua oikeusviranomaistenkin? vai katsovatko jatkossakin läpi sormiensa tuota suoraan sanoen laillistettua huume bisnestä????
Late Lapista. SSSS Ry!
LÄÄKÄREIDEN TEKOSIA !
2
<50
Vastaukset
- Arkkiatri
Jees. Lääkeriippuvuutta pitää välttää kaikin keinoin. Lääkärit voisivatkin tarjota armokuolemaa tilalle.
Asiantuntija lääkärin mukaan, on myös sellaisia lääkkeitä jotka eivät aiheuta riippuvuutta !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140