https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/204819-poliisi-vaatii-mv-lehden-ilja-janitskinia-vangittavaksi-7-eri-rikosepailya?utm_source=highfi&utm_medium=rss&utm_campaign=generic
Luovuttaako Espanja?
Mielipidevanki Suomeen
108
315
Vastaukset
- DDRmeininki
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201609270143444_uu.shtml?orig_ref=http://www.ampparit.com/
Mielipidevanki- ArkadianmäkiKiittää
Vastamedia halutaan vaientaa ja tämä potkukuolema on oiva keppihevonen.
Ilja Janitskinista tehdään samanlainen esimerkki kuin Julian Assangesta, Edward Snowdenista ja Chelsea Manningista, jotta seuraavia asioiden oikean laidan paljastajia ei enää tulisi koska pelkäävät kohtaloaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14497022/janitski-halutaan-vangita-puukottaja-matua-ei-!!! - stupidoes
Mielipiteiden vuoksi ei ketään vangita. Suomen laki asettaa kuitenkin tietyt rajat mielipiteiden ilmaisulle. Kunnianloukkaus ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan ovat rikollista toimintaa. Kenelle idiootille tämä tulee yllätyksenä.
- tässätotus
stupidoes kirjoitti:
Mielipiteiden vuoksi ei ketään vangita. Suomen laki asettaa kuitenkin tietyt rajat mielipiteiden ilmaisulle. Kunnianloukkaus ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan ovat rikollista toimintaa. Kenelle idiootille tämä tulee yllätyksenä.
Sattumoisin tiedoksi: Ranska on jo sodassa. Muslimit käyvät armotonta sotaa Ranskaa vastaan. Koko maa on jo henkisesti täysin raunioina. Se on sataprosenttisesti muslimien syytä ja kyseinen kaaos on ollut koko ajan muslimien tavoite ja sen he ovat tehneet. Ranska on hienona eurooppalaisena valtiona jo tuhottu. Musllimit tuhoavat kaiken mihin mihin asettuvat. Suomikin on umpihulllu kun päästi muslimi-invaasion maahamme. Ne pitää kaikki karkottaa ihan heti ja rajuin ottein.
- PleenOrwellilaiset
stupidoes kirjoitti:
Jaa. No vedäpäs sitten raja mikä on mielipide ja mikä on kunnianloukkaus ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Ole tarkka, jotta me tavalliset pulliaisetkin osaamme olla mielipiteissämme varovaisia. - tottaNIINTOTISESTI
ArkadianmäkiKiittää kirjoitti:
Vastamedia halutaan vaientaa ja tämä potkukuolema on oiva keppihevonen.
Ilja Janitskinista tehdään samanlainen esimerkki kuin Julian Assangesta, Edward Snowdenista ja Chelsea Manningista, jotta seuraavia asioiden oikean laidan paljastajia ei enää tulisi koska pelkäävät kohtaloaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14497022/janitski-halutaan-vangita-puukottaja-matua-ei-!!!JA AIVAN SELVÄSTI NÄIN !
TODEN PUHUJAT LAITETAAN SYYTTEESEEN, ETTÄ PERKELEEN PALVOJAT PÄÄSEVÄT VAPAAKSI ! - Itsesensuuri
stupidoes kirjoitti:
Ex-vasemmistojohtaja avautuu tunnoistaan vastaanottokeskuksen naapurina – Lehti: "Kuntosalille ja takaisin ei äkkiä enää ollutkaan kiva kävellä"
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/426144-ex-vasemmistojohtaja-avautuu-tunnoistaan-vastaanottokeskuksen-naapurina-lehti
"Vasemmistoliiton ex-puheenjohtaja, nykyisin elinkeinoelämässä vaikuttava Suvi-Anne Siimes kertoo uudessa Kanava-lehdessä, miltä tuntuu, kun naapuriin muuttaa yllättäen 800 turvapaikanhakijaa.
Siimes asuu Helsingin Pitäjänmäessä, jonne yksityinen Luona Oy perusti vastaanottokeskuksen pikavauhtia syksyllä 2015.
Siimes kertoo kirjoittaa artikkelissaan olleensa tietoinen turvapaikanhakijoiden virrasta, Tornion järjestelykeskuksesta ja tarpeesta perustaa uusia vastaanottokeskuksia. Silti vastaanottokeskuksen perustaminen ja "satojen ja taas satojen" miesten tulemien omaan naapuriin oli yllätys.
Siimes kritisoi erityisesti asiaan liittynyttä tiedottamista – tai sen puuttumista.
– Säännöllisestiseuraamistani medioista ei löytynyt asiasta lisätietoja. Niitä ei ollut myöskään viranomaisten verkkosivuilla. Asiasta kerrottiin jotain vain netissä ilmestyvän MV-lehden sivuilla. Siihen jouduin tyytymään, kun muuta ei ollut tarjolla, Siimes kirjoittaa".
-
Jopa osa vasurien uutistiedoista pitää täydentää ja päivittää vastamediasta, kun valtamedia ei voi kertoa kaikkea. Missä mättää, rasismissako?
Mitäpä jos suomalaiset alkaisivat tehtailemaan rikosilmoitukseia nykyistä hallintoa ja sitä pyörittävää lobbarikoneistoa vastaan.
Tulisiko hiukan enemmän kuin kymmeniä ilmoituksia.
Ilmoituksia voisi alkaa tekemään vaikkapa siitä, että ko. koneisto ajaa ehdottomasti ja kaikessa suomen alkuperäisten kansalaisten polkemista ja ihmisoikeuksien loukkaamista.- Kylmä_totuus
Et taitaisi niiden parin muun hassahtaneen kanssa kauaa jaksaa. Täälläkin kiukutteleminen on teille jo haaste. Oletko muuten jo aloittanut vai selitätkö vain?
- hkijkhj
Kylmä_totuus kirjoitti:
Et taitaisi niiden parin muun hassahtaneen kanssa kauaa jaksaa. Täälläkin kiukutteleminen on teille jo haaste. Oletko muuten jo aloittanut vai selitätkö vain?
Kelle "teille"? Mikset sanonut "meille", siksi, koska tyyppi ei kuulu "teidän" porukkaan?
- gju
Kylmä_totuus kirjoitti:
No, jos sellainen on "hassahtamista" niin onko parempia ideoita?
- Kylmä_totuus
gju kirjoitti:
No, jos sellainen on "hassahtamista" niin onko parempia ideoita?
Pysyä loitolla kaltaisistasi.
- kaikkisallittu
Hyvä. Kaltaisiasi ei isänmaallinen Suomi kaipaa.
- stupidoes
Voi lasta.. Et edes tiedä mitä ne ihmisoikeusrikkomukset ovat? Tiedätkö edes sen, että aiheeton ilmianto on myös rikos.
Ei ihan lapsen suusta, mutta sen tiedän, että suomalaisen vammaisen ja vanhuksen asioissa laiminlyönnit eivät synnytä suvakkien joukkohysteriaa asema-aukiolle.
Kannattaisi hiukan kasvattaa tuota elämänkokemustaan ja tietämystään ympärillä vallitsevasta yhteiskunnan ja sen veroja maksavien palvelujen romuttamisesta ja palata sen jälkeen palstoille lapsettelemaan.
- DDRmeininki
http://yle.fi/uutiset/3-9194709
Mielipidevanki Suomeen - aivopestyt
Ajojahti näköjään meneillään. Miksi sananvapautta suomessa pitää rajoittaa. Valtamedia aivopesee kansaa uskomaan EU:hun ja maahanmuuttoon.
- uiouyuth
Ihmiset valittaa että valtamedia aivopesee, ja itse antautuvat siihen. Telkkuu ei tarvi katella.
- ettäsilleen
Miksi sananvapautta pitää rajoittaa? Kaikissa sivistysvaltioissa määritellään kunnianloukkaus ja kansanryhmää vastaan kiihottaminen rikokseksi. Lukuisat sodat ovat alkaneet juuri siitä, että on harjoitettu "sananvapautta". Vapautta ei ole ilman vastuuta. Ja jos harjoittaa vapauttaan laissa mainitulla tavalla, niin joutuu rikosvastuuseen.
- minulla-ei-muuta
Saanko syytteen rasismista jos väitän että ylivoimainen enemmistö USA:n poliisien ampumista mustista miehistä oli todellisuudessa rikoksiin taipuvaisia, poliisia uhanneita tai ryöstäjä/pahoinpitelyjä tekemässä ja/tai aseistettua ym .... ts. kaikkea muuta kuin puhtoisia pulmusia?
- stupidoes
Poliisi on USA:ssa tappanut lukemattomia viattomia ja sivullisia. Arvaa mistä tiedän? Olen itse asunut ko. maassa yli 15 vuotta. Kaikilla on mielipide, harvalla on oikeasti tietoa.
- LÄSSYNLÄSSYN
stupidoes kirjoitti:
Poliisi on USA:ssa tappanut lukemattomia viattomia ja sivullisia. Arvaa mistä tiedän? Olen itse asunut ko. maassa yli 15 vuotta. Kaikilla on mielipide, harvalla on oikeasti tietoa.
MISTÄ ME TIEDÄMME-MITÄ "TIETOA" SULLA MUKA ON,- VOIT AIVAN HYVIN PÄÄSTELLÄ TÄYTTÄ SONTAA, EIKÄ SINUNLAISTA HETKAUTA PÄTKÄÄKÄÄN !
EN USKO SIIHEN, ETTÄ USAN POLIISIT AMPUVAT SUMMANMUTIKASSA IHAN MITEN SATTUU,- MUTTA SEN USKON, ETTÄ SIELLÄ UHATAAN POLIISEJA IHAN JATKUVASTI, JA HE JOUTUVAT PUOLUSTAUTUMAAN AMPUMALLA !
JOSTAIN SYYSTÄ NÄYTTÄÄ TILANNE VAIN PAHENTUVAN KOKO AJAN, EIKÄ PERIMMÄINEN SYY OLE POLIISEISSA, HEVAIN JOUTUVAT KOHTAAMAAN ONGELMAT ENSIMMÄISENÄ,- KUTEN JOUTUIVAT KAINUUN 300 MIESTÄ-PYSÄYTTÄMÄÄN VIISITOISTATUHATTA RYSSÄÄ,-JOTKA HYÖKKÄSIVÄT RAJAN YLI SUOMEEN ILMAN MITÄÄN ILMOITUSTA !
- Vai_mielipide
Ihanko mielipidevanki? Ei nyt sentään.
Semmostahan se on. Ei saa julkaista aivan mitä tahansa, pitää noudattaa lakeja ja mielellään myös hyviä tapoja. Janitskin on tehnyt tekonsa aivan tahallaan, tieten tahtoen. Ilja-poika on tiennyt, että hänen tekonsa eivät ole olleet laillisia.
Nytpähän sitten testataan tilanne.- DDRmeininki
http://www.sss.fi/2016/09/mv-lehden-ilja-janitskinia-vaaditaan-vangittavaksi/
Espanjalainen julkaisu
- Näin.se.menee
Pääasia lienee, että Otanmäen murhaajat saavat ehdollista. En enää kunnioita mitään mikä liittyy käsitteeseen Suomi.
- arvottuhottu
Sama. Vanhaa hyvää Suomea ei enää ole.
- PohjoinenKalifaatti
arvottuhottu kirjoitti:
Maahantunkeutujien ja suvakkien alkuperäisiä suomalaisia vihaava Suomi
- tyjiyuyt
arvottuhottu kirjoitti:
On se. Löytyy luoteis venäjältä karjalasta
- Pelkkä_rikollinen
Syytteiden perusteella Ilja Janitskin on syyllistynyt rikoksiin. Ei ole kyse mielipiteestä, eikä mistään sananvapaudesta.
Suomalaisista usea ei taida ymmärtää, mitä sananvapaus tarkoittaa.- sensuuriaa
Kyllä kansan syvissä riveissä sananvapaus ymmärretään ja sitähän ei suomessa enää ole. Valtamedia sensuroi kaiken, mikä vähänkin on kritiikkiä maahanmuuttoa, EU:ta ym.kohtaan.
- Kylmä_totuus
Iljalle ja lampailleen moni muukin asia on jäänyt epäselväksi.
- totuusilmi
Eiköhän siellä aika selvät sävelet ole. Siksi sananvapautta yritetäänkin rajoittaa.
- kylmät.sul
Kylmä_totuus kirjoitti:
on housuissas.
- cheyennet-tiesi
Kylmä_totuus kirjoitti:
Mikä lammas? Mikä syy on vinoilla? Ei pysty auttamaan ketään asiassa kertomalla vaihtoehtoja? Vaikuttaa siltä, että olet saanut jonkun pirunmoisen viran, rahaa niin, että ei ole paremmasta väliä, ja porukan, johon turvaat?
Minkä puolesta taistella?
1. Kansa tai heimo
2. Perhe
3. Henkilö itse. - Kylmä_totuus
kylmät.sul kirjoitti:
on housuissas.
Älä odota Nobelia.
- stupidoes
cheyennet-tiesi kirjoitti:
Mikä lammas? Mikä syy on vinoilla? Ei pysty auttamaan ketään asiassa kertomalla vaihtoehtoja? Vaikuttaa siltä, että olet saanut jonkun pirunmoisen viran, rahaa niin, että ei ole paremmasta väliä, ja porukan, johon turvaat?
Minkä puolesta taistella?
1. Kansa tai heimo
2. Perhe
3. Henkilö itse.Sivistys- ja oikeusvaltion puolesta kannattaa taistella!!! Samoin mv-lehden kaltaisten medioiden levittämää tietämättömyyttä ja vainoharhaisuutta vastaan.
- tyhhhrer
Hahaha tämäkin vainoaminen vain lisäää vastakkain asettelua ei haluta keskustella siitä mistä tämä ympäri euroopan kasvava "viha" johtuu ei sitä näillä ajojahdeilla saada kuriin.
- odotelhan
Kerro syy ja ratkaisu.
- einiinvaikeaa
Syy: EU myönteisyys ja rajaton maahanmuutto. Ratkaisu: Ero EU:sta ja rajatarkastukset palautetaan.
- stupidoes
einiinvaikeaa kirjoitti:
Syy: EU myönteisyys ja rajaton maahanmuutto. Ratkaisu: Ero EU:sta ja rajatarkastukset palautetaan.
Milloin suomalaisista tuli noin heikkohermoista porukkaa, että kaikki ulkopuolelta tuleva kootaan uhkaksi. Olen itse asunut koko elämäni eri kulttuureissa, enkä käsitä mistä te meuhkaatte. Ihmisiä löytyy kaikkialta. Jotkut ovat pahoja, jotkut hyviä ja suurin osa siltä väliltä.
- SittenpähänNähdään
stupidoes kirjoitti:
Milloin suomalaisista tuli noin heikkohermoista porukkaa, että kaikki ulkopuolelta tuleva kootaan uhkaksi. Olen itse asunut koko elämäni eri kulttuureissa, enkä käsitä mistä te meuhkaatte. Ihmisiä löytyy kaikkialta. Jotkut ovat pahoja, jotkut hyviä ja suurin osa siltä väliltä.
Väärin päätelty. Ei KAIKKI ulkopuolelta tuleva.
Kuten myös: olen asunut ison osan aikuiselämästäni muissa kulttuureissa, mutta tällaista yht´äkkistä valtaisaa invaasiota ei niihin maihin ole tullut. Sitäpaitsi, maat, joissa olen asunut, ovat olleet asukasluvultaan monin kerroin suurempia kuin Suomi.
Vilkaisepas esim Saksan suuntaan: ei sielläkään juuri hurrata Frau Merkelin maahanmuuttopolitiikalle, jos nyt ei oteta huomioon sitä pientä osaa väestöstä, jota Suomessa suvakeiksi kutsutaan. Minä sanoisin: maansa myyjiä. Joku toinen sanoisi: isänmaan pettureita. Miten tahansa.
Et taida tajuta sitä, että Suomi pienenä maana ja pienenä kansana taistelee nyt omasta elintilastaan ja omasta kulttuuristaan. Loppujen lopuksi: OLEMASSAOLOSTAAN.
Olet ollut osana toisia kulttuureita niin kauan, että et näe Suomea enää samanlaisena kuin sen näkevät täällä ikänsä asuneet. Ne OIKEAT suomalaiset, joille tämä on yksi ja ainoa isänmaa, ja jotka eivät edes halua maailmankansalaisiksi tai kansainvälisiksi. Niin "trendikästä" kuin se nyt tuntuu monen mielestä olevankin.
Minä näen, ymmärrän ja kunnioitan sitä. Sano sitä nyt sitten vaikka heikkohermoisuudeksi tai peräkammarilaisuudeksi. Ihan sama.
Ja päinvastoin: en ymmärrä enkä kunnioita sitä yksisilmäistä ja yksinapaista ajattelutapaa, joka nyt on vallalla. Odotan päivää, jolloin suomut putoavat sokeiden silmiltä. Kunpa jaksaisin elää siihen päivään saakka.
- Hallaahon.äänestäjä7
POLIISI ON AIVAN PIHALLA TAI SOLUTETTU VIHERPUNIKEILLA
aikanaan supo oli solutettu stalinisteilla ja tunsi nimen punainen valpo
https://www.google.com/search?q=punainen valpo&rls=com.microsoft:en-GB:IE-Address&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjbh-uOwK_PAhUJ2SwKHY9nDKgQsAQILA&biw=1350&bih=592
VASEMMISTOLIITON ANARKISTISET KOMMUNISTIT YRITTÄVÄT MAKSATTAA MARXIN TYÖNARVOLLA LAITTOMAT MATUT VERONMAKSAJILLA
http://mvlehti.net/2016/09/27/kalevi-hietala-keksi-miten-maahantunkeutujia-voi-auttaa-aivan-ilmaisella-rahalla-jota-riittaa-loputtomasti/ - DDRmeininki
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/438444-mv-lehden-ilja-janitskinia-vaaditaan-vangittavaksi-epaillaan-useista-rikoksista
Poliittinen mielipidevanki - bend.it.like.Bäckman
Kansallismieliset rasistit, kaksinaismoralisminne haisee ;D
Eikö Suomeen tule jo muutenkin tarpeeksi iPhonea räplääviä, FB:ssä elvisteleviä, rikollistaustaisia matuja yhteiskunnan elätiksi, mitä niitä nyt vielä tänne lisää haluatte ?
Varsinkaan tätä kyseistä reppanaa. Aivan varmasti huutelee "asylum" ja tulee papereitta maahan ja katoaa saman tien poliisilta jonkun kaverinsa kotiin piilottelemaan ja vetelemään viivoja.
Menisi Venäjälle. - DDRmeininki
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/poliisi-kommentoi-niukasti-janitskinin-vangitsemisvaatimusta/739326/
poliisi yrittää selitellä mielipidevangin tarvettaan - on.se.äijä
herra janitski:
http://static.iltalehti.fi/uutiset/janitskin27092016MT_uu.jpg - bend.it.like.Bäckman
Mitä yhteistä on Donald Trumpilla ja Ilja Janitskinilla ?
http://www.ew.com/article/2016/09/26/donald-trump-sniffles-debate
Nenäpäivä ;D- Blossihönöt
Ilja palanneekin pössyttelemään Ahteen yhtä yksinkertaisen pojan kanssa.
- DDRmeininki
http://www.nurmijarvenuutiset.fi/artikkeli/438444-mv-lehden-ilja-janitskinia-vaaditaan-vangittavaksi-epaillaan-useista-rikoksista
Poliittista mielipidevankia halutaan Suomeen - lampaaaat
Ei ole ensimmäinen mielipidevanki. Kaikki oma ajattelu on suomessa kiellettyä. On vain uskottava EU:n ihanuuteen, Natoon ja maahanmuuttoon.
- Seteliselkärankaiset
Hallitus/eduskunta haluaa rahan ahneuttaa tuhota suomen ja sananvapauden! Tässähän alkaa olemaan sisällis-sodan merkit ilmassa!
- jlil
Onkohan se rahasta kiinni? Kylmä_totuus ei taida kuulua "tavalliseen" kansaan. Puheellaan erottaa itsensä ikäänkuin erilliseen porukkaan. Liekö rahasta vai suhteista kiinni. Valta yleensä sydämen kovettaa, etenkin jos vielä luonteen huonot puolet myötäilee sitä. Mihin se tyyppi ajattelee kuoleman jälkeen päätyvänsä?
- tulimereen
No tähän on helppo vastata: Näille ihmisille on varattu aivan erityinen paikka kuoleman jälkeen.
- jlil
tulimereen kirjoitti:
No tähän on helppo vastata: Näille ihmisille on varattu aivan erityinen paikka kuoleman jälkeen.
Tulimereen ja Kylmä_totuus, me tulemme kaikki näkemään vielä toisemme. Siksi puhun (yritän puhua) täällä niin, ettei tarvi olla pahan teon takia vastuussa jonain päivänä. Liian moni ei sitä tajua.
- DDRmeininki
Ei halua poliittiseksi mielipidevangiksi Suomeen
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/mv-lehden-ilja-janitskin-halutaan-kuultavaksi-suomeen-ei-ole-ollut-halukas-tulemaan-suomeen/6092696- olkoonsiellä
Missä hyvänsä tyyppi onkin, pysyköön siellä. Suomesta pitäs kaikkien suomalaisten lähteä vaikka karjalaan poliittisiks pakolaisiks.
- bend.it.like.Bäckman
"Emmä haluuuuuuu..! Mullon kato oikeuksiiiiiiiiiiii...! Talvi tulee ja mun pili paleltuuuuuuuuuu...! Mä oon sentään julkkis ja isompi stara kuin kuka tahansa valtamedian toimittaja ! Mä julistan Suomelle ruokasooooooooooodan!"
- avtriki
bend.it.like.Bäckman kirjoitti:
"Emmä haluuuuuuu..! Mullon kato oikeuksiiiiiiiiiiii...! Talvi tulee ja mun pili paleltuuuuuuuuuu...! Mä oon sentään julkkis ja isompi stara kuin kuka tahansa valtamedian toimittaja ! Mä julistan Suomelle ruokasooooooooooodan!"
"Mä oon sentään julkkis ja isompi stara kuin kuka tahansa valtamedian toimittaja"
Sitä se on joillain ku ei osata valtaa käsitellä. Jokaiselle kansalaiselle pitäisi antaa kokemusta vallan käytöstä ja johtajana toimimisesta. - DDRmeininki
bend.it.like.Bäckman kirjoitti:
Kovasti tuntuu valtamedia ja Suomen poliitikot pelkäävän Iljaa, kun haluavat raahata hänet Espanjasta Suomeen poliittiseksi mielipidevangiksi. Ei pikkutekijää näin kohdeltaisi.
- luettulehti
No siitä suuresta starasta en tiedä, mutta ainakin fiksumpi ja rehellisempi kuin valtamedian toimittajat!
- bend.it.like.Bäckman
DDRmeininki kirjoitti:
Kovasti tuntuu valtamedia ja Suomen poliitikot pelkäävän Iljaa, kun haluavat raahata hänet Espanjasta Suomeen poliittiseksi mielipidevangiksi. Ei pikkutekijää näin kohdeltaisi.
Kovasti tässä joku nimenomaan pikkutekijä on halukas vaikka miksi elämäänsä suuremmaksi sankariksi, taitaa vaan olla tämä mitään elämässään saavuttamaton Janitskinin pikkupoju.
Kukaanhan EI halua Janitskinia, ei edes Venäjän aina muuten venäläisten asioista huolehtiva lastensuojeluhuostaanottoviranomainen ;D Nyt vaan teknisesti enää keskustellaan ongelmajätteen loppusijoituspaikasta.
Itse ehdottaisin jotain maaseudulle pakkokaupattua jätevesisäiliötä, olisi niistäkin jotain vastinetta rahoille ja kansa varmaankin ilolla ottaisi säilytykseen Hannibal Lecter-maskissa ja pakkopaidassa paikalle kärrättävän Iljan, laittaisi selfieitä julkkiksen kanssa, syöttäisi hoikentavaa kaalisoppaa ja sitten kierrättäisi huomenna naapuriin.
- KukaMaanpetturiHyysäri46
Kuka saaatanan idiootti tämän takana oikein on???
Sipilä ???
Orpo ???
Rusakko ???
Al-Qaida ???
Isis ??? - minäenmaksa
KUKA tämänkin lystin maksaa? AI TYÖSSÄKÄYVÄT VERONMAKSAJAT! Lentokustannukset Espanjasta poliiseineen, tutkinnat, käräjät, valitukset jne. Tällaiseen poltetaan rahaa? Muutenkin persaukinen valtio! Täysin turhaa rahojen hassaamista, johan siihen Anneli Aueriin saatiin kulutettua miljoona!
- Maastakarkoitus
Venäläiset meuhkaavat täällä, mutta jokainen itsenäinen valtio puuttuisi vieraan maan agentin toimintaan. Ilja on venäläinen ja joutaa pois.
- poiuyio
Oivasta vaihtoehtomediasta ollaan saatu nautittua:
nyt sananvapaus Suomessa on "klishee" vain. - höpölöpöä
Mitkä venäläiset? Itse olen täysin suomalainen, joka kritisoi EUta ja suomen toimintaa muutenkin.
- Bfnxnnd
Se on pois! Se on espanjassa. Mikä siis suomen ongelma?
- lokijhghj
Suomessa ei pitäisi kyllä ketään vainota mielipiteensä vuoksi,
olkoonkin että on vähän eri mieltä kun vallassa roikkuvat
ja heidän valtamediansa.- mikäristilippu
Siitä ei suomen hallitus taida enää päättää. Se on pieni sisäpiiriporukka. Luulevatko olevansa virkoineen seuraamuksilta suojatut? Ei ihmistä seuraamuksilta pelasta raha eikä virka.
Kun luin Kylmä_totuus tyypin tokaisuja, tuli mieleen, onko hänellä suomen lippua, ja jos, mitä sen risti hänelle merkitsee?
Risti merkitsee viattoman kärsimystä. Olisi varmaan pitänyt valita joku toinen lippu suomeen? Tai suomen lippu ilman ristiä - antaudumme kaikelle! Mitä virkaa sinisellä ristillä enää on siinä vaiheessa, kun suurin osa suomen asukkaista on islamilaisia? - iuhuisihgfs
Kyllä kristitty turvaa Jumalaan. Noudattaa Raamatun käskyjä ja torjuu islamia. Suomessa arvot ovat vinksallaan, myös monessa kirkossa. Lapset hukassa, on arvotyhjiö mikä on oikein ja mikä on väärin. Mutta vastauksen voimme löytää, on vain yksi kirja, jossa on hyvä ohjenuora kaikkeen: Raamattu. Kristityiden on pidettävä vaikeina aikoina yhtä.
- tottapuhut
iuhuisihgfs kirjoitti:
Kyllä kristitty turvaa Jumalaan. Noudattaa Raamatun käskyjä ja torjuu islamia. Suomessa arvot ovat vinksallaan, myös monessa kirkossa. Lapset hukassa, on arvotyhjiö mikä on oikein ja mikä on väärin. Mutta vastauksen voimme löytää, on vain yksi kirja, jossa on hyvä ohjenuora kaikkeen: Raamattu. Kristityiden on pidettävä vaikeina aikoina yhtä.
YKSINKERTAISESTI JA SIUNATEN -AAMEN !
- Bfnfnffn
Eiköhän tässä taas käy niin, että viranomaiset vaan nolaa itsensä. Sitähän ne on mv:n ja iljan suhteen tehneet jo useammankin kerran.
- sensuurit
Ilja pitää vaientaa, valtio ei pidä totuudenpuhujista. Kaikki keinot otetaan käyttöön ja puhdistukset laajenee.
- DDRmeininki
sensuurit kirjoitti:
Ilja pitää vaientaa, valtio ei pidä totuudenpuhujista. Kaikki keinot otetaan käyttöön ja puhdistukset laajenee.
Kohta aletaan vangita myös muita poliittisia mielipidevankeja. Varmaan perustavat leirejä mielipidevangeille.
- enääkohtpuuttuu
DDRmeininki kirjoitti:
Kohta aletaan vangita myös muita poliittisia mielipidevankeja. Varmaan perustavat leirejä mielipidevangeille.
Missä Stalin2 ja Jezov2? Nekin varmaan jossain vaiheessa tulevat esiin.
- 5y7y6
ollaanpa sitä nyt kiihottuneita
- kaikkisallittu
polta sitä hassista niin rauhoitut. Eikö se ole suvaitsevaisten lempi kasvi?
- DDRmeininki
Seuraava poliittinen mielipidevanki
http://kaiprantanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/223464-luen-mv-lehtea-koska - klhjjlkjkjlk
Jos tosta viedään oikeuteen Suomalaiset voisi järjestää jättimielenosoituksen oikeustalon edessä.
- Huikea_menestys
"Suomalaiset" eli ne 15 vastamielenosoittajaa.
- VallanpitäjätPelkäävät
http://mvlehti.net/2016/09/27/mv-lehden-paatoimittaja-ilja-janitskin-poliittisen-vainon-kohteena/
Eivät antaudu - Måsse_Lartenson
No hei Ilja, miltä meno maistuu?
- USKOMATONTARIPULIA
EN OLE KERTAAKAAN havainnu MV-lehdessä muutakuin tosiasioiden julkituomista,- ja jos sen perusteella Ilja Janitskia syytetään, että hän on paljastanu suomen kansalle mahdollisimman hyvin kaiken, mitä viranomaiset ovat koettaneet pimittää,-niin tämähänalkaa olla jo mielisairasta viranomaisten itsensä tekojen salailua !
En tunne janitskia mitenkään, mutta uutisointinsa takia jos häntä syytetään, alkaa olla jo epäilyttävää AJOJAHTIA!- ToisinajattelijaTuomiot
No ei sillä ole mitään väliä vaikka ne olis täysin totta, koska TUOMION SAA TOTUUDEN KERTOMISESTAkin!
Tampereen käräjäoikeus on tuominnut "rasistin" kansanryhmää vastaan kiihottamisesta siitä syystä että tämä oli rinnastanut pakolaiset eläimiin.
Käräjäoikeuden tuomari Juha Parmio
Kihlakunnansyyttäjä Antti Virtanen
Olivatko ne siis sitä mieltä ettei ihminen ole eläin?
Vai miksi muuten ihmisjoukkoa ei saisi rinnastaa eläimiin?
Ovatko syyttäjät ja tuomarit ääriuskovaisia jotka noudattavat Raamattua kirjaimellisesti vai miksi heidän mielestään ihminen ei olisi eläin?
Tuomareiden ja syyttäjien tuomiosta huolimatta tieteellinen fakta eli tosiasia on että:
IHMINEN ON ELÄIN!
Tuomarin ja syyttäjän mielestä tuomittu oli syyllistynyt kansanryhmää vastaan kiihottamiseen "esittämällä heistä rinnastuksen muihin elukoihin, näiden ihmisten ihmisarvoa loukkaavalla tavalla."
"rinnastaminen elukoihin on luonteeltaan solvaavaa ja panettelevaa ja sen käyttäminen ei ole ollut välttämätöntä tai edes tarpeellista sananvapauden käyttämiseksi. Vaikka vastaajan tarkoittamat henkilöt olisivat käyttäytyneet huonosti, niin se ei oikeuta käyttämään vastaajan käyttämiä sanoja. Vastaaja on siten syyllistynyt syytteessä kuvattuun rikokseen. Syyte: Kiihottaminen kansanryhmää vastaan"
Sakko 25 päiväsakkoa.
Oliko tuomio mielestänne oikeudenmukainen?
Onko tuomarilta ja syyttäjältä unohtunut keskeinen tuomarien ohje:
"Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, se ei voi olla lakikaan."
Missä vaiheessa totuuden kertomisesta on tullut "vihapuhetta"? - TotuudestaTuomio
ToisinajattelijaTuomiot kirjoitti:
No ei sillä ole mitään väliä vaikka ne olis täysin totta, koska TUOMION SAA TOTUUDEN KERTOMISESTAkin!
Tampereen käräjäoikeus on tuominnut "rasistin" kansanryhmää vastaan kiihottamisesta siitä syystä että tämä oli rinnastanut pakolaiset eläimiin.
Käräjäoikeuden tuomari Juha Parmio
Kihlakunnansyyttäjä Antti Virtanen
Olivatko ne siis sitä mieltä ettei ihminen ole eläin?
Vai miksi muuten ihmisjoukkoa ei saisi rinnastaa eläimiin?
Ovatko syyttäjät ja tuomarit ääriuskovaisia jotka noudattavat Raamattua kirjaimellisesti vai miksi heidän mielestään ihminen ei olisi eläin?
Tuomareiden ja syyttäjien tuomiosta huolimatta tieteellinen fakta eli tosiasia on että:
IHMINEN ON ELÄIN!
Tuomarin ja syyttäjän mielestä tuomittu oli syyllistynyt kansanryhmää vastaan kiihottamiseen "esittämällä heistä rinnastuksen muihin elukoihin, näiden ihmisten ihmisarvoa loukkaavalla tavalla."
"rinnastaminen elukoihin on luonteeltaan solvaavaa ja panettelevaa ja sen käyttäminen ei ole ollut välttämätöntä tai edes tarpeellista sananvapauden käyttämiseksi. Vaikka vastaajan tarkoittamat henkilöt olisivat käyttäytyneet huonosti, niin se ei oikeuta käyttämään vastaajan käyttämiä sanoja. Vastaaja on siten syyllistynyt syytteessä kuvattuun rikokseen. Syyte: Kiihottaminen kansanryhmää vastaan"
Sakko 25 päiväsakkoa.
Oliko tuomio mielestänne oikeudenmukainen?
Onko tuomarilta ja syyttäjältä unohtunut keskeinen tuomarien ohje:
"Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, se ei voi olla lakikaan."
Missä vaiheessa totuuden kertomisesta on tullut "vihapuhetta"?Ihminen eli Homo sapiens on Homo sukuun kuuluva eläin.
Ihminen kuuluu kädellisten (Primates) lahkon isojen ihmisapinoiden (Hominidae) heimoon ja on nykyisin elävistä kädellisistä laajimmalle levinnyt, ja runsaslukuisin laji.
Simpansseja on ehdotettu liitettäväksi ihmisten sukuun (Homo), koska todellisuudessa simpanssit ja nykyihmiset kuuluisivat samaan Homosukuun.
Koska se ei ole uskonnollisesti ja poliittisesti korrektia, tieteellisistä tutkimuksista vaietaan.
- ToimiNytHeti
""Kohta aletaan vangita myös muita poliittisia mielipidevankeja.""
Ensin ne hakivat "uusnatsit"
en sanonut siihen mitään,
sillä enhän ollut uusnatsi.
Sitten ne hakivat "rasistit"
enkä sanonut mitään,
koska en ollut rasisti.
Sitten ne hakivat "vihapuhujat"
enkä sanonut mitään,
koska en ollut vihapuhuja.
Sitten ne hakivat Perussuomalaisiin kuuluvat
enkä sanonut siihenkään mitään,
koska en kuulunut Persuihin.
Sitten ne hakivat minut.
Eikä ollut jäljellä enää ketään,
joka olisi puhunut puolestani.
Missä vaiheessa sinä toimit? - DDRmeininki
http://www.marmai.fi/uutiset/ilja-janitskin-aikoo-hakea-turvapaikkaa-6586379
Ilja Janitskin, miltä mieltä olet syyttäjän toimista?
"Tämä todistaa, että Suomessa toisinajattelijat halutaan lukkojen taakse. Suomi on kuin DDR."
Koetko, että henkeäsi saatettaisiin uhata?
"Kaikki on mahdollista kun puhutaan Suomesta."
Kuinka todennäköisenä pidät, että vangitsemispäätös tehdään ja että sinut luovutettaisiin Espanjasta Suomeen?
"Espanjan kansalaista, joka on luopumassa Suomen kansalaisuudesta, epäillään Espanjassa tehdyistä rikoksesta tai rikoksista, jotka eivät ole rikoksia, joita ei ole millään tavoin yksilöity. Vangitseminen käytännössä haluttaisiin tehdä vain siksi, että en ole saapunut kuulusteluihin. Ja näillä perusteilla lehdet kirjoittavat, että "valhemedian päätoimittajalle" haetaan "kansainvälistä pidätysmääräystä". - SuomiRakastaaPakolaisia
Mv-syövän loppu häämöttää. Erinomaista työtä, Hanna Huumonen! Tälle "lehdelle" ei ole mitään järkiperusteluja olemassa, sen ainut funktio on kylvää pelkkää vihaa ja rasismia, ei muuta. Se, että jopa huimat 64 ihmistä (lähde facebookista) on ehkä menossa osoittamaan mieltään tämän vihankylväjän vangitsemista vastaan kertoo, että rasisteja on onneksi Suomessa vain pienen pieni murto-osa.
Suvaitsevaisuus on voittanut. Refugees, WELCOME!- WeAreMany
Vain suvakki voi olla niin älykääpiö, että jonkun nettiblokin "päätoimittajan" ajojahti muuttaa mitään yhtään miksikään.
Taistelu on vasta alkamassa ja siintä tulee raakaa katseltavaa... - DDRmeininki
Espanjalaiselle nettilehdelle loppu Suomen äärivasemmiston takia?
- kjhjljlhlkk
Muuten hyvä,mutta mitään rikosta ei ole tehty Suomessa et tolle kutsulle voi sanoa heippa mikään asia ei koske Suomen lakia.....
- DDRmeininki
http://mvlehti.net/2016/09/28/ilmoitus-syytetylle-ilja-janitskinille-koskien-oikeudenkayntia-saapui-vasta-asken/
Ilmoitus tänään illalla, oikeudeistunto ylihuomenna- bend.it.like.Bäckman
--- ja salassa pidettävä oikeudenistunnon päätös on mv-lehdessä luettavana viimeistään lauantaina.
Tänään hehkutetaan suvakismin voittoa ja poksautellaan shamppanjaa, lauantaina rasistit ilkkuvat kun Ilja taas pääsi kuin perro veräjästä. Kyseessä ovat kuitenkin suurimmaksi osaksi samat Iljalta rahansa saavat mv-kirjoittajat, joiden tehtävä on markkinoida mielikuvia "kansan tahdosta" Suomi24-palstoilla ja Facebookissa.
Näinhän tämän mediasodan kupletin juoni menee.
Jottei se TOTUUS unohtuisi, niin AINA vähiten luotettava taho tässä kuitenkin on omaa blogiaan ja clickbaitejaan markkinoiva Ilja Janitskin.
- DDRmeininki
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/perjantaina-jarjestetaan-mv-lehden-ilja-janitskinia-tukeva-mielenosoitus-sananvapauden-puolesta/
Poliittisen mielipidevangin puolesta - DDRmeininki
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016092922388471_uu.shtml?orig_ref=http://www.ampparit.com/
Kyllä hallitulle maahanmuutolle, elintasopakolaisille ei. Eikä salailla matujen rikoksia, eikä syyllistetä turhan takia suomalaisia rasismista - DDRmeininkiä
Suomen poliittinen mielipidevanki sai lykkäystä vainoojiltaan
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/janitskinin-vangitsemisoikeudenkayntia-lykataan-ensi-viikolle/739492/- varma.tieto
Loogista priorisointia.
Ilja ei sovi vankilaan muutenkaan nyt kun Ilja-mielenosoitukseen tuleva porukka valtaa viikonloppuna sellit.
Lisäksi Donetskin-Janitskin esiintyy uudella J-anus homostrippiklubilla tankotanssijana viikonloppuna saadakseen blogi-sponsoreita, niin ei se olisi ehtinyt nyt selliin muutenkaan.
- Raukkamikäraukka
Matelija pakenee venäläisten luo.
- DDRmeininkiä
http://hymy.fi/uutiset/hymy-loysi-mv-lehden-ilja-janitskinin-barcelonasta-tilitys-vaaristelty/?shared=69634-265ed2e9-500
Totta, MV-lehteä ei tarvittaisi, jos valtamedia kertoisi totuuden, eikä ainaista propagandaansa. Vainomalla MV-lehteä ja sen perustajaa vallanpitäjät vaan mainostavat tätä espanjalaista nettijulkaisua- USSTmeininkiä
Homma on vain niin että Suomessa ei haluta tätä Putinin totuutta.
- bend.it.like.Bäckman
Tuo "tilitys vääristelty" kertonee siis Iljan puutteellisesta kirjanpidosta ja epäillyn rahankeruurikoksen saldosta ?
Kuka sitä nyt huomaa kesken imuroinnin, jos kympin setelin sijaan nenässä onkin viissatanen.
hymy ;) - wewefewfewf
USSTmeininkiä kirjoitti:
Ei niin siksi se sputnik lehti ei menestynytkään toista onkin MV kohdalla jota luetaan paljon enmmän kuin vaikkapa demarilehteä.
- DDRmeininkiä
USSTmeininkiä kirjoitti:
Näin kirjoitti yllä punavihreä kommunisti ja anarkisti ns. ex-taistolainen
- DDRmeininkiä
https://jamesgonzo.wordpress.com/2016/09/28/perjantai-30-8-2017-suomalaisen-sananvapauden-synkin-paiva/
Mielipidevapauden vainoajat - IhmisoikeudetSuomeen
Valitettavasti näin pitää tehdä
http://mvlehti.net/2016/09/28/tulemme-vaatimaan-suomea-tuomiolle/ - Onhanporukkaa
Toivottavasti runsaasti porukkaa,puolustamassa SANAN VAPAUTTA! 300km on pitkä matka,mutta hengessä mukana. Hyvä SUOMI ENSIN!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106