Hei-
Oli mukavaa kun oli muutama Raamatun asioiden kysymys palstalla.
Sellaisissa on mukavaa kommentoida ja valkaista.
Ne kaikki tutut ihmiset- joitka minua muistavat vuosien takaa sanon vielä lyhyesti;
- Olen jättänyt hengelliset maallikkovastuuni 1.6.2006 (2006) ja en ole ollut vuosiin adventtikirkon kirjoilla. Vedin kirjani pois saadakseni niiltäkin osin toipua rauhassa tusinan luottamustehtävän rasituksista, -joissa aina myös pitkäkestoista ihmissuhde-asioista johtuvaa stressiä.
- Minä en pidä esimies- johtaja- tuomareita palveluksessani eläkepäivilläni, enkä srk- kirkko- yhdistystoiminnoissa- enkä ole tällaisten alainen, taikka alamainen. Opetin pitkään joitakin tärkeitä legitiimiys- ja integriteetti asioita, jotka halusin saada huomioon. Adventtikirkolla on hienot OK, organisaatiorakenteet, joissa tasa-arvo ja demokratia voi kaikin puolin toimia; Toimielimissä on sekä maallikoita että palkattuja.
> Sellaista viranhaltijan paikkaakaan ei ole missään voitaisiin ohittaa subjekti subjekti koskevissa asioissa. Ihmisten autoritaarisen hallinnan ja vallinnan pyrkimykset saa siis unohtaa jo vuosikymmeniä sitten.
En ole missään tapauksessa liittymässä mihinkään hengelliseen järjestöön, mutta en nyt Adventtikirkonkaan kirjoille taas.
Olen Raamatun parissa ilman seurakuntien sidonnaisuuksia ja -normistoja jo kymmenen vuoden ajan.
>>>>>>>>>>> Olen täällä keskustelija; Tämä on Suomi24.fi foorumi, eikä täällä ole Adventtikirkolla virkoja koskaan.
Yhden ainoan kerran laitan vielä muutaman tärkeän asian heti alas lisäyksenä;
sillä hengellisten järjestöjen vuoksi ihminen joutuu toisinaan turhan puheen kärsijäksi- oli pakko hiukan valkaista ja selventää;
Alla >>>
Keskusteluni adventismista;
19
<50
Vastaukset 19
Lisäys edelliseeni;
Akat, ja jotkut ukotkin Jeesuksen palvelijoita myöten lopettavat -voivat lopettaa, perseenreikää koskevat juttunsa; > Minua ei ole koskaan elämässäni kiehtonut kenenkään kummankaan sukupuolen perseenreikä. Perseenreikään perustuvaa missiota ei ole ainokaisessakaan suhteessani koskaan ollut kummankaan sukupuolen kanssa. Omassakin pers-reijässä on neitsyys tallella.
Ystävät ja kaverit olivat aina elämässä kavereita ja ystäviä.
Minä olen korkeamoraalinen mies, joka on vuosikymmenien ajan noudattanut tämän maan lainsäädäntöjä. Ainoa rikoksen tunnusmerkit täyttävä asia on rattijuopumukseni 1986. (1986)
Koska olen korkeamoraalinen mies, olen kieltäytynyt kolmen vuosikymmenen ajan nuorten seksitarjoiluista, eli heti kun tulin ensin itse vanhemmaksi. Olen ollut nuoremmilleni vanhempi- en hetken seksikumppaniksi suostunut kolmeen vuosikymmeneen. 30-
Nuorten ja nuorten henkilöiden 1970 - 1980 lukujen aikaiset käytöshäiriöt, eri syistä johtuvat sekavuustilat, -minun tai joidenkin ystävieni,- sekä ko. äkilliset mielenhäiriöt eivät ole moralisoitavissa ja olevaisia asioita. Kuuluvat siis 30 - 40 vuotta vanhojen asioiden joukkoon tuoreimmillaan ja 1980 luvulle tuoreimmillaan.
Helvetin esikartanoiden saranat pitää narisuttaa vain itselleen 30 vuotta- ja sitä vanhemmista ihka omista synneistään.
Minulla ei ole moraalista eikä juridista syyllisyyttä 1980 luvulle mistään asiasta, ja ainoa mihin koskaan on syntynyt juridinen syyllisyys on mainitsemani rattijuopumus.
Minulla ei velvollisuutta vastaanottaa moralisointia, joka koskee 1980 luvun aikaa. Ei ole niin kaukaisiin asioihin velvollisuutta ottaa syyllisyyttä. Kukaan ei ole iänkaiken syyllinen käytöshäiriöihin, joihin ei syntynyt juridista syyllisyyttä niiden harkitsemattomuuden vuoksi.
Nuorilla oli minunkin nuoruudessani 1970-1980 lukujen aikaan vaikeuksia. Itsemurhat ovat 20-30 vuotiaiden yleisin kuolinsyy, ja itsemurhat kuuluvat samankaltaiseen harkitsemattomaan mielenhäiröiden joukkoon.
Minä en ole minkäänlaisen hengellisen yhdistyksen jäsen ollut vuosikausiin, ja en pidä hengellisiä johtajia palveluksessani moralisoimassa ja syyttämässä minua. Näillä ei minulle aikaa koskaan olekaan, eikä ole ollutkaan aikaa minulle.
Puuliitereiden sorvaamoissa, ompelimoissa, kotirouvat ja ihmishieromoissa ammatikseen työskennelleet, -esimies-johtajan sellaisia valmiuksia ja taitoja eivät omaa, että kykenisivät minun esimieheksi, sellaista moraalista taikka juridista legitimiteettiä eläkeläiseen missään ole suhteessa minuun, että minulle esimies-johtaja-tuomari. Viimeinen esimies jäi työelämään aikoinaan ja koski työasioita.
Teologinen tiedekunta kouluttaa vain Raamatun teologiassa.
- Pitää tyytyä yhdistystoiminnan, ja luottamustehtävien demokratian metodiin, normistoihin ja näiden hyviin tapoihin. Jokainen vastuunkantaja kuuluu toimielimen alaisuuteen. Olen jättänyt hengelliset maallikkovastuuni 1.6.2006. (2006) kannettuani vastuuni 100% joka päivä kaikissa luottamustehtävissäni.
1987 edesmenneen enon uskonnoksi en muutu. Enoon uskonnonkin ihmiset joutuvat moralisoimaan ihka omaa sakkia. En puhunut enoon kanssa ainuttakaan sanaa uskosta ja uskonnoista koskaan. En ole kenenkään henkilökohtaista uskoa Jumalaan koskaan arvostellut elämäni aikana. _Olen vain Raamatun teologiassa, enkä pysty enoon uskonnon teologiaa allekirjoittamaan.
Mutta vilpittömiä tosissaan olevia ihmisiä uskonsa suhteen on erilaisissa piireissä oman tietomääränsä omantunnon valossa, Jumalalle vakaasti pyhittyneitä. En ole narisuttamassa helvetin porttien saranoita. En seiso siinä jonossa joka jonottaa Jumalan paikalle. En ole kenenkään henk koht uskoa Jumalan arvostellut koskaan elämässäni.
Olen 1.6.2006 jättänyt hengelliset maallikkovastuuni, hengellisen yhdistyksen normistot. Minun hengelliset asiat ovat kotioloissa harrastuksissani Raamattu-aiheinen harrastukseni kaikki.
2006- Jumalaa en ole taivaasta pois siirtänyt.
Minulla ei ole ainokaistakaan samaan sukupuoleen perustuvaa rakkaussuhdetta elämässäni koskaan ollut.
Olen koko elämäni ajan kieltäytynyt homoseksuaalisista parisuhteista. En pysty sellaiseen. En ole puhunut kenestäkään sanaakaan elämäni aikana mitään ko. ns. homo, ja nk. hintti asiaa koskaan.
Jatkuu kerran heti alla>>>Lisäys edellsieen;
Kaikenlaiset poikajutut kannattaa katsoa että loppuvat ennenkö laitan jonkun kunnianloukkausrikoksesta maalliseen tuomioistuimeen. En ole tehnyt mitään seksuaalisia ehdotuksia.
Minulla ei ole moraalista syyllisyyttä mistään. Olen useiden vuosikymmenien ajan noudattanut tämän maan lainsäädäntöjä. Olen kieltäytynyt kymmenistä nuorten seksitarjoiluista 30 vuoden ajan. En ole sanaakaan kenenkään tarjoiluista koskaan puhunut.
30-.
Minä en ole nuoriin sekaantuva.
- Pysyttelen korkeamoraalisena miehenä vastaisuudessakin.
30 ikävuoden tietämillä liikkuu ikärajavaatimus, jos moiseen aktiin ryhtyisin.
>En ole kiinnostunut parikymppisistä nuorista koskaan hetken seksikumppaneina- näin on ollut siis kymmenien vuosien ajan.
-Olen ollut nuoremmilleni vanhempi- en hetken seksikumppani, moraalisena oikeana arvonani.
Minulla on normaalit -58 vuotiaan ikääntyvän miehen tunteet nuorempiani kohtaan, että olen iloinen nuorten olemassa olosta, ja toivon näille sydämessäni aina hyvää, mutta en halua mitään seksuaalista.
Jouduin aikoinaan itse joidenkin vanhempien ihmisten kateudenkin kohteeksi. En koskaan kadehdi nuorempiani. Jokainen näkee oman elämänkaarensa.
Ps.>>>> Moralisoitavaa löytyy kaltereiden takaa. Nämä ovat rikoksiin syyllistyneitä. Minä en ole oikea subjekti moralisoitavaksi.
Kun nämä ovat tekonsa sovittaneet, ja tehneet parannuksen, niin anteeksi antamisen velvollisuus seuraa jokaista. Jes 1:18.
Rikoksentekijöilläkin on oikeutensa, ja eivät ole jokaisen räksytettävissä, eli kunnian loukkaaminen ei auta ketään.
En pidä kaupungin yleisissä saunoissa perheasioita itseeni, tai johonkin muuhun persoonaan tai perheeseen liityviä. Sama pätee kerrostaloalueiden pihojen ja lähiön palvelujen ihmisten suhteen. Ovat korkeintaan hyvän päivän tuttuja aina olleet aina.
Minulta ei ole mitään kyselty, eikä mitään informoitu. Yhteysvälineitäni pitkin pääsee minulle viestittämään, vaikka yv-viestinä Facebookissa suoraan minulle.
Minun tunteillani, tai minun henk. koht. asioillani ei pidä ihmisten perheisiin ratsastaa perseaukisen kustannuksella juttuinensa.
Olen ollut kuntouimari tai/ja avantouimari koko elämäni ajan, -jompaa kumpaa aina, ja olen aina lähtenyt yksin kotiini noista nakuiluista koko elämäni ajan. En ole ainokaistakaan sanaa puhunut koskaan mitään seksuaalista elämäni aikana kaupunkien yleissä saunoissa kunto- ja avantouimarina koko elämäni aikana.
En kerrostalojen pihamailla, en maitokaupoissa, en lähiöiden palveluissa, en pidä moisia asioita.
Minua ei ole koskaan nähty missään juoruamassa ihmisten yksityis- intiimi- perheasioita.
Tiedän liian myöhään että olen ollut komea mies joidenkin mielestä, mutta alkaa jo ikä tekemään tepposiaan, että komeus ja kauneus on ihmisen elämässä haihtuvaista ja katoavaista iän myötä aikanaan jokaisella. Liian myöhäistä iloita komeudesta kun ikää alkaa kertyä.
Naisten perseen nuolemista, ja "perseen nuolemista" koskevat jutut koskevat 1980 luvun aikakauden nuoruuden palavuuden missiota.
Pitää etsiä tuoreempaa perseen nuolemista, kuin minun 1970-1980 luvun nuoruuteni 30- 40 vuoden takaisia "perseen nuolemisia."
- 58- vuotiaasta ei pidä olla huolissaan että sperma lentäisi kotikonsteilla jollakin korvikkeen omaisella tavalla. Minunkin kohdallani poikamiehen polttavat krapula-aamut kuuluvat nuorempiin päiviini, ja selfservice akti tässä missiossa.
En minä ole koskaan luvannut olla kenenkään mallikappale yksinäisyydessä riutuvana ja toisinaan ajoittain yksinäisyydessä pahoinvoivanakin ihmisenä.
Ventovieraiden ja hyvän päivän tuttujen haukuttavana.
Akat ja muutkin voivat olla rauhassa, ja lopettaa itsenäiset mahdolliset naittajaisensa, persejuttunsa, joissa mahdollisissa ei ole koskaan istuttu minun kanssani samaan minun pöytääni minun näköetäisyydelleni neuvottelemaan sokerimunkki-kaffeen, rinkulateen, kaljamukin, taikka ravintolalounaan ajaksi minua koskevasta mahdollisesta siviilisäätyäni koskevasta muutoksesta.
- Kukaan ei ole minun näköetäisyydelläni minun pöydässäni neuvotellut mahdollisesta minun siviilisäätyäni koskevasta muutoksesta.
En ole neuvotellut kenenkään tyttäriä 2000- luvulla missään.
Hyvät ihmissuhteet ovat aina toivottavia asioita ollut minulle.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelijajarinhotelli kirjoitti:
Lisäys edellsieen;
Kaikenlaiset poikajutut kannattaa katsoa että loppuvat ennenkö laitan jonkun kunnianloukkausrikoksesta maalliseen tuomioistuimeen. En ole tehnyt mitään seksuaalisia ehdotuksia.
Minulla ei ole moraalista syyllisyyttä mistään. Olen useiden vuosikymmenien ajan noudattanut tämän maan lainsäädäntöjä. Olen kieltäytynyt kymmenistä nuorten seksitarjoiluista 30 vuoden ajan. En ole sanaakaan kenenkään tarjoiluista koskaan puhunut.
30-.
Minä en ole nuoriin sekaantuva.
- Pysyttelen korkeamoraalisena miehenä vastaisuudessakin.
30 ikävuoden tietämillä liikkuu ikärajavaatimus, jos moiseen aktiin ryhtyisin.
>En ole kiinnostunut parikymppisistä nuorista koskaan hetken seksikumppaneina- näin on ollut siis kymmenien vuosien ajan.
-Olen ollut nuoremmilleni vanhempi- en hetken seksikumppani, moraalisena oikeana arvonani.
Minulla on normaalit -58 vuotiaan ikääntyvän miehen tunteet nuorempiani kohtaan, että olen iloinen nuorten olemassa olosta, ja toivon näille sydämessäni aina hyvää, mutta en halua mitään seksuaalista.
Jouduin aikoinaan itse joidenkin vanhempien ihmisten kateudenkin kohteeksi. En koskaan kadehdi nuorempiani. Jokainen näkee oman elämänkaarensa.
Ps.>>>> Moralisoitavaa löytyy kaltereiden takaa. Nämä ovat rikoksiin syyllistyneitä. Minä en ole oikea subjekti moralisoitavaksi.
Kun nämä ovat tekonsa sovittaneet, ja tehneet parannuksen, niin anteeksi antamisen velvollisuus seuraa jokaista. Jes 1:18.
Rikoksentekijöilläkin on oikeutensa, ja eivät ole jokaisen räksytettävissä, eli kunnian loukkaaminen ei auta ketään.
En pidä kaupungin yleisissä saunoissa perheasioita itseeni, tai johonkin muuhun persoonaan tai perheeseen liityviä. Sama pätee kerrostaloalueiden pihojen ja lähiön palvelujen ihmisten suhteen. Ovat korkeintaan hyvän päivän tuttuja aina olleet aina.
Minulta ei ole mitään kyselty, eikä mitään informoitu. Yhteysvälineitäni pitkin pääsee minulle viestittämään, vaikka yv-viestinä Facebookissa suoraan minulle.
Minun tunteillani, tai minun henk. koht. asioillani ei pidä ihmisten perheisiin ratsastaa perseaukisen kustannuksella juttuinensa.
Olen ollut kuntouimari tai/ja avantouimari koko elämäni ajan, -jompaa kumpaa aina, ja olen aina lähtenyt yksin kotiini noista nakuiluista koko elämäni ajan. En ole ainokaistakaan sanaa puhunut koskaan mitään seksuaalista elämäni aikana kaupunkien yleissä saunoissa kunto- ja avantouimarina koko elämäni aikana.
En kerrostalojen pihamailla, en maitokaupoissa, en lähiöiden palveluissa, en pidä moisia asioita.
Minua ei ole koskaan nähty missään juoruamassa ihmisten yksityis- intiimi- perheasioita.
Tiedän liian myöhään että olen ollut komea mies joidenkin mielestä, mutta alkaa jo ikä tekemään tepposiaan, että komeus ja kauneus on ihmisen elämässä haihtuvaista ja katoavaista iän myötä aikanaan jokaisella. Liian myöhäistä iloita komeudesta kun ikää alkaa kertyä.
Naisten perseen nuolemista, ja "perseen nuolemista" koskevat jutut koskevat 1980 luvun aikakauden nuoruuden palavuuden missiota.
Pitää etsiä tuoreempaa perseen nuolemista, kuin minun 1970-1980 luvun nuoruuteni 30- 40 vuoden takaisia "perseen nuolemisia."
- 58- vuotiaasta ei pidä olla huolissaan että sperma lentäisi kotikonsteilla jollakin korvikkeen omaisella tavalla. Minunkin kohdallani poikamiehen polttavat krapula-aamut kuuluvat nuorempiin päiviini, ja selfservice akti tässä missiossa.
En minä ole koskaan luvannut olla kenenkään mallikappale yksinäisyydessä riutuvana ja toisinaan ajoittain yksinäisyydessä pahoinvoivanakin ihmisenä.
Ventovieraiden ja hyvän päivän tuttujen haukuttavana.
Akat ja muutkin voivat olla rauhassa, ja lopettaa itsenäiset mahdolliset naittajaisensa, persejuttunsa, joissa mahdollisissa ei ole koskaan istuttu minun kanssani samaan minun pöytääni minun näköetäisyydelleni neuvottelemaan sokerimunkki-kaffeen, rinkulateen, kaljamukin, taikka ravintolalounaan ajaksi minua koskevasta mahdollisesta siviilisäätyäni koskevasta muutoksesta.
- Kukaan ei ole minun näköetäisyydelläni minun pöydässäni neuvotellut mahdollisesta minun siviilisäätyäni koskevasta muutoksesta.
En ole neuvotellut kenenkään tyttäriä 2000- luvulla missään.
Hyvät ihmissuhteet ovat aina toivottavia asioita ollut minulle.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelijaLisäys vielä;
Olen oikeuskelpoinen juridinen luonnollinen henkilö, en julkinen oikeushenkilö. Kukaan ei ole lompsaansa avannut laskujeni maksamiseksi aikuisen iässäni. Olen laskuni ja erinomaisessa kunnossa olevan talouteni hoitanut itse koko aikuisikäni ajan. (Erinomaisessa kunnossa oleva talous ei tarkoita omaisuuden määrää.)
Angiinaa 1970 luvulla-, ja työuupumusta 1980 luvun lopulla seurannutta masennusta kummempaa tautia ei ole ollut koskaan.
Työuupumusta ei lääketiede osannut tunnistaa 1980 luvun lopulla. Bourn out opittiin tuntemaan lääketieteessä vasta 1990 luvulla. Ihmissuhderistiriidat auttoivat asiaa ettei kaikki mennyt aian toivotulla tavalla minulla. Keski-iässä ymmärtää nuoruutensa aikoja -syitä, paremmin. Oli pari hankalaa työpaikkaa, sekä kompastuksia ja ristiiriitoja ihmissuhteissa.
Olen tämän maan lainsäädäntöjä kunnioittava mies, ja siksi jokainen voi olla rauhassa etten tee väärää lähimmäisilleni.
Ihmisten kunnian loukkaaminen on rangaistava teko riippumatta toisen tavoista.
Olen tätä informaatiota käynyt vain siitä syystä että olen joidenkin haukun kohteena ollut. Kaiketi uskonnollisista syistä 1980 lukua on tahdottu modernisoida.
Olen ollut luterilaisen kirkon kirjoilla 1970-1980 lukujen aikaan, mutta en uskovainen mitenkään.
Adventtiliikkeen kirjoilla olin vasta 2002, ja olen inhimillisistä syistä erossa 1.6.2006 lukien. Suoritin liikaa aikoinaan vapaa-ehtoista palvelutyötä. Oli tusina luottamustehtäviä, ja liian aktiivista suorittamista joissakin tehtävissäni. Ihmissuhdemurheita, joista pitkäkestoista stressiä.
En minkäänlaisen instanssin edun vuoksi ryhdy kenenkään juttuihin ns. homoksi, nk. hintiksi, -enkä sellaista suhdetta pysty perustamaan. On liian luonnotonta minulle.
Minä en ole ainokaistakaan miestä koskaan homoksi sanallakaan elämäni aikana sanonut, enkä ole puhunut kenenkään naisenkaan lantion seudusta ainokaistakaan sanaa elämäni aikana.
Minulla ei ole lähiöissä nais- eikä miespuolisoita ollut, ei johtajan, ei esimiehen eikä tuomarin virkaakaan minuun nähden.
Mitään minun henkilökohtaista ei ohi minun kuulunut mennä.
En pidä ainokaistakaan teologian kandidaattia, väitellyttä tai ei väitellyttä maisteriakaan esimiesasemassa eläkeläiseen, - eikä ko. taho ole tehnyt sanankaan tiliä minulle mahdollisesta puheistaan, jos minua koskee.
- Vietän eläkepäiviäni, en ole kenenkään alainen, ja alamaisiakaan ei saa työ- tai virkasopimuksillakaan laillisin keinoin itsellensä.
En ole puhunut yhdistystoimintojen, yhtiöiden, naapurustojeni, sukulaisteni, ystävieni yksityis, intiimi, perhe- henkilökohtaisia asioita. Työantajistani ja asiakkaistani olen puhuut korkeitaan työhön liittyviä asioita elämäni varrella.
Työelämään liittyvien ihmisten em. asioista en mitään tiedäkään.
Toki näissä olisi ollut minun elämääni ystäviksi tai vaikka naispuolisoksi tervetulleitakin mahdollisesti, mutta en ole sitten niin äkisti kyennyt ko. mahdollisuuksiin saavuttaa onnea, tai ja hyviä ihmissuhteita, jos joku on hetken tupsahtanut jostakin. Ei minun pöytääni istuneet minun näköetäisyydelleni.
Minä en seiso kenenkään maallisen onnen tiellä. En ole kenenkään henkilökohtaista uskoakaan koskaan arvostellut elämäni aikana.
Uskon asioissa pitää aina katsoa uskon alkuunpalijaan, Jeesukseen Kristukseen.
- Ei koskaan toiseen ihmiseen, tai toisen ihmisen yhdistystoiminnankaan uskon missiona.
Vietän eläkepäiviäni nyt! >> Täällä evankeliumin ja Raamatun merkeissä!
Tämä tilinteko oli pakko tehdä jälkihoitona, sillä en saanut mitään palautetta, taikka vuorovaikutusta, että joku oli nämä asiat ymmärtänyt.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelijaVoisitko hiukan yrittää tiivistää?
Jotenkin tämä liittyy Raamattuun ja sinun persreikääsi, sen tajusin pikaisella silmäilyllä.
Oletko ehkä käyttänyt Raamatun lehtiä vessapaperina?jarinhotelli kirjoitti:
Lisäys vielä;
Olen oikeuskelpoinen juridinen luonnollinen henkilö, en julkinen oikeushenkilö. Kukaan ei ole lompsaansa avannut laskujeni maksamiseksi aikuisen iässäni. Olen laskuni ja erinomaisessa kunnossa olevan talouteni hoitanut itse koko aikuisikäni ajan. (Erinomaisessa kunnossa oleva talous ei tarkoita omaisuuden määrää.)
Angiinaa 1970 luvulla-, ja työuupumusta 1980 luvun lopulla seurannutta masennusta kummempaa tautia ei ole ollut koskaan.
Työuupumusta ei lääketiede osannut tunnistaa 1980 luvun lopulla. Bourn out opittiin tuntemaan lääketieteessä vasta 1990 luvulla. Ihmissuhderistiriidat auttoivat asiaa ettei kaikki mennyt aian toivotulla tavalla minulla. Keski-iässä ymmärtää nuoruutensa aikoja -syitä, paremmin. Oli pari hankalaa työpaikkaa, sekä kompastuksia ja ristiiriitoja ihmissuhteissa.
Olen tämän maan lainsäädäntöjä kunnioittava mies, ja siksi jokainen voi olla rauhassa etten tee väärää lähimmäisilleni.
Ihmisten kunnian loukkaaminen on rangaistava teko riippumatta toisen tavoista.
Olen tätä informaatiota käynyt vain siitä syystä että olen joidenkin haukun kohteena ollut. Kaiketi uskonnollisista syistä 1980 lukua on tahdottu modernisoida.
Olen ollut luterilaisen kirkon kirjoilla 1970-1980 lukujen aikaan, mutta en uskovainen mitenkään.
Adventtiliikkeen kirjoilla olin vasta 2002, ja olen inhimillisistä syistä erossa 1.6.2006 lukien. Suoritin liikaa aikoinaan vapaa-ehtoista palvelutyötä. Oli tusina luottamustehtäviä, ja liian aktiivista suorittamista joissakin tehtävissäni. Ihmissuhdemurheita, joista pitkäkestoista stressiä.
En minkäänlaisen instanssin edun vuoksi ryhdy kenenkään juttuihin ns. homoksi, nk. hintiksi, -enkä sellaista suhdetta pysty perustamaan. On liian luonnotonta minulle.
Minä en ole ainokaistakaan miestä koskaan homoksi sanallakaan elämäni aikana sanonut, enkä ole puhunut kenenkään naisenkaan lantion seudusta ainokaistakaan sanaa elämäni aikana.
Minulla ei ole lähiöissä nais- eikä miespuolisoita ollut, ei johtajan, ei esimiehen eikä tuomarin virkaakaan minuun nähden.
Mitään minun henkilökohtaista ei ohi minun kuulunut mennä.
En pidä ainokaistakaan teologian kandidaattia, väitellyttä tai ei väitellyttä maisteriakaan esimiesasemassa eläkeläiseen, - eikä ko. taho ole tehnyt sanankaan tiliä minulle mahdollisesta puheistaan, jos minua koskee.
- Vietän eläkepäiviäni, en ole kenenkään alainen, ja alamaisiakaan ei saa työ- tai virkasopimuksillakaan laillisin keinoin itsellensä.
En ole puhunut yhdistystoimintojen, yhtiöiden, naapurustojeni, sukulaisteni, ystävieni yksityis, intiimi, perhe- henkilökohtaisia asioita. Työantajistani ja asiakkaistani olen puhuut korkeitaan työhön liittyviä asioita elämäni varrella.
Työelämään liittyvien ihmisten em. asioista en mitään tiedäkään.
Toki näissä olisi ollut minun elämääni ystäviksi tai vaikka naispuolisoksi tervetulleitakin mahdollisesti, mutta en ole sitten niin äkisti kyennyt ko. mahdollisuuksiin saavuttaa onnea, tai ja hyviä ihmissuhteita, jos joku on hetken tupsahtanut jostakin. Ei minun pöytääni istuneet minun näköetäisyydelleni.
Minä en seiso kenenkään maallisen onnen tiellä. En ole kenenkään henkilökohtaista uskoakaan koskaan arvostellut elämäni aikana.
Uskon asioissa pitää aina katsoa uskon alkuunpalijaan, Jeesukseen Kristukseen.
- Ei koskaan toiseen ihmiseen, tai toisen ihmisen yhdistystoiminnankaan uskon missiona.
Vietän eläkepäiviäni nyt! >> Täällä evankeliumin ja Raamatun merkeissä!
Tämä tilinteko oli pakko tehdä jälkihoitona, sillä en saanut mitään palautetta, taikka vuorovaikutusta, että joku oli nämä asiat ymmärtänyt.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelijaKuule Jari - mene ulos ja piirrä maahan 2 metriä pitkä viiva ja astu sitten sen yli ja sano itsellesi, että se mikä jäi tuolle puolelle viivaa on mennyttä ja sitä ei muistella.
alexalex.kasi kirjoitti:
Kuule Jari - mene ulos ja piirrä maahan 2 metriä pitkä viiva ja astu sitten sen yli ja sano itsellesi, että se mikä jäi tuolle puolelle viivaa on mennyttä ja sitä ei muistella.
alexHei_
Toden totta täällä tämä informaatio päättyi juuri.
Olen ollut toisaalla keskustelun kohteena, joka ei minua miellytä.
Minulla ei ole juridista velvollisuutta olla hienojen perheiden kersojen naittajaisten ns. homona, tai nk. hinttinä, ja en pidä ihmisten perheasioita sellaisina asioina jotka voisivat minuun liittyen kuulua jokaiselle joka paikkaan.
Minä en ole puhunut kenenkään yksityis- intiimi- perhe- henkilökohtaisia asioita, enkä kenenkään tyttäristä sanaakaan joka ei seurassani liiku, tai ole liikkunut.
Vuosikymmenien aikaisista menneistä heiloista en ole niistäkään koskaan mitään puhunut.
- Minuun ei mitään henkilökohtaista seuranpitoa ole ollut, missä minulla olisi hyviä tai mielellään onnellisiä päiviä.
Minä en ihmisten yksityisiä asioita kirjoittele foorumeilla, -tämä oli yleistä integriteetti asiaa.
- Minä en ole antanut valtuuksia ristin sielullekaan tehdä itsenäisiä minua koskevia naimakelpoisuuspäätöksiä.
Esimiesasemaan pääsee työsopimuksen ja palkanmaksun kautta suhteessa minuun ja koskee vain työasioita.
Tuomariksi pääsee vain oikeustieteellisen tiedekunnan kautta, ja virkaansa valittuna, ja po. maan perustuslain mukainen tuomioistuin.
Minä noudatan tämän maan lakeja, enkä hoitele ihmisten yksistyis- intiimi- perhe- henkilökohtaisia asioita itsenäisesti ohittamalla asianomaiset henkilöt.
Sellaista viranhaltijan paikkaa ei Suomessa ole missä voitaisiin ohittaa subjekti subjektia koskevassa asiassa.
>>> Vietän eläkepäiviäni, ja en kanna vastuita enkä rasitteita.
Harrastuksieni parissa. Minulla ei ole ventovieraiden eikä hyvän päivän tuttujen kanssa missään lähellä eikä kaukana minusta kenenkään henkilökohtaisia, yksityisiä, perhe- taikka intiimiasioita. Minä en sellaisia keskustellut koskaan ole missään kenestäkään, enkä kirjoitellut- olen aina korkeintaan asianomaisten itsensä kanssa asioimassa henkilökohtaisia perhe- intiimi- yksityis- henkilökohtaisia, -ja minuun ei ole yhteysvälineitäni pitkin mitään informaatiota, taikka viestintää kuulunut, ja tämän lisäksi pitää vielä varmistaa että olen saanut informaation eli vastanut siihen jotakin.
>>> Olen siis vain huolissani ollut- ja Sinulla ei asiassa tekemistä ole toki, eikä kellään täällä. Minulla oli vain yleisiä integriteetti- legitiimiys- asioita, ja jälkihoitoa niille ihmisille jotka minut tunsivat henkilökohtaisesti, mutta ei ollut yhteydenpitoa minuun aikoinaan vuosia sitten.
Minulla ei ole kenenkään tyttäriä, ja kulkevat aina jonkun muun kainalossa viime vuosina, eli ei saumaa ole ollut minnekään.
Olen jo -58- ja en seiso kenenkään maallisen onnen tiellä, enkä ole koskaan seissyt.
Olen luonnollinen juridinen oikeushenkilö- en julkinen oikeushenkilö.
Erilaisissa hengellisissä yhdistys-järjestötoiminnoissa, tai muussakaan yhdistystoiminnoissa ei ole minua koskevaa yksityis- perhe- asiaa, ja päätöksenteko kuuluu aina vain yhdistyksien sääntöjen toiminnan rajoihin kuuluviin asioihin. Viimeinen esimies jäi työelämään, ja koski työasioita.
Minä en ihmisten asioita minnekään juttele enkä kirjoittele koskaan.
Jokaisen jokainen asia ei kuulu joka paikassa jokaiselle asianomaiset itsensä sivuuttaen usein laittomassa kunniaa loukkaavassa kielenkäytössä.
Minä en ole lupautunut yksinäisenä ihmisenä kenenkään mallikappaleeksi, mummojen ihannevävyksi, tai jokamiehen henkilökohtaisten ihanteiden vaatimuksissa kaikessa mahdollisessa.
---Minun informaatio on käyty nyt.
Siunauksia
Jari Laurila
Hei_
Toden totta täällä tämä informaatio päättyi juuri.
Olen ollut toisaalla keskustelun kohteena, joka ei minua miellytä.
Minulla ei ole juridista velvollisuutta olla hienojen perheiden kersojen naittajaisten ns. homona, tai nk. hinttinä, ja en pidä ihmisten perheasioita sellaisina asioina jotka voisivat minuun liittyen kuulua jokaiselle joka paikkaan.
Minä en ole puhunut kenenkään yksityis- intiimi- perhe- henkilökohtaisia asioita, enkä kenenkään tyttäristä sanaakaan joka ei seurassani liiku, tai ole liikkunut.
Vuosikymmenien aikaisista menneistä heiloista en ole niistäkään koskaan mitään puhunut.
- Minuun ei mitään henkilökohtaista seuranpitoa ole ollut, missä minulla olisi hyviä tai mielellään onnellisiä päiviä.
Minä en ihmisten yksityisiä asioita kirjoittele foorumeilla, -tämä oli yleistä integriteetti asiaa.
- Minä en ole antanut valtuuksia ristin sielullekaan tehdä itsenäisiä minua koskevia naimakelpoisuuspäätöksiä.
Esimiesasemaan pääsee työsopimuksen ja palkanmaksun kautta suhteessa minuun ja koskee vain työasioita.
Tuomariksi pääsee vain oikeustieteellisen tiedekunnan kautta, ja virkaansa valittuna, ja po. maan perustuslain mukainen tuomioistuin.
Minä noudatan tämän maan lakeja, enkä hoitele ihmisten yksistyis- intiimi- perhe- henkilökohtaisia asioita itsenäisesti ohittamalla asianomaiset henkilöt.
Sellaista viranhaltijan paikkaa ei Suomessa ole missä voitaisiin ohittaa subjekti subjektia koskevassa asiassa.
>>> Vietän eläkepäiviäni, ja en kanna vastuita enkä rasitteita.
Harrastuksieni parissa. Minulla ei ole ventovieraiden eikä hyvän päivän tuttujen kanssa missään lähellä eikä kaukana minusta kenenkään henkilökohtaisia, yksityisiä, perhe- taikka intiimiasioita. Minä en sellaisia keskustellut koskaan ole missään kenestäkään, enkä kirjoitellut- olen aina korkeintaan asianomaisten itsensä kanssa asioimassa henkilökohtaisia perhe- intiimi- yksityis- henkilökohtaisia, -ja minuun ei ole yhteysvälineitäni pitkin mitään informaatiota, taikka viestintää kuulunut, ja tämän lisäksi pitää vielä varmistaa että olen saanut informaation eli vastanut siihen jotakin.
>>> Olen siis vain huolissani ollut- ja Sinulla ei asiassa tekemistä ole toki, eikä kellään täällä. Minulla oli vain yleisiä integriteetti- legitiimiys- asioita, ja jälkihoitoa niille ihmisille jotka minut tunsivat henkilökohtaisesti, mutta ei ollut yhteydenpitoa minuun aikoinaan vuosia sitten.
Minulla ei ole kenenkään tyttäriä, ja kulkevat aina jonkun muun kainalossa viime vuosina, eli ei saumaa ole ollut minnekään.
Olen jo -58- ja en seiso kenenkään maallisen onnen tiellä, enkä ole koskaan seissyt.
Olen luonnollinen juridinen oikeushenkilö- en julkinen oikeushenkilö.
Erilaisissa hengellisissä yhdistys-järjestötoiminnoissa, tai muussakaan yhdistystoiminnoissa ei ole minua koskevaa yksityis- perhe- asiaa, ja päätöksenteko kuuluu aina vain yhdistyksien sääntöjen toiminnan rajoihin kuuluviin asioihin. Viimeinen esimies jäi työelämään, ja koski työasioita.
Minä en ihmisten asioita minnekään juttele enkä kirjoittele koskaan.
Jokaisen jokainen asia ei kuulu joka paikassa jokaiselle asianomaiset itsensä sivuuttaen usein laittomassa kunniaa loukkaavassa kielenkäytössä.
Minä en ole lupautunut yksinäisenä ihmisenä kenenkään mallikappaleeksi, mummojen ihannevävyksi, tai jokamiehen henkilökohtaisten ihanteiden vaatimuksissa kaikessa mahdollisessa.
---Minun informaatio on käyty nyt.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelijaHyvä - mene ulos ja vedä se viiva .. ja astu sen yli ja unohda kaikki vanhat - Jumalan lapsille alkaa uusi elämä joka aamu ..
alex- hyvinpyyhkii
alex.kasi kirjoitti:
Hyvä - mene ulos ja vedä se viiva .. ja astu sen yli ja unohda kaikki vanhat - Jumalan lapsille alkaa uusi elämä joka aamu ..
alexJuu...ja joka aamu saa pyyhkiä oman persereikänsä,tai ei silloin jos suoli on toiminut jo illalla,sitten ei tarvii.
- nettipoikki
Voi hyvänen taas.
- MikäVaivaa
"Oli mukavaa kun oli muutama Raamatun asioiden kysymys palstalla.
Sellaisissa on mukavaa kommentoida ja valkaista"
No johan tuossa tuli "valkaisua Raamatun asioista"... MikäVaivaa kirjoitti:
"Oli mukavaa kun oli muutama Raamatun asioiden kysymys palstalla.
Sellaisissa on mukavaa kommentoida ja valkaista"
No johan tuossa tuli "valkaisua Raamatun asioista"...Hei-
Asiallisia Raamattu- aiheisia kysymyksiä, -niitä on aina hauska kommentoida, ja antaa sitä tietoa mitä on olemassa itse kullakin.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija- oma.on.reikäsi
"Minä en ole puhunut kenenkään yksityis- intiimi- perhe- henkilökohtaisia asioita, "
Oletpas,lähes joka kerta sinä puhut omasta persereijästäsi.
Huomenta!
Uusi aamu, ja uudet kujeet. Kun ihminen keskustelee Jumalan kanssa, -ei ole muuta keinoa. Olemme jokainen vain olevaisia ihmisyksilöitä.
- Ihminen huomaa riippuvuutensa Jumalasta, jos kun uskon tielle on ryhtynyt.
Huomaa Jumalan kasvattajakseen; Ilm 3:19.
Aikoinaan palvelin ja suoritin monessa asiassa kotiseurakunnassa, ja lähiseurakunnissa. Jonkunlainen turhautumis-väsymys siinä koitti sitten, ja lähdin lepäämään. Minulle ei sillä hetkellä ollut enää samanlaista tilausta yhtä aktiiviseen suorittamiseen. Loukkaannuinkin, joka painoi mieltäni, ja halusin miettimään rauhassa.
Yhdistystoiminnoissa hengellisissä on viikottainen rytmi, uskonnollinen ja hengellinen elämä erityisen hankalaa olevaisen yksilön tarpeissa ja toiveissa, ja ryhmän välisessä leikkauspisteessä ja rajapinnoilla.
> Minulla oli hankaluuksia yhtäkkiä siinä tilanteessa sopeutua uusiin ryhmän legitimiteetti-asioiden järjestelyihin. Olin ottunut vapauteen evankeliumin palveluksessa, niin kuin aikoinana työelämässä itsenäiseen työskentelyyn.
> Minulla ei ollut muutoksessa ko. legitiimiys- asioiden suhteen nopeaa reagointi-ja sopeutumiskykyä. Oli liikaa päällimmäisiä tunne-asioita häiritsemässä.
Lammas lähti siksikin lepäämään ryhmän aiheuttamasta rasituksesta liian nopealla päätöksellä. Mutta on aivan totta että olin uupunut, ja kun yritin vuoden kuluttua istua penkille, en pystynyt olemaan rauhassa, vaan olin nousemassa koko ajan suorittamaan. Ohjelman määrä mitä suoritin oli iso. En ollut toipunut bourn outistani siis, ja oli pakko jatkaa lepoaikaa, jossa on hurahtanut nyt kymmenen vuotta. Penkillä olisin koko ajan vaatinut itseltäni jotakin, tai joku olisi hiasta nyppinyt suorittamaan.
>>> Olen elämässäni kaksi bourn outia nähnyt, ja on ollut sitten muutakin monenlaista hankaluutta missä kuljin etunenässä kaikissa niissä ongelmissa mitä nuoret tänäänkin kokevat. Mutta maan lakeja en ole rikkonut kuin 1986 rattijuopumukseni, joka on 30- vuotta vanha asia sekin, ja ainoa mihin juridinen syyllisyys eli rikoksen tuntomerkit täyttyivät. Hengellisissä yhdistyksissä voi demografinen rakenne olla sellainen, että keski-ikäinen poikamies jää väliinputoajaksi seuranpidossa nuorien lapsiperheiden ja vanhuksien kanssa.
>>> Monenlaisessa asiassa ihminen tekee omaa erehdystä, ja virhettä hengellisessä elämässä, mutta ajan saatossa aina kun havaittuani itsessäni vikaa, korjasin itseni heti. Lähtöni aikaan en ehtinyt joissakin asennekysymyksissä sopeutua.
Työelämässäni oli tarpeeksi hankaluutta johtajuuden ja alaistaitojen ristiriidoissa, että kun ihmiset ryhtyvät vastuisiin, joilla ei mitään ymmärrystä ole johtamisen asioissa, niin alaiseksi ei voi asettua. Hengellinenkin järjestö-yhdistystoiminta on arvo-etu-vertaistuki-järjestö- jossa on vapaaehtoinen missio, -ei ole esimiesasemaa suhteessa toiseen ihmiseen. Monenlaiset tumpelot luulevat itseään ihmisen esimieheksi ja johtajaksi sitten ja ajattelevat että oma intuitio pitäisi olla muiden laki ja käsky. Yhdistystoiminnoissa on jäsenillä itsenäistä toimivaltaa äänestyslappu.
Kaikki "vanhemmistokin" on pakko olla toimielin, sillä toimielin kantaa juridisen vastuun, ja toimielimen jäseniä koskee henkilökohtainen juridinen vastuu myös, kaikesta siitä mitä ryhmän päätöksenteko aiheuttaa. Kaikki muu kuin toimielimen päätös on mielivaltaa, jolle ei tarvitse korvaansa lopsauttaa. Työsopimuksissa lukee toisaalta kuitenkin palkattujen perustehtävä, mutta nämäkin toimijat ovat toimielimen alaisuudessa aina. >>> Toimielin on pomo siis <<<<<< jokaiselle aina.
>>> Pitää osata olla taitava "johtaja" toimielimen alaisuudessa itse. Toimielin voi erottaa aina johtajan.
>>> Mutta muistakaa ettei minun "integriteetti- legitiimiyskurssi" minnekään missään ole ollut koskaan ketään henkilökohtaisella tavalla tarkoittava.
Olen ihmissuhdetasolla antanut anteeksi kaikki menneet kusipäisyydet mielessäni.
>>>>>>>>>>> Vedän omaa harrastustoimintaa Raamatun asioissa yksityisessä käytössä olevassa piruntorjunta-bunkkerissani, eli vain omaa harrastusasiaa, johon liittyy foorumi- ja oman blogin hengellinen osuus.
En ole koskaan sotkenut niihin ihmisiä, ja kaikki sukutarinakin koskee vain vainajia jotka vainajnia jo puoli vuosisataa vähintään. Nämä ansioituivat käsiteollisuudessa ja maanviljelyksessä murroksessa, ja ankeissa 1800 luvun ja 1900 luvun alun olosuhteissa elättäessä isoja perheitään oman käden työllään raatamalla markkinatavaraa, ja asiakkaiden tilaustöitä.
Minun isoisä Juha III Rikhard Laurila 1889-1968 näyttää mallia noloommille ja
nuoremmille voimissaan 77- vuotiaana 10 minuutin värifilmissä; http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BABMv_Kw0To#t=2
Minä olisin kuudennen sukupolven kärryseppä jos Suomenhevosia liikkuisi maanteillä. Olen kuvannut 2010 luvulla kaikki kylän 1700-1900 luvuilla valmistetut ajokalumallit nyt.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelijaOn tärkeätä ymmärtää että en ole ketään henkilökohtaisella tavalla arvostellut.
On tärkeätä ymmärtää, että olen aina kirjoittanut vain yleistä integriteetti- legitiimiys- asiaa demokratian, johtamisen, hyvän hallinnon, sekä hyvien yleisien vuokratapojenkin suhteen, joissa ei kyse olevaisista luoduista maan päällä olevista olennoista.
Tietenkin Raamatun teologia-jumaluus-oppi on se missio miksi.
En ole kenenkään henkilökohtaista uskoa arvostellut elämäni aikana, riippumatta hengellisistä tai uskonnollisista piireistään. Olen Raamatun jumaluusopissa.
Adventtikirkko on turvallinen hengellinen alusta Raamatun evankeliumin Jeesus Kristus kaikessa arvossa. Adventtikirkon teologia lepää turvallisesti Kristus kalliolla vankasti, eikä siitä hievahda maailman synnin puolelle.
Siellä missä on ihmisiä ryhmässä syntyy aina myös ristiriitoja. Yksilöt puikkaalla baanalla yksillisesti, niin kuin kaikissa muissakin Raamattua lukevissa piireissä Jumalan omia yksilöinä. -Niitä vilpittömiä käsi sydämellä Jumalan edessä oman tietonsa varassa uskossaan Jumalalle vilpittöminä.
Minulla ei ole mitään Adventtikirkkoa, tai kirkon ja seurakuntien ainokaistakaan jäsentä kohtaan. En ole kenestäkään koskaan missään mitään puhunut tai kirjoittanut, -en edes kenenkään suhteista toimielimiinsä.
Tämä koskee myös kaikkea muutakin yhdistystoimintaa, sekä yhtiöitäkin.
>>>>>>> Ihmiset joutuvat joskus pitkiin selityksiin liikkuessaan foorumeilla.
Selitykseni on nyt käyty, ja Raamattu-harrastukset jatkuvat ja kommentointi teologian asioissa maallikon näkökulmasta jatkuu.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijaTaidat uskoa olevasi tavattoman kiinnostava henkilö. Sitä sanotaan narsismiksi.
Ja näemmä uskot lukijoiden unohtavan nopeasti, koska kertaat samoja jaarituksia aina uudelleen.v.aari kirjoitti:
Taidat uskoa olevasi tavattoman kiinnostava henkilö. Sitä sanotaan narsismiksi.
Ja näemmä uskot lukijoiden unohtavan nopeasti, koska kertaat samoja jaarituksia aina uudelleen.Hei-
Minun asiani ei ole koskenut Sinua, ja on ollut siis vieras asia foorumin kirjoittajana Sinulle.
Minun informaationi kohderyhmä jolle segmentoin jälkihoito-informaationi, parin kolmen menneen vuosikymmenen integriteetti-asioita -näille minut vuosien mittaan hyvin tunteville ihmisille oli hyödyllistä, ja näille suunnattua.
Olen pahoillani ettei ollut Sinua kiinnostavaa, ja pyydän anteeksi rahvaanomaisia sanojani.
Pitää kuitenkin muistaa että rahvaanomainen sana ei ole laiton, mutta ihmisen kunnian loukkaaminen on rangaistava teko riippumatta toisen tavoista.
Ihmiset jotka näkyvät foorumeilla joutuvat toisinaan pitkiäkin selityksiä antamaan.
Minun informaationi oli hyödyllinen ja hyvää tarkoittavana, ja saavutti sen päämäärän minkä asetin itse informaatioviestinnälleni jälkihoitona integriteetti- legitiimiys- asioissa koskien monenlaisia menneiden vuosien ja vuosikymmenien aisoita, ja selvisivät sitten siellä siellä missä oli tarvetta ko. informaatioon.
Ihmiset joutuvat uskonsa vuoksi vihan kohteeksi aina, ja vaikeuksiin ja ristiriitoihin.
Oli paljon asiaa mikä minun oli pakko tuoda siksi että vuorovaikutustaitoisista ja -haluisista oli huutava pula niissä asioissa joissa olisi pitänyt olla vuorovaikutuksia.
Minulle pääsee henkilökohtaisia viestimään mm. facebook yv- viestinä, ja blogini sähköpostialustalla.
Olen miettinyt onko niin iso blogi tarpeen, joka on vahingossa kasvanut isoksi, -mutta blogini missio oli alunperin kotisivutila, joka aina tehtiin kun IT/ATK- aika alkoi. Myöhemmin blogini ensisijainen missio on evankeliumin Raamattu-hotellini kirjoituspajani osio, -mutta minun harrastuksia siellä näkyy paljon myös blogissani.
>> Tarkoitus on siis minun missiossani ola hyödyksi aineistossa yksilöille joilla tarvetta blogini kirjoituksien Raamattu-aiheuden asioissa omassa tarpeessaan omassa hengellisessä Raamattu-harrastuksissa ja vakaumusarvossa,
Matt 28:18-20 metodissa. >> Tämä on se päämissio.
Minun puhekieleni on ollut aina ilman rumia sanoja ilman uskonnon arvoa elämässäni. En minkäänlaisina perusjätkän aikoinani ole käytänyt puhekielessä rahvaanomaisia sanoja. Jotkut ympäristön asiat kielenkäyttössä saivat minut poissa tolaltani ja käyttäämään samanlaista rahvaanomaista kieltä joskus.
Hengelliseen kielenkäyttöön ei kuulu tämän päivän arkikielen ilmaisut.
Toivotaan että nyt sujuu. Hyvää loppukesää.
Siunauksia
Jari Laurila
Hei-
Minun asiani ei ole koskenut Sinua, ja on ollut siis vieras asia foorumin kirjoittajana Sinulle.
Minun informaationi kohderyhmä jolle segmentoin jälkihoito-informaationi, parin kolmen menneen vuosikymmenen integriteetti-asioita -näille minut vuosien mittaan hyvin tunteville ihmisille oli hyödyllistä, ja näille suunnattua.
Olen pahoillani ettei ollut Sinua kiinnostavaa, ja pyydän anteeksi rahvaanomaisia sanojani.
Pitää kuitenkin muistaa että rahvaanomainen sana ei ole laiton, mutta ihmisen kunnian loukkaaminen on rangaistava teko riippumatta toisen tavoista.
Ihmiset jotka näkyvät foorumeilla joutuvat toisinaan pitkiäkin selityksiä antamaan.
Minun informaationi oli hyödyllinen ja hyvää tarkoittavana, ja saavutti sen päämäärän minkä asetin itse informaatioviestinnälleni jälkihoitona integriteetti- legitiimiys- asioissa koskien monenlaisia menneiden vuosien ja vuosikymmenien aisoita, ja selvisivät sitten siellä siellä missä oli tarvetta ko. informaatioon.
Ihmiset joutuvat uskonsa vuoksi vihan kohteeksi aina, ja vaikeuksiin ja ristiriitoihin.
Oli paljon asiaa mikä minun oli pakko tuoda siksi että vuorovaikutustaitoisista ja -haluisista oli huutava pula niissä asioissa joissa olisi pitänyt olla vuorovaikutuksia.
Minulle pääsee henkilökohtaisia viestimään mm. facebook yv- viestinä, ja blogini sähköpostialustalla.
Olen miettinyt onko niin iso blogi tarpeen, joka on vahingossa kasvanut isoksi, -mutta blogini missio oli alunperin kotisivutila, joka aina tehtiin kun IT/ATK- aika alkoi. Myöhemmin blogini ensisijainen missio on evankeliumin Raamattu-hotellini kirjoituspajani osio, -mutta minun harrastuksia siellä näkyy paljon myös blogissani.
>> Tarkoitus on siis minun missiossani ola hyödyksi aineistossa yksilöille joilla tarvetta blogini kirjoituksien Raamattu-aiheuden asioissa omassa tarpeessaan omassa hengellisessä Raamattu-harrastuksissa ja vakaumusarvossa,
Matt 28:18-20 metodissa. >> Tämä on se päämissio.
Minun puhekieleni on ollut aina ilman rumia sanoja ilman uskonnon arvoa elämässäni. En minkäänlaisina perusjätkän aikoinani ole käytänyt puhekielessä rahvaanomaisia sanoja. Jotkut ympäristön asiat kielenkäyttössä saivat minut poissa tolaltani ja käyttäämään samanlaista rahvaanomaista kieltä joskus.
Hengelliseen kielenkäyttöön ei kuulu tämän päivän arkikielen ilmaisut.
Toivotaan että nyt sujuu. Hyvää loppukesää.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelijaJari, eikö jo olis aika jättää menneet .. ei vanhojen kertaaminen auta .. ei kukaan sinun menneisyydestäsi edes välitä jos et itse siitä ota esiin kerta toisen jälkeen.
alex :)alex.kasi kirjoitti:
Jari, eikö jo olis aika jättää menneet .. ei vanhojen kertaaminen auta .. ei kukaan sinun menneisyydestäsi edes välitä jos et itse siitä ota esiin kerta toisen jälkeen.
alex :)Hei-
Kiitos, joo- Minulla oli tärkeätä ja tähdellistä asiaa, ja olen viestittänyt tarpeeksi;
- 1970 - 1980 lukujen nuoruuteni aikakausi ei ole missään moralisoitavissa.
Elämme 2016 vuotta, ja pian jo 2020 lukua. Ei velvollisuuksia vastaanottaa vuosikymmeniä vanhoista 16-30 vuotiaan nuoren -nuorten henkilöiden naisseikkailuista-, ja saman 1970-1980 lukujen aikakauden ko. ikäisten käytöshäiröistä, sekavuustiloista, ja äkillisistä mielenhäiröistä -minun tai joidenkin ystävieni ko. mielentiloista- ei velvollisuuksia vastaanottaa moralisointia.
Olen korkeamoraalinen mies joka on kolmen vuosikymmenen (3-) ajan kieltäytynyt nuorten seksitarjoiluista, -heti kun tulin itse vanhemmaksi. Olen ollut siis nuoremmilleni vanhempi- en hetken seksikumppani. En ole kenenkään ihmisen vyötärönseudun asioista puhunut elämässäni sanaakaan.
Kiitos kuulemasta. Kyllä se riittää jo, tuo viesti.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelija
- hölmöilyä
Tuota...ettekö te vakikirjoittajat ymmärrä, että teidän kiusaksihan Jari näitä postejaan rustailee. Jos kukaan ei lue ja kommentoi, jäävät kirjoittelut yksinpuheluksi. Ketä sellainen enää kauaa jaksaa kiinnostaa...Jariakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471326
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97939Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78884Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113825- 40681
- 105584
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22544On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28533- 45524
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.69462