Miksette suvakit mene Afrikkaan?

Mitässanotten

Jos te suvakit todella välittäisitte afrikkalaisista, muuttaisitte sinne Afrikkaa ja alkaisitte siellä auttaa afrikkalaisia.
Töitä riittää siellä.
Mikä teitä estää?
Myykää omaisuutenne ja lähtekää rahojennen kanssa. Alatte siellä jonkun bisneksen niillä rahoilla ja alatte auttaa paikallista väkeä.

Mitäs sanotte?

Kaikki olisivat tyytyväisiä. Me muut täällä saisimme elää rauhssa ja te saisitte toteuttaa hoivaamisviettiänne.
Afrikkalaiset ottaisivat teidät varmaan avosylin vastaan.

34

106

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täksi-

Kas, Afrikassa pääsee hengestään, rahoistaan ja siellä ei ole kasvisruokakauppaa, jossa ruuat olisi pakattu.

Ja ei oo kiva, kun joku tulee tekeen väkivaltaa, eikä poliisi auta, kuten Suomessa.

• jhgftre

Kokoomus aloitti rasisminvastaisen kampanjan

Kokoomus aloitti tällä viikolla sosiaalisessa mediassa rasisminvastaisen kampanjansa, #ratkaisujarasismiin.

Tiistaina aamupäivällä kokoomus julkaisi Facebookissa neljän ministerinsä kasvokuvilla ryyditetyn kampanjan, jossa vaadittiin konkreettisia tekoja rasismin kitkemiseksi. Jos Facebook-päivitys ei näy, voit katsoa sen tästä.
        Kampanjakuvassa lukee: ”Asennemuutos on tärkeä, muttei yksinään riitä. Rasismin kitkemiseksi tarvitaan konkreettisia tekoja”. Kuvan jakoteksti kuuluu: ”Brysselissä tapahtuu nyt kauheita, mutta samalla on muistettava se rasismi, jota tapahtuu Suomessa joka päivä. Syrjintä, kiusaaminen ja vihapuhe ovat arkea liian monelle.”

Emme myöskään aio lopettaa vastustamasta rasismia tai hyväksymään vihapuhetta sen takia, että tapahtui terrori-isku, Pesonen totesi.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001144814.html

• Ketä se poliisi loppupeleissä suomessa auttaa?

• Rajatauki

Minäkin kannatan maahanmuuttoa.
      Tietysti molemminpuolista.

• Nyrkillätapettavat

Niin taikka edes ampuisitte itseänne päähän.

• gfddfgjgkjlhlkjökj

Siksi, että silloin joutuisi itse vastaamaan auttamisen kustannuksista eikä voisi leikkiä jeesusta toisten rahoilla.

• mamunvaimo

Olen kyllä suvakki, mutta en tajua miksi pitäisi muuttaa Afrikkaan. Ensinnäkin, mulla on täällä hyväpalkkainen duuni, josta maksamillani veroilla elätän paitsi turvapaikanhakijoita, myös teitä kotimaisia räkänokkia. Toisekseen, omaisuuteni aion jättää perinnöksi lapsilleni että he pärjäilisivät vähän helpommalla tulevaisuudessa kuin itse aikoinani persaukisten vanhempien ei-tukemana.
      Minkälainen business-ideasi olikaan? Että myyn omaisuuteni, muutan Afrikkaan, ja alan niillä rahoillani sitten esimerkiksi salakuljettaa paikallisia Välimeren pohjoispuolelle:)?

• SimpleSolution

Kaikilla ei ole hyväpalkkaista duunia, ja nämä ovat niitä ihmisiä, jotka joutuvat tuntemaan ja kestämään kaikki ne leikkaukset ja supistukset. Sinä kuulut siihen porukkaan, jotka aiheuttavat näitä jatkuvia leikkauksia tukemalla massamaahanmuuttoa Suomeen.

Koska sinulla on unelma, ja se unelma on suomalaisen katukuvan muuttaminen tummemmaksi, niin eikö olisi helpompaa ja kaikkien etujen mukaista, että sinä ja kaltaisesi painuisitte sinne Lähi-itään, tai Afrikkaan elämään unelmaihmistesi keskuuteen, jolloin voisitte rakentaa omaa unelmayhteiskuntaanne sinne panettamalla itsenne paksuksi ja muuttamalla oman sukunne siitä eteenpäin unelmanväriseksi? Tällöin ei tarvitsisi Suomessa enää leikkailla, eikä pelätä, ja omille pennuillesi löytyisi raiskaajia uudessa asuinmaassasi yllinkyllin.

• vastuunpakoilijat

Miksi suvakit ei eivät rahoita itse mamujaan?? Onko niin vaikeaa ottaa vastuu?

• ggrrrg

Sinä olet suomen paskoja.

• täyspakkaus

"En tajua miksi pitäisi muuttaa Afrikkaan."
        Siksi, koska auttamistyö/sosiaalinen työ tapahtuu Afrikan siinä maassa, missä avustettava on syntynyt. Syntymämaa on jokaisen ihmisen oma koululuokkahuone, jossa hän opiskelee elämää. Yksi kouluvuosi on elämä syntymästä kuolemaan. Kulissit ko. luokkahuoneessa ovat juuri sopivat oppilaalle. Oppilaan pitää pysyä luokkahuoneessaan lyhyitä poissaoloja lukuunottamatta. Opettajat mistä tahansa voivat tulla käymään antamaan osaamistaan, mikä vie oppilaiden kehitystä eteenpäin.

Silloin, kun otat oppilaan pois omasta luokkahuoneestaan, syyllistyt rikokseen; Universaalin lain; puuttumattomuuden lain, rikkomiseen. Sinulla ei ole lupaa riistää oppilaalta sitä oppimistilannetta, minkä hän synnyinmaassaan saa. Tähän lakiin ei tule mitään helpotuksia. Se on vääjäämätön ja toteutuu kuoleman portin tuolla puolen. Suvakki vaikuttajahenkilö karkoitetaan ja luokkahuoneestaan karannut oppilas pudotetaan alas niin, että seuraavassa elämässään hän on vielä vaikeammissa olosuhteissa kuin nyt syntymämaassaan.

Älkää pelleilkö Universaalien lakien kanssa. Ne ohittavat aina kaikki maalliset lait ja sopimukset. Ihmiset luulevat tekevänsä hyvää kotouttaessaan mamuja/matuja, mutta tekevät todellisuudessa karhunpalveluksen sekä kotoutettavalle että itselleen.

Buddha; ihmiskunnan suurin pahe on tietämättömyys.

• mamunvaimo
        SimpleSolution kirjoitti:

Kaikilla ei ole hyväpalkkaista duunia, ja nämä ovat niitä ihmisiä, jotka joutuvat tuntemaan ja kestämään kaikki ne leikkaukset ja supistukset. Sinä kuulut siihen porukkaan, jotka aiheuttavat näitä jatkuvia leikkauksia tukemalla massamaahanmuuttoa Suomeen.

Koska sinulla on unelma, ja se unelma on suomalaisen katukuvan muuttaminen tummemmaksi, niin eikö olisi helpompaa ja kaikkien etujen mukaista, että sinä ja kaltaisesi painuisitte sinne Lähi-itään, tai Afrikkaan elämään unelmaihmistesi keskuuteen, jolloin voisitte rakentaa omaa unelmayhteiskuntaanne sinne panettamalla itsenne paksuksi ja muuttamalla oman sukunne siitä eteenpäin unelmanväriseksi? Tällöin ei tarvitsisi Suomessa enää leikkailla, eikä pelätä, ja omille pennuillesi löytyisi raiskaajia uudessa asuinmaassasi yllinkyllin.

Noh, Suomen kansalaisena minulla toki olisi oikeus muuttaa mihin tahansa vastaanottavaan maahan jos niin haluaisin. Vietän kuitenkin mieluummin suvakkielämää Suomessa...

• seonselvääjo

suvakeilla on oikeus mutta velvollisuutta ei

• Eipä tuo bisnesidea ole sen kummempi kuin nykymeno on, laillista hyväksyttävää ihmiskauppaa, jota täälläkin verovaroin rahoitetaan ottaen tulevia verotuottoja vastaan jopa lainaa, jota saadaan maksaa maailman tappiin, samalla luovutaan vähitellen lopuistakin palveluista, joita näillä on ollut alkuperäinen tarkoitus rahoittaa.
        Tuo bisnes tuntuu olevan niin erinomainen, että siitä ei kannata luopua.

• mamunvaimo
        seonselvääjo kirjoitti:

suvakeilla on oikeus mutta velvollisuutta ei

Miksi suvakilla olisi yhtään sen enempää velvollisuutta muuttaa Suomesta pois kuin muillakaan kansalaisilla. Suomen kansalaisena minulla on oikeus asua vaikkapa Suomessa...

• mamunvaimo
        vastuunpakoilijat kirjoitti:

Miksi suvakit ei eivät rahoita itse mamujaan?? Onko niin vaikeaa ottaa vastuu?

Oletko koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin veron maksaminen? Katsos kun palkansaaja ei itse päätä siitä mitä hänen palkastaan maksamillaan euroilla kulloinkin rahoitetaan. Esimerkiksi mamuja. Maksamillani veroilla elätetään parin mamun lisäksi muutama kotiperäinenkin avuntarvitsija. Jos tarkoitat että progressiivisen verotuksen l i s ä k s i vielä rahoittaisin mamuja, niin se käy kyllä mutta sillä edellytyksellä ettei minun veroistani sitten enää rahoiteta kotimaisia suunsoittajia. Tehdäänkö diili että suvakit rahoittavat mamut niin rajatkii-vajakit voi sitten huolehtia kotimaan ylläpitotarpeista?

• OmatLähempänäSydäntä
        mamunvaimo kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin veron maksaminen? Katsos kun palkansaaja ei itse päätä siitä mitä hänen palkastaan maksamillaan euroilla kulloinkin rahoitetaan. Esimerkiksi mamuja. Maksamillani veroilla elätetään parin mamun lisäksi muutama kotiperäinenkin avuntarvitsija. Jos tarkoitat että progressiivisen verotuksen l i s ä k s i vielä rahoittaisin mamuja, niin se käy kyllä mutta sillä edellytyksellä ettei minun veroistani sitten enää rahoiteta kotimaisia suunsoittajia. Tehdäänkö diili että suvakit rahoittavat mamut niin rajatkii-vajakit voi sitten huolehtia kotimaan ylläpitotarpeista?

Minulle sopii.

• RasistilleKenkää

Miksette rasistit muuta pohjois-poreaan tai venäjälle ? Ihan ylipäätään voitte ryömiä taas takaisin koloihinne, joista luikertelitte esiin.

• 25kuhkh

samaa mieltä venäjälle vaan kaikki rasistit saatanankommarit

• todisteetpuhuu

Tuskimpa pohjolaan suvakit tulivat ensimmäisenä, tää maa ei olis vaalea

• Maanpettureiden_unelma

Vielä aiheellisempi kysymys, miksi te suvakit ette itse kustanna unelmaanne, vaan olette aina vaatimassa muuta yhteiskuntaa maksamaan teidän unelmanne? Suomella ei lähtökohtaisesti ole mitään velvollisuutta elättää määrissä muiden maiden kansalaisia, koska jokaisella maalla on ensisjaisesti vastuu huolehtia omista kansalaisistaan. NIIN MUUTEN MYÖS SUOMELLA!

Samaan aikaan, kun maahan tulleita elintasopakolaisia elätetään herroiksi ja heille jopa kustannetaan veronmaksajien piikkiin lääkärit ja hammashoito (jonka aikoja ei HS:n mukaan viitsitä edes perua ja sakkomaksut menee yhteiskunnan piikkiin), samaan aikaan suomalaiset veronmaksajat saavat jonottaa terveydenhoitoon ja vanhukset maata vapaasti paskavaipoissaan.

Kauanko te kokoomuslaiset, keskustalaiset, demari- ja persurunkkarit meinaatte pettää oman maanne kansalaisia?!

• lhmisyyttäpuuttuu

Asia on niinkin, että ne jotka nillittää yhteisistä verorahoista ovat niitä, jotka itse ovat saamapuolella tukirahoista.
        Kateus kalvaa heitä.

• Muslimirunkkarit

Ennemmin maksaa tukirahoja SUOMALAISILLE, kuin tänne pakoon (elintason perässä) tuleville "uhreille", jotka kuitenkin tuntuvat olevan varsinäkkipikaista ja syntyjään aggressiivista ainesta. Pysykööt omissa maissaan puolustamassa perheitään, mutta kun nämä muslimirunkkarit ovat melkoisia pellejä. Aikuiset miehet ovat ensimmäisenä pakenemassa ja tekeityvät alaikäisiksi. Nämä äänekkäät peelot luulevat, että he voivat tulla vapaasti sanelemaan muihin yhteiskuntiin, mitä täällä saa tehdä ja mitä ei!

• JotainRotiaSentään
        lhmisyyttäpuuttuu kirjoitti:

Asia on niinkin, että ne jotka nillittää yhteisistä verorahoista ovat niitä, jotka itse ovat saamapuolella tukirahoista.
        Kateus kalvaa heitä.

Kateus? Kyllä kaikkien on tajuttava EDES sen verran, että kun tietynsuuruiselle potille tulee useampi jakaja, kunkin osuus pienenee. Siinä ei ole kateudella mitään tekemistä, vaan omien ihmisten toimeentulolla.

Tukirahojen saamapuolella on mm sellaisia suomalaisia ihmisiä, jotka joko eivät ole työllistyneet tai joilta on syystä tai toisesta mennyt työpaikka.

Itse kyllä näkisin, että ensin autetaan omia kansalaisia JA TODELLISIA avuntarvitsijoita pakolaisten joukossa. Tämänhetkinen tukien hervoton jakaminen on kestämätöntä. Tai ei ehkä siinä tapauksessa että otetaan lisää velkaa, jonka sinunkin nimimerkki "Ihmisyyttäpuuttuu" lapsesi ja lapsenlapsesi maksavat.

Joku kelvoton kirjoitti näinä päivinä palstoille, että Suomessa eläkeläiset ovat suurempi ongelma kuin tulijat. Just joo. Ihan kuin ei olisi minkäännäköistä älliä senkään ihmisen päässä. Eikä varmasti osaa edes hävetä, kaikki saanut yhteiskunnalta koulutuksineen päivineen YHTEISILLÄ verorahoille, joita haukkumansa eläkeläiset ovat olleet maksamassa.

Teidän, joilla on työpaikka (minullakin on) on niin helppoa herjata niitä ihmisiä, jotka kitkuttelevat päivästä toiseen tukien varassa. Siinä joukossa on paljon ihmisiä, jotka mieluummin tekisivät töitä. Tämän tiedän satavarmasti.

Itseltänne puuttuu ihmisyys ja sen myötä empatia. Suomalaiset ovat alkaneet vihata TOISIAAN. Kukahan viisas tämänkin selittäisi? Pitäisi varmaan tulla sota, jotta oppisimme puhaltamaan yhteen hiileen.

• mamunvaimo

Mitä sinä itse olet unelmasi eteen tehnyt? En ole koskaan vaatinut "muuta yhteiskuntaa" kustantamaan yhtään mitään. Osallistun ihan kiltisti kaikkeen mitä eduskunta kulloinkin päättää maksamalla progression mukaista tuloveroa. Mitä vielä pitäisi?
        Eipä jäänyt listastasi kovinkaan moni maanpetturuuden ulkopuolelle:). Oletko vakavissasi sitä mieltä, että jos ainakin neljää-viittä (laskennallisesti) peruspäivärahaa kuukaudessa veroistaan kustantava suvakki muuttaisi muualle, kaikilla Suomeen jäävillä olisi sen jälkeen parempi elämä?

• älämölömusu
        mamunvaimo kirjoitti:

Mitä sinä itse olet unelmasi eteen tehnyt? En ole koskaan vaatinut "muuta yhteiskuntaa" kustantamaan yhtään mitään. Osallistun ihan kiltisti kaikkeen mitä eduskunta kulloinkin päättää maksamalla progression mukaista tuloveroa. Mitä vielä pitäisi?
        Eipä jäänyt listastasi kovinkaan moni maanpetturuuden ulkopuolelle:). Oletko vakavissasi sitä mieltä, että jos ainakin neljää-viittä (laskennallisesti) peruspäivärahaa kuukaudessa veroistaan kustantava suvakki muuttaisi muualle, kaikilla Suomeen jäävillä olisi sen jälkeen parempi elämä?

Kaikilla kunnon ihmisillä menee takuulla paremmin, kun vajakit negruineen muuttavat afrikkaan.

• kukkelis

Suvakkivajakit ei tajua ettei kaikki halua leikkiä jeesusta ja olla muka parempi ihminen.
      Ne on luulee olevansa parempia ihmisiä,tuokin mamunvaimo oikein kehuu olevansa rikas ja parempi kuin muut,joten hänen mielipiteensä on tärkeämpi kuin köyhön tai tyhmän.
      Näinhän suomi pyörii.Katsokaa mediaa.

• tayspakkaus

Eipä tietenkään suvakki tajua, koska hän on todellakin vajakki; häneltä puuttuu negatiivisuuden opiskelu vielä kokonaan. Suvakki leijuu yksipuolisesti positiivisuuden ilmapiirissä. Hänen mielestään kaikki ihmiset ovat lähtökohtaisesti samanlaisia; hyviä ja rakkauden ilmentymiä, ja että jokin jumala on meidät kaikki luonut. Näinhän asia ei ole. Ihmiset ovat miljoonista eri lähtökohdista maapallolle tulleita. Eritasoisten luomiskokeilujen tuloksia. Siksi valtiot syntyivät. Samanlaiset samaan paikkaan. Kulttuurien rikkaus on siinä, kun kukin jalostaa ja rikastuttaa omaa luokkahuonettaan, synnyinmaataan.

Suvakki haluaa alitajuisesti oppia negatiivisuutta, mikä onkin ihan oikein hänen oman sielunsa kehityksen kannalta katsottuna. Näin hän täydellistyy, kun hallitsee sekä positiivisuuden että negatiivisuuden. He haluavat oppia negatiivisuutta tällä kertaa mamutuksen/matutuksen kautta ja sitä kautta he sen kyllä saisivatkin; verta ja kyyneleitä.

Nyt on ongelma siinä, että erityisesti Suomessa on paljon niitä, joilla on historiassaan jo moninkertainen kokemus tämäntyyppisestä negatiivisuuskoulutuksesta ja nyt me emme halua enää sitä lisää. Me, jo kaiken kokeneet, tiedämme tasan tarkkaan mihin tämä nykyinen meno johtaa ja me emme halua olla enää teidän mukana sitä kokemassa. Te suvakkivajakit saatte opiskella sielunne täydellisyydestä puuttuvan osan jossain muualla. Me emme enää suostu teidän opintojenne tukijoiksi ja lohduttajiksi, kun tuskaisina sanotte; "ei tässä näin pitänyt käydä". Saatte tulla toimeen ihan omillanne jossakin muualla, ei Suomessa

• mamunvaimo

Kuulehan kukkelis!

Tuo nyt oli jo melko lavea tulkinta. "Kehuu olevansa rikas..."? Vastasin henkilölle joka vaati suvakkeja Afrikkaan, että minulla on hyväpalkkainen duuni täällä, miksi muuttaisin minnekään. J o k a i n e n, jolla tässä maassa on joskus ollut hyväpalkkainen duuni tietää, että verojen jälkeen e i ole rikas:)...

• kuukkelis
        mamunvaimo kirjoitti:

Kuulehan kukkelis!

Tuo nyt oli jo melko lavea tulkinta. "Kehuu olevansa rikas..."? Vastasin henkilölle joka vaati suvakkeja Afrikkaan, että minulla on hyväpalkkainen duuni täällä, miksi muuttaisin minnekään. J o k a i n e n, jolla tässä maassa on joskus ollut hyväpalkkainen duuni tietää, että verojen jälkeen e i ole rikas:)...

Niin, mutta näyttää että joidenkin ihmisten mielipiteet ovat tärkeämpiä kuin toisten,miksi olet nostanut itsesi niin tietävään asemaan tässä asiassa.Onko tuo demokratiaa?
        Itse tienaan tarpeeksi elättääkseni lapseni ja vanhukseni,mutta en silti halua tukea kapitalistista maahanmuuttobisnestä,joka on veronsiirtoa köyhtyvältä keskiluokalta omistavalle kansanosalle,aivan kuin asumistuki.Ja tuen saajat tietää kaikki asiaa seuraavat.
        Tuloistani menee jopa 45% veroja,vaikka tienaa alle 50k ansiotyöstä.Onkin kai aiheellista kysyä minne tuo raha menee.

• KysynVaan-0

Mutta saako Afrikassa ilmaista elämää, kasvissmoothieta, nyhtökauraa ja riittävää elintasoa...?

Onko siellä tarpeeksi puita halattavaksi? Suomessa puut ovat sopivan ohuita halauspuita, Afrikassa puut ovat aivan liian paksuja halattavaksi...

SuperSuvakki

• Hutu

Veroilmoituksessa tulee olemaan rastitettava ruutu ja suvakki laittaa ✓
      Matujen aiheuttamat lisäkustannukset jaetaan suvakkien kesken ja verotus siten oikeudenmukaistuu. Raisti piirtää tietenkin ruudun viereen 卐 ja kärsii vai niistä muista haitoista kuten raiskauksista, ryöstöistä, murhista, likaantuneesta uima-allasvedestä ja hajusta. Ettei se merkintä kaikkia haittoja toki poista, mutta näin aluksi.

• olenpakana

Olen suvakki,suosin omaan maahanmuuttoa ja vastustan rasismia. Suvaitsen Suomalaisia, haluan tukea maahantunkeutuneita afrikkalaisia ja arabeja lähtemään maastamme lopullisesti,sekä auttaa heitä ymmärtämään että pysyisivät kotimaissaan. Rasismi on pahasta,muslimien harjoittama rasismi esim. kristyttäjä kohtaan on sietämätöntä. Suvaitsen rasistien ampumista muullakin kuin ilmakiväärillä. Rauhaa ja rakkautta Suomalaisille,sekä kaikille rasisteille voimia lähtemään vittuun täältä.

• olenpakana

Voimia kaikille ketkä ovat joutuneet kestämään pakolaisista aihutuvia ongelmia,siis voimia todella monelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe