Oppia ikä kaikki

KauhaMaisteri

Minut tunnetaan ihmisenä, joka ei koskaan valehtele. Olen kertonut teille tositarinoita elämästäni mutta mikään aikaisemmista kokemuksistani ei ollut valmistanut minua siihen, mitä tänään koin.

Olin tapani mukaan tulossa taloyhtiömme punttisalilta. Pihamaalla näin viereisessä rappukäytävässä asuvan Tanelin. Hän oli erittäin humalassa ja alkoikin tyypilliseen tapaansa uhoamaan minulle. En olisi millään halunnut jäädä kommunikoimaan hänen kanssaan mutta Taneli ei luovuttanut vaan jatkoi uhoamistaan. Pohja se on kuitenkin minunkin säkissäni joten päätin kauhoittaa Tanelin perusteellisesti.

Kauhoitin Tanelia puolen tunnin ajan erittäin kovaa mutta hän ei kauhoittunut. Olin hämilläni mutta sitten päätin ottaa todella rajut keinot käyttöön - sidoin Tanelin pihakeinuun ja kävin hakemassa katuporan jonka terän tilalle olen asentanut löylykauhan varren.

Kauhoitin Tanelia katuporalla ankarasti (katuporaterapia). Hän ulvoi ja aneli armoa mutta minä ja katuporani emme sellaista sanaa tunteneet. Työnsin katuporaa syvemmälle ja syvemmälle ja viimeinkin löysin Tanelin k-pisteen (kauhoittumispisteen). Hän piti kovan "oooh"-äännähdyksen muuttuen aivan veltoksi ja sitten minä kannoinkin hänet asuntoonsa nukkumaan.

Olen nyt aivan "poikki" mutta hyvillä mielin joten sen kunniaksi työnnänkin piakkoin löylykauhan peräaukkooni.

17

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahahahahaha
      • buahahahaa

        Älä hintti uikuta.


    • 2334422

      Miksi hintti aina vingut täällä?

    • kokenut.puulogi

      Turpa kiinni hintti.

    • juuujuuuu

      Tuuppaa homopoika sormi perseeseen, ja kuvittele että se mulkku, niin rauhotut edes vähäksi aikaa...

      • fdssaasdfdf

        Kaljapullokin sopii tuon palstan päivystävän hintin persesilmään.


    • Oulun_mies

      Tunsit Tanelin mutta jos olisit tuntenut Tanen niin kertomus olisi ollut erilainen.

    • kokenut.puulogi

      Turpa kiinni hintti

    • mukavaa.luettavaa

      Hieno kertomus! Palstan kateellinen homo alkoi heti määkimään vastauksiaan.

      • Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista


      • TomiRanta

        Hiljaa hintti!


      • Santtu.T
        TomiRanta kirjoitti:

        Hiljaa hintti!

        Älä hintti uikuta!


      • olet.tissu.nolo.homo
        yuggis_ kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista

        Pidä sinä paska homosuusi kiinni!


      • lllkkkjjh
        yuggis_ kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista

        Hehehehe
        Kauhajoen älyvapaa rääväsuu on ymmärtävinään taidetta....
        http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_


      • lllkkkjjh kirjoitti:

        Hehehehe
        Kauhajoen älyvapaa rääväsuu on ymmärtävinään taidetta....
        http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_

        Niin, juuri niin, olen Kauhajoelta! Olen iloinen puolestasi!


    • qaas556

      Tota noin, onhan teille hinteille omakin palsta.
      Miksi et vikise kiimaasi siellä?

      • buahahahaa

        Älä hintti uikuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe