taas kerran kiusallista

21

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "perin hankalaa, uskonnollisissa teoksissa ei mainita maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa"

      Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan.

      • Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.


      • Ressu1
        yurki1000js kirjoitti:

        Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

        Sehän on se pelastuskirja ... eipä ole vielä mitään pelastanu...erämaa joukuja ja vittuilu täynä


      • evokiteiosaaeeslukee

        "Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan."

        1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

        Kannattaa ottaa suurennuslasi käteen ja lukee hieman tarkemmin.


      • vanha-auto
        yurki1000js kirjoitti:

        Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

        Miksis kysyt ATEISTILTA? Miks tyhmennät itsees?



      • evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

        Ja maa oli lätty, ei mikään planeetta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14676644/steven-dimattei-luomismyytista

        En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.

        1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.


      • heshes
        evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

        En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.

        1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

        Voi sentään, autetaas vähän :)

        Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.

        No niin, luepa nyt uudelleen.


      • evokiteiosaaeeslukee
        heshes kirjoitti:

        Voi sentään, autetaas vähän :)

        Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.

        No niin, luepa nyt uudelleen.

        Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.


      • evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

        En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.

        1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

        "En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."

        No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?

        "Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."

        Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.


      • heshes
        evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

        Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.

        Kinastella? Miksei vaan katsota sanakirjasta. Alkuperäisen kielen sana on הָאָֽרֶץ

        Jep, suomeksi se on maa. Englanniksi land tai country. Saa tarkistaa.


      • evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

        "En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."

        No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?

        "Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."

        Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.

        1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan

        Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.


      • evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

        1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan

        Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.

        Eli tämä tapaus oli siis trolli.


      • evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

        Eli tämä tapaus oli siis trolli.

        Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.


      • evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

        Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.

        Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.


      • evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

        Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.

        Niinpä taisin tehdä. Kiitos onnitteluista.


      • evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

        1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan

        Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.

        Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?


      • evokiteiosaaeeslukee
        ravenlored kirjoitti:

        Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?

        Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.


      • evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

        Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.

        Lieneekö sumerin vai akkadin tarinoista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe