Islam on 1400 vuotta vanha uskonto.... euroopassa alkoi vuonna 1400 kiihtyä nykyisen englannin kuningas kunnan maailman valloitus ja silloin heidän kriminalisointi alkoi toimia. Eli tämän nykyisen englannin kuningattaren suvun verta on vain ollut 1400 luvulta lähtien englannin kuninkaissa ja he ovat tehneet maapallosta radikaalin mikä selittää luvun 1400 esim. Minun mielestä yhteensopiva luku 1400 islamista ja kuninkaista on realistinen totuus historiasta. Feminismi kehittyi suomessa. Tämä liikehdintä ei sinänsä ole paha koska se tapahtui muidenkin ideoista mutta nämä kriminaalit käyttivät nämä tapahtumat omaksi hyväkseen... silloin oli sopimus heidän kanssa että jos työntekonne on asioiden hyväksi käyttämistä myös niin ei onnistu ja he vakuuttivat että he tarvitsevat vain vähän extraa jotta voisivat ladata akkuja ja he saivat toimia ja he sopivat myös että jos islam tulee eurooppaan scandinaviaan ja joka puolelle niin he varmistavat että ne ihmiset oppivat ja tekevät hyviä asioita samalla tavalla kuin muissakin massamuutoissa. No he saivat ladata akkujaan ja tehdä kaiken. He väittävät että kaiken voi saada. Mutta mitään he eivät ole tehneet. Tässä toinen valtaa janoavat on yhdysvalloissa eikä he missään nimessä tule antamaan englannin kuninkaille kuulumattomia asioita koska he ovat todistaneet jo tehneensä väärin historiallisissa yhteiskunta sopimuksissa. Tv:ssä sanottiin että 7 numero on tärkeä numero. Jos jaat 1400 kahdella se on 700 ja jos otat nollat pois niin se on radikalismiä matematiikkaa kohtaan koska et voi ottaa numeroita pois ilman laskutoimitusta. Nämä ovat radikaaleja asioita ja olen erittäin hyvä näissä ideologisesti ja voisin visualisoida ja puhua ja kehittää uutta yhteiskuntaan missä olisi functionaalisuutta ihmisen tietoisuuteen toimivassa yhteiskunnassa. Nykyään on niin paljon tietoa että jos et yhdistä numerologiaa ja monta eri näkemystä historiasta etkä yhdistele niitä niin et voi millään oppia historiaa functionaalisesti. Ja tärkeimmät tapahtumat historiassa ovat functioita kun opiskelee historiaa. Opiskelussakin yhdistyy nykyään kaikki vaikeat sanat historian kanssa koska tiedon pitää olla raskasta ja painavaa.
Maailman menoa rehellisesti.
Kakovi
2
73
Vastaukset
- Etätyöskentelynä
Islam olkoon taatelialueella. Luterilaisia ja ateisteja homma ei sytytä, siinä on liian monta liikkuvaa osaa, joista ollaan eri mieltä. Kauppaa voidaan käydä, mutta naamavärkkejä ei välttämättä tänne asti tarvitse raijata.
- Svaktaktaktakta
En ymmärtänyt vastaustasi kokonaan. Halusin kirjoittaa yleisesti jotta joku heikompi voisi lukea ja oppia ja voimistua koska kirjoitan faktaa enkä svenskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471