Puheenaiheita treffeille

mies.treffeille

11

210

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamiesyksin

      Ei voi puhua mistään koska ei pääse treffeille koskaan.

      • Vaikka mies ei ole komea ulkoisesti mutta voi olla sisäisesti hyvin kaunis joten älä stressaa itseäsi ulkomuodollasi vaan mene ja kosi naista josta pidät.


    • 87887979797

      Olipa hyviä aiheita..

      Mulle on kerran käynyt viime vuosien aikana niin, että hiljenin täysin. En saanut toisesta osapuolesta kerta kaikkiaan mitään irti! Kohteliaasti ja vaivautuneina katseltiin sitten pari tuntia kattoon.. (Miehessä ei ollut niin sitte mitään vikaa! Kemia ei vaan toiminut yhtään!!)

      • mies.treffeille

        Tuon takia en millään halua suostua kahvittelutreffeille missä vain istuttaisiin vastakkain ja tuijotettaisiin toisia herkeämättä. Voi nimittäin olla vaivaannuttavaa ihan jonkun suhteellisen tutunkin henkilön kanssa.
        Haluan aina paljon mielummin liikuntatreffit jossa tehdään jotain, vaikka pelkkä kävelykin on mieluisampaa kun kahvitreffit.
        Hyvin meni äskeiset treffit, ei yhtään hiljaisia hetkiä.


    • Jkng

      Minun neuvoni on sellainen, että jatkakaa siitä mistä puhuitte ennen varsinaisia treffejä. Tuskin kukaan on puhumatta sanakaan treffeille asti päässyt... :D

      • oniloisempiakin

        Mä taisin kertoa silloin mun lähisukulaisesta ei niin mukavan asian, että siitä tuskin kannattaa jutella. Mutta ei mun olisi vaikeaa keksiä aiheita.


    • Siis miten avuttomia on ihmiset? Niidenkö pitää jostain listasta etsiä puheenaiheetkin, ei prkl. Mitäpä luulette että onnistuuko tönkkösuolattuna muikkkuna istuskeleva tuppisuu yhtään paremmin tekemään vaikutuksen jos sillä on jostain listasta heittää keskustelunaiheita? Se ehkä vähän paremmin sitten klaaraa mutta ei se kyllä jatkoon pääse jos juttelu ei ole luontevaa eikä se ole jos ei tule luonnostaan. Naisillehan juttu on eri, niiden tarvitsee vain olla päästäkseen jatkoon.

    • huonojakokemuksia

      Treffeillä naisista näkee oitis että eivät ole mitään järjen jättiläisiä.

    • PalstaTrolli

      Ihanko oikeasti ehdotetaan puhumista "julkkiksista"?!

      Voin kuvitella keskustelun:

      N: Mä siis niin inhoon sitä missi-Liisaa!
      M: Jaa? Mikäs siinä nyt niin harmillista on?
      N: Mitä? Etkö sä nyt näe miten feikki se on?
      M: En ole kiinnittänyt huomiota.
      N: Teille miehille nyt kelpaa ihan mikä vaan superloniblondi!

      Tai:

      N: Tää hunks-Jorma on niin ihana!
      M: Siis kuka ja mitä hän tekee?
      N: No kaikkihan nyt Jorman tuntee, siitä tanssiryhmästä, se on niiiiiin ihana.
      M: En tiennytkään kansantanhujen olevan muodissa.
      N: Höpsö, kato tässä mun kännykässä on kuva siitä. Ihana.
      M: Just joo. Ehkäpä sinun olisi pitänyt mennä treffeille hänen kanssaan.
      N: Miksen mä koskaan tapaa hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä?

      Että "julkkiksista" puhumaan vaan...

      • Avio.ATMies

        Kaikki julkkikset eivät ole pelkästään julkkiksia, on myös urheilijoita, poliitikoita, mediapersoonia, muusikoita, näyttelijöitä jnpp.


      • PalstaTrolli

        Niinkö?

        Periaatteessa "julkkis" lienee ollut lyhennelmä julkisuuden henkilöstä, mutta termi on taantunut tarkoittamaan BB-tason jätöstä ja kännissä puukottelevia ex-jotakin.

        Mikäli ihminen tietää tuollaisista paljonkin, voi minun puolestani mennä lyömään päätään matka-arkun kulmaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe