Ja se oli hauskaa luettavaa sillä siinä sanottiin heti ensi sivulla että : " Melkein kaikki uskovat Jumalaan mutta jotkut eivät usko". Hehehehe
Paljon ovat ajat tuosta muuttuneet, vai mitä?
Tuo toteamus kuului osanna kirjoitukseen jossa haastateltiin brittitiedemiehiä ja siinä sanottiin että." Melkein kymmenen kertaa useammin " tiedemiehet sanoivat uskovansa Jumalaan kuin että eivät uskoisi.
Kirjoitus selitti sitten että komoksen olemuksen miettiminen on avartavaa sillä se täytyy nähdä joko sattuman tai älyllisen luomisen tuloksena.
Miinun, maailmanmatkaajana on helppoa nähdä että kun turkoosinsininen 30 asteinen kirkas lämmin vesi hyväilee vartaloa samalla kun silmieni edessä ihanan näköiset värikkäät lehtikalat leyhyttelevät lainkaan pelkäämättä eviään ihastuttavien monimuotoisten korallien seassa, että se on hitsinmoinen valhe että sattumalta tämä vain sattui tällaiseksi tulemaan ja ihan ilman mitään tarkoitusta, hehe.
Kyllä se niin niin on että sattumaksi tuollaisen mieltää vain elämästä vieraantunut Vuosaaren luuseri tai vaihtoehtoisesti Itiksen hirmukalliissa modernissa betonivankilassa asuva itseään onnekkaaksi kuvitteleva oppinut hyväpalkkainen juppi. Hheeh.
En ikinä suostuisi asumaan Itäkeskuksen uusimmissa asunnoissa sillä eivät sellaiset asunnon ulkopuoliset olosuhteet ole ihmiselle tarkoitettuja. Mitä elämää se sellainen on että mennään ratikalla tai bussilla duuniin tyhmään toimistoon ja sitten illalla takaisin ja kävellen ostariin ja takisin kotiin ja siinä koko elämä, edes ruohonkorttakaan ei näe ikinä missään?
Ei ole mikään ihme että ihmisten ajattelu häiriintyy noissa olosuhteissa niin että juuri tuolla osoittautuu olevan suhteessa eniten homojakin kuten tilastot kertovat valehtelemiseen kyvytttömänä.
Kevätsiivouksessa käteen osui lehti vm. 1956
9
169
Vastaukset
- jyrbättäjä
Jaaha, Jyrbä on taas Kellokosken mielisairaalan tunnelmissa. Mitenkäs ne kultakalat nyt vaihtuivat lehtikaloiksi? Mitenkäs nekin sattuivat olemaan Amazonin alueelta kotoisin olevia, kirjoahveniin kuuluvia yleisiä akvaariokaloja? HEH! Taitaa olla Kellokosken sairaalan oleskelutilojen akvaariossa kultakaloja ja lehtikaloja.
- Jyrrepoika
No joo, en minä tosiaankaan ole kala- asiantuntija, hehe, eiköhän se ole jo kaikille slvinnyt muutenkin.
Mutta mitään niin viehkeää eläintä en ole aiemmin nähnyt kuin tuon pelottoman vähän lahnamisen mutta tuhat kertaa siromman kalan.
Sen näkeminen teki minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä että kaikella olevaisella on jokin tarkoitus ja se on varmastikin jotakin joka selviää meille jonakin päivänä sillä sitä odotellessa saamme vain tällaisia vinkkejä suuremmasta tarkoituksesta johon eivät valitettavasti pahiksen elämäntavat omaksuneet voi osallistua sillä heiltä puuttu kyky ymmärtää täysin mm. luomakunnan kauneuden täysi merkityksellisyys.
Heistä kun on typerää ihailla yhtään mitään kaunista koska se on heille muka vain sattumalta siihen silmien eteen tullut. hehe. - DementikkoParka
Jyrrepoika kirjoitti:
No joo, en minä tosiaankaan ole kala- asiantuntija, hehe, eiköhän se ole jo kaikille slvinnyt muutenkin.
Mutta mitään niin viehkeää eläintä en ole aiemmin nähnyt kuin tuon pelottoman vähän lahnamisen mutta tuhat kertaa siromman kalan.
Sen näkeminen teki minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä että kaikella olevaisella on jokin tarkoitus ja se on varmastikin jotakin joka selviää meille jonakin päivänä sillä sitä odotellessa saamme vain tällaisia vinkkejä suuremmasta tarkoituksesta johon eivät valitettavasti pahiksen elämäntavat omaksuneet voi osallistua sillä heiltä puuttu kyky ymmärtää täysin mm. luomakunnan kauneuden täysi merkityksellisyys.
Heistä kun on typerää ihailla yhtään mitään kaunista koska se on heille muka vain sattumalta siihen silmien eteen tullut. hehe."pelottoman vähän lahnamisen mutta tuhat kertaa siromman kalan. "
Lahnan paksuus suhteessa korkeuteen on n. 1:4.
Tuhat kertaa sirompi tarkoittaisi noissa mitoissa 1:4000.
Ei tainnut mennä Jyrillä taaskaan ihan tuubiin. - jyrbättäjä
Jyrrepoika kirjoitti:
Heistä kun on typerää ihailla yhtään mitään kaunista koska se on heille muka vain sattumalta siihen silmien eteen tullut. hehe."No joo, en minä tosiaankaan ole kala- asiantuntija, hehe, eiköhän se ole jo kaikille slvinnyt muutenkin."
Et tosiaan ole. Jos et olisi niin saakelin tyhmä tapaus, sinä tietenkin googlaisit, mitä kaloja siellä Thaimaassa riutoilla elää, ennen kuin alat sieltä Kellokosken potilashuoneesta käsin valehdella olevasi Thaimaassa sukeltelemassa. Nythän sekään googlailu ei enää sinua auta pätkääkään, koska kaikki tiedämme sinun aina valehtelevan. Ja olevan mielisairaalassa hoitojaksolla, kun väität olevasi Thaimaassa. - MTKviisaus
jyrbättäjä kirjoitti:
"No joo, en minä tosiaankaan ole kala- asiantuntija, hehe, eiköhän se ole jo kaikille slvinnyt muutenkin."
Et tosiaan ole. Jos et olisi niin saakelin tyhmä tapaus, sinä tietenkin googlaisit, mitä kaloja siellä Thaimaassa riutoilla elää, ennen kuin alat sieltä Kellokosken potilashuoneesta käsin valehdella olevasi Thaimaassa sukeltelemassa. Nythän sekään googlailu ei enää sinua auta pätkääkään, koska kaikki tiedämme sinun aina valehtelevan. Ja olevan mielisairaalassa hoitojaksolla, kun väität olevasi Thaimaassa.Tyhmä. kuka turisti viitsii googlata etukäteen että mitä kaloja sattuisi lomakohteessa näkemään? En nyt minä ainakaan, ne näkyvät jotka kohdalle osuvat, tyhmä, ja ne katsotaan sitten jälkeenpäin kameroista että mitå ne olivat.
Vitsi että nämä evo-vuosaarelaisluuserit on tyhmii.
- ölkajåäpjaäpjfap
äöjs'pjf
'ajf
asåkjfåasojf No nyt jyrbäle on kunnon tripillä... se parhaiten nauraa jolla on paras lääkitys..
Ilmoitan suoraan asiattomaksi. Olen totaalisen kyllästynyt näihin joutavuuksiin.
- kylänauratti
Se että uskoo JONKUNLAISEN Jumalan olemassaolon ei tosiaankaan ollut se kristinuskon perusjuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661