Minut tunnetaan ihmisenä, joka ei koskaan valehtele. Olen kertonut teille tositarinoita elämästäni mutta mikään aikaisemmista kokemuksistani ei ollut valmistanut minua siihen, mitä tänään koin.
Olin tapani mukaan tulossa taloyhtiömme punttisalilta. Pihamaalla näin viereisessä rappukäytävässä asuvan Tanelin. Hän oli erittäin humalassa ja alkoikin tyypilliseen tapaansa uhoamaan minulle. En olisi millään halunnut jäädä kommunikoimaan hänen kanssaan mutta Taneli ei luovuttanut vaan jatkoi uhoamistaan. Pohja se on kuitenkin minunkin säkissäni joten päätin kauhoittaa Tanelin perusteellisesti.
Kauhoitin Tanelia puolen tunnin ajan erittäin kovaa mutta hän ei kauhoittunut. Olin hämilläni mutta sitten päätin ottaa todella rajut keinot käyttöön - sidoin Tanelin pihakeinuun ja kävin hakemassa katuporan jonka terän tilalle olen asentanut löylykauhan varren.
Kauhoitin Tanelia katuporalla ankarasti (katuporaterapia). Hän ulvoi ja aneli armoa mutta minä ja katuporani emme sellaista sanaa tunteneet. Työnsin katuporaa syvemmälle ja syvemmälle ja viimeinkin löysin Tanelin k-pisteen (kauhoittumispisteen). Hän piti kovan "oooh"-äännähdyksen muuttuen aivan veltoksi ja sitten minä kannoinkin hänet asuntoonsa nukkumaan.
Olen nyt aivan "poikki" mutta hyvillä mielin joten sen kunniaksi työnnänkin piakkoin löylykauhan peräaukkooni.
Oppia ikä kaikki
17
77
Vastaukset
- buahahahahahaha
Häippäsehän typerä hinttipoju vikisemään kiimaasi omiesi pariin:
http://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/lesbo-gay-bi-ja-trans/gay- buahahahaa
Älä hintti uikuta.
- 2334422
Miksi hintti aina vingut täällä?
- kokenut.puulogi
Turpa kiinni hintti.
- juuujuuuu
Tuuppaa homopoika sormi perseeseen, ja kuvittele että se mulkku, niin rauhotut edes vähäksi aikaa...
- fdssaasdfdf
Kaljapullokin sopii tuon palstan päivystävän hintin persesilmään.
- Oulun_mies
Tunsit Tanelin mutta jos olisit tuntenut Tanen niin kertomus olisi ollut erilainen.
- kokenut.puulogi
Turpa kiinni hintti
- mukavaa.luettavaa
Hieno kertomus! Palstan kateellinen homo alkoi heti määkimään vastauksiaan.
- TomiRanta
Hiljaa hintti!
- Santtu.T
TomiRanta kirjoitti:
Hiljaa hintti!
Älä hintti uikuta!
- olet.tissu.nolo.homo
yuggis_ kirjoitti:
Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista
Pidä sinä paska homosuusi kiinni!
- lllkkkjjh
yuggis_ kirjoitti:
Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista
Hehehehe
Kauhajoen älyvapaa rääväsuu on ymmärtävinään taidetta....
http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_ lllkkkjjh kirjoitti:
Hehehehe
Kauhajoen älyvapaa rääväsuu on ymmärtävinään taidetta....
http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_Niin, juuri niin, olen Kauhajoelta! Olen iloinen puolestasi!
- qaas556
Tota noin, onhan teille hinteille omakin palsta.
Miksi et vikise kiimaasi siellä?- buahahahaa
Älä hintti uikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689