SUOMESSA SUVAITSEVAISUUS LISÄÄNTYY VAUHDILLA!

Älä.pelkää.turhaan

Mamupelko vähenee sitä mukaa kun kantasuomalaiset tutustuvat maahanmuuttajiin. positiivisia tuloksia on tullut monilta paikkakunnilta ympäsi Suomen.

22

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niskat.naks

Kohta hyysäreiltä väännetään niskat nurin.

• BöööBööö

Höröhörö pissaliisa puhuu kuin aikamiehet, pihähän välillä banaanitauko, se rauhoittaa.

• heheheheheh
        BöööBööö kirjoitti:

Höröhörö pissaliisa puhuu kuin aikamiehet, pihähän välillä banaanitauko, se rauhoittaa.

Peräkammarin hyysäripoika taas unelmoi, onko kammarissa vielä unelma... laske banaanit tertussa vaikka aikas kuluksi xD

• melkein_meni_oikein

Paisti että yhdeltäkään paikkakunnalta ei ole kuulunut positiivisia uutisia.

• MamutMukavia

Taidat lukea uutisia vain MV roskajulkaisusta.

• LankaPoikki

Taidat vain lukea Vihreätä Lankaa.

• Venäläisen lentokoneen pudotus saattaa arveluttaa. Tulleiden muuttajien mukana tulee viha väkeä, joilla voi olla pahat mielessä. Kunnon pakolaiset tervetulleita.

• suuntakäänty

Ruotsissa suunta kääntynyt ja niin tulee meilläkin käymään ja tulee vielä oikeustaisteluita maan tuhoamisesta. Espanjassa kymmenet tuhannet naiset jo marssii todellista rasismia vastaan. Naisilla oikeus erota miehstä ja ihan itse oikeus valita puolisonsa. Nainen voi erota uskonnosta, väkivaltaisesta miehestä. tajuatko naisilla tasa-arvo länsimaisessa yhteiskunnassa. Oletko palkattu häiriköimään. Häivy sinne mistä tulit.

• Ettäsillee_

Kantasuomalaisetkin hakkaavat kännipäissään vaimojaan joka viikonloppu.

• Ettätällee_

Partalapsetkin pakottavat kotimaassaan lapsivaimojaan seksiin ja jos eivät suostu hakkaavat ne joka viikonloppu.

• OutojaUnelmia
        Ettätällee_ kirjoitti:

Partalapsetkin pakottavat kotimaassaan lapsivaimojaan seksiin ja jos eivät suostu hakkaavat ne joka viikonloppu.

Onko peräkämmarin rasistipoika taas unelmoinut lapsivaimosta tumputtaessaan.

• ppppdkkksjsasfggs
      • SiinähänRiekkuvat

Rasistiressukoita on Suomessa hyvin vähän, pieni marginaalinen pelokas ryhmä, ei siitä mitään haittaa ole, kyllä maailmaan puhetta mahtuu, myös rasistien kitinää.

• BanaaniaPoskeen

Ota hyysäriapina taas banaani, kyllä teidän olematonta mölinää jaksaa kuunnella.

• vahvempi_spr

Suomessa on tosiaan pelot hälvenemässä ja hyvä niin. SPR on saanut pakolaiskriisin aikana tuhansia uusia vapaaehtoisia riveihinsä, eikä virta näytä laantuvan vieläkään. Samoin viime aikojen keräykset ovat tuottaneet ennätystulokset joka kerta, nyt viimeksi nenäpäivän keräys oli ennätyksellinen.
      Vastaanottokeskustoimintaan mukaan tulleita vapaaehtoisia on jo siirretty muihin tehtäviin tai alettu kouluttaa uudelleen kun vastaanottokeskuksia on siirretty kunnille tai yksityisille yrityksille pyöritettäviksi. Lopputulos on entistä voimakkaampi SPR jolla on entistä enemmän muskeleita auttaa sekä suurempi päätösvalta Suomessa auttamiskysymyksissä. Kansalta ei tulla jatkossakaan kysymään yhtään mitään vaan päätöksen avustuksista tekee SPR yhteistyössä viranomaisten kanssa. Suomen kansa ohitetaan jatkossakin.

• Ei_mulla_muuta

SPR ohitetaan jatkossakin!

• ulosmoiset

Odotellaanhan vaan sillä mitä enemmän nämä rötöstelevät matuloiset tekevät noita rikoksiaan sitä enemmän kansan viha ja epäluulo niitä vastaan kasvaa. Tänne päästetään kaikista pahimpia ihmispetoja mitä maapallo päällään kantaa ja siitä kärsii Suomi todella paljon jo nyt saati sitten tulevaisuudessa.

• boikottiin_vaan

SPR pistetäänkin verenluovutuspoikottiin koska se rahastaa 66 miljoonaa euroa vuodessa ilmaisella kansalta saadulla verellä. Ohittakaa vaan kansa niin katsotaan mitä tapahtuu.

• EttäSillee_

Maahanmuuttoa on tapahtunut aina ja kaikkialla Suomi ei ole enää EUn takamaita, kestävyysvajeen korjaaminen hoituu parhaiten maahanmuutolla.

• zxfrsds

KokkareTROLLIn aivopieru.

• aspkdopsk

Kestävyysvajeen korjaamisen vois aloittaa vaikka sillä että menisit töihin... kohta joutuvat Irakin pojat kustantamaan sinunlaisesi lusmun toimeentulon, nekin on ahkerimpia kuin sinä.

• antimennä

Näkeehän tuon aloittajan heittäneen otsikon provoksi.-
      Meitähän on selkeästi käytetty hyväksi koko tulijoiden tuottaneiden taholta.On turhaa väittää,että nuorten miesten lauma tänne muutoin olisi tullut ellei jossain olisi toitotettu,et on mahtava ylöspito kaikin tavoin.Monet ovatkin pettyneet ja lähtevät paremmille tahoille.
      Harvempi tosi apua tarvitseva on täällä.Tuo on se syy miksi suvaitsemattomuus on oikeutettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe