Miksi homoista ei saa varoittaa?

oudoksimenee

13

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.saatana.ei

      Tottakai saa varoittaa. Meitäkin matkatoimisto varoitti viime vuonna koulujen luokkaretkeläisistä. Onneksi ei menty sille risteilylle, oli ollut kuulemma aikamoista sikailua, lehdissäkin kirjoitettiin.

    • Hyvin_SAIRAS_maa

      Laki on sairas, jos se yrittää estää matkatoimistoja tarjoamasta asiakkailleen miellyttäviä lomamatkoja. Jokainen tajuaa, että normaalin heteron lapsiperheen matka on pilalla, jos sen joutuu tekemään homolauman keskellä. Laki on pahoin sairas, jos se pakottaa yrityksiä tuhoamaan bisneksiään homojen vuoksi.

      Erittäin hienosti hoksattu, kun kerrottiin homolaumasta kyseisellä risteilyllä.

      • mielisairausluokituksiin

        homous ja lesbous pitäisi palauttaa mielisairausluokituksiin


      • vittu.kun.vituttaa
        mielisairausluokituksiin kirjoitti:

        homous ja lesbous pitäisi palauttaa mielisairausluokituksiin

        No entäs koulujen luokkaretkeläiset ja kaikki vitu abit. Mielenvikaista touhua ja laitokseen.


      • libertyegality

        Kaikista isommista ryhmistä pitäisi tiedottaa.Kukin voisi sitten itse päättää haluaisiko vaikka SPR.n kevätristeilylle VOK. miesten mukaan.


      • aitohomo
        vittu.kun.vituttaa kirjoitti:

        No entäs koulujen luokkaretkeläiset ja kaikki vitu abit. Mielenvikaista touhua ja laitokseen.

        Abi ollaan sentään vaan kerran elämässään!


    • Varoitetaanko myös hetero laumoista?

    • homoudenvastustaja

      oli mielisairaus vielä vuonna 1981.

      • lahkojenvastustaja

        helluntailaisuus on mielisairaus vielä vuonna 2016.


      • aitohomo

        Aivan oikein! Pitäisikö mielestäsi palauttaa?


    • aitohomo

      Saahan niistä, ja pitää!!!!!!! Tämä saatanan ylläpito ei vaan taida olla samaa vitun mieltä?!?!?!!?

    • totta_helvatassa

      Minä ainakin haluaisin matkatoimiston tai varustamon varottavan, jos olisin epähuomiossa menossa uskovaisten kanssa samalle risteilylle. Ei todellakaan olisi herkkua olla samalla risteilyllä Jeesuksen morsiamien ja sulhasten kanssa!

    • näinpäinkin

      Kun homoutta arvostellaan, niin miksi vedetään aina uskovaiset mukaan? Ei kaikki
      homoja karttavat ole uskovaisia.
      Mitäpäs jos homopari kuvittelee päsevänsä homosakin mukaan risteilylle, eikä sitten pääsekkään vaan porukka on heteroita ja heitä ei siitä informoida? mikä pettymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe