Pakolainen,siirtolainen,maahanmuuttaja

waler-

Mitä näillä om eroa muuta kun nimike vaihtuu?Elättejä kaikki

15

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wbetbm

Tästä käsitteet tutuiksi. Katsokaa erityisesti tuo "pakolainen" kohta jamiettikää sen jälkeen, onko Suomessa yhtäkään pakolaista?

• Siirtolainen ja maahanmuuttaja voi ole myös henkilö, jokaon jo ennalta työllistänyt itsensä, järjestänyt asunnon ja tulee toimeen ilman veronmaksajien elatusta.
      Pakolainen puolestaan on se, joka lähtee esim sotaa, luonnonmullistuksia jne pakoon, mutta olosuhteiden palattua elinkelpoisiksi, palaa takaisin omaan maahansa ja kulttuuriinsa.
      Näistä tänne tulleista on suurin osa paossa elintasoa, joka on täällä meillä taattu paremmaksi kuin lähtömaassa ja paremmaksi kuin maan omilla kanta-asukkailla.
      Siitä pitää hyvä tiedotus huolen, että "hyvä kello kauas kuuluu".

Mutta kun tätä toimintaa, jota eliitin rikastuttanen lähinnä hyödyttää ja jota näin ollen voi sanoa ihmiskaupaksi, on jatkunut jo kohta kolme vuosikymmentä, pitäisi sen näkyä selkeästi jo bruttokansantuotteen nousuna.
      Rikastuttamiseksihan tätä propagandakin väittää ja sitähän se kieltämättä on niille joilla ei ole puutetta ennestäänkään.

• PitäkääRotummePuhtaana
    • wbetbm

"Pakolainen puolestaan on se, joka lähtee esim sotaa, luonnonmullistuksia jne pakoon,"

No olisi nyt perkele lukenut sen "Pakolainen" kohda jonka kehoitin lukemaan. Siitä selviää mikä on pakolainen ja mikä se taas ei ole. LUE SAATANA niin ei tarvitse puhua paskaa.

• pelkurikenties

Mikä on Irakilainen joka jättää perheensä"sotimaan" ja itse pakenee?

• Parasitoidimatut
        pelkurikenties kirjoitti:

Sieluton suklaanappisilmäinen karvaperskultamunamaahantunkeutuja.

Jos tunkeutuu Euroopan läpi Suomeen asti niin silloin se on viellä tuon kaiken lisäksi laiton sellainen.

Vai mitä myrkky sukkivakit, hä..?

• efgrth
        pelkurikenties kirjoitti:

Sitä sanotaan panomieheksi.

• ergegrthrh

• olisiko-

Maahantunkeutunut sosiaalielätti lie oikea nimike

• Sosiaalisurffarikäpykaartilaispakoloiselätti, se on. Että silleen.

• mä.äärisuvakki.oon

Tämäkin on mielenkiintoinen:
      "Suvaitsevaisuus = ennakkoluulottomuutta ja avoimuutta yhdistyneenä terveeseen itsetuntoon ja oman kulttuurin tuntemukseen sekä kykyä samanaikaisesti omaksua uutta ja vierasta sekä suhtautua siihen myös kriittisesti. Se on myös muiden mielipiteiden ja tapojen kunnioittamista."

Ovatko ns. suvakit tällaisia? Eivät ole. Suvakki onkin suomalaisvastainen vajakki = suvakki.
      -Hillutaan mielenosoituksessa naamioituneena. Tämäkö ennakkoluulottomutta ja avoimuutta?
      -Kiljutaan lauman mukana sloganeita ilman omaa mielipidettä. Tämäkö tervettä itsetuntoa?
      -Mollataan omaa kansaa ja ihannoidaan vieraita ja halutaan omien tapojen väistyvän vieraiden tapojen tieltä. Tämäkö oman kulttuurin tuntemusta?
      -Väkivaltaista ja alkukantaista, muita vihaavaa kulttuuria ja uskontoa suositaan oman alkuperäisen kustannuksella. Tämäkö kykyä omaksua uutta ja vierasta?
      -Sinisilmäisesti sivuutetaan väkivalta, raiskaukset "tahrrush gamae" tapa, kustannukset, oman kansan syrjintä ja väärin perustein maahan tunkeutuminen ynnä muut haitat. Tämäkö kriittistä suhtautumista?
      -Toisin ajattelevia leimataan rasisteiksi, häiriköidään heidän laillisia mielenilmauksiaan, käydään jopa väkivaltaisesti kimpuun, valehdellaan, yritetään provosoida ja keksitään syytteitä. Tämäkö muiden mielipiteiden ja tapojen kunnioittamista?

• Eipäseipäs

Eiköhän tänne sontaa kirjoittelevat ja kiroilevat juuri ole niitä sossun rahoilla eläviä aina ja ikuisesti. Maahanmuuttajat väliaikaisesti tai mieluummin ovat heti vaikka ensin siivoustyössä ja muissa raskaissa töissä, siellä heitä pääasiassa näkee. Mutta ei he ikuisesti siihen jää, hyvin monet lähtevät opiskelemaan tai opiskelevat työnsä ohessa. Sillä heillä hyvin monilla riittää kunnianhimoa ehkäpä parempaan elämään.

• mä.äärisuvakki.oon

Suomalaisvastainen vajakki elää omassa Liisan ihmemaassaan.

• dahsaaf

Koita nyt vajakki ymmärtää mitä maahanmuuttuja tarkoittaa. Suomessa on monta maahanmuuttajaa, jotka maksavat veroja miljoonia ja työllistävät satoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe