Ja haittaisiko että mahdollisestti lattialla avonuotio ja vesihanat yötöpäivää auki ja vaatteiden kuivatus kiukaalla jos semmonen on voimakas etninen tuoksu läpi yön kuuluvat äänet , vuokra varmaa tuleee kun Valtio sen maksaa.
Vuokraisitko asunnon "Pakolaiselle"
18
338
Vastaukset
- PAHUUSZ
Jos saisi sossulta takeet kaiken korjaamisesta ja vuokranmaksusta ja saisi pari satkua markkinavuokraa kovempaa vuokraa, niin voisin harkita, jos en pitäisi naapureista erityisesti. Voisi kai käydä ensin haastattelemassa, että minkä puolueiden äänestäjiä naapurissa on? Jos muita kuin persuja, niin sinne vaan tilaus perille.
Vaan en kyllä helpolla luottaisi sossuun. Varmaan sitten vuokralaisen lähdettyä alkaisivat riitelemään jälkien korjaamisesta. Saattavat kuulemma myös kesken vuokrasuhteen muuttaa maksamisiaan ja takuitaan, jolloin pitäisi joko potkia pakolainen ulos tai ottaa koko riski itselleen. - omavastuu
Suattaapi Sossu sanoo sotkun korjaamisista että kuuluuu normi kulumiseen eikä mitään korvauksia.
- trolliontrolliontrolli
trolli on trolli
- tyerureuureueru
Itse asiassa, jos saat sossun tai kunnan asiakkaaksi korjataan asukkaan jäljet kitisemättä vuokranantajalle. Siksi sossu onkin niin himoittu vuokralainen.
Itse ainakin tätä harkitsen. - pölkynmök
Yhtä uutta asuntoa myytiin muuten pakettiratkaisuna, eli siellä oli turvis asumassa. Aivan upouusi vastavalmistunut asunto ja vuokra liki 800 egee.
- ewrwerwerw
miksiin niin halvalla vuokrattu jos sossun maksama pakolainen vuokralla..ainakin tonni kuussa olisi saatavissa..
- Faktaapeliin-666
Kokemuksen mukaan pakolainen osaa asua puutteellisesta kielitaidosta huolimatta ihan mallikkaasti. Ainoa ongelma on siinä, että vuokranmaksun siirryttyä KELAlle maksatukset tökkivät. KELA maksaa milloin ja mitä sattuu.
Etupäässä asia stressaa pakolaista, joka on vapaaehtoisesti alkanut hoitaa KELA reskontraa. Jos KELA ei maksa ajallaan tai oikeaa summaa, hermostunut pakolainen lähtee KELAan asiaa selvittämään.
Ja poijat: asia on niin, että te häviätte tään pelin, mikäli heittäydytte rasisteiksi. Invaasiota voi ja pitää vastustaa, mutta asiallisin perustein.- PAHUUSZ
Yksittäistapaus ei paljon kerro. Selvähän se on, että seassa on asiallisiakin.
Minä kun en ole kuitenkaan miljonääri, niin pyrin minimoimaan riskini eli vältän pakolaisille vuokraamista, vaikka varmaan siis yli 50% heistä asiansa hoitaisi. Tosin en minä tuota Kela-sotaakaan jaksaisi kuukausittain eli ei sinunkaan kultamunasi niin hyvä tapaus ole ollut, vaikkakin olisi itse suoraan syytön.
Enkä ymmärrä, että mitä tässä muka rasismilla häviää tai että mitä tässä muka voisi voittaa? Kyllähän peli on menetetty jo ja se ei todellakaan ole sen syytä, että toiset välttelevät pakolaisille vuokraamista.
Ja varmaan voi olla pakolaisia surkeampiakin ryhmiä, vaikka juopponarkkarit, mutta enhän minä heillekään vuokraa, ellei sitten käy vahinko. Näistä asioista tietävät varmasti melkolailla paljon vuokra-asuntoja välittävät.
Se mitä olen kuullut heiltä, ei ole muuta kuin karua kerrottavaa.
Asunnon myynti näiden vuokralaisten jäljiltä on ainakin melkolailla vaikeaa, jollei mahdotonta.
- rahaensin
Vuokranantajan ei tarvi piitata naapureista kun itse ei samassa osoitteessa asu että ihan sama mitä mölinää tai tuoksuja tulee.
- suomenmies1
Muslimit asumaan sikalaan .
- vittuakosullekuuluu
Kyllä vuokraisin.
- tsemppiheipat
Aivan, vittu, ehdottomasti!
- Underbaum
Tietyt pakolaiset jättävät niin voimakkaan hajun, että sitä on vaikea poistaa.
- eivoipuuttua
Eikös joku Suomalainen ollut kommentoinut että jokin voimakas haju on vallannut kerrostaloasunnon niin sai syytteet rasismista.
- 4dddds
Hän sai siitä myös kovat sakot!
- tännikkiahti
Kyllä, kiitos mielelläni vuokraisin!
- IslamOnVakavaUhka
Luinpa ensin, että kysyttiin: Vuokraisitko asunnon "Paholaiselle"?
Sitten tajusin, että ihan sama asiahan se on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074446- 1862501
- 671472
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961171- 1251099
- 711036
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1001036Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131977- 107957
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54865