lähdetään kaikki kantasuomalaiset Ruotsiin pakolaisiksi. Jätetään nämä niin sanotut "ei askeltakaan taaksepäin" - matut puolustamaan Suomea. Tai liitytään nyt natoon - mutta ei asia minulle varsinaisesti kuulu.
Sitten ja kun ryssä tulee Suomeen
6
62
Vastaukset
- lkjnhbgvf
Noista muslimimiehistä saattaakin olla maan puolustajiksi, koska he tietävät, että ryssän voittaessa heidän hyvinvointi loppu.
- Näinmenee
Natsit ovat kaikki sivareita, joten maanpuolustus jää mamujen harteille.
- reskessu
Eihän virolaisetkaan halua puolustaa maataan vaan asenne on että antaa naton hoitaa hommansa ja maanpuolustus tahtoa ei ole.
Tähän halutaan Suomea ja naton kautta.
Olen tätä paljon puhuttua roskaväkeä niin miksi edes puolustaisin tälläistä maata kuin suomi on.
Australia kutsuu....- Gilipollas
Australiaan otetaan vain hyödyllisiä maahanmuuttajia ja sinä et varmaan pääse sinne edes turistina.
Olisko Göteborgin seutu sopiva päämäärä.
- toisethoitaa
Olis se näky matu-, Spr- ja suvakki-armeija menisi puolustamaan rajojaan ja kiikeää olisi meno rintaman takana...
Ei maani tämä suomi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1014013Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532244Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731581Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko5884- 66814
- 20774
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117768- 62738
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49728- 39712