https://www.avaruus.fi/uutiset/eksoplaneetat/kostean-jattilaisplaneetan-ymparilta-paljastui-primitiivinen-kaasukeha.html
perin hankalaa, uskonnollisissa teoksissa ei mainita maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa... :(. Planeetoita löytyy kuin liukuhihnalta joissa on useita elämän ylläpidon ja synnyn kannalta kriittisen tärkeitä tekiöitä. Mitä JWS ja E-elt vielä tulevatkaan löytämään...
taas kerran kiusallista
21
269
Vastaukset
"perin hankalaa, uskonnollisissa teoksissa ei mainita maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa"
Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan.Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.
- Ressu1
yurki1000js kirjoitti:
Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.
Sehän on se pelastuskirja ... eipä ole vielä mitään pelastanu...erämaa joukuja ja vittuilu täynä
- evokiteiosaaeeslukee
"Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan."
1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan.
Kannattaa ottaa suurennuslasi käteen ja lukee hieman tarkemmin. - vanha-auto
yurki1000js kirjoitti:
Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.
Miksis kysyt ATEISTILTA? Miks tyhmennät itsees?
evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
"Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan."
1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan.
Kannattaa ottaa suurennuslasi käteen ja lukee hieman tarkemmin.Ja maa oli lätty, ei mikään planeetta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14676644/steven-dimattei-luomismyytista- evokiteiosaaeeslukee
utti kirjoitti:
Ja maa oli lätty, ei mikään planeetta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14676644/steven-dimattei-luomismyytistaEn mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.
1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä. - heshes
evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.
1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.Voi sentään, autetaas vähän :)
Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.
No niin, luepa nyt uudelleen. - evokiteiosaaeeslukee
heshes kirjoitti:
Voi sentään, autetaas vähän :)
Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.
No niin, luepa nyt uudelleen.Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.
evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.
1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä."En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."
No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?
"Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."
Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.- heshes
evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.
Kinastella? Miksei vaan katsota sanakirjasta. Alkuperäisen kielen sana on הָאָֽרֶץ
Jep, suomeksi se on maa. Englanniksi land tai country. Saa tarkistaa. - evokiteiosaaeeslukee
utti kirjoitti:
"En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."
No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?
"Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."
Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan
Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan. evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan
Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.Eli tämä tapaus oli siis trolli.
- evokiteiosaaeeslukee
utti kirjoitti:
Eli tämä tapaus oli siis trolli.
Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.
evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.
Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.
- evokiteiosaaeeslukee
utti kirjoitti:
Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.
Niinpä taisin tehdä. Kiitos onnitteluista.
evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan
Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?
- evokiteiosaaeeslukee
ravenlored kirjoitti:
Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?
Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.
evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:
Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.
Lieneekö sumerin vai akkadin tarinoista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540