Iwukkina tunnettu multinikki ja nikkivoro on tunnustanut homoutensa. Hän on tunnettu siitä, että hän länkyttää täällä typeryyksiään päivät pitkät ja usein varastetuilla nikeillä.
Syyksi on nyt paljastunut se, että hän on homo ja johtuen ulkonäöstään sekä henkisistä ongelmistaan hän ei ole saanut itselleen kreationistista poikaystävää.
Osaako kukaan neuvoa miten voisimme auttaa iwukkia löytämään itselleen oman kullan, jonka karvaiseen kainaloon iwukki neitimme voisi käpertyä itkemään?
Lähimmäisistämme typerin ja luusereinkin on kuitenkin lähimmäisemme, joten meillä on velvollisuus auttaa häntä.
Iwukin puolesta kiittäen.
Löytyisikö apua iwukille
100
65
Vastaukset
- Lähimmäinen
Jos iwukki on asuu Pirkanmaan alueella, niin tällainen ryhmä löytyisi hänelle: http://www.pirkanmaanseta.fi/osallistu/ryhmatoiminta/hengellinen-ryhma/
- harharharhar
Iwukki näyttänee tältä: http://i.somethingawful.com/u/salmonseason/obama/fat_kid.jpg
- Lähimmäinen
Ei saa pilkata iwukkia eikä muita homoja. Homous on luonnollista ja Luojamme luomaa.
- dfasdfsdfs
Bruaahahaaaaaa. Aivan varmasti vajakki-iwukki on tuon näköinen plösö ja homo kreationisti.
Lähetäppä iwukki tänne kuvasi niin saamme verrata. Mutta älä lähetä mitään homokuvaasi. - Rastafara
Iwukkihan se siinä kuvassa tosiaan on.
Bruahahahaaaaa - Jyrrirriorip
Homolla on tietenkin homokuvia nettivarasto täynnä.
- Missä-moraalisi
Jyrrirriorip kirjoitti:
Homolla on tietenkin homokuvia nettivarasto täynnä.
Sinähän sen tiedät homo. Oma varastosi lienee aivan valtava ja sieltä pervoimmasta päästä.
Ehkä iwukin kannattaisi kääntyä sumuisten vuorten gorillain karvaisten käsivarsien puoleen.
- iwukki
sinä karvakives, kerro lisää. Minä kiihotun,En ole diftongi.
- kiikori
iwukki kirjoitti:
sinä karvakives, kerro lisää. Minä kiihotun,En ole diftongi.
Evoluutio uskovaisten viisautta.
- KreationistiHomo
Tuolta vois löytyy iwukille ymmärtäjiä ja hengenheimolaisia:
http://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rgrp&grpid=42
Ja tässä toinen sivu:
Homoseksuaalisuus ja uskonto
http://ranneliike.net/teema/homoseksuaalisuus_ja_uskonto?cid=31- Sillaikait
Taitaa olla noiden hippien jutut liian kevyttä kamaa iwukille, joka on HC-homo.
- iwukki
Sillaikait kirjoitti:
Taitaa olla noiden hippien jutut liian kevyttä kamaa iwukille, joka on HC-homo.
Ime kullia evokki-hetero
- iwukki_on_niin_homo
iwukki kirjoitti:
Ime kullia evokki-hetero
"Ime kullia evokki-hetero"
Me heterot evokit emme kyllä ime kullia niinkuin sinä homo jeesuksenmorsian ... - poikess
iwukki_on_niin_homo kirjoitti:
"Ime kullia evokki-hetero"
Me heterot evokit emme kyllä ime kullia niinkuin sinä homo jeesuksenmorsian ...Tyypillinen evoluutio uskovaisen kommentti. Ovat omasta mielestään viisaita.
- HLK
Iwukki on tosiaan palstan ääliöin länkyttäjä. Tyyppi on ihan vitun idiootti. Ei keksi mitään omaperäistä vaan länkyttää samoja idioottimaisia hokemiaan.
Hankkis idiootti elämän. - Kielitoimisto
Uusi määritelmä:
homo, homompi, homoin, iwukki - Jyrrrurururu
Avaajaumpihomolla on keskellä yötä vain homoilut mielessä, Häpeä tyhmä.
- jyrbä-jyristäjä
Kuitenkin tykkäät homostelusta. Tule minun ja iwukin kanssa kimppakivaan. Koet millaista on kreationististen homo "neitien" kanssa puuhastelu. Tykkäät kuitenkin.
- Jyritoteaa
Iwukissa ei ole mitään vikaa homona. Me homot kreationistit olemme ylivertaisia heteroihin evokkeihin verrattuina.
- Jyrikehuuiwukkia
Iwukki on vähän tyhmänlaisena fundanakin viisi kertaa utopia- ja ufouskoisia evokkiääliöitä fiksumpi.
- Jyrinuoleeiwukkia
Taisipa jyrbää alkaa himottamaan homostelu iwukin kanssa kun noin iwukin persiettä nuolee. He he
- kdghkhg
Nostetaan tätä ylemmäksi että evokkien mielensairaus tulee paremmin esille.
- kddjfefs
Kreationisti iwukki haluaa näköjään mainostaa homouttaan.
- JohnnyBlaze
kddjfefs kirjoitti:
Kreationisti iwukki haluaa näköjään mainostaa homouttaan.
Evokeilla on mielikuvitus iwukki päässä josta he eivät pääse eroon ja nyt he tunnustavat joukolla oman homoutensa.
- iwukki_on_homo
JohnnyBlaze kirjoitti:
Evokeilla on mielikuvitus iwukki päässä josta he eivät pääse eroon ja nyt he tunnustavat joukolla oman homoutensa.
Homo nikkivoro iwukki puhuu itsestään ja jeesuspörinäisessä päässään surisevista persoonistaan.
- dksjhkg
iwukki_on_homo kirjoitti:
Homo nikkivoro iwukki puhuu itsestään ja jeesuspörinäisessä päässään surisevista persoonistaan.
Miksi sinä olet homo nikkivoro ja miksi sinulla on mielikuvitus-iwukki päässä?
- JohnnyBlaze
iwukki_on_homo kirjoitti:
Sinulla on siis mielikuvitus-iwukki päässä pörisemässä ja haluat homostella sen kanssa.
- iwukki_on_homo_neiti
JohnnyBlaze kirjoitti:
Sinulla on siis mielikuvitus-iwukki päässä pörisemässä ja haluat homostella sen kanssa.
Ahaa. Iwukki sinun uusin homofantasiasi näyttää olevan se, että voit mielikuvitusolentona homostella heterojen evojen kanssa. Ymmärtäähän sen kun Jeesuskin mielikuvitusolentona pörisee taikauskoisessa päässäsi iwukki.
- puolimutkaisesti
iwukki_on_homo_neiti kirjoitti:
Ahaa. Iwukki sinun uusin homofantasiasi näyttää olevan se, että voit mielikuvitusolentona homostella heterojen evojen kanssa. Ymmärtäähän sen kun Jeesuskin mielikuvitusolentona pörisee taikauskoisessa päässäsi iwukki.
Sinulla on siis mielikuvitus-iwukki päässä ja haluat homofantasioida.
Menisit mieluummin hoitoon. - iwukki_on_kretu_homo
puolimutkaisesti kirjoitti:
Sinulla on siis mielikuvitus-iwukki päässä ja haluat homofantasioida.
Menisit mieluummin hoitoon.Sairauteesi kuuluu iwukki sen projisoiminen muihin. Mielenterveysongelmasi iwukki ovat siis pahempia kuin aluksi otaksuin. Homoushan ei ole sairaus, joten voit rauhassa olla homo. Ja ethän ole homouttasi missään vaiheessa kiistänytkään.
Ja sinänsähän tuo homofantasiasi siitä, että voit mielikuvitusolentona homostella heterojen evojen kanssa on harmiton. Ymmärtäähän sen kun Jeesuskin mielikuvitusolentona pörisee taikauskoisessa päässäsi iwukki. - KhostRiter
iwukki_on_kretu_homo kirjoitti:
Sairauteesi kuuluu iwukki sen projisoiminen muihin. Mielenterveysongelmasi iwukki ovat siis pahempia kuin aluksi otaksuin. Homoushan ei ole sairaus, joten voit rauhassa olla homo. Ja ethän ole homouttasi missään vaiheessa kiistänytkään.
Ja sinänsähän tuo homofantasiasi siitä, että voit mielikuvitusolentona homostella heterojen evojen kanssa on harmiton. Ymmärtäähän sen kun Jeesuskin mielikuvitusolentona pörisee taikauskoisessa päässäsi iwukki.Sinulla on siis mielenterveysongelmia, sehän selittääkin sen miksi sinulla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä.
Kyllä se homoutesi on sairautta joka vaatii pikaista hoitoa. - iiwukki_on_pipipää_homo
KhostRiter kirjoitti:
Sinulla on siis mielenterveysongelmia, sehän selittääkin sen miksi sinulla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä.
Kyllä se homoutesi on sairautta joka vaatii pikaista hoitoa.Kuten huomaamme iwukki, sinä taas projisoit mielenterveysongelmasi ja kokemasi harhat muihin. Ymmärtäähän sen kun Jeesus mielikuvitusolentona pörisee taikauskoisessa päässäsi ja sinua homoiluttaa kovasti.
- iiwukki_on_pipipää_homo
iiwukki_on_pipipää_homo kirjoitti:
Kuten huomaamme iwukki, sinä taas projisoit mielenterveysongelmasi ja kokemasi harhat muihin. Ymmärtäähän sen kun Jeesus mielikuvitusolentona pörisee taikauskoisessa päässäsi ja sinua homoiluttaa kovasti.
Kuten olemme kaikki huomanneet niin minulla on mielenterveysongelmia jotka aiheuttavat harhoja.
Minulla on päässä mielikuvitus-iwukki ja ne lisääntyy koko ajan siellä ja ne pörisee siellä vaikka minä kuinka homostelen.
- iGaypukki
"Väänny Jeesuksen Suoleen ja saat ____", vai miten se menikään?
Jeesushan vietti aikaa luikkaalla öllllllljjjjyyyyyyyyyyyyyyyyyy.......
Öljymäellä, joten Liu.Kaste(Kiinalainen opetuslapsi?) ei ole kaukana!- päikeri
Evokkien mielisairaus tuli hyvin esille.
Ja nämä tällaiset ihmiset jotka uskovat evoluutioon on sitten muka niitä hyviä ihmisiä. - kurtiru
päikeri kirjoitti:
Evokkien mielisairaus tuli hyvin esille.
Ja nämä tällaiset ihmiset jotka uskovat evoluutioon on sitten muka niitä hyviä ihmisiä.500:ssa yliopistossa on samanlaisia todistajia joilla pörrää mielikuvitus-iwukki päässä.
Ei herätä luottamusta evoluutiota kohtaan. - iwukki_on_homo_neiti
kurtiru kirjoitti:
500:ssa yliopistossa on samanlaisia todistajia joilla pörrää mielikuvitus-iwukki päässä.
Ei herätä luottamusta evoluutiota kohtaan.Kyllä ne homo-iwukit surraavat omassa jeesuspörinäisessä päässäsi nikkivoro iwukki.
On aivan sama mitä mussutat homo. Tiede menee menojaan ja sinä uskonsisartesi kanssa hourailet jatkossakin taikauskostasi. - JohnnyBlaze
Kyllä ne homo-iwukit surraavat omassa jeesuspörinäisessä päässäsi nikkivoro iwukki.
On aivan sama mitä mussutat homo. Tiede menee menojaan ja sinä uskonsisartesi kanssa hourailet jatkossakin taikauskostasi.Sinulla on siis poikakaveri nimeltä iwukki ja se on homo. Sehän tekee sinustakin homon.
Koeta päästä homoudestasi eroon. - tuikker
Kyllä ne homo-iwukit surraavat omassa jeesuspörinäisessä päässäsi nikkivoro iwukki.
On aivan sama mitä mussutat homo. Tiede menee menojaan ja sinä uskonsisartesi kanssa hourailet jatkossakin taikauskostasi.Evokkikoira palaa siinä oksennukselleen. Sairas tyyppi.
- iwukki_on_homo_neiti
tuikker kirjoitti:
Evokkikoira palaa siinä oksennukselleen. Sairas tyyppi.
Jeeeee... minä olen evokkihomo ja minulla on mielikuvitus-iwukki päässä ja minä sekoilen ja trollaan mutta kukaan ei huomaa sitä jeeeeeeee....
- iwukki_on_homo_neiti
Jeeeee... minä olen evokkihomo ja minulla on mielikuvitus-iwukki päässä ja minä sekoilen ja trollaan mutta kukaan ei huomaa sitä jeeeeeeee....
Kreationisti-iwukin homofantasiat ne vain pahenevat ... Nyt hän kuvittelee olevansa evokkihomo. Nikkivorona toimivan jeesuksenmorsiammen sekoilu ja trollaus sen sijaan ei ole kuviteltua. Eihän iwukki ole täällä muuta tehnytkään kuin sekoillut, trollannut, länkyttänyt ja nikkivoroillut. Mutta sitä se teettää kun on taikauskoinen kreationisti, Jeesus pörisee päässä, elää taikauskosta ja on kreationistin joka tykkää homostelusta.
Mutta hyvä kun iwukki tunnustit voroamallasi nikillä olevasi homo neiti. Jotakin rehellisyyttä sentään sinullakin. Halusit oikein vahvistaa olevasi iwukki - homo neiti. - iwukki_on_homo_neiti
Kreationisti-iwukin homofantasiat ne vain pahenevat ... Nyt hän kuvittelee olevansa evokkihomo. Nikkivorona toimivan jeesuksenmorsiammen sekoilu ja trollaus sen sijaan ei ole kuviteltua. Eihän iwukki ole täällä muuta tehnytkään kuin sekoillut, trollannut, länkyttänyt ja nikkivoroillut. Mutta sitä se teettää kun on taikauskoinen kreationisti, Jeesus pörisee päässä, elää taikauskosta ja on kreationistin joka tykkää homostelusta.
Mutta hyvä kun iwukki tunnustit voroamallasi nikillä olevasi homo neiti. Jotakin rehellisyyttä sentään sinullakin. Halusit oikein vahvistaa olevasi iwukki - homo neiti.Minun fantasiani vain pahenevat, välillä minä luulen olevani kreationisti. Mielikuvitus-iwukki on sekoittanut minun pääni ja nyt pörisee.
Kivaa keskustella itsensä kanssa. - iwukki_on_homo_neiti
Minun fantasiani vain pahenevat, välillä minä luulen olevani kreationisti. Mielikuvitus-iwukki on sekoittanut minun pääni ja nyt pörisee.
Kivaa keskustella itsensä kanssa.Niinhän ne homofantasiasi pahenevat iwukki. Hyvä kun tunnustit jeesuksenmorsian. Ja tosiaan keskustelet itsesi kanssa. Sinähän se teettää kun Jeesus päässä pörisee ja elämä perustuu taikauskoiseen kreationismiin.
- Kretupellet-huvittavat
Minun fantasiani vain pahenevat, välillä minä luulen olevani kreationisti. Mielikuvitus-iwukki on sekoittanut minun pääni ja nyt pörisee.
Kivaa keskustella itsensä kanssa."Minun fantasiani vain pahenevat, välillä minä luulen olevani kreationisti. Mielikuvitus-iwukki on sekoittanut minun pääni ja nyt pörisee.
Kivaa keskustella itsensä kanssa"
LOL. Luulekohan typerä kretupelle iwukki olevansa nokkela? Iwukilla tosiaan Jeesus pörrää ja surisee oikein kunnolla. Taitaa luuseri olla yhteiskunnan elätti kun aikaa esitellä typeryyttään täällä päivästä toiseen. - Kretupellet-huvittavat
Kretupellet-huvittavat kirjoitti:
"Minun fantasiani vain pahenevat, välillä minä luulen olevani kreationisti. Mielikuvitus-iwukki on sekoittanut minun pääni ja nyt pörisee.
Kivaa keskustella itsensä kanssa"
LOL. Luulekohan typerä kretupelle iwukki olevansa nokkela? Iwukilla tosiaan Jeesus pörrää ja surisee oikein kunnolla. Taitaa luuseri olla yhteiskunnan elätti kun aikaa esitellä typeryyttään täällä päivästä toiseen.Luuleeko typerä kretupelle mielikuvitus-iwukki olevansa nokkela kun on alkanut pörräämään jo minunkin päässäni?
Nyt alkaa homottaa.
- iwudur
Älkää unohtako JHWH:n peräaukkoa! Se on maailman suurin ja tärkein peräaukko.
- ewokki
Meillä evokeilla on yhteinen peräaukko.
- iwukki_on_pervo_homo
ewokki kirjoitti:
Meillä evokeilla on yhteinen peräaukko.
Arvasihan se että homo jeesuksenmorsian ja nikkivoro on kiinnostunut evokkien peräaukosta. Jäit taas kiinni iwukki homofantasioistasi. Homoutesi on sinänsä ok, mutta tuo alkaa olla jo sairaaloista. Mene hoitoon iwukki. Kohta käy niin ettei Jeesus enää tykkää sinusta vaikka olisit kuinka taikauskoinen
- iwukki_on_pervo_homo
iwukki_on_pervo_homo kirjoitti:
Arvasihan se että homo jeesuksenmorsian ja nikkivoro on kiinnostunut evokkien peräaukosta. Jäit taas kiinni iwukki homofantasioistasi. Homoutesi on sinänsä ok, mutta tuo alkaa olla jo sairaaloista. Mene hoitoon iwukki. Kohta käy niin ettei Jeesus enää tykkää sinusta vaikka olisit kuinka taikauskoinen
Hei, miksi aina kun kallistan päätäni niin korvista valuu keltaista nestettä?
Iwukki senkin perrrrr... - JohnnyBlaze
iwukki_on_pervo_homo kirjoitti:
Hei, miksi aina kun kallistan päätäni niin korvista valuu keltaista nestettä?
Iwukki senkin perrrrr...Mitä, onko päässäsi pörräävä mielikuvitus-iwukki kusassu sinun pääsi sisään?
- kuittoo
No onko evokeille löytynyt apua tähän niiden päässä pörräävään mielikuvitus-iwukki ongelmaan?
- iwukilla_on_homo_ongelma
No voi voi. Nyt olet ymmärtänyt väärin, mutta sehän on odotettavissa kun olet kreationisti. Nyt ei ole kysymys mielikuvitusolennoista vaikka te kreationistit niihen uskottekin. Nyt on kysymys kreationista, joka tunnetaan palstalla nikkivoroilevana jeesuksenmorsiammena. Hänellä on ongelma. Iwukki kovasti homoiluttaa, mutta kun ei löydy poikakaveria. Siitä johtuu iwukin palstalla harrastama kreationistinen trollailu ja evojen nikkien varastelu.
Etkö ymmärrä iwukki, että me yritämme auttaa sinua. Luulisi että siinä on jo tarpeeksi kestämistä kun sinulla jeesuspörisee päässä elät taikauskosi harhoissa, mutta vielä homoiluun liittyvät turhaumatkin vaivaavat sinua. - JohnnyBlaze
iwukilla_on_homo_ongelma kirjoitti:
No voi voi. Nyt olet ymmärtänyt väärin, mutta sehän on odotettavissa kun olet kreationisti. Nyt ei ole kysymys mielikuvitusolennoista vaikka te kreationistit niihen uskottekin. Nyt on kysymys kreationista, joka tunnetaan palstalla nikkivoroilevana jeesuksenmorsiammena. Hänellä on ongelma. Iwukki kovasti homoiluttaa, mutta kun ei löydy poikakaveria. Siitä johtuu iwukin palstalla harrastama kreationistinen trollailu ja evojen nikkien varastelu.
Etkö ymmärrä iwukki, että me yritämme auttaa sinua. Luulisi että siinä on jo tarpeeksi kestämistä kun sinulla jeesuspörisee päässä elät taikauskosi harhoissa, mutta vielä homoiluun liittyvät turhaumatkin vaivaavat sinua.Sekö sinua harmittaa kun sinä et löydä poikakaveria vaikka sinua homoiluttaa? Auttaisikohan se että etsit itsellesi naisen ja lopetat homoilun.
Sen päässäsi pörisevän mielikuvitus-iwukin kanssa sinun täytyy kyllä mennä hoitoon.
Sinun ei myöskään kannata harrastaa nikkivoroilua. - iwukki_on_kretu_homo
JohnnyBlaze kirjoitti:
Sekö sinua harmittaa kun sinä et löydä poikakaveria vaikka sinua homoiluttaa? Auttaisikohan se että etsit itsellesi naisen ja lopetat homoilun.
Sen päässäsi pörisevän mielikuvitus-iwukin kanssa sinun täytyy kyllä mennä hoitoon.
Sinun ei myöskään kannata harrastaa nikkivoroilua.Kuten jälleen huomattiin projisoit iwukki omat henkilökohtaiset mielenterveys- ja homosteluongelmasi muihin. Mutta sitä se kreationistin jeesuspörinä ja taikauskosta eläminen mielikuvitusolentoihin turvautuen teettää.
- DanKetch
iwukki_on_kretu_homo kirjoitti:
Kuten jälleen huomattiin projisoit iwukki omat henkilökohtaiset mielenterveys- ja homosteluongelmasi muihin. Mutta sitä se kreationistin jeesuspörinä ja taikauskosta eläminen mielikuvitusolentoihin turvautuen teettää.
Kuten huomasimme niin mielikuvitus-iwukkisi on porautunut syvälle sinun mieleesi ja aiheuttaa sinulle mielenterveysongelmia ja se lienee perimmäinen syy homouteesi.
- iwukki_on_homo_neiti
Eikö iwukille tosiaan löydy apua? Nikkivoro jeesuksenmorsiammemme riutuu poikaystävän puutteessa. Siksi hän läikyttää nikkivorona lähes ympäri vuorokauden ja päivästä toiseen. Sehän ei ole pitemmän päälle terveellistä edes typerille jeesuspörinäisille kreationistille kuten homppeli-iwukille.
- iwukki_on_homo_neiti
Eikö minulle todellakaan löydy apua. Mielikuvitus-iwukki on minun sivupersoona ja paras poikaystäväni.
Me homostelemme ja pörisemme ihan hulluna himosta enkä pääse siitä eroon ilman apua.
APUVAAAAA......... - iwukilla_on_homona_hätä
Eikö minulle todellakaan löydy apua. Mielikuvitus-iwukki on minun sivupersoona ja paras poikaystäväni.
Me homostelemme ja pörisemme ihan hulluna himosta enkä pääse siitä eroon ilman apua.
APUVAAAAA.........Luulisi tuon iwukin voroamallaan nikillä itse lähettämänsä hätäpyyntö vakuuttamaan kaikkein paatuneimmatkin palstalaiset siitä, että kreationisti iwukki tarvitsee kipeästi apuamme homoutensa aiheuttamien turhautumien vuoksi. Tosin luulen että jeesuspörinäinen taikauskonsa on myös suuri syyllinen hänen mielenterveydellisiin ongelmiinsa.
Nyt apua iwukille! Luulisi että palsta lukemattomat muut kreationistiset homot, kuten jyri auttaisivat kristillisyyttään lähimmäistään ja uskonsisartaan. Jyrihän on vakuuttanut auttavansa eheyttymään homoja. Tosin en nyt tiedä mitä ystävämme jyri eheyttämisellään tarkoittaa... ettei vaan olisi jyrbällä Nokia mission menetelmät edelleen käytössä.... - iwukilla_on_homona_hätä
iwukilla_on_homona_hätä kirjoitti:
Luulisi tuon iwukin voroamallaan nikillä itse lähettämänsä hätäpyyntö vakuuttamaan kaikkein paatuneimmatkin palstalaiset siitä, että kreationisti iwukki tarvitsee kipeästi apuamme homoutensa aiheuttamien turhautumien vuoksi. Tosin luulen että jeesuspörinäinen taikauskonsa on myös suuri syyllinen hänen mielenterveydellisiin ongelmiinsa.
Nyt apua iwukille! Luulisi että palsta lukemattomat muut kreationistiset homot, kuten jyri auttaisivat kristillisyyttään lähimmäistään ja uskonsisartaan. Jyrihän on vakuuttanut auttavansa eheyttymään homoja. Tosin en nyt tiedä mitä ystävämme jyri eheyttämisellään tarkoittaa... ettei vaan olisi jyrbällä Nokia mission menetelmät edelleen käytössä....Minkähän takia minä täällä yksin keskustelen itseni kanssa? Johtuukohan se siitä että olen homoevokki jolla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä?
- iwukki_homottaa_jeesusta
iwukilla_on_homona_hätä kirjoitti:
Minkähän takia minä täällä yksin keskustelen itseni kanssa? Johtuukohan se siitä että olen homoevokki jolla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä?
"Minkähän takia minä täällä yksin keskustelen itseni kanssa?"
Siitä minä en tiedä kuinka monta persoonaa päässäsi iwukki pörisee Jeesuksen ja muiden taikauskosi mukaisten mielikuvistusolentojen lisäksi. Mutta täällä palstalla et keskustele yksin vaan meidän kanssamme, jotka yritämme auttaa sinua iwukki homoudestasi johtuvien ongelmiesi kanssa.
"Johtuukohan se siitä että olen homoevokki jolla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä?"
Homohan sinä toki olet kuten olet kaikin tavoin myöntänyt, mutta tuskin sinä evo olet kun tunnustat kreationismin taikauskoa. Ja taatusti sinulla pörrää päässäsi joukko mielikuvitusolentoja Jeesus rakkaimpana. Johtuukohan jeesuksenmorsian rakkautesi Jeesuksen pohjimmiltaan siitä että olet homo? - iwukki_homottaa_jeesusta
iwukki_homottaa_jeesusta kirjoitti:
"Minkähän takia minä täällä yksin keskustelen itseni kanssa?"
Siitä minä en tiedä kuinka monta persoonaa päässäsi iwukki pörisee Jeesuksen ja muiden taikauskosi mukaisten mielikuvistusolentojen lisäksi. Mutta täällä palstalla et keskustele yksin vaan meidän kanssamme, jotka yritämme auttaa sinua iwukki homoudestasi johtuvien ongelmiesi kanssa.
"Johtuukohan se siitä että olen homoevokki jolla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä?"
Homohan sinä toki olet kuten olet kaikin tavoin myöntänyt, mutta tuskin sinä evo olet kun tunnustat kreationismin taikauskoa. Ja taatusti sinulla pörrää päässäsi joukko mielikuvitusolentoja Jeesus rakkaimpana. Johtuukohan jeesuksenmorsian rakkautesi Jeesuksen pohjimmiltaan siitä että olet homo?Minä en edes tiedä miten monta mielikuvitus-iwukkia minulla on jo päässä mutta ne pörrää siellä ja minä evokki se vaan homoilen.
- DanKetch
Minä en edes tiedä miten monta mielikuvitus-iwukkia minulla on jo päässä mutta ne pörrää siellä ja minä evokki se vaan homoilen.
Mielikuvitus-iwukki ja JohnnyBlaze on vihitty homoliittoon puolimutkateistisesti rämen.
Nyt he ovat yhtenä homona pörinöissään. - puolimutkaisesti
Mielikuvitus-iwukki taas täällä hei!
- iwukin_homo_jeesus
Minä en edes tiedä miten monta mielikuvitus-iwukkia minulla on jo päässä mutta ne pörrää siellä ja minä evokki se vaan homoilen.
Nyt sinulla iwukki pörisee Jeesus ja muut taikauskonsa mielikuvistusolennot päässään ja kovaa. Sen verran häröiksi sinun viestisi ovat menossa kaiken aikaa. Mutta huomaamme kyllä, että voroamallasi nikilläsikin sinä tunnustat pitäväsi suhdettasi Jeesuksen homoeroottisena. Mutta jeesuksenmorsianhan sinä kretuneiti oletkin.
Julistat homouttasi täällä jo monella voroamallasi nikillä: JohnnyBlaze, DanSketch ja puolimutkaisesti. - iwukin_homo_jeesus
iwukin_homo_jeesus kirjoitti:
Nyt sinulla iwukki pörisee Jeesus ja muut taikauskonsa mielikuvistusolennot päässään ja kovaa. Sen verran häröiksi sinun viestisi ovat menossa kaiken aikaa. Mutta huomaamme kyllä, että voroamallasi nikilläsikin sinä tunnustat pitäväsi suhdettasi Jeesuksen homoeroottisena. Mutta jeesuksenmorsianhan sinä kretuneiti oletkin.
Julistat homouttasi täällä jo monella voroamallasi nikillä: JohnnyBlaze, DanSketch ja puolimutkaisesti.Minulla on monta mielikuvitus-iwukkia päässä ja nyt minulla pörisee tosi homosti ja minä keskustelen täällä itseni kanssa.
- iwukki_on_homo_kretu
iwukin_homo_jeesus kirjoitti:
Minulla on monta mielikuvitus-iwukkia päässä ja nyt minulla pörisee tosi homosti ja minä keskustelen täällä itseni kanssa.
Niinhän sinä nikkivoro ja jeesuksenhoro iwukki teet. Ihmetyttää vain että olet noin innokas esittelemään homouttasi. Haluat pitää nämä homouttasi ja nikkivoroiluasi esittelevät keskustelut ylhäällä. Mutta sitä se kreationistisessä taikauskossa eläminen teettää.
- iwukki_on_homo_kretu
iwukki_on_homo_kretu kirjoitti:
Niinhän sinä nikkivoro ja jeesuksenhoro iwukki teet. Ihmetyttää vain että olet noin innokas esittelemään homouttasi. Haluat pitää nämä homouttasi ja nikkivoroiluasi esittelevät keskustelut ylhäällä. Mutta sitä se kreationistisessä taikauskossa eläminen teettää.
Niin minulla on edelleenkin mielikuvitus-iwukki päässäni pörisemässä ihan homona.
- Kreationismi_taikauskoa
Niin minulla on edelleenkin mielikuvitus-iwukki päässäni pörisemässä ihan homona.
Nyt kun jeesuksenmorsian olet vakuuttavasti ja rehdisti myöntänyt olevasi homo, niin seuraavaksi iwukki voisit myöntää kreationismin olevan taikauskoa.
- iwukki_on_homo_kretu
Kreationismi_taikauskoa kirjoitti:
Nyt kun jeesuksenmorsian olet vakuuttavasti ja rehdisti myöntänyt olevasi homo, niin seuraavaksi iwukki voisit myöntää kreationismin olevan taikauskoa.
Nyt kun minulla on mielikuvitus-iwukki päässäni pörräämässä ihan homona niin olemme molemmat onnellisia kun voimme keskustella itsemme kanssa.
Nyt kun minulla on mielikuvitus-iwukki päässäni pörräämässä ihan homona niin olemme molemmat onnellisia kun voimme keskustella itsemme kanssa.
Iwukki myöntää siis auliisti olevansa homo jeesuksenmorsian, mutta ei kykene myöntämään kreationismin olevan taikauskoa. Voisit myöntää taikauskovaisuutesi voroamalla minun nikkini. Hehe.
- JohnnyBlaze
Iwukki myöntää siis auliisti olevansa homo jeesuksenmorsian, mutta ei kykene myöntämään kreationismin olevan taikauskoa. Voisit myöntää taikauskovaisuutesi voroamalla minun nikkini. Hehe.
Mielikuvitus-iwukki pörrää päässäni ihan homosti ja myöntää että taikauskon voimalla voi keskustella itsensä kanssa niin kuin 'me' tässä nyt teemme.
JohnnyBlaze kirjoitti:
Mielikuvitus-iwukki pörrää päässäni ihan homosti ja myöntää että taikauskon voimalla voi keskustella itsensä kanssa niin kuin 'me' tässä nyt teemme.
No homppeli-iwukki, eihän nikkivoroilu ole ollut ennenkään sinulle ongelma. Homouttasi olet innokkaana myöntämään. Mikset myönnä samalla tavalla kreationismin olevan taikauskoa voroamalla nikkini?
- DanKetch
No homppeli-iwukki, eihän nikkivoroilu ole ollut ennenkään sinulle ongelma. Homouttasi olet innokkaana myöntämään. Mikset myönnä samalla tavalla kreationismin olevan taikauskoa voroamalla nikkini?
Homppeli puolimutateistilla on mielikuvitus-iwukki päässä pörisemässä ihan homona.
Innokkaasti hän myöntää olevansa homppeli nikkivaras jolla on monia sivupersoonia. - Kreationismi_taikauskoa
DanKetch kirjoitti:
Homppeli puolimutateistilla on mielikuvitus-iwukki päässä pörisemässä ihan homona.
Innokkaasti hän myöntää olevansa homppeli nikkivaras jolla on monia sivupersoonia.Jeesuksenhoro nikkivoro iwukki jatkaa kreationistisen ääliömäisyytensä esittelyä taikauskonsa innoittamana. Myönsit jo homoutesi. Mikset myönnä samalla tavalla kreationismin olevan taikauskoa voroamalla nikkini?
- evoluutio.on.taikauskoa
Jeesuksenhoro nikkivoro iwukki jatkaa kreationistisen ääliömäisyytensä esittelyä taikauskonsa innoittamana. Myönsit jo homoutesi. Mikset myönnä samalla tavalla kreationismin olevan taikauskoa voroamalla nikkini?
darwininhoro nikkivoro puolimutkateisti jatkaa evoluutiouskonnollisen ääliömäisyytensä esittelyä taikauskonsa innoittamana.
Sentään myönsit jo homoutesi.
Mikset myönnä samalla evoluutioteorian olevan taikauskoa voroamalla nikkini? - Kreationismi_taikauskoa
evoluutio.on.taikauskoa kirjoitti:
darwininhoro nikkivoro puolimutkateisti jatkaa evoluutiouskonnollisen ääliömäisyytensä esittelyä taikauskonsa innoittamana.
Sentään myönsit jo homoutesi.
Mikset myönnä samalla evoluutioteorian olevan taikauskoa voroamalla nikkini?"darwininhoro nikkivoro puolimutkateisti jatkaa evoluutiouskonnollisen ääliömäisyytensä esittelyä taikauskonsa innoittamana."
Tuosta länkytyksestä ei löydy mitään mikä olisi oikein, mutta sen kirjoittaja onkin idiootti jeesuksenhoro.
"Sentään myönsit jo homoutesi."
Ei tietenkään ole. Olen kieltänyt olevani homo. Sinä taas et, joten olet tunnustanut homoutesi.
"Mikset myönnä samalla evoluutioteorian olevan taikauskoa voroamalla nikkini?"
Nikkivoroilu ei kuulu tapoihin kuten sinulla homo iwukki. Ja miksi homo jeesuksenhoro myöntäisin evoluutioteorian olevan taikauskoa kuten kreationismi on? Evoluutioteoria on tiedettä. Kreationismi astrologian kaltaista taikauskoa.
Eikö olekin hauskaa että et kehtaa vorota nikkiäni vaikka sitä niin mielelläsi teet? Itsekin tiedostat että kreationismi on jeesuspörinäistä taikauskoa. Myönnä siis tiedostamasi asia voroamalla nikkini. - evoluutio.on.taikauskoa
"darwininhoro nikkivoro puolimutkateisti jatkaa evoluutiouskonnollisen ääliömäisyytensä esittelyä taikauskonsa innoittamana."
Tuosta länkytyksestä ei löydy mitään mikä olisi oikein, mutta sen kirjoittaja onkin idiootti jeesuksenhoro.
"Sentään myönsit jo homoutesi."
Ei tietenkään ole. Olen kieltänyt olevani homo. Sinä taas et, joten olet tunnustanut homoutesi.
"Mikset myönnä samalla evoluutioteorian olevan taikauskoa voroamalla nikkini?"
Nikkivoroilu ei kuulu tapoihin kuten sinulla homo iwukki. Ja miksi homo jeesuksenhoro myöntäisin evoluutioteorian olevan taikauskoa kuten kreationismi on? Evoluutioteoria on tiedettä. Kreationismi astrologian kaltaista taikauskoa.
Eikö olekin hauskaa että et kehtaa vorota nikkiäni vaikka sitä niin mielelläsi teet? Itsekin tiedostat että kreationismi on jeesuspörinäistä taikauskoa. Myönnä siis tiedostamasi asia voroamalla nikkini.Länkytyksestäsi ei löydy mitään mikä olisi oikein, mutta sinähän oletkin idiootti darwininhoro nikkivoro.
Hyvä että sentään myönsit homoutesi mikä ei tietysti ketään kiinnosta. - Kreationismi_taikauskoa
Länkytyksestäsi ei löydy mitään mikä olisi oikein, mutta sinähän oletkin idiootti darwininhoro nikkivoro.
Hyvä että sentään myönsit homoutesi mikä ei tietysti ketään kiinnosta.Enhän minä ole missään vaiheessa myöntänyt että olen homo. Olen ilmoittanut että en ole homo. Ja sinähän homo iwukki et ole kieltänyt homouttasi missään vaiheessa. Joten se taitaa olla ainoa asia missä olet rehti.
Enhän minä ole missään vaiheessa myöntänyt että olen homo. Olen ilmoittanut että en ole homo. Ja sinähän homo iwukki et ole kieltänyt homouttasi missään vaiheessa. Joten se taitaa olla ainoa asia missä olet rehti.
Se on hyvä että myönnät olevasi homo koska silloin voit alkaa parantaa itseäsi.
Missään muussa asiassa sinä, puolimutkateisti, et ole rehti ollutkaan. Käytä vaan ihan reippaasti sitä rekattua nikkiäsi, me tiedämme sen jo.
Ahaa, nyt selvisi mihin varastetulla nikillä 'JohnnyBlaze' kirjoitettu ja minulle suunnattu kommentti keskustelussa (http://keskustelu.suomi24.fi/t/13730649/triljoona-triljoonaa-kohdetta):
"puolimutkateistillä on mielikuvitus-iwukki päässä."
liittyy.
En kyllä tiedä mitä ilmeisesti "iwukki" tällä kommentillaan tarkoitti, mutta tehtäköön selväksi se, että minä en todellakaan käytä homoutta nimittelyyn, pilkkaan, tms.
En tiedä onko "iwukki" homo tai ei. Tuskinpa. Sillä ei ole todellakaan mitään väliä. Väliä on sillä, että kukaan homo ei joudu kokemaan vääryttä, sortoa ja vihapuhetta. Tällä palstalla on sellaista esiintynyt lähinnä kreationististen homofoobikkojen taholta. Ikävää jos jotkut evotrollit käyttävät homoutta pilkkaan. Hävetköön.- muItinikki
Koira tuli oksennuksensa äärelle.
muItinikki kirjoitti:
Koira tuli oksennuksensa äärelle.
Homo iwukki, joka on jeesuksenhoratsu nikkivoro jatkaa creationistisen ääliömäisyytensä esittelyä. Hajoa homo taikauskoosi.
- puolimuttateisti
Homo iwukki, joka on jeesuksenhoratsu nikkivoro jatkaa creationistisen ääliömäisyytensä esittelyä. Hajoa homo taikauskoosi.
Kirjoitahan multinikki puolimutkateisti sillä rekisteröidyllä nikilläsi ihan reippaasti.
Mielikuvitus-iwukki pörisee ihan homona sinun päässäsi ja tekee sinusta ääliön koska et ole rehellinen. - Kreationismi_taikauskoa
puolimuttateisti kirjoitti:
Kirjoitahan multinikki puolimutkateisti sillä rekisteröidyllä nikilläsi ihan reippaasti.
Mielikuvitus-iwukki pörisee ihan homona sinun päässäsi ja tekee sinusta ääliön koska et ole rehellinen.Homo ja jeesuksenhoro iwukki luule siis taikauskonsa sekoittamana, että minä olen puolimutkateisti? Sinulla taitaa olla homofantasioita myös hänestä kun yrität nylkyttä häntä? Hänkään ei taida pitää sellaisista jeesuspörinäisistä idioottihomoista kuin sinä olet. Etsi vaan itsellesi se jeesuspörinäinen poikaystävä äläkä turhaan vonkaa meitä itseäsi huomattavasti älykkäämpiä evoja.
Myönsit jo homoutesi nikkivoro. Mikset myönnä samalla tavalla kreationismin olevan taikauskoa voroamalla tämän nikkini? - evoluutio.on.taikauskoa
Homo ja jeesuksenhoro iwukki luule siis taikauskonsa sekoittamana, että minä olen puolimutkateisti? Sinulla taitaa olla homofantasioita myös hänestä kun yrität nylkyttä häntä? Hänkään ei taida pitää sellaisista jeesuspörinäisistä idioottihomoista kuin sinä olet. Etsi vaan itsellesi se jeesuspörinäinen poikaystävä äläkä turhaan vonkaa meitä itseäsi huomattavasti älykkäämpiä evoja.
Myönsit jo homoutesi nikkivoro. Mikset myönnä samalla tavalla kreationismin olevan taikauskoa voroamalla tämän nikkini?puolimutkateistilla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä.
Taikauskoinen evokki kun on. - Kreationismi_taikauskoa
puolimutkateistilla on mielikuvitus-iwukki päässä pörräämässä.
Taikauskoinen evokki kun on.Selvästikin homo iwukki yrittää vonkata puolimutkateistiä. Kiinnostaako taikauskoista jeesuksenhoroa kielletty evo hedelmä? Mikset kysy häneltä suoraan että heruisko? Vai meinaatko homo, että nylkylttämällä sulla on paremmat mahikset?
Siinä ainakin olet rehti iwukki että et ole kieltänyt homouttasi missään vaiheessa. - evoluutio.on.taikauskoa
Selvästikin homo iwukki yrittää vonkata puolimutkateistiä. Kiinnostaako taikauskoista jeesuksenhoroa kielletty evo hedelmä? Mikset kysy häneltä suoraan että heruisko? Vai meinaatko homo, että nylkylttämällä sulla on paremmat mahikset?
Siinä ainakin olet rehti iwukki että et ole kieltänyt homouttasi missään vaiheessa.Selvästikin puolimutkateistillä on mielikuvitus-iwukki päässä joka pörisee.
On se hyvä että olet myöntänyt homoutesi koska siitä voit alkaa parantaa itseäsi. - Kreationismin_taikauskoa
Selvästikin puolimutkateistillä on mielikuvitus-iwukki päässä joka pörisee.
On se hyvä että olet myöntänyt homoutesi koska siitä voit alkaa parantaa itseäsi.Myönsit siis iwukki homoutesi lisäksi sen, että homona himoitset puolimutkateistiä. Nyt vaan jeesuksenmorsian rohkeasti kysymään häneltä että lohkeaisko.
Kreationismin_taikauskoa kirjoitti:
Myönsit siis iwukki homoutesi lisäksi sen, että homona himoitset puolimutkateistiä. Nyt vaan jeesuksenmorsian rohkeasti kysymään häneltä että lohkeaisko.
Myönsit puolimutkateisti homoutesi ja multinikkeilysi. Sinulla pörrää myös mielikuvitus-iwukki päässäsi.
Kirjoittaisit vaan reilusti sillä rekatulla nikilläsi kun kaikki sen tietää jo. - Kreationismi_taikauskoa
Myönsit puolimutkateisti homoutesi ja multinikkeilysi. Sinulla pörrää myös mielikuvitus-iwukki päässäsi.
Kirjoittaisit vaan reilusti sillä rekatulla nikilläsi kun kaikki sen tietää jo.Joko olet homo iwukki ottanut yhteyttä puolimutkateistiin kun hän on selvästikin sinun tämän hetkinen homoihastuksesi. Kumpi pörrää enemmän tällä hetkellä päässäsi jeesuksenmorsian: jeesus vaiko homofantasiasi puolimutkateistista.
Mukava että olet ainakin siinä mielessä rehellinen kretuhomo iwukki, että et ole yrittänyt kieltää homouttasi missään vaiheessa.
Eikö sua iwukki yhtään nolota että on niin ilmiselvää että haluat pitää tätä keskustelua ylhäällä, jotta kaikki tulisivat tietoiseksi siitä että olet homppeli? - evoluutio.on.taikauskoa
Joko olet homo iwukki ottanut yhteyttä puolimutkateistiin kun hän on selvästikin sinun tämän hetkinen homoihastuksesi. Kumpi pörrää enemmän tällä hetkellä päässäsi jeesuksenmorsian: jeesus vaiko homofantasiasi puolimutkateistista.
Mukava että olet ainakin siinä mielessä rehellinen kretuhomo iwukki, että et ole yrittänyt kieltää homouttasi missään vaiheessa.
Eikö sua iwukki yhtään nolota että on niin ilmiselvää että haluat pitää tätä keskustelua ylhäällä, jotta kaikki tulisivat tietoiseksi siitä että olet homppeli?Onko puolimutkateistikin sinun sivupersoona niin kuin mielikuvitus-iwukkikin? Ei sinulla kovin hyvin sitten mene.
Yritä kuitenkin ensin päästä siitä homoudestasi eroon koska se on sairasta.
Se on hyvä että sinä pidät keskustelua yllä sairauksistasi, toivotaan että saat ammattiapua jostakin, ehkäpä joskus vielä paranet. - Kreationismi_taikauskoa
Onko puolimutkateistikin sinun sivupersoona niin kuin mielikuvitus-iwukkikin? Ei sinulla kovin hyvin sitten mene.
Yritä kuitenkin ensin päästä siitä homoudestasi eroon koska se on sairasta.
Se on hyvä että sinä pidät keskustelua yllä sairauksistasi, toivotaan että saat ammattiapua jostakin, ehkäpä joskus vielä paranet.Ei kumpikaan ole minun sivupersoonani. Eivät kaikki iwukki kärsi sivupersoonahäiriöstä kuten sinä jeesuksenhoro nikkivoro.
Eivätkä kaikki ole homoja niinkuin sinä iwukki. Minäkään en ole. Mutta sinähän et ole kieltänyt homouttasi missään vaiheessa kuten olemme saaneet havaita. Ja miksipä sinä sitä kieltäisit, kun Jeesuskin tietää että olet homppeli.
Koitahan homo keskustella puolimutkateistin kanssa tunteistasi häntä kohtaan, jospa sulla sitten helpottoisi toi angsti. - evoluutio.on.taikauskoa
Ei kumpikaan ole minun sivupersoonani. Eivät kaikki iwukki kärsi sivupersoonahäiriöstä kuten sinä jeesuksenhoro nikkivoro.
Eivätkä kaikki ole homoja niinkuin sinä iwukki. Minäkään en ole. Mutta sinähän et ole kieltänyt homouttasi missään vaiheessa kuten olemme saaneet havaita. Ja miksipä sinä sitä kieltäisit, kun Jeesuskin tietää että olet homppeli.
Koitahan homo keskustella puolimutkateistin kanssa tunteistasi häntä kohtaan, jospa sulla sitten helpottoisi toi angsti.puolimutkateisti ei edes tunne omia sivupersooniaan. Sillä on mielikuvitus-iwukki pörräämässä päässään.
Homouteensa hän ei ilmeisesti edes halua apua eli on ilmeisesti tyytyväinen homouteensa.
Säälittävä reppana nikkivarkauksineen. - Kreationismi_taikauskoa
puolimutkateisti ei edes tunne omia sivupersooniaan. Sillä on mielikuvitus-iwukki pörräämässä päässään.
Homouteensa hän ei ilmeisesti edes halua apua eli on ilmeisesti tyytyväinen homouteensa.
Säälittävä reppana nikkivarkauksineen.Minulla ei ole tietoa onko puolimutkateistilla sivupersoonia tai onko hän homo. Ei edes kiinnosta. Mutta sen me nyt tiedämme että sinä iwukki olet homo jeesuksenmorsian ja nikkivoro. Olet itse ne kaikki tunnustanut.
Minulla ei ole tietoa onko puolimutkateistilla sivupersoonia tai onko hän homo. Ei edes kiinnosta. Mutta sen me nyt tiedämme että sinä iwukki olet homo jeesuksenmorsian ja nikkivoro. Olet itse ne kaikki tunnustanut.
Meillä on kaikilla tietoa siitä että sinulla, puolimutkateisti, on sivupersoonia päässäsi jotka pörisevät siellä. Kovasti sinua kiinnostaa kun olet oikein aloituksenkin tehnyt siitä.
Oletkos nikkivoro päässyt jo homoudestasi eroon? - Kreationismi_taikauskoa
Meillä on kaikilla tietoa siitä että sinulla, puolimutkateisti, on sivupersoonia päässäsi jotka pörisevät siellä. Kovasti sinua kiinnostaa kun olet oikein aloituksenkin tehnyt siitä.
Oletkos nikkivoro päässyt jo homoudestasi eroon?Morjens pitkästä aikaa homo iwukki.
Kysyit:"Oletkos nikkivoro päässyt jo homoudestasi eroon?
Siis mikä jeesuspörinäisistä sivupersoonistasi nyt kysyi miltä taikauskoiselta sivupersoonaltasi? - evoluutio.on.taikauskoa
Morjens pitkästä aikaa homo iwukki.
Kysyit:"Oletkos nikkivoro päässyt jo homoudestasi eroon?
Siis mikä jeesuspörinäisistä sivupersoonistasi nyt kysyi miltä taikauskoiselta sivupersoonaltasi?Mikä niistä monista sivupersoonistasi nyt kysyy, onko puolimutkateisti huilausvuorossa? Vieläkö mielikuvitus-iwukki pörrää päässäsi?
Muista että homostelusi on syntiä. Heippa!
- kreationismi_taikauskoa
Mikä on tilanne? Onko jeesuspörinäinen homo iwukki löytänyt itselleen poikaystävää? Tai sitä taikauskoista homosimpanssia, johon iwukki voisi yhtyä kuten hän fantasioi varastamansa 'JohnnyBlaze' nikin takaa?
- tiedustelee.jyri-tv
Joko iwukki a.k.a. vajakki jonka nikit muodostuvat kirjainmössöstä on löytänyt homosimpanssin poikaystäväkseen?
Ilmeisesti ei kun on aikaa terrorisoida mölinällään tätä palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641