Mamupelko vähenee sitä mukaa kun kantasuomalaiset tutustuvat maahanmuuttajiin. positiivisia tuloksia on tullut monilta paikkakunnilta ympäsi Suomen.
SUOMESSA SUVAITSEVAISUUS LISÄÄNTYY VAUHDILLA!
22
65
Vastaukset
- niskat.naks
Kohta hyysäreiltä väännetään niskat nurin.
- BöööBööö
Höröhörö pissaliisa puhuu kuin aikamiehet, pihähän välillä banaanitauko, se rauhoittaa.
- heheheheheh
BöööBööö kirjoitti:
Höröhörö pissaliisa puhuu kuin aikamiehet, pihähän välillä banaanitauko, se rauhoittaa.
Peräkammarin hyysäripoika taas unelmoi, onko kammarissa vielä unelma... laske banaanit tertussa vaikka aikas kuluksi xD
- melkein_meni_oikein
Paisti että yhdeltäkään paikkakunnalta ei ole kuulunut positiivisia uutisia.
- MamutMukavia
Taidat lukea uutisia vain MV roskajulkaisusta.
- LankaPoikki
Taidat vain lukea Vihreätä Lankaa.
Venäläisen lentokoneen pudotus saattaa arveluttaa. Tulleiden muuttajien mukana tulee viha väkeä, joilla voi olla pahat mielessä. Kunnon pakolaiset tervetulleita.
- suuntakäänty
Ruotsissa suunta kääntynyt ja niin tulee meilläkin käymään ja tulee vielä oikeustaisteluita maan tuhoamisesta. Espanjassa kymmenet tuhannet naiset jo marssii todellista rasismia vastaan. Naisilla oikeus erota miehstä ja ihan itse oikeus valita puolisonsa. Nainen voi erota uskonnosta, väkivaltaisesta miehestä. tajuatko naisilla tasa-arvo länsimaisessa yhteiskunnassa. Oletko palkattu häiriköimään. Häivy sinne mistä tulit.
- Ettäsillee_
Kantasuomalaisetkin hakkaavat kännipäissään vaimojaan joka viikonloppu.
- Ettätällee_
Partalapsetkin pakottavat kotimaassaan lapsivaimojaan seksiin ja jos eivät suostu hakkaavat ne joka viikonloppu.
- OutojaUnelmia
Ettätällee_ kirjoitti:
Partalapsetkin pakottavat kotimaassaan lapsivaimojaan seksiin ja jos eivät suostu hakkaavat ne joka viikonloppu.
Onko peräkämmarin rasistipoika taas unelmoinut lapsivaimosta tumputtaessaan.
- ppppdkkksjsasfggs
http://mvlehti.net/2015/11/08/tajukangas-kuinka-14-vuotiaat-tytot-uhrattiin-monikulttuurisuuden-alttarilla/
Inho ja viha vain kasvaa kun lukee uutisia mitä Ruotsissa tapahtuu. Ruotsi on jo sairas maa ja Suomi on saamassa myös tartunnan tautiin nimeltä mokutus.- SiinähänRiekkuvat
Rasistiressukoita on Suomessa hyvin vähän, pieni marginaalinen pelokas ryhmä, ei siitä mitään haittaa ole, kyllä maailmaan puhetta mahtuu, myös rasistien kitinää.
- BanaaniaPoskeen
Ota hyysäriapina taas banaani, kyllä teidän olematonta mölinää jaksaa kuunnella.
- vahvempi_spr
Suomessa on tosiaan pelot hälvenemässä ja hyvä niin. SPR on saanut pakolaiskriisin aikana tuhansia uusia vapaaehtoisia riveihinsä, eikä virta näytä laantuvan vieläkään. Samoin viime aikojen keräykset ovat tuottaneet ennätystulokset joka kerta, nyt viimeksi nenäpäivän keräys oli ennätyksellinen.
Vastaanottokeskustoimintaan mukaan tulleita vapaaehtoisia on jo siirretty muihin tehtäviin tai alettu kouluttaa uudelleen kun vastaanottokeskuksia on siirretty kunnille tai yksityisille yrityksille pyöritettäviksi. Lopputulos on entistä voimakkaampi SPR jolla on entistä enemmän muskeleita auttaa sekä suurempi päätösvalta Suomessa auttamiskysymyksissä. Kansalta ei tulla jatkossakaan kysymään yhtään mitään vaan päätöksen avustuksista tekee SPR yhteistyössä viranomaisten kanssa. Suomen kansa ohitetaan jatkossakin.- Ei_mulla_muuta
SPR ohitetaan jatkossakin!
- ulosmoiset
Odotellaanhan vaan sillä mitä enemmän nämä rötöstelevät matuloiset tekevät noita rikoksiaan sitä enemmän kansan viha ja epäluulo niitä vastaan kasvaa. Tänne päästetään kaikista pahimpia ihmispetoja mitä maapallo päällään kantaa ja siitä kärsii Suomi todella paljon jo nyt saati sitten tulevaisuudessa.
- boikottiin_vaan
SPR pistetäänkin verenluovutuspoikottiin koska se rahastaa 66 miljoonaa euroa vuodessa ilmaisella kansalta saadulla verellä. Ohittakaa vaan kansa niin katsotaan mitä tapahtuu.
- EttäSillee_
Maahanmuuttoa on tapahtunut aina ja kaikkialla Suomi ei ole enää EUn takamaita, kestävyysvajeen korjaaminen hoituu parhaiten maahanmuutolla.
- zxfrsds
KokkareTROLLIn aivopieru.
- aspkdopsk
Kestävyysvajeen korjaamisen vois aloittaa vaikka sillä että menisit töihin... kohta joutuvat Irakin pojat kustantamaan sinunlaisesi lusmun toimeentulon, nekin on ahkerimpia kuin sinä.
- antimennä
Näkeehän tuon aloittajan heittäneen otsikon provoksi.-
Meitähän on selkeästi käytetty hyväksi koko tulijoiden tuottaneiden taholta.On turhaa väittää,että nuorten miesten lauma tänne muutoin olisi tullut ellei jossain olisi toitotettu,et on mahtava ylöspito kaikin tavoin.Monet ovatkin pettyneet ja lähtevät paremmille tahoille.
Harvempi tosi apua tarvitseva on täällä.Tuo on se syy miksi suvaitsemattomuus on oikeutettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980