ME!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443312171559.html
"Suomen oikeuspolitiikka on linjatonta, arvostelee valtakunnansyyttäjä Matti Nissinen STT:n mukaan.
Nissisen mukaan oikeuspoliittiset päätökset ovat tällä hetkellä pahassa epäsuhdassa.
– Hiljattain on ollut esillä määräaikainen veroarmahduslainsäädäntö, jota nyt hallituksen johdolla valmistellaan. Toisaalta on juuri eduskunnassa päätetty, että juoksukaljanäpistelijät pitää saada hinnalla millä hyvänsä vankilaan. Toisessa päässä linja kovenee ja talousrikollisuuden aika vakavissakin päässä armahdetaan, Nissinen sanoo STT:lle.
Nissisen mukaan myös pitkään jatkunut säästökuuri on aiheuttanut seuraamuksia syyttäjänvirastoissa.
Kyllä nyt aletaan saada jo yhdellä säästöeurolla aikaan tuhannen euron vahingot."
Ministeri Lindströmin turpa on kuin selkäänsä saaneella koiralla, mutta silti väittää viisaampiaan vastaan !
Late Lapista. SSSS Ry!
VALTAKUNNAN SYYTTÄJÄ, SYYTTÄÄ POLIITTISIA PELLEJÄM
4
<50
Vastaukset
- zJQqU7Mo
Ilmeisesi kaipaa mielipiderikollisuuden ja valkoisten burkien tutkintaan lisää rahaa.
Tiedä häntä mitä kaipaa, mutta oikeassahan Nissinen on, nakkivarkaat Suomessa pannaan linnaan, mutta pitkäkenkäiset isot rosvot saavat juosta vapaina !
Late Lapista. SSSS Ry!- 1q4d7z
Juuri näin. Nissinen ei ole mikään demlan lakimies joka kyttää sanooko joku jotain mikä ei ole sopusoinnussa valtakunnan median ja päättäjien valitsemien hyysärimielipiteiden kanssa. Hän haluaa tasapuolisuutta oikeitten rikosten tuomioihin. Onhan se nyt vetin väärin, että nakkivaras pannaan linnaan mutta miljoonien veropetoksilla hyötyneet pääsevät nykyäänkin vain ehdollisella tuomiolla.
1q4d7z kirjoitti:
Juuri näin. Nissinen ei ole mikään demlan lakimies joka kyttää sanooko joku jotain mikä ei ole sopusoinnussa valtakunnan median ja päättäjien valitsemien hyysärimielipiteiden kanssa. Hän haluaa tasapuolisuutta oikeitten rikosten tuomioihin. Onhan se nyt vetin väärin, että nakkivaras pannaan linnaan mutta miljoonien veropetoksilla hyötyneet pääsevät nykyäänkin vain ehdollisella tuomiolla.
Juuri noin !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404362- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171091
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018