Minä en tee enää töitä

eitöihinenää

olen elänyt 16 v työttömän elämää ja se on mun työni. Olen ammattitaitoinen työtön. Kukaan ei saa mun osaamistani ilmaiseksi, siitä joutuu maksamaan jos minut haluaa töihin. Kuukausi palkka pitää olla 2500 e kk muuten en evääni liikauta.
Elän tuilla ja sossusta saa rahaa, sitten myyn paljon tavaraa kirppareilla ja teen tuttaville hommia, hoidan lapsia, käyn asioilla, kuljetan autollani heitä jos on aikaa. Hyvin tienaa.
Mun kotini on mun työpaikka, ja yhtään samanlaista päivää ei ole, puhelin soi jatkuvasti. Tänäänkin käytin naapurin tätiä postissa kun oli tullut paketti. Siitä taas tuli kymppi. Mun työnhinta on jokaisen oma harkinta, joku antaa pari euroa joku vitosen jne...

44

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgytr

      En tee minäkään töitä. Olen kokoomusloinen ja saan rahani näistä..

      kokoomuslaiset Suomen suurimpia tukiloisia!!!!!!!

      paskakokkareet kuppaavat eniten tukia Suomessa!!!
      On tukea mm.

      -yritystukea

      -maataloustukea

      -kodinhoitotukea

      -omistusasunnon verotukea

      -yritysten verotukea

      -päivähoitotukea
      -kotona teetettävän työn tukea
      -verotukea,verovähenykset
      -ja on puoluetukea kokarenuorloisille jotta voivat vaan makoilla!

      On tukea tuen päälle!

      Lista ois loputon!

      Susanna Kosken johtama kokoomuksen nuorisojärjestö saa valtionapua 642 850 euroa.=sossutukea!

      Vastikkeetonta tukeA:Kokoomusnuorille 650 000€

      Kokoomusnuorten tuet pitäisi poistaa!!!!!

      Poliittisten nuorisojärjestöjen, kuten kokoomusnuorten, tuet pitäisi ehdottomasti poistaa.

      On järjenvastaista että tuemme heikomman aineksen lisääntymistä ja sitten ihmettelemme
      miksi täällä on älyvapaina syntyviä lapsuksia ja kovasydämisiä kannanottoja oikeistonuorilta.

    • vitunperssilmät

      Vitun perslävet sossusta saa rahaa,-ainoa tuotos teistä yhteiskunnalle ni paska.

      • tukiaispellelle

        samallalaillakuin susta?


    • viisasloiseläjä

      Minäkään en tee töitä. Asun rivarissa, jonka yllytin äitini ostamaan jotta voisimme kierrättää yhteiskunnan kautta tuet omaan taskuun. Kuusi vuotta tukiloisimista ja asunto onkin sitten oma. Katsomme jo uusia sijoituskohteita.

      • viisasloiseläjä

        Otan siis sossutuet, asumistukien kautta maksatan asunnon joka ei ole tietenkään omissa nimissäni ja haistatan vitut tälle yhteiskunnalle.


      • jbhgftre

        Koska olen kokoomusloinen.


    • työtönonparasihminen

      TYÖ EI KANNATA!

      työ ei kannata!

      Työ ei kanata!

      Työ ei kannata,

    • NormiHullu

      Taas on psykiatrisen osaston porukat päässeet koneen ääreen, sen verran on älyvapaata kirjoittelua

      • normiviisas

        Osaatko eritellä argumenttiasi tarkemmin, sillä se vaikuttaa itseasiassa projektiolta - älyvapaan vajukin itsensä huutelulta. Esimerkiksi ajatus rivarin ostamisesta ns. sukulaisen kautta ja sitä kautta tukien kierrättäminen omaan taskuun ja asunnon omistaminen on äärimmäisen rationaalinen, voisinko jopa sanoa viisas, ajatus.


      • normihullulleVASTAUS

        actus lectus dirtus fab labus, kirbus nigus kahligus.
        Toi on latinaa ja tarkottaa sitä mitä siinä lukee.


      • normiviisas
        normiviisas kirjoitti:

        Osaatko eritellä argumenttiasi tarkemmin, sillä se vaikuttaa itseasiassa projektiolta - älyvapaan vajukin itsensä huutelulta. Esimerkiksi ajatus rivarin ostamisesta ns. sukulaisen kautta ja sitä kautta tukien kierrättäminen omaan taskuun ja asunnon omistaminen on äärimmäisen rationaalinen, voisinko jopa sanoa viisas, ajatus.

        Minusta ajatus rivarin ostamisesta sukulaisen kautta ja tukien kierrättäminen omaan taskuun kuullostaa tukijärjestelmän väärinkäytökseltä ja itsekkäältä toiminnalta, joka ei osoita ihmisestä muuta kuin kyvyttömyyttä ymmärtää yhteiskunnan toimintamekanismeja ja lainalaisuuksia.

        Jos tuollainen on sinusta rationaalista tai jopa viisasta, on sinun syytä perehtyä yhteiskunnan toiminta-ajatukseen ja juridisiin oikeuksiin ja vastuisiin.


      • viisasloiseläjä

        Tänä päivänä, jolloin suurin osa suuryrityksistä kiertää veroja käyttäen hyväkseen laillisia porsaanreikiä on aika naurettavaa esittää jotain moraalisesti pöyristynyttä mitä tulee tukijärjestelmän "hyväksikäyttöön". Aivan itsestäänselvää on, että asumistuet ja sosiaalitoimen kompensaatio (mitä asumiestuet eivät kata) eivät mene köyhän taskuun vaan menevät asuntokeinottelijoille sun muille. Onko tämä mielestäsi sinusta "ylevämpää", eli se että tämän vuokravoiton korjaa yksityinen omistavaan luokkaan kuuluva ihminen?

        "Jos tuollainen on sinusta rationaalista tai jopa viisasta, on sinun syytä perehtyä yhteiskunnan toiminta-ajatukseen ja juridisiin oikeuksiin ja vastuisiin." Ja mitä tulee yhteiskuntaan niin se on omanlaisensa konsensus-todellisuus, enemmänkin omanlainen kollektiivinen transsi, ja ne lammasmaiset merkitykset ovat ihmisille jotka elävät tämän tämän unen sisällä tiedostamatta itse sijaansa.


      • viisasloiseläjä kirjoitti:

        Tänä päivänä, jolloin suurin osa suuryrityksistä kiertää veroja käyttäen hyväkseen laillisia porsaanreikiä on aika naurettavaa esittää jotain moraalisesti pöyristynyttä mitä tulee tukijärjestelmän "hyväksikäyttöön". Aivan itsestäänselvää on, että asumistuet ja sosiaalitoimen kompensaatio (mitä asumiestuet eivät kata) eivät mene köyhän taskuun vaan menevät asuntokeinottelijoille sun muille. Onko tämä mielestäsi sinusta "ylevämpää", eli se että tämän vuokravoiton korjaa yksityinen omistavaan luokkaan kuuluva ihminen?

        "Jos tuollainen on sinusta rationaalista tai jopa viisasta, on sinun syytä perehtyä yhteiskunnan toiminta-ajatukseen ja juridisiin oikeuksiin ja vastuisiin." Ja mitä tulee yhteiskuntaan niin se on omanlaisensa konsensus-todellisuus, enemmänkin omanlainen kollektiivinen transsi, ja ne lammasmaiset merkitykset ovat ihmisille jotka elävät tämän tämän unen sisällä tiedostamatta itse sijaansa.

        Sieltähän ay-liikekin saa suurimmat tulonsa välillisesti eli yhteiskunnan maksamista asumistuesta.Aallon Rikukin sanoi jossakin yhteydessä, ettei yhtään häpeä suuria tulojaan.On nääs niin vaativaa istua Kojamon hallituksessa nauttimassa kahvia ja kampaviineriä, kun fiksummat on valmiiksi laatineet tulevat vuokrankorotukset ym esiin tulevat asiat.Vain nuijalla on tällöin kopautettava ja sanotta päätetty.


      • allahonsuuri

        Kuule psykiatrisen osaston porukathan nimenomaan estävät työnteon potilailtaan. Näin varmistetaan, että potilaat eivät pimahda ja kuolevat itsemurhaan masennuslääkkeiden ansiosta tai muihin aivovaivoihin pitkäaikaisen neuroleptihoidon seurauksena, jolloin psykiatrisen osaston porukat voivat sanoa että homma hoidettu - potilas turvassa.


    • jklkk

      Eikös se ole hyvä, että jotain tuotosta tulee.

    • diudiudiu

      Kävin juuri paskalla tuottamassa kunnon jöötin. :XD

    • Ikäviäfaktoja

      Omien vanhempien omistamaan asuntoon ei saa asumistukea. Jos ostaa asunnon toisen nimiin, siitä menee lahjavero.

      Asumistukea saadakseen pitää maksa vuokraa, mikä edellyttää, että vuokratulon saaja maksaa vuokratuloista verot. Rivarista pitää maksaa lisäksi vastike. Jos vuokra on Kelan hyväksymissä rajoissa, asumistuista ei jää vastikkeiden ja verojen jälkeen niin paljon, että sillä voisi kuudessa vuodessa maksaa asunnon.

      • homeinenrivari

        Niinpä. Anna avohoitopotilaiden rauhassa keksiä pisneksiä. Asuntosijoittajalla on hieman enemmän aivotoimintaa ja tietää, että sossunpummi ei osta rivari mitään kautta, pummi ostaa kaljaa ja tupakkaa.


    • Vertikaalihymy

      Niin en minäkään tee enää töitä. Olen lähes onnellinen. Joka tarkoittaa luullakseni sitä,että olen niin onnelllinen kuin terveen ihmisen on mahdollista olla.

    • Siivooja

      Taas ylioppilaat huutelee kuneivat saa kunnollisia siivoojia

    • boppahoppa

      Kukahan byrokratiaa käskyttää.Kaikkien osallistuttava maan rakentamiseen sanottiin tällekkin keuhkotautiselle,työ vei terveyden.Mitään tukia saa, kun kortistossa roikutetaan vuodesta toiseen,työtäkään tarjota.Olisko kolme kertaa onnellisena saanut paikan,sitten soitettu et voikkaan tulla.Nyt laitetaan mihin tahansa työhön,vaarannetaan olemassa oleva työkyky.Sanoinkin eun ihmisoik.tuomioistuin sinne valitus .Köyhä ei kuluta yhteiskunnassa muuta kuin kengänpohjiaan,mutta loppujen lopuksi kyykytys tulee kalliiksi.Jos esim eläkkeille pääsisi ,myös yhteiskunta hyötyisi.

      • äitivaimoanoppimummi

        Juurikin näin. Monet sairaudet saavat alkunsa työn teosta. Itse olen ollut työtön ensimmäisen lapseni synnyttyä ja pian hän täyttää 36 v. Hoidin hänet kuten sisaruksensakin kotiäitinä. lapsia on viisi. Kun nuorin lähti kouluun olin kerran töissä, mutta se ei ollut kivaa vaan lapset halusivat kotiäidin joka oli heitä vastassa , eikä tarvinnut olla tyhjässä kodissa, niinpä jäin kotiin. Sitten tuli lama eikä töitä ollut kellekkään.

        Vuosia vieri lapset saivat omia lapsia ja nyt olen hoitanut lapsen lapsia. Kerran kävin kaksi vuotta sitten 2 kk kurssin, mutta halusin hoitaa lapsenlapsia. Näin teen yhä. Kohta pääsenkin eläkkeelle.

        Joten elämä on ihanaa, onnellista ja antoisaa kun saa tehdä sitä mitä haluaa, ja vailla stressiä ja kiirettä.Kotona on töitä yllin kyllin.
        Tekisin sman uudelleen. Töissä en ole juurikaan ollut. Kotitöissä kylläkin, se on todella arvokasta. Lapsen lapsia hoidan niin kauan kun tarvii ja jaksan. Olen täysin terve, yhtään ei ole lääkkeitä käytössä, ja juoksen ja kävelen ja ajelen autoa. Voi miten ihana elämä minulla onkaan ollut. parasta mitä voi olla. Tätä en vaihtaisi mihinkään.


      • jeesusnousee
        äitivaimoanoppimummi kirjoitti:

        Juurikin näin. Monet sairaudet saavat alkunsa työn teosta. Itse olen ollut työtön ensimmäisen lapseni synnyttyä ja pian hän täyttää 36 v. Hoidin hänet kuten sisaruksensakin kotiäitinä. lapsia on viisi. Kun nuorin lähti kouluun olin kerran töissä, mutta se ei ollut kivaa vaan lapset halusivat kotiäidin joka oli heitä vastassa , eikä tarvinnut olla tyhjässä kodissa, niinpä jäin kotiin. Sitten tuli lama eikä töitä ollut kellekkään.

        Vuosia vieri lapset saivat omia lapsia ja nyt olen hoitanut lapsen lapsia. Kerran kävin kaksi vuotta sitten 2 kk kurssin, mutta halusin hoitaa lapsenlapsia. Näin teen yhä. Kohta pääsenkin eläkkeelle.

        Joten elämä on ihanaa, onnellista ja antoisaa kun saa tehdä sitä mitä haluaa, ja vailla stressiä ja kiirettä.Kotona on töitä yllin kyllin.
        Tekisin sman uudelleen. Töissä en ole juurikaan ollut. Kotitöissä kylläkin, se on todella arvokasta. Lapsen lapsia hoidan niin kauan kun tarvii ja jaksan. Olen täysin terve, yhtään ei ole lääkkeitä käytössä, ja juoksen ja kävelen ja ajelen autoa. Voi miten ihana elämä minulla onkaan ollut. parasta mitä voi olla. Tätä en vaihtaisi mihinkään.

        Tosiaan kyllä sitä merkityksellistä tekemistä löytää ilman töitä. Parhaassa tapauksessa tästä tulee työ, ja pääsee vaikka matkustelemaan puoliaikaisesti tuloilla. Kyllä työntekokin on antoisaa, jos hyvän paikan löytää, mutta voi olla että menee usko ennen sitä.

        Varmaan ne töihin pakotetut kiinalaiset lopulta valloittavat maailman...


    • hgfrttuu

      Uskon että aloittajan kaltaisia on paljon, ollaan virallisesti työttömiä mutta tehdään kaikenlaista pientä bisnestä.

      • nhkuouo

        Enempihän sillä tienaa kuin että olisi toisen palveluksessa ja maksaisi veroja 9 e piväpalaksta.

        Verotonta työtähän ja piilotöitä ne eduskunnan työlisetkin tekee, niille tulee rahaa jokapuolelta eikä niitä edes veroteta, ja ne osaa kaikki kikat joilla kiertää verot ja maksut. Ei ne muuten sinne rynnisi ilmasen rahan persässä-


    • Anonyymi

      Päivää. en minäkään tee työtä en ole tehnyt 8 vuoteen. Enkä mahdollisesti tee enää koskaan töitä.

    • Anonyymi

      Työ?Tuttu sana mutta mitä se on ???

      • Anonyymi

        No sehän on selvää savoa. "oottako työ käänä Kuopiossa?"


    • Anonyymi

      Kukaan muu ei siis ole vielä arvioinut työpanostasi tuon arvoiseksi. Yleensä hintaa kannattaa tarkastaa aika nopeasti jos kauppa ei käy.

    • Anonyymi

      Työttömät elävät lyhyempään, kertovat tutkimukset.

      • Anonyymi

        Ihan tarpeeksi pitkään kuitenkin.


    • Anonyymi

      kiva kun on tyttömiä naisia!

      on työttömiä miehiä jotka ovat vaille naisia
      koska naiset tekevät töitä

      mutta on todella todella kivaa, että työttömiä naisia!!!

      • Anonyymi

        romaani naiset ovat kauniita


    • Anonyymi

      työttömät voisivat parantaa oman työttömän asemansa

      lisää palveluja työttömille!

      euroopassa työttömät saisivat liikkua vapaasti

      tyttömyys järjestöt, jossa tukipalveluja ja eurooppalainen verkostoituminen
      pääsee lomille etelään työttömien taloihin yöksi

    • Anonyymi

      työttömyys ei ole ongelma
      työttömyys on ongelman ratkaisu

    • Anonyymi

      työttömät elävät lyhyempään, koska heitä panetellaan
      työttömältä puuttuu arvostusta...
      ja se on puhtaasti rasismia, väkivaltaa tiettyä väestön ryhmää vastaan

      sitä väkivaltaa vastaan työttömän pitää taistella

    • Anonyymi

      Olen kyllä kuullut sann työ mutta mikä se on ???

    • Anonyymi

      Jkainen meistä on maksanut veroja niin paljon että on oiekutettu että saa myös niitä käyttää. Mihin ne muuten menisi ellei heille jotka on ne tienanneet. Minä olen työtön sen vuoksi että haluan käyttää omat rahat itse. Näin se onnistuu kun on työtön.

    • Anonyymi

      minä olen ollu 26v. työttömänä. Tosin tässä välillä ollu monta työvoimakolutusta, yms. puuhaa, joka ei ole johtanut mihinkään, mutta sain aikoinaan niillä te turhapuuhilla pidettyä ansiosidonnaista päällä. Sitten lopulta tipuin työmarkkinatuelle. ja nyt olen uran huipentumana typ asiakkaana. On tullut nähtyä monenlaista te, tem typ hallinto a, yms suurta työvoima-pelleilyä.
      En ole mennyt ilmaisiiin töihin, teen vain palkkaa vastaan.
      Pallkka-töitä ei ole ollu tarjolla. Niinpä työttömänä edelleen.

      markkinataloudessa työvoimaa vaan myydään palkkaa vastaan.
      orjuus ei ole tätä päivää!

    • Anonyymi

      Työäisillä on rankkaa. Aina ovat väsyneitä ja ärtyisiä eikä jaksa harrastaa mitään eikä lähtä mihininkään.

      Mulla on joka päivä harrastus ja kotona on hommia. En voisi kuvitella olevani orja töissä. 9 e pivä ei riitä kelleen.
      Nyt saan monenkirtaisena sen mitä joku työläinen 9 e päivä. Lisäksi koronatuki 75 e kk. voi jee.

    • Anonyymi

      Kävin viimeksi työssä vuonna 2006

    • Anonyymi

      Onko tämä joku kilpailu :D

      • Anonyymi

        Eikait nyt sentään. Tämä on kilpailu siitä mihin ihmiset uskovat. Tämä nykyinen valtiososialismi ja globalosaatio on vain saanut kilpailijan ja se on ajatteleva ihminen. Terveisin. 6 vuotta työttömänä eikä ikinä enää tule minun työmaalleni itäeurooppalaiset tai turvapaikan hakijat tai tempputyöläiset. Joten aion olla työttömänä vastaisuudessakin.)


    • Anonyymi

      Onko se aloittajan mainitsema 2500 € joku maaginen luku palkaksi ?
      Mähän saan juuri sen verran eläkettä, eikä munkaan tarvi tehdä mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe