Jopa propagandasta tullaan säästämään

eroaValtiokirkosta

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristinusko-on-huijausta

Vielä kun hihhuli-TV (se missä esitellään niitten profetioita ja muuta järkevää) lopetettaisiin niin sitten koittaisi ilonpäivät. Kirkon pitäisi keskittää propaganda lapsiin enemmän kuin aikuisiin joiden mielipiteet eivät muutu.

• AikaVitsikästä

Nyt tulee valomerkki, kohta sammuu valot kokonaan. Onkohan ollut hieman huumoria mukana kun lähestytään valtionkirkon tarinan loppua.

• usdfusdf-aka-asdfasdf

itse erosin kirkosta ihan vain sen takia että kun jo veroissa riistetään matuille mikä keretään niin en enää maksa vapaaehtoisesti samasta enää yhtään.

• Joo, valitettavasti kristillinen lähimmäisenrakkaus, myötätunto ja vihollisenkin rakastaminen on useimmilta kristityiltä kateissa ja he yhä jostain kummallisesta syystä kuvittelevat jumalansa olevan olemassa.

Eroja tapahtuu siis aivan vääristä syistä. Kohta kannetaan sitten palavaa ristiä lakanaan pukeutuneena lähimmän VOKin pihalla.

• JeesuksenSulhanen

On se hirmuista. Miten Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla vois olla sama Jeesus?

• 546aex

"Syynä ovat lukijoiden siirtyminen verkkoon ja niukkenevat resurssit."

Syynä siis se että toiminta ei kannata eikä täysin turhalle toiminnalle enää löydy maksajia.

• loistavaa.splendid

No nyt on kyllä piru merrassa ja pää tullut vetävän käteen kun kirkko alkaa säästää propagandastaan.

• 8563

Seuraaraksi kirkko voisi poistaa palkkalistoiltaan kirkon nettitrollit.

• see_the_truth.webs.com

Ennen niitä voitaisiin poistaa kirkot, koska niissä ei käy kuitenkaan ketään muuta kuin työntekijät ja muutama eläkeläinen joille voisi järjestää muuta puuhaa. Kirkko voisi vakavissaan harkita pelkkää kerhotoimintaa ja muuta hauskaa josta joku saattaisi jopa maksaa. Tiedän, että tämä veisi kirkon toiminnalta pohjan pois, mutta kirkko on itse aloittanut ahneudellaan, haluttomuudellaan valita puolta konservatiivien ja liberaalien välillä, kehityskulun joka vääjäämättä johtaa kirkon hajoamiseen tai täydelliseen tuhoutumiseen.

• "Helsingin, Espoon ja Vantaan seurakunnat perustavat yhteisen Valomerkki-lehden, joka alkaa ilmestyä ensi vuoden alusta."

Ilmestyykö valomerkki merkkinä vapahtajan toisesta ruiskauksesta
      vai siitä, että kannattas jo alkaa siirtymään kohti taksijonoa?

• jölk

Lähetetäänkö Kirkko ja kaupunki, (kerran viikossa?) kaikille evl. kirkkoon kuuluville jäsenille - ilmaiseksi? Jopas nyt jotakin, jos noin on, vastinetta kirkolliverolle?

"Oi voi kallista on, ja halvalla menee!" (Laulunsanoja lainatakseni) Eero koivistoisen sävellys, laulavat Maarit ja Kojo, sanoittajaa en tiä.

Vastinetta? No joo, miten sen nyt ottaa. Jäseniä vajaat 350 000. Hatusta vedettynä arvelisin, että ainakin 100 000 lehteä päätyy suoraan paperinkeräykseen lukematta, tai lemmikkikissan kusettavaksi tai biojäteastian/-pussiin vuoraamiseen, että imee itseensä nesteitä, eikä ne jää valumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8415
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6495
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6324
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4991
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3580
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3361
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3305
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      48
      2909
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2872
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2846
    Aihe