Kerro se meille hairahtaneille?
Kuinka elät synnittömänä?
16
215
Vastaukset
- 3478989
Mielenkiintoista tietää kuinka synnitön elämä onnistuu.
- Pienin_askelin
Välttämällä pahantekoa lähimmäisille ja yrittämällä parhaani mukaan tehdä hyvää, kuten Jeshua teki. Ja sen voi hyvin ja miellyttävästi aloittaa pitämällä HerranJHVH Sapatin, Lepotaukopäivän, jonka HerraJHVH Jeshua Siunasi ja Pyhitti ihmistä varten jo Paratiisissa, eikö Totta? Sua kohti Herrani, Sua kohti ain...
- Hengen.työ
Kirjoittaja hakee vanhalle aatulle mittaa, että kuis se onnistuu.
Taas, mitä Jumalan työhön katsotaan, niin se on Hengen työ elämänpolku ja siihen ei tuonelanportit kykene.
Kokeilepa seurata Jeesusta, kuunnella hänen ohjeitaan ja armonkansalaisena antaa Pyhälle Hengelle lopputyö. Siten ei tarvii kysellä joutavanpäiväisiä. Uusi Adam ja siemen, se toimii- Nojopasnyt
Tällä palstallako muka? Ja seurata Jeesusta.
- Herättelevä
Nojopasnyt kirjoitti:
Tällä palstallako muka? Ja seurata Jeesusta.
No mikä olisi parempi paikka aloittaa?
Siellähän sitä valoa esisijaisesti tarvitaan, missä on vallalla suurin pimeys. Herra Jeesus ja Apostolinsakin tekin niin.
- sdgg
Vastauksia odotan kieli pitkällä.
- PasiToivonen
Juomalla vain israelilaista viiniä.
Kieli pitkällä. - kalamos_ei_kirj
Vaeltamalla Valkeudessa.
"Mutta jos me valkeudessa vaellamme,
niinkuin hän on valkeudessa,
niin meillä on yhteys keskenämme,
ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa,
veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä." (1 Joh 1:7)- gfdgg
Aamen, aamen.
- erwet
ok..
- 320RETRYR
ok...
- erwetwet
ok--
- pitkäänhellari
Syntiä tulee päivittäin niin kauan kun elän tässä kehossa maan päällä. Kysyvä tarkoittaa asiaa jonka Raamattu ja omatunto ja yhteisö ymmärtää Jumalan tahdon vastaiseksi. itselle tulee kaksi asiaa jolloin koin eläväni jatkuvassa tietoisessa synnissä.
Nuorena uskoontuloni jälkeen päädyin avosuhteeseen ja sitten myöhemmin minulla oli harrastus, joka ei kirkastanut Jumalaa ja vaan paremminkin vei maailmallisiin piireihin ja oli turmioksi lähimmäisille ja murehdutti Pyhää Henkeä. Liityin venäjänkieliseen maahanmuuttajien kuoroon. Alussa motiivini oli päästä laulamaan, säilyttää kielitaitoa ja kehittää lahjojani, koska vetäjä oli syntyperäinen venäläinen, musiikin ammattilainen. Oli ohjelmistossa kauniita kansanlauluja, mutta oli myös suoraan rivoja balladeja. Lauloimme myös hengellisiä lauluja venäjäksi ja suomeksi. mutta muutama joukossa oleva laulaja oli vankkumaton ateisti ja jotka eivät osallistuneet kristillisiin lauluihin ja poistuivat jopa harjoitusajaksi ulos tupakalle.
Totta kai tämä alkoi hiertää tunnossani ja paine oli yhä maallisempaan suuntaan ja koin että minäkö tässä sitten häpäisen Jumalaani ja teen kunniaan saatanalle kun ateistitkin ovat uskollisia herralleen ja vakaumukselleen.
Avoliittotapauksessa kipuilin, selittelin itselleni ja pyysin sielunhoito- ja rukousapua. Ja aina minulle sanottiin että turha on jäädä asiassa rukoilemaan ja odottamaan. Pitää tehdä selvä päätös, synti pois. Sitten tein päätöksen. Sanoin kumppanille, että sitä mennään naimisiin tai sitten kattilat jakoon.
Myös siinä kuoroharrastuksessa piti tehdä päätös. Ilmoitin kuoronjohtajalle että teen sovitut keikat loppuun, kun olin kantava voima suomenkielisissä lauluissa sopraanossa, mutta sitten lopetan. No olisi luvannut parantaa ohjelmistoa mieleeni sopivammaksi ja oli harmi tietenkin poistuin, kun olin ainut syntyperäinen suomen taitaja.
Siis asiat selviksi ja täyskäännös. Jos elää tietoisessa synnissä, ei ole kysymys yksittäisestä lankeamisista vaan että makaa siinä lätäkössä ja ei haluakaan nousta.Tämäkin aloitus lienee pilkkamielellä tehty, ajatuksella jos uskovaiset eivät kykene täydellisyytten minäkin voisin elää niinkuin lystään....
- Envoienäävaieta
Aivan oikein. Tietoisesta synnistä pitää tehdä parannus. On sitten Jumalan rauha sydämessä hyvä vaeltaa Jumalan lapsena. Puhdas omatunto on kuin alituiset pidot. Kiitos Jeesus armostasi!
- fgfreger
amen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934