http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091020324135_uu.shtml
Ellei diktaattorien ehdotukset kelpaa, neuvottelut pannaan jäihin !
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091020323540_uu.shtml
Pitkäänköhän Sipilän rosvokopla uskoo pysyvänsä palleillaan? Poliisikin jo uhkaa lakolla !
Late Lapista. SSSS Ry!
ÖYKKÄRI HALLITUS EI NEUVOTTELE !
7
<50
Vastaukset
- eihätistä
Kyllä ne sieltä vielä pöytään tulee,mutta puheet on toistaiseksi pidetty. On helpompi hallita kun on maa mitä hallita. Itselleen on vaike maksella palkkoja jos rahat loppuu. Tämä on tällainen sipilän tyhmyyden huipentuma.
- SuomalaisetKyykkyyn
Ruotsista otetaan aina mallia, niin katsokaapa tätä:
Vuosilomalla tarkoitetaan Suomessa lomaa, joka kertyy työsuhteessa olevalle työntekijälle Vuosilomalain (272/1973) tai Merimiesten vuosilomalain (433/1984) mukaan kertyvänä palkallisena lomana. Suomalaisilla on vuosilomaa keskimäärin 30 päivää, käytännössä vuosilomaa on kuitenkin vain 25 päivää, sillä lomaviikko on kuusipäiväinen työviikon ollessa viisipäiväinen, tämän lisäksi yleisiä vapaapäiviä kymmenen, eli vuodessa 35 vapaapäivää. Ruotsalaisilla lomaa ja yleisiä vapaapäiviä on keskimäärin 39, tanskalaisilla 38, norjalaisilla 37, saksalaisilla 38 ja englantilaisilla vain 29.[1] - 16-13
Hallituksen on vihdoin sanottava SAK:lle, ota tai jätä. Emme tule antaman periksi, tuli mitä tuli.
- sss-alienit
Tunteettomat SSS miehet ottaa sieltä mistä helpoimmin saa, naisvaltaselta hoitoalalta. Luottavat siihen, ettei hoitajat uskalla jättää vanhuksia ja sairaita hoitamatta menemällä lakkoon.
Toisaalta tietenkin salaa toivovat, että menisivät lakkoon, niin vähenisi hoidettavat ruumishuoneen kautta ja saataisiin säästöjä, joilla ostella kaikkea kivaa. - taistoontoverit
Mitäs muute ne on tehneet tähän asti kuin neuvotelleet? Kuka se kaatoi yhteiskuntasopimuksen ja kieltäytyi kaikista tarjouksista?
Mitään kykyä neuviottelemiseen ei ole AY-pampuilla jotka ovat tottuneet sanelemiseen proleatriaatin diktatuurin hengessä.- poikkesutilavoimaan
Eiköhän poikkeustilalait ole jo allekirjoitusta vaille laadittu kuten olivat muuten v. 1993 myös. Silloinkin niitä olisi pitänyt käyttää - olisi ollut ihan nähdä duunaripelle Ihalaisen ruma turpa telkien takana.
- poikkeustila
se on nähty jo tarvittavia säästöjä ei saada neuvottelemalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203