Nythän on nähtävissä, miten jumattomien jumalattomuus on mennyt jo niin pitkälle, että he itse eivät oikeen osaa sitä enää juonillaan peitellä, vaan se on käynyt jo niin ilmeiseksi, että he kompasteleva puolustuspuheissaan, kun heidän vääryytensä on jo niin ilmeistä.
8. Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä. 9. Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi. (2 Tim 3:8-9)
Liian pitkälle mennyt jumalattomuus:
83
663
Vastaukset
- Umpiheterox
Voisitko mainita joitakin esimerkkejä aiheesta? Siis ihan konkreettisia sellaisia.
Voit ihan itse lukea niitä esimerkkejä tältäki palstalta, jos vain viitsit ihan van lukasta itse.
Mikko.A kirjoitti:
Voit ihan itse lukea niitä esimerkkejä tältäki palstalta, jos vain viitsit ihan van lukasta itse.
Kuten mitkä kirjoitukset tällä palstalla?
En ole oleva.
Mutta normaalit ihmiset pystyvät jollain tavalla todistamaan sen mitä väittävät.
Sinä et näköjään pysty.- Umpiheterox
Täytyy tunnustaa että olet loistava esimerkki siitä kenen maailmankuva on yhtä kuin oma pää. Kaikki se tieteellinen tieto jota on olemassa, ei pidä sinusta paikkaansa jos se ei sovi sinun maailmankuvaasi.
Siksi et myöskään missään yhteydessä ryhdy keskustelemaan asiasta vaan pidät itsepintaisesti kiinni omista näkemyksistäsi. Jos sinä olisit syntynyt islamilaiseen maailmaan, olisit ilman muuta Isiksen porukkaa. - TähtiDaavidin
Umpiheterox kirjoitti:
Täytyy tunnustaa että olet loistava esimerkki siitä kenen maailmankuva on yhtä kuin oma pää. Kaikki se tieteellinen tieto jota on olemassa, ei pidä sinusta paikkaansa jos se ei sovi sinun maailmankuvaasi.
Siksi et myöskään missään yhteydessä ryhdy keskustelemaan asiasta vaan pidät itsepintaisesti kiinni omista näkemyksistäsi. Jos sinä olisit syntynyt islamilaiseen maailmaan, olisit ilman muuta Isiksen porukkaa."Jos sinä olisit syntynyt islamilaiseen maailmaan, olisit ilman muuta Isiksen porukkaa. "
Lukiessani Mikko A:n kirjoituksia, erityisesti naisten pukeutumisesta, ajattelin ihan samaa. - kylläMikkoasiaakirjoitti
TähtiDaavidin kirjoitti:
"Jos sinä olisit syntynyt islamilaiseen maailmaan, olisit ilman muuta Isiksen porukkaa. "
Lukiessani Mikko A:n kirjoituksia, erityisesti naisten pukeutumisesta, ajattelin ihan samaa.Jännä juttu. Minä en taas ajatellut samaa.
Onkohan se teidän ajattelunne siellä omassa päässänne ja jos olisitte syntynyt isis linjoissa, olisitte ilman muuta isisporukkaa.
Jotain sellaista sen täytyy olla.
Mikko ihan hyvin kiteytti asian, ei halunnut kinata turhasta ja sisältökään ei jäänyt epäselväksi.
Turmeltuneet ihmiset .. hienosti sanottu. kylläMikkoasiaakirjoitti kirjoitti:
Jännä juttu. Minä en taas ajatellut samaa.
Onkohan se teidän ajattelunne siellä omassa päässänne ja jos olisitte syntynyt isis linjoissa, olisitte ilman muuta isisporukkaa.
Jotain sellaista sen täytyy olla.
Mikko ihan hyvin kiteytti asian, ei halunnut kinata turhasta ja sisältökään ei jäänyt epäselväksi.
Turmeltuneet ihmiset .. hienosti sanottu.Parhaiten Mikko sopisi muslimimaahan. Ei näe paljasta pintaa. Siellä ei olla turmeltuneita.
Ja KuKluxKlan on uskonnollinen tappokone, jonka jäsen perusti Helluntailiikkeen.- Profetologia
Minäpä vastaan kristittynä ja uskovana mikä on luallista ja yhteiskunnan hyväksymää Jumalattomuutta ja mistä on jo seurannut Jumalan rangaistus. Abortti on esm tälläinen JUmalattomuus ja luattomia abortteja tehdään jo maailmassa tuhat määrin monia kuukaisia vanhoille sikiöille. Sikiö siis silputaan sinne kohtuun kuten sipuli leikkurilla ja vedetään pillusta ulos verisenä massana. Kuvottavaa!! Samaten on tuo homous selkeä synti ja Jumalattomuus. Suomessakin muutamat papit vihkivät homo pareja. Jumalan viha onkin jo kohdistunut ihmisen harjoittamaan sukupuoliseen moraalittomuuteen ja hän on lähettänyt keskuuteemme hirvittävän sairauden hiv/ aidsin. Ihminen onkin seonnut sukupuoli asioissa kautta maailman. Islamistisissa maissa silvotaan tyttöjen sukupuoli elimet, jokainen ymmärtää ettei tälläinen ole Jumalan tahto, eikä mikään yllä kirjoittamistani synneistä
Muutenkin me kaikki kannamme sisällämme pahuutta josta sitten syntyvät sodatkin. Minulla on aavistus, että ihmiset kuolevat maapallolta omaan pahuuteensa. Maailman laajuinen atomi sota on yksi syy siihen miten ihmisen oma pahuus viimein hävittää lajimme maapallolta.
- TiedäHäntä
Herätys lähtee Jumalanhuoneesta. Menikö se taivastenvaltakuntaan vai yhteiskuntaan.
Käänteismoraali kukkii Mikko A:ta. Jättäisit edes filosofian suoltamisesi meille "jumalattomille", kunnet osaa edes filosofioida! Psyatrin sulle määräämät psykoosilääkkeet on tainnut jäädä sulta tänään ottamatta?!
Miksi minun pitäisi opetella, jotakin arvotonta filosofiaa, ja hurskastella ihmisten omilla tyhjillä sanlaikeillä?
Mikko.A kirjoitti:
Miksi minun pitäisi opetella, jotakin arvotonta filosofiaa, ja hurskastella ihmisten omilla tyhjillä sanlaikeillä?
Sen takia tietysti että sinusta tulisi sivistynyt ihminen.
- Umpiheterox
No vaikka siksi että oppisit ajattelemaan. Plus vielä kirjoittamaan kun kirjoitustaitosi on "hivenen ontuva".
Sana "sanaleikki" kirjoitetaan noin eikä näin "sanlaikeillä". Sanan "minut" loppuun tulee t-kirjain, mutta sinä olet "unohtanut" sen pois
Mikko.A
4.3.2017 10:41
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
" (.... ) ja saavasi minu"
Sanan "väittelyyn" loppuun tulee sinnekin kirjain lisää ja sinä tiputit senkin pois.
Mikko.A
4.3.2017 10:41
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
" (....) tyhjänpäiväiseen väittelyy kanssasi"
Edelleen tästä taas esimerkki kuinka olet unohtanut sen kuinka "tältäkin" sana kirjoitetaan. Sieltäkin on jäänyt kirjain pois lopusta:
Mikko.A
4.3.2017 10:36
"Voit ihan itse lukea niitä esimerkkejä tältäki"
Niin jotta kyllä sinulla olisi syytä palata takaisin koulun penkille. Voisit oppia siellä ainakin kirjoittamaan tätä kaunista suomen kieltä oikein ja filosofia avulla ajattelusi voisi aueta laajemmille näköaloille. Tosin kuin nyt kun katselet vain yhteen putkeen. Mikko.A kirjoitti:
sanelet arvottomaksi uskonnottoman elämän, mutta ymmärrätkö mitä kunnioitusta sä silloin itsellesi voitat päällesi muuta kuin muiden satojen ihmisten vihan ja halveksunnan!
ateisti1982 kirjoitti:
sanelet arvottomaksi uskonnottoman elämän, mutta ymmärrätkö mitä kunnioitusta sä silloin itsellesi voitat päällesi muuta kuin muiden satojen ihmisten vihan ja halveksunnan!
Uskoton elämä on jumalaton elämä, joka ei ole elämää laisinkaan.
Mikko.A kirjoitti:
Olet päästään sekaisin. Miksi?
torre12 kirjoitti:
Olet päästään sekaisin. Miksi?
Sinä se tässä elät luonnottmuudesta en minä, Ja sekö tekee minusta oudon, että en elä kuten sinä?
Mikko.A kirjoitti:
Sinä se tässä elät luonnottmuudesta en minä, Ja sekö tekee minusta oudon, että en elä kuten sinä?
Aha. Mutta elämäni on niin täyttä kuin voi olla, vaikka esität, ettei elämäni olisi elämää laisinkaan.
Ei ole tervettä asettaa itsensä korkealle jalustalle tuomitsemaan "toisineläjien" elämä.Mikko.A kirjoitti:
Siis en voisi elää ahdasmielistä elämääsi, joka ei ole koskaan nähnytkään elämää!
Mikko.A kirjoitti:
Muissa vika, mutta sinussa ei mitään?
Mikko.A kirjoitti:
Uskonto on luonnotonta ja sinä!
- Obadja151cm
ateisti1982 kirjoitti:
Uskonto on luonnotonta ja sinä!
Jumalattomat perivät ikuisen helvetin joten käännyt pois helvetti tieltä niin pelastut jos et ole syyllinen Pyhän Hengen pilkkaan.Lopun aikoina pilkkaajat ilmestyvät, johtuneeko Jumalan pilkkalakien poistoista,vaikutusta sillä varmaankin keskeisesti on. Se, mitä jumalattomat kutsuvat uskonnoksi on usein epäjumalanpalvontaa.Kristinusko ei ymmärtääkseni ole uskonto, ainakin tuo termi on minulle etäinen, pitääkin sen merkitys googletella. Olen uskossa Jeesukseen Kristukseen, en ole uskossa uskontoon epämääräisyyteen.Uskonto sanasta tulee mieleen mustaaukko avaruudessa ja muslimisynnyttäjän musta kaapu ja tyhmät hengellisen tilan sokeuden iljettävät valheelliset silmät.
Obadja151cm kirjoitti:
Jumalattomat perivät ikuisen helvetin joten käännyt pois helvetti tieltä niin pelastut jos et ole syyllinen Pyhän Hengen pilkkaan.Lopun aikoina pilkkaajat ilmestyvät, johtuneeko Jumalan pilkkalakien poistoista,vaikutusta sillä varmaankin keskeisesti on. Se, mitä jumalattomat kutsuvat uskonnoksi on usein epäjumalanpalvontaa.Kristinusko ei ymmärtääkseni ole uskonto, ainakin tuo termi on minulle etäinen, pitääkin sen merkitys googletella. Olen uskossa Jeesukseen Kristukseen, en ole uskossa uskontoon epämääräisyyteen.Uskonto sanasta tulee mieleen mustaaukko avaruudessa ja muslimisynnyttäjän musta kaapu ja tyhmät hengellisen tilan sokeuden iljettävät valheelliset silmät.
Minun elämääni ei koske kuoltuani helvetti sen enempää kuin taivainen orjuus. Se on vain teidän uskovien juttu, eikä se koske muita ihmisiä. Ainoa helvetti on minulle se että teidän kiihkokristittyjen kanssa ja joskus teidän pillien mukaan pitäisi elää!
Hanki psykoosilääkitys joltakin terveyskeskusaseman lääkäriltä! Kirjoittamasi teksti vaikuttaa sellaisen vajaamielisen kirjoittamalta, jonka ei pitäisi kuulua sivistysvaltio Suomen kansalaiseksi josta on enemmän vaaraa yhteiskunnallemme kuin jostakin mahdollisesta ulkoisesta uhasta!torre12 kirjoitti:
Aha. Mutta elämäni on niin täyttä kuin voi olla, vaikka esität, ettei elämäni olisi elämää laisinkaan.
Ei ole tervettä asettaa itsensä korkealle jalustalle tuomitsemaan "toisineläjien" elämä.Lue kauhistusten tekijä tuosta :
Matteuksen evankeliumi:
8:22 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa."
Luukkaan evankeliumi:
9:60 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa, mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa."- torre11
pertsa2012 kirjoitti:
Lue kauhistusten tekijä tuosta :
Matteuksen evankeliumi:
8:22 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa."
Luukkaan evankeliumi:
9:60 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa, mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa."Olet suurpelle. Mistä sinä tiedät teenkö kauhistuksia vai hyviä tekoja, kun et ole minua koskaan tavannutkaan?
Ja eihän tuo Jeesus liity sinuun eikä minuun, koska kyse taisi olla siitä, että Jeesusta seuraamaan ei voinut tulla, jos piti "käydä vielä hautaamassa isäni".
Mikä sinusta on tuollaisen tehnyt. Eipä ihme, että teet aivan turhaa työtä ihmiseen kalastamisen kannalta. Olet vääristelijä eikä sellaisen työllä ole selvästikään Jumalan siunausta. torre11 kirjoitti:
Olet suurpelle. Mistä sinä tiedät teenkö kauhistuksia vai hyviä tekoja, kun et ole minua koskaan tavannutkaan?
Ja eihän tuo Jeesus liity sinuun eikä minuun, koska kyse taisi olla siitä, että Jeesusta seuraamaan ei voinut tulla, jos piti "käydä vielä hautaamassa isäni".
Mikä sinusta on tuollaisen tehnyt. Eipä ihme, että teet aivan turhaa työtä ihmiseen kalastamisen kannalta. Olet vääristelijä eikä sellaisen työllä ole selvästikään Jumalan siunausta.Pyrin parhaani mukaan toteuttamaan kohtalon jonka Herrani on minulle
tehnyt.Tee torre parannus niin kauan kuin se on mahdollista.pertsa2012 kirjoitti:
Pyrin parhaani mukaan toteuttamaan kohtalon jonka Herrani on minulle
tehnyt.Tee torre parannus niin kauan kuin se on mahdollista.Torren ei tarvitse luopua uskosta, joten torrella ei taida olla parannettavaa!
pertsa2012 kirjoitti:
Pyrin parhaani mukaan toteuttamaan kohtalon jonka Herrani on minulle
tehnyt.Tee torre parannus niin kauan kuin se on mahdollista.Voisit keskittyä siihen oman kohtalosi toteuttamiseen ja jättää muut hörhötyksesi jo pois.
Ei ole mitään järkeä pitää esillä kuolemaa, kuoleman ansaitsemista, tikanojan jätekuormassajätelaitokselle menoa, sanoa saastaisiksi. Muita. Sellainen ei kanna nyt hedelmää. Pieni parannuksen paikka.
Tuta taisit pitää "oikeana"." Mutta valheet ovat sinulla, kuten mm. väärät profetiat osoittavat.
itse en osaa tehdä parannusta, sillä tulen kuolemaani asti touhuamaan lepopäivisin. enkä käy ikinä katsomassa vankeja.
Miten pitkälle Jumalattomuus meni aloittajan mielestä 1930-40 luvulla Saksassa kun miljoonia juutalaisia murhattiin?
Oliko Jumalattomuus silloin pidemmällä vai ei niin pitkällä kun nyt?
Miten pitkälle Jumalattomuus meni Neuvostoliitossa joka tappoi omia kansalaisiaan?
Oliko Jumalattomuus sillon pidemmällä vai ei niin pitkällä kun nyt?
Millä perusteella esim. Suomessa Jumalattomuus olisi pidemmällä kun tuolloin Saksassa tai aikoinaan kristinuskon kieltäneessä Neuvostoliitossa?- alahhannanana
Kirkko ja uskonnot tulisi ehdottomasti erottaa valtiosta ettei nuo fundamentalistit voisi olla osatekijänä maamme poliittisiin päätöksiin ja sen valmisteluihin, eli virkamiehet hoitavat laissa kuuluvat tehtävät ja poppamiehet voi huutaa vaikka allahia apuun tai moosesta aivan vapaasti ilman, että sivistynyt ajatua häiriintyisi. Näin kunnioitettaisiin paremmin lasten ja tyttöjen sekä naistenkin oikeuksia.
- tulkoottuomiot
Eilen tuli järkyttävä saksalainen elokuva lapsiorjuudesta, kun lapsia tuodaan itäeuroopasta eliitin seksuaalisiin tarpeisiin, myös kirkonmiesten tarpeisiin. Tämä on niin suojeltua, että poliisi ei enää pääse, koska myös se ylin eliitti kirkkojen piispoja myöten ovat sotkeutuneet lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Huomio on mennyt homouteen ja sen lisäämiseen osaksi yhteiskunnallista toimintaa ja tämä lapsiseksiorjuus saa nyt rehottaa koko järjestelmän suojeluksessa ja yksittäiset poliisit ym. yrittää turhaan taistella tätä vastaan. Tähän on nyt tultu. Rukoillaan, että Jumala poistaa tällaiset valtiolliset systeemit ihan perusteellisesti ja kulttuurimarksistinen aate tuhotaan kuten natsiaate aikoinaan. LänsiEurooppa on nyt valmis vastaanottamaan Jumala tuomiot, mikä on ihan oikein.
Ja millaisia jumalttomuuksia? Homojen vihkiminen ja yleinen hyväksyntä tälle synnille, joka selvästi sotii kaikea sopivaa ja tervettä oppia vastaan.
Median ja lehtien tuputtamama porttoilu, jolta ei haluta säästää edes lapsia, vaan tekohurskaudessaan vedotan sannan vaåpauteen, ja itseilmaisun vaåpauteen, ja vaikka mihin, ja seurauksena on että ihmiste turmeltuvat.
Jo pelkkä kävely kauppaan muistuttaa siitä, että aikamme naisilla ei ole enää mitään käsitystä sopivasta pukeutumisesta, vaan suuri osa pukeutuu kuin huorat myös vaimot, lihaansa esitellen kaikille niin nuorile, kuin vanhoille, niin naisille, kuin miehille, ja tämä on häpeällisen iljettävää.
Ja miehet ahmivat tätä porttoilua silmillään, myös aviomihet, ja sydän on haureutta täynnään, eikä juuri kenestäkään ole tähän sanomaan enää mitään.
Missä on teidän ymmärrys häpeään? Oletteko ehkä juopuneita siitä porton viinistä, josta sanottiin kansojen juopuva uneensa, josta eivät enää herää?"Homojen vihkiminen ja yleinen hyväksyntä tälle synnille, joka selvästi sotii kaikea sopivaa ja tervettä oppia vastaan."
Kyllä meidän uskonnottomienkin on pitänyt jollakin tavalla hyväksyä teidät uskovat ja luuletko ettei siinä ole ollut meille mitään vaikeuksia.
Sehän olisi ollut taas ennen kaikkea ihmisoikeuksia ja järkeä vastaan mikäli homoseksuaaleille ei olisi annettu (vielä kohta 2020-luvullakaan) samoja mahdollisuuksia/vaihtoehtoja, mitä on meille heteroillekin annettu.
Sinusta on siis oikein sekin että kaikenlainen eriarvoisuus saisi vapaasti lisääntyä kuten köyhyys?
Missä kohtaa raamatun oppi on ollut tervettä ja missä kohtaa raamatussa homoseksuaalisuus määritellään synniksi? Sitä on täällä monet uskovat jo kysyneet teiltä uskovilta 1.3.2017 jälkeen ja ennen sitä, mutta siihen esitettyyn kysymykseen ei olla saatu mitään vastausta tai perustelua. Huomioi tässä se, että ateistit eivät kysy sitä teiltä uskovilta siksi etteikö olisi lukenut raamattua vaan siksi kun ovat sen lukeneet, mutta siinä heidän kappalessaan, jonka he ovat lukeneet raamatusta ei ole kerrottu homoseksuaalisuuden olevan synti. Eli ne sivut joissa moinen on kerrottu onkin jäänyt painokoneen väliin eli onko ateistit lukeneet viallisen raamatun?!
Olen pahoillani että sun maailmasi on romahtanut 1.3.2017 jälkeen, eikä Suomi ole teokratia jossa saisitte vaikuttaa Suomen päätöksiin. Mutta jollei Suomen meno sulle kelaa niin voithan aina halutessasi perustaa mikrovaltion tai muuttaa Vatikaaniin jossa mielestäsi luultavasti asiat olisivat paremmin kuin nyt täällä Suomessa!
"Median ja lehtien tuputtamama porttoilu, jolta ei haluta säästää edes lapsia, vaan tekohurskaudessaan vedotan sannan vaåpauteen, ja itseilmaisun vaåpauteen, ja vaikka mihin, ja seurauksena on että ihmiste turmeltuvat."
Mitäs uskovat ovat tässä tuputtaneet jo satoja vuosia muuttamatta mantrojansa?! Uskovien tuputtaminen on vain yltynyt silloin kun joku uskonnoton tai sellainen ihminen joka ei halua kuunnella uskovaisten juttuja ja sanoneet tällä "ei kiitos!". Missä on siis uskovien kunnioitus muita ihmisiä kohtaan? Edellyttävät kuitenkin muilta että heitä kunnioitettaisi. Sitä saa mitä tilaa ja kostoa elää Ranualla!?
"Jo pelkkä kävely kauppaan muistuttaa siitä, että aikamme naisilla ei ole enää mitään käsitystä sopivasta pukeutumisesta, vaan suuri osa pukeutuu kuin huorat myös vaimot, lihaansa esitellen kaikille niin nuorile, kuin vanhoille, niin naisille, kuin miehille, ja tämä on häpeällisen iljettävää."
Naiset saavat pukeutua niin kuin parhaaksi katsovat. Sinun ei tarvitse mennä kauppaan tai minnekään kotoasi, jos naisten vaatetus sua kammostuttaa. Muuten voit kävellä niitä vielä päin kun et sivuillesi vilkuile ja taidat olla liikenteellekin vaaraksi. Etelämaissa naiset menevät bikineissä kauppaan suoraan hiekkarannoilta. Sinusta naisten pitäisi kesälläkin oleilla paksussa toppahaalarissa yli 30 asteen helteillä paikassa joka on määritetty uimarannaksi. Siis voiko kaltaisiasi oikeesti olla vieläkin olemassa?! Puhuit itsesi pussiin, oletko homo!?
"Ja miehet ahmivat tätä porttoilua silmillään, myös aviomihet, ja sydän on haureutta täynnään, eikä juuri kenestäkään ole tähän sanomaan enää mitään."
Olet juuri sopiva jonnekin munkkiluostariin! Laitappa hakemus menemään. Haluat kieltää muita elämästä ei voi olla muusta kysymys kuin että sulla itselläsi on pahoja ongelmia omassa elämässäsi.
Häpeällisen iljettävää on sinun rajoittunut elämäsi!"Oletteko ehkä juopuneita siitä porton viinistä, josta sanottiin kansojen juopuva uneensa, josta eivät enää herää? "
Muista palstan uskonnottomista ja ateisteista en tiedä. Itse olen ainakin täysin absolutisti!- olenkooikeassa
ateisti1982 kirjoitti:
"Oletteko ehkä juopuneita siitä porton viinistä, josta sanottiin kansojen juopuva uneensa, josta eivät enää herää? "
Muista palstan uskonnottomista ja ateisteista en tiedä. Itse olen ainakin täysin absolutisti!Mutta varmaan hyväksyt kirkkojen toimet uskovia fundamentalisteja vastaan? Tästähän tuossa oli kyse.
- Umpiheterox
Höpö höpö...
olenkooikeassa kirjoitti:
Mutta varmaan hyväksyt kirkkojen toimet uskovia fundamentalisteja vastaan? Tästähän tuossa oli kyse.
Eihän vaan fundamentalistit eivät päätä kirkon toimia sen enempää kuin ateistitkaan! Kirkkoa ei omista fundamentalistit vaikka he kuvittelevat sen omistaman. Kirkko koostuu erilaisista ihmisistä eikä samanlaisista ihmisistä. Kirkko ei siis ole mikään uskontemppeli jonka fundamentalistit haluisivat itselleen pölliä. Ei siis mitään eroa isiksen toimissa!
olenkooikeassa kirjoitti:
Mutta varmaan hyväksyt kirkkojen toimet uskovia fundamentalisteja vastaan? Tästähän tuossa oli kyse.
"Mutta varmaan hyväksyt kirkkojen toimet uskovia fundamentalisteja vastaan? "
Annatko esimerkin näistä toimista?- vastaatkohan
ateisti1982 kirjoitti:
Eihän vaan fundamentalistit eivät päätä kirkon toimia sen enempää kuin ateistitkaan! Kirkkoa ei omista fundamentalistit vaikka he kuvittelevat sen omistaman. Kirkko koostuu erilaisista ihmisistä eikä samanlaisista ihmisistä. Kirkko ei siis ole mikään uskontemppeli jonka fundamentalistit haluisivat itselleen pölliä. Ei siis mitään eroa isiksen toimissa!
Mutta hyväksytkö kirkkojen toiminnan fundamentalisteja vastaan?
vastaatkohan kirjoitti:
Miten kirkko on fundamentalisteja vastaan toiminut!?
vastaatkohan kirjoitti:
Anna jokin esimerkki kun itselle ei tule nyt mieleen miten kirkko olisi toiminut fundamentalistaja vastaan niin sitten asiaan voidaan ottaa kantaa.
- ah.onnea
"Jo pelkkä kävely kauppaan muistuttaa siitä, että aikamme naisilla ei ole enää mitään käsitystä sopivasta pukeutumisesta, vaan suuri osa pukeutuu kuin huorat myös vaimot, lihaansa esitellen kaikille niin nuorile, kuin vanhoille, niin naisille, kuin miehille, ja tämä on häpeällisen iljettävää."
Jumalauta, miksei tätä mulle ole ennen kerrottu? Nyt heti lähimpään ostariin!!! ateisti1982 kirjoitti:
Miten kirkko on fundamentalisteja vastaan toiminut!?
Siis niin että kirkko ei toimi kuten fundamentalistit haluavat.
- väärin.meni
torre12 kirjoitti:
Siis niin että kirkko ei toimi kuten fundamentalistit haluavat.
Kirkon kaikki papit ja piispat eivät toimi kuten heidän omat tunnustuskirjansa ja kirkkolaki edellyttävät.
väärin.meni kirjoitti:
Kirkon kaikki papit ja piispat eivät toimi kuten heidän omat tunnustuskirjansa ja kirkkolaki edellyttävät.
Ja se on vainoa fundamentalisteja kohtaan?
väärin.meni kirjoitti:
Hyväksyt siis vainon Suomen lakia kohtaan?!
"...lihaansa esitellen kaikille niin nuorile, kuin vanhoille, niin naisille, kuin miehille, ja tämä on häpeällisen iljettävää."
Voit olla vilkaisemattakaan. Mutta pystytkö?- hienoaMikko
Hauska huomata kuinka kiusaantuneita nämä kaikki ovat mikon kirjoituksista tai raamatun kohdista.
Taitaa olla hätä päällä. hienoaMikko kirjoitti:
Hauska huomata kuinka kiusaantuneita nämä kaikki ovat mikon kirjoituksista tai raamatun kohdista.
Taitaa olla hätä päällä.En ole huomannut itse muita hätääntyneitä kuin Mikon ja Arton.
En ole kiinnittänyt huomiota "raamatun kohtiin" tässä ketjussa. Mitähän niissä mahtaa olla.ateisti1982 kirjoitti:
"Oletteko ehkä juopuneita siitä porton viinistä, josta sanottiin kansojen juopuva uneensa, josta eivät enää herää? "
Muista palstan uskonnottomista ja ateisteista en tiedä. Itse olen ainakin täysin absolutisti!Sinä olet yksi niistä jotka ovat kulkemassa ikuiseen eroon Jumalasta ja juuri se on se helvetti.
pertsa2012 kirjoitti:
Sinä olet yksi niistä jotka ovat kulkemassa ikuiseen eroon Jumalasta ja juuri se on se helvetti.
Ennemmin sitten sinne kuin samaan paikkaan teidän uskovien kanssa, jotka luulevat että kuoleman jälkeen on jotakin elämää! Kokeilemalla pertsa se selviää, joten koitappa!
Mistä niistä tuhansista jumalasta olen kulkemassa ikuiseen eroon!? Helvetti on vain uskovien päässä!
Mene pertsa kysymään lääkäriltä jo ne psyykoosilääkkeet!pertsa2012 kirjoitti:
Sinä olet yksi niistä jotka ovat kulkemassa ikuiseen eroon Jumalasta ja juuri se on se helvetti.
Monelle ikuisuus Raamatussa esiintyvän Jumalan kanssa on ikuinen helvetti.
torre12 kirjoitti:
Monelle ikuisuus Raamatussa esiintyvän Jumalan kanssa on ikuinen helvetti.
Ymmärrätköhän tuon ikuisuuskäsitteen "oikein."???
pertsa2012 kirjoitti:
Ymmärrätköhän tuon ikuisuuskäsitteen "oikein."???
"Kulkemassa ikuiseen eroon Jumalasta".
Voiko käsittää, että tarkoitit sillä ikuisuuskäsitettä?
Joka tapauksessa moni on mielellään erossa Jumalasta iäisesti kuten on ollut tähänkin asti. Siinähän se on kivasti mennyt.
- vähemmistönedustaja
Tästäkin kirjoitusvaihdosta huomaa sen, että Jumalan Sana on maallistuneelle ihmiselle todella rankka asia. Heillä ei ole Jumalan Sanan vastustamiseen sanallista mahdollisuutta niin silloin otetaan suovaitsematon pilkuntarkka kysymysleikki esille. Muttei vastata heille esitettyihin kysymyksiin
Tämän aamun Lapinkansa-lehdessä oli otsikko Isis vainoaa kristittyjä. Kun lukee näitä tekstejä ja vastauksia kritityille tai uskontoon viittaviin niin tulee vastaus joka sivuaa hyvinkin kristittyjen vainoaMedia vainoaa pyhiä tänään, ja korottaa kaikkea jumalttomuutta.
Mutta pianhan heidän aika on jo ohi.
Aikamme ihminen siis rypee synneissä, ja epätoivoisesti puolustaa järjettömyyttään päättömillä avauksillaan, joita se joutuu tekemään kun pahuus on käynyt jo niin ilmeisikeksi, että syytöksistä on vaikeaa enää kiemurrella irti.
Ovatko aikaisemmat sukupolvet siis olleet synnittömiä?
Tai vähemmän syntisiä?
Esim. se sukupolvi joka tappoi miljoonia viattomia II maailmansodan aikana?Esimerkkejä, esimerkkejä kehiin vaan sillä yleistävät syytökset ovat yhtä tyhjän kanssa. Jos Isis vainoaa kristittyjä niin se ei ole mikään esimerkki sillä sehän vainoaa kaikkea niitä jotka ovat sen valtapyrkimyksiä vastaan.
Mikko.A kirjoitti:
Minä en isänne leikkeihin lähde.
No ei kannata koska sinun isäsi on tässä asiassa valhe.
sage8 kirjoitti:
No ei kannata koska sinun isäsi on tässä asiassa valhe.
Anna esimerkki.
Esimerkkejä kehiin!
Heti!
Nyt!
Eikö tämä ole sitä teidän touhuanne?
Miltä maistui?Mikko.A kirjoitti:
Anna esimerkki.
Esimerkkejä kehiin!
Heti!
Nyt!
Miltä maistui?Miten esim. Suomen media vainoaa pyhiä? Esimerkkejä, todellisiä esimerkkejä.
- Olet.Naurettava
Mikko.A kirjoitti:
Et tietenkään lähde, kun ei sinulla ole mitään konkreettista millä osallistua leikkeihin.
Mikko.A kirjoitti:
Anna esimerkki.
Esimerkkejä kehiin!
Heti!
Nyt!
Miltä maistui?Hohoi Mikko, missä vastauksesi?
- odotamme
sage8 kirjoitti:
Hohoi Mikko, missä vastauksesi?
Missä sinun tuhannet vastauksesi????
odotamme kirjoitti:
Missä sinun tuhannet vastauksesi????
Nyt on kyse Mikosta jolla on kuitenkin rekattu nikki.
- odotamme
sage8 kirjoitti:
Nyt on kyse Mikosta jolla on kuitenkin rekattu nikki.
Minä kysyn nyt sinulta jolla on kuitenkin rekattu nikki.
Mikko.A kirjoitti:
Toivottavasti sinun isäsi on jo kuollut, jotta välttyy viestiesi tuottamalta häpeältä.
odotamme kirjoitti:
Minä kysyn nyt sinulta jolla on kuitenkin rekattu nikki.
Liikuttavaa, Räyhis.
- jlith
Mikko.A kirjoitti:
Anna esimerkki.
Esimerkkejä kehiin!
Heti!
Nyt!
Miltä maistui?Maistuu ihan tekopyhyydeltä.
jlith kirjoitti:
Maistuu ihan tekopyhyydeltä.
Minä en ole velvollinen teidän tyhjänpäiväisiin leikkeihin. Ja jos ajattelet että saat provottua minut väittelyyn, niin olet aliarvioinut minut pahasti.
- ewsafew
Mikko.A kirjoitti:
Minä en ole velvollinen teidän tyhjänpäiväisiin leikkeihin. Ja jos ajattelet että saat provottua minut väittelyyn, niin olet aliarvioinut minut pahasti.
Valitettavasti kyse on pikemminkin siitä, että minä yliarvioin sinut. Kieltäytyminen keskusteluun rythymisestä ei ole mikään kunnioitettava asia. Vielä vähemmän kunnioitusta ansaitsee se, ettet kuitenkaan malta olla osallistumatta keskusteluun, vaan pyrit saamaan viimeisen sanan merkityksettömillä, sisällöttömillä kommenteillasi.
- Tän.kerran.käyn.provoosi
Mikko.A kirjoitti:
Aika sakea paskankäry nousee tuollaisista puheista, kun ensin olet itse tehnyt tällaisen provoaloituksen. Tyhjänpäiväiseen leikkiinhän sinä ihmisiä juuri haastat kun aloitat tuolla tavalla, mutta et edes kerro mistä oikein on kyse.
Sitä voisi vaikka sanoa, että "kaikki on perseestä" ja kun joku kysyy, että jaa mikä niin, niin siihen voisi vastata, että "katso ympärillesi". Noinhan sinä käytännössä teit, ja tuo on lapsellista, korkeintaan teinimäistä uhoa ja oman käsityskyvyn perusteetonta kohottamista eikä mitään muuta.
Vielä käyt vittuilemaan esimerkkien kyselemisestä ja kehtaat jopa kuvitella, että sinua edes voisi mitenkään aliarvioida. Kauheasti alemmas ei nimittäin tuosta pääse, että esittelet täällä fundamentalistin omahyväisellä tympeydellä tuomioitasi toisten pukeutumisesta, elämäntavoista yms.
En ole koskaan kohdannut uskonnollista fundamentalistia, joka ei olisi hieman vinksahtanut omahyväinen julistaja, selkeästi häiriintynyt omahyväinen julistaja tai totaalisen seinähullu omahyväinen julistaja. Tie viimeiseen vaiheeseen kulkenee ensimmäisen ja toisen kautta, ja kyllä sinä vähintään sitä ensimmäistä osastoa edustat kun katsoo juttujasi, jotka ovat silkkaa jätesäkkitavaraa! Tän.kerran.käyn.provoosi kirjoitti:
Aika sakea paskankäry nousee tuollaisista puheista, kun ensin olet itse tehnyt tällaisen provoaloituksen. Tyhjänpäiväiseen leikkiinhän sinä ihmisiä juuri haastat kun aloitat tuolla tavalla, mutta et edes kerro mistä oikein on kyse.
Sitä voisi vaikka sanoa, että "kaikki on perseestä" ja kun joku kysyy, että jaa mikä niin, niin siihen voisi vastata, että "katso ympärillesi". Noinhan sinä käytännössä teit, ja tuo on lapsellista, korkeintaan teinimäistä uhoa ja oman käsityskyvyn perusteetonta kohottamista eikä mitään muuta.
Vielä käyt vittuilemaan esimerkkien kyselemisestä ja kehtaat jopa kuvitella, että sinua edes voisi mitenkään aliarvioida. Kauheasti alemmas ei nimittäin tuosta pääse, että esittelet täällä fundamentalistin omahyväisellä tympeydellä tuomioitasi toisten pukeutumisesta, elämäntavoista yms.
En ole koskaan kohdannut uskonnollista fundamentalistia, joka ei olisi hieman vinksahtanut omahyväinen julistaja, selkeästi häiriintynyt omahyväinen julistaja tai totaalisen seinähullu omahyväinen julistaja. Tie viimeiseen vaiheeseen kulkenee ensimmäisen ja toisen kautta, ja kyllä sinä vähintään sitä ensimmäistä osastoa edustat kun katsoo juttujasi, jotka ovat silkkaa jätesäkkitavaraa!Tän.kerran.käyn.provoosi
8.3.2017 19:02
Kuitenkin jos Kaikkivaltias ei teitä kutsu niin toivoa ei teillä ole :
Johanneksen evankeliumi:
6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.pertsa2012 kirjoitti:
Tän.kerran.käyn.provoosi
8.3.2017 19:02
Kuitenkin jos Kaikkivaltias ei teitä kutsu niin toivoa ei teillä ole :
Johanneksen evankeliumi:
6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.Eli mitä te turhia.
Kun Jumala ei vedä, niin toivoa meillä ei ole. Miksi teette aivan turhaa työtä häpäisemällä toisia ala-arvoisilla sanoillanne?
- Aito.oksa
Jumala ei taida sinua Mikko.A kovinkaan paljon rakastaa, koska on antanut sinulle sanasokeuden riipan! On suuri synti kaunista äidinkieltämme kohtaan, että sivistymättömät henkiolentoihin uskojat sitä näin törkeällä tavalla raiskaavat!
- hehhheeeh
Onhan tuokin mielipide. Omasi :D
hehhheeeh kirjoitti:
Onhan tuokin mielipide. Omasi :D
Mikkokin on tässä esittänyt useita omia mielipiteitään.
Nyt kun homous on saatu läpi onkin jo rappion seuraavan askeleen vuoro.
"Polyamoria, samanaikainen rakkaussuhde useamman ihmisen kesken, on tehnyt jo jonkin aikaa tuloaan televisioon. Nyt on kevyen romanttisen draaman vuoro."
http://www.hs.fi/paivanlehti/07032017/art-2000005116098.htmlEn tiedä mitä rappiota homoudessa on.
Mutta kun ensimmäisen kerran luin perheestä, jossa oli useampi mies ja nainen, niin tuntui tosi oudolta. Mutta sitten ajattelin, että mitä se minulle kuuluu miten muut haluavat elää.
Ja onhan Jumala antanut meille Raamatun, jossa moniavioisuus on uskon miehillä aivan yleistä.- Herran.tertut
Onhan ainakin raamatun mukaista meininkiä, joten luulisi uskisten piireissä nousevan useampiakin hurraa-huutoja! Muutama jalkavaimo vielä siihen sivuun. Niitä orjattaria sen sijaan on vissiin vähän vaikeampi löytää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784