Kirkon ihmiset

Kotiakohden

Teuvan kirkossa oli 62 autoa ja noin 3 henkilöä per auto, tekee noin 180 henkilöä max...

Laulakaa, iloitkaa, nauttikaa....voi mikä pimeys. Kuka saa elävää ja autuaaksi tekevää Jumalan sanaa kuolleiden kirkosta. Menkää johonkin teatteri messuus...käykää katsomassa....voi mitä pimeyttä...

Onneksi rukoushuoneilla saarnataan elävää ja autuaaksi tekevää jumalan sanaa Jeesuksen nimessä ja veressä....

Kerrotaan papeille ja piispoille mistä tie vie taivaaseen...kuuntelevat hiljaa ja sanovat, ei meillä ole tuollaista uskoa...

Tervetuloa sanan kuuloon, sinä etsivä, epäilevä, vänkyrä ja känkyrä....

32

1608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikapaljo

Montax pirssii niist oli muilt paikkakunnilt?

• Palolväkkee

Autolukummärist ei tietoo, mut yli 400 ol kirkos kuulemas elävää Sannaa. Näin mie kuulin paikalla olijoilt

• teuta01
        Palolväkkee kirjoitti:

Autolukummärist ei tietoo, mut yli 400 ol kirkos kuulemas elävää Sannaa. Näin mie kuulin paikalla olijoilt

Minä kuulin että 500 omien kansa ,teki 166 autoa vieraita 300-400 henkilöä
        .
        Sepratistin huomautus varsinkin tuo pienuus.

• kysykysy
        Palolväkkee kirjoitti:

Harvemmin kuollut Sanna puhuu. Puhuiko se Sanna pöntöstä?

• Leiff01

Kertoisko joku mikä on elävä jumalan sana. ?

• että_näin

Nyt en ihmettele yhtään leiffin eli teutan kirjoituksia. Äijä 70, eikä tiedä edes mikä on elävä Jumalan sana? Ei ihme, että kuolleen kirkon kuollut julistus kelpaa.

• teuta01
        että_näin kirjoitti:

Nyt en ihmettele yhtään leiffin eli teutan kirjoituksia. Äijä 70, eikä tiedä edes mikä on elävä Jumalan sana? Ei ihme, että kuolleen kirkon kuollut julistus kelpaa.

Niin pitääkö se vielä kysyä vaoikkajo haukut h-moilaseks pitäishän tuonon samaan saada VASTAUSKIN . ?

• Pidä_pienempää_lärviä

Eikö näitä kuollutuskoisten sääntöjumalisten törkyavauksia saa pois?

Totta kai kirkon henkilöstö tietää Ehtoollisvieraiden määrän, ei niitä henkilöautoista lasketa. Hulluko avaaja on? Mitä enemmän on Jeesuksen seuraajia koolla sen parempi
      ilo taivaassa on suuri ja meillä taivaan kansalaisilla maan päällä myöskin. Jeesus antaa itsensä syntisten syntien sovitukseksi ja me nautimme hänen ruumiinsa ja verensä Pyhässä Ehtoollisessa. Kiitos Jeesus.

Esikoislestadiolaiset ovat aina kuuluneet kirkkoon ja kuuluvat jatkossakin. Tällainen ilkivaltainen panettelu netissä tekee ainoastaan hallaa vapaakirkkohaakottelijoille.

• niinRaamatussa

Miten moni täyttyi Pyhällä Hengellä, profetoi ja puhui kielill?

Paraniko sairaita miten monia?

• eiseparatistikirkesles

Olisiko tarpeellisempi jokaisen katsoa omaan sydämeen ja jättää osapuolten kyttäily pois. Jako on tullut ja jokainen ratkaisee oman kohtansa itse toivottavasti Raamattuun ohjautuen ja omaan pelastukseeensa luottaen. Tällä ollut keskustelu on aivan ala-arvoista käytöstä etenkin kun pöntöstä on jatkuvasti saarnattu näiden sivujen turmiollisuudesta. "En ole veljeni vartija". Itse rukoilen kaikkien lähimmäisteni puolesta oli hän sitten separatisti, ei-separatisti, helluntailainen jne

• vaikkeiyhtään

KETÄ OIKEESTI JAKSAA KIINOSTAA MONTAKO TEUVAN KIRKOSSA OLI? AIVAN SAMA!

• autuasjailoinen

Ei se määrä, mutta laatu. Yli 400 oli paikalla, laskin itse. Olen onnellinen, kun sain osallistua ja kokea yhteyttä uskonystävien kanssa. Laatuhetkiä vietettiin. Kannatti käydä pitkän matkan takaa.
        Voisimmehan me eri mieltä olevat kunnioittaa toinen toisiamme ja lopettaa loan heittämisen. Minulle nämä kokoontumiset ehtoollisenvieton jälkeenkin ovat tärkeitä, koska asun paikkakunnalla, missä ehtoollinen on otettu omiin käsiin, rukoushuoneelle. Kunnioitan heidän päätöstään uudistaa seurakäytäntöä. Minulle riittää se vanha ja hyväksi havaittu. Koska vierastan tuota uudistusmielisyyttä, käyn kirkossa ehtoollisella ja onnekseni tapaan siellä myös uskonystäviä jo vuosikymmenten takaa.

Olen onnellinen enkä kadehdi rukoushuone-ehtoollisella kävijöitä. He saavat tehdä niinkuin oikeaksi näkevät, kukin oman päätöksensä.

Kilpailkaamme toinen toisemme kunnioittamisessa.

• luvunlaskija

Asian voi tarkistaa kirkkoherran tilastokirjasta.

• murhemielinmuteienää
        autuasjailoinen kirjoitti:

Ei se määrä, mutta laatu. Yli 400 oli paikalla, laskin itse. Olen onnellinen, kun sain osallistua ja kokea yhteyttä uskonystävien kanssa. Laatuhetkiä vietettiin. Kannatti käydä pitkän matkan takaa.
        Voisimmehan me eri mieltä olevat kunnioittaa toinen toisiamme ja lopettaa loan heittämisen. Minulle nämä kokoontumiset ehtoollisenvieton jälkeenkin ovat tärkeitä, koska asun paikkakunnalla, missä ehtoollinen on otettu omiin käsiin, rukoushuoneelle. Kunnioitan heidän päätöstään uudistaa seurakäytäntöä. Minulle riittää se vanha ja hyväksi havaittu. Koska vierastan tuota uudistusmielisyyttä, käyn kirkossa ehtoollisella ja onnekseni tapaan siellä myös uskonystäviä jo vuosikymmenten takaa.

Olen onnellinen enkä kadehdi rukoushuone-ehtoollisella kävijöitä. He saavat tehdä niinkuin oikeaksi näkevät, kukin oman päätöksensä.

Kilpailkaamme toinen toisemme kunnioittamisessa.

Itsekin ajattelen samoin, ei määrä vaan laatu. Sain olla Teuvan kirkossa matkaystävien kanssa Taivaan Isän hoidossa, kun on revitty ja raadeltu omalla rukoushuoneella sekä sen jälkeen "papit ja leviitat" menneet ohi näkemättä tuskaa ja ahdistusta sydämelläni. Niinpä Teuvan kirkossa sain parantaa haavojani muiden kristittyjen hoivissa. Minäkin sain rauhan sielulleni ja olen onnellinen enkä kadehdi muita.

• voikunkiva
        murhemielinmuteienää kirjoitti:

Itsekin ajattelen samoin, ei määrä vaan laatu. Sain olla Teuvan kirkossa matkaystävien kanssa Taivaan Isän hoidossa, kun on revitty ja raadeltu omalla rukoushuoneella sekä sen jälkeen "papit ja leviitat" menneet ohi näkemättä tuskaa ja ahdistusta sydämelläni. Niinpä Teuvan kirkossa sain parantaa haavojani muiden kristittyjen hoivissa. Minäkin sain rauhan sielulleni ja olen onnellinen enkä kadehdi muita.

Oi kuin ihanaa,olen iloinen puolestasi,nyt vaan jatkossa nakuttelet sinne kirkkoon joka sunnuntai ja kuuntelet kuinka sielä saarnataan "elävää sanaa".

• KappoSerhu
        voikunkiva kirjoitti:

Oi kuin ihanaa,olen iloinen puolestasi,nyt vaan jatkossa nakuttelet sinne kirkkoon joka sunnuntai ja kuuntelet kuinka sielä saarnataan "elävää sanaa".

Elävämpää se on kuin lapinlöyhkä.

• kylläolikivaa
        voikunkiva kirjoitti:

En pidä sinua kristittynä enkä varsinkaan es.lestadiolaisena, mutta rukoilen sinunkin puolestasi, että saisit parannuksen armon sielullesi.

• voikunkiva
        kylläolikivaa kirjoitti:

En pidä sinua kristittynä enkä varsinkaan es.lestadiolaisena, mutta rukoilen sinunkin puolestasi, että saisit parannuksen armon sielullesi.

Mutta minäpä pidänkin sinua,nakellaan vaan pikkasen kiviä,noin niinkuin huumormiehellä:)

• "KETÄ OIKEESTI JAKSAA KIINOSTAA MONTAKO TEUVAN KIRKOSSA OLI? AIVAN SAMA!"

Ei se ketää kiinnostakkaan.

Eniten kiinnostaa, et kellä oli mersu ja kiihkeimmät karvanopat.

• On_sulla_kova_homma

Olisit mennyt sisälle, mitä sinä niitä autoja jäit laskemaan. Vai silläkö lapinuskoiset nykyään pelastuvat, että laskevat kirkossa kävijöitä?

Ehkä se sitten on itselle vähän enemmän uskoa. Tai sitten ei. Avaajan uskoa ja etenkin lähimäisenrakkautta sopii kyllä eppäillä pikkusen.

• Pallopääesles

Tyhmä avaus. Siellä saarnasi HP, esikoislestadiolainen saarnaaja, ollut varmaan 40v.
      Ei ne kirkon seinät sitä sanaa muuta huonoksi.
      Voi näitä herran pieniä.

• Huhhuhhuhhuu

Kuinka ihmeessä Teidät on Paha noin aivopessut että voitte surutta haukkua emokirkkoanne.Martti ja Lars ovat kauhuissaan Teidän paatumuksestanne.

• Pläähapua

Ja Jeesus kivittäis tuollaiset saastat helvettiin jotka haukkuvat kirkkoaan kuolleeksi.

• "Ja Jeesus kivittäis tuollaiset saastat helvettiin jotka haukkuvat kirkkoaan kuolleeksi."

jeesus siis olikin islamilainen henki-olio?

• kim.jong

Siis Teuvan kirkossa oli 62 autoa,jos näin oli,niin epäilen miten sinne sekaan on saatu mahtumaan vielä 186 körttiläistä,ja sen lisäksi saarnaaja,suntio on varmaan joutunut ulkopuolella odottelemaan.

• teuta01

Aivan . kim jonkg, sitä en minäkääntajua .Sehän tekee vasta 366 sielua ,koko vahvuus oli 500 ,tuliko Teuvalaisilta 134.määrä täyten ,
      .
      sen sanon että ei sillä ollut Ojalan Laskuopin Omaavaa, kukaan . .Oliko, Jorma Ojala
      Lainkaan paikalla .pappina hän olisi taitanut kyllä laskuopin .
      .
      Niin kyllä kirkoissa on sakasti ,joissa kaikki vuoroaan odottavat ,voi odottaa niin
      teuvaallakin , vaikka he on aika kokoomus lainen kunta , ovat kuitenkin olleet
      kirkon kannalla aina enemistö ,Vai mitä Teijo,

• välihuomautus

Ketä teijoo tarkoitat?TT on jo päässyt Herransa iloon.

• teuta01
        välihuomautus kirjoitti:

Ketä teijoo tarkoitat?TT on jo päässyt Herransa iloon.

kIITOS TIEDOSTA.

• aluvanteet

Paremmat autot oli kirkon parkissa ja ruosteisemmat ruksalla.

• fmsyns

tuliko rekkarit ylös?

• Rek_no

Varmoja nähtyjä rekistereitä ainakin nämä kolme:

AR-6
        PAS-2
        LAP-5

• Aimoaskel

Oliko autot keskikäytävällä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9412
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      68
      3413
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      46
      2808
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      28
      2302
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      53
      2265
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      15
      1981
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1735
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18