taas kerran kiusallista

https://www.avaruus.fi/uutiset/eksoplaneetat/kostean-jattilaisplaneetan-ymparilta-paljastui-primitiivinen-kaasukeha.html

perin hankalaa, uskonnollisissa teoksissa ei mainita maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa... :(. Planeetoita löytyy kuin liukuhihnalta joissa on useita elämän ylläpidon ja synnyn kannalta kriittisen tärkeitä tekiöitä. Mitä JWS ja E-elt vielä tulevatkaan löytämään...

21

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "perin hankalaa, uskonnollisissa teoksissa ei mainita maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa"

Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan.

• Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

• Ressu1
        yurki1000js kirjoitti:

Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

Sehän on se pelastuskirja ... eipä ole vielä mitään pelastanu...erämaa joukuja ja vittuilu täynä

• evokiteiosaaeeslukee

"Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan."

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

Kannattaa ottaa suurennuslasi käteen ja lukee hieman tarkemmin.

• vanha-auto
        yurki1000js kirjoitti:

Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

Miksis kysyt ATEISTILTA? Miks tyhmennät itsees?

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

Ja maa oli lätty, ei mikään planeetta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14676644/steven-dimattei-luomismyytista

En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

• heshes
        evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

Voi sentään, autetaas vähän :)

Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.

No niin, luepa nyt uudelleen.

• evokiteiosaaeeslukee
        heshes kirjoitti:

Voi sentään, autetaas vähän :)

Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.

No niin, luepa nyt uudelleen.

Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.

• evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

"En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."

No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?

"Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."

Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.

• heshes
        evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.

Kinastella? Miksei vaan katsota sanakirjasta. Alkuperäisen kielen sana on הָאָֽרֶץ

Jep, suomeksi se on maa. Englanniksi land tai country. Saa tarkistaa.

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

"En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."

No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?

"Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."

Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan

Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.

Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.

Eli tämä tapaus oli siis trolli.

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

Eli tämä tapaus oli siis trolli.

Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.

Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.

Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.

Niinpä taisin tehdä. Kiitos onnitteluista.

Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?

• evokiteiosaaeeslukee
        ravenlored kirjoitti:

Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?

Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.

Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.

Lieneekö sumerin vai akkadin tarinoista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe