No, kaikki on mennyt ja menee yhäkin, niinkuin

Herättelevä

Raamatussa on ennalta tiedoksi ilmoitettu / profetoitu.

Nyt eletään tätä Kristuksen Jeesuksen ihmiskunnalle ansaitseman UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden LOPUN aikaa, sitä Jumalan ARMON aikakauden viimeisen sukupolven LOPUN aikaa, niitä viimeisiä armonaikakauden vuosia. Vähän ennen sitä hirvittävää kolmatta maailmansotaa, jota seura se uusi viimeinen saatanallinen, uskonnollinen (antikristillinen) = VALHE kristillinen, hirmuhallinta, 3 ja ½ vuotta pystyssä pysyvä maailmanvalta epäjärjestys. Jota uudeksi maailmanjärjestykseksi jo nimittävät.

13

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on oikein hyvä jos olet niin asian katsonut ja ajatellut.
      Silloin sinun täytyy ajatella sinun sielusi puolesta ja jos näin ei tapahtuisi, niin
      Jumala olisi valehtelija ja Meillä ei olisi toivoa.

      Nykyisen maanpäällisen elämän on määrä loppua ja kiitos siitä.
      Ei sinun silloin tarvitse pelätä jos sinä et ole syntinen ja Ihastunut tähän valtakuntaan.
      Kuolleetkin saavat ylösnousemuuksen ja toiset joutuvat siinä ikuiseen kadotukseen.
      Toisille on sitten uusi maailma ja valtakunta ja Pahaa ei enään ole.

      Ei sinun tarvitse Liittovaltiota kunnioittaa eikä Jumaloida, vaan ihmisten tasa-arvoisuutta
      ja yhdessä-oloa. Rakkautta toisia ihmisiä kohtaan ja olla saman arvoin.

    • Sekopäille-tiedoksi

      Suomi 24:ssä on palsta Uskonnot ja uskomukset.
      Menkää sinne.
      Tämä on EU-palsta, mikä erityisesti tiedoksi nimim. Liittovaltiolle.

      • Älä nyt, kun suomi-ensin paksuilta poijilta loppui aiheet, nyt haetaan jo
        Taivaallista apua.


      • Herättelevä

        Meidän ASIANTUNTEVIEN kuluu valistaa ja varoittaan kaikkia pimeydessä, = laittomasti (Totuuden / Oikeuden VASTAISESTI) eläviä ja toimivia ihmisiä. Olemme "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" tavalla ja tarkoituksella eläviksi ja toimiviksi kutsuttuja.

        Jota kaikille hyväksi Laillista, kaille Luvallista, sitä kaikkia kohtaan Oikeuden mukaista on vain ja ainoastaan Raamatun UT mukainen. Se Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, ihan Lain / Laillisuuden täyttymyksen mukainen ja perustuva.

        Kaikki muu ja muulla tavalla eläminen, on sen VASTAISTA, sitä vääryyden ja pahuuden puolesta touhua ja politiikkaa. Jossa PAHA perii!!


    • HelvetinUnioni

      Raamatun ennustuksen mukaan juuri EU on antikristuksen koti!

      • Herätyys

        Krist. uskovat ovat tästä pahan vallassa olevan, saatanaa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan, Jumalan Sanan vastaisesti touhuihin ja politiikkaan mukautumisesta, = osallisuudessa / puolesta elämisestä ja toimimisesta ULOS, irtisanoutuviksi kutsuttu. Sitä kaikille hyväksi, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa jokaista jäsentä myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, rakentaviksi kutsuttuja.

        Jeesuksen nimessä.... uskovilleen / muillekin, tähän em. kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan Kristillisyyteen herätykseksi. Muistuttaen!

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva, tähän em. vasta Oikeasti Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.

        Niitä muita, etsivä / peräänkuulutteleva.


    • qåaäzm

      En tiedä mikä rooli eu-hirmuvallalla on Raamatun ennustuksissa, ja onko sillä jotain roolia, mutta peto joka nousee, on eräs uskonnollispoliittinen järjestelmä. Sen pedon historia ja nykyhetki käy yksiin Raamatun ennustusten kanssa. Peto muutti ajan ja lain. Sillä on oma ajanlasku, ja lepopäivä. Pedolla on myös oma laki, jota se noudattaa joillain alueilla maailmassa. Nämä alueet vaan lisääntyvät ja laajenevat joissa tätä lakia sovelletaan. Peto tappaa niitä jotka eivät kumarra pedon kuvaa (Ilm. 13:15). Näinhän nyt tapahtuu. On se kumma että ihmiset eivät hiffaa mikä se peto on.

      • En tiedä mikä rooli eu-hirmuvallalla on Raamatun ennustuksissa, ja onko sillä jotain roolia, mutta peto joka nousee, on eräs uskonnollispoliittinen järjestelmä. Sen pedon historia ja nykyhetki käy yksiin Raamatun ennustusten kanssa. Peto muutti ajan ja lain. Sillä on oma ajanlasku, ja lepopäivä. Pedolla on myös oma laki, jota se noudattaa joillain alueilla maailmassa. Nämä alueet vaan lisääntyvät ja laajenevat joissa tätä lakia sovelletaan. Peto tappaa niitä jotka eivät kumarra pedon kuvaa (Ilm. 13:15). Näinhän nyt tapahtuu. On se kumma että ihmiset eivät hiffaa mikä se peto on.


        Eikö Tämä sinun Kirjoitus sopisi Suomen valtioon ?
        Suomen valtion lipussakin on pedon kuva ?
        Raamatussa Petoja on useita ja Ne ovat olleet koko ajan täällä.
        Kimillä, kuin Suomen kommunisteilla on omat joulunsa ja lippupäivänsä.
        Perustele miksi Raamatun Peto ei muka kuvaisi suomen kommunistista valtioa ?


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        En tiedä mikä rooli eu-hirmuvallalla on Raamatun ennustuksissa, ja onko sillä jotain roolia, mutta peto joka nousee, on eräs uskonnollispoliittinen järjestelmä. Sen pedon historia ja nykyhetki käy yksiin Raamatun ennustusten kanssa. Peto muutti ajan ja lain. Sillä on oma ajanlasku, ja lepopäivä. Pedolla on myös oma laki, jota se noudattaa joillain alueilla maailmassa. Nämä alueet vaan lisääntyvät ja laajenevat joissa tätä lakia sovelletaan. Peto tappaa niitä jotka eivät kumarra pedon kuvaa (Ilm. 13:15). Näinhän nyt tapahtuu. On se kumma että ihmiset eivät hiffaa mikä se peto on.


        Eikö Tämä sinun Kirjoitus sopisi Suomen valtioon ?
        Suomen valtion lipussakin on pedon kuva ?
        Raamatussa Petoja on useita ja Ne ovat olleet koko ajan täällä.
        Kimillä, kuin Suomen kommunisteilla on omat joulunsa ja lippupäivänsä.
        Perustele miksi Raamatun Peto ei muka kuvaisi suomen kommunistista valtioa ?

        Leijonahan siinä on. Jeesuksesta on myös käytetty viittausta Juudan Leijona. Nyt puheesi on saivartelun asteella.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Leijonahan siinä on. Jeesuksesta on myös käytetty viittausta Juudan Leijona. Nyt puheesi on saivartelun asteella.

        Leijona symboloi myös hyvyyttä ellet ole havainnut. Mutta se peto josta Raamattu puhuu, symboloi pahuutta.


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        En tiedä mikä rooli eu-hirmuvallalla on Raamatun ennustuksissa, ja onko sillä jotain roolia, mutta peto joka nousee, on eräs uskonnollispoliittinen järjestelmä. Sen pedon historia ja nykyhetki käy yksiin Raamatun ennustusten kanssa. Peto muutti ajan ja lain. Sillä on oma ajanlasku, ja lepopäivä. Pedolla on myös oma laki, jota se noudattaa joillain alueilla maailmassa. Nämä alueet vaan lisääntyvät ja laajenevat joissa tätä lakia sovelletaan. Peto tappaa niitä jotka eivät kumarra pedon kuvaa (Ilm. 13:15). Näinhän nyt tapahtuu. On se kumma että ihmiset eivät hiffaa mikä se peto on.


        Eikö Tämä sinun Kirjoitus sopisi Suomen valtioon ?
        Suomen valtion lipussakin on pedon kuva ?
        Raamatussa Petoja on useita ja Ne ovat olleet koko ajan täällä.
        Kimillä, kuin Suomen kommunisteilla on omat joulunsa ja lippupäivänsä.
        Perustele miksi Raamatun Peto ei muka kuvaisi suomen kommunistista valtioa ?

        Hirveän kaukaa haettu että peto kuvastaisi Suomen kommaripuoluetta. Toki nämä voivat olla jollain lailla osallisena, eli sillälailla osallisena pedon valtakuntaan, että kumartavat petoa. Jos tännekin levittäytyvä peto saa kommarit kumartamaan petoa, he kuuluvat silloin tuohon systeemiin. Mutta toisaalta, tuo systeemi ei taas hyväksy kommunismia, vaan ainoastaan sen oman systeeminsä, jota kuolemankin uhalla ovat alkaneet levittää maailmaan. Ateistit, homot, vasurit eli kommunistitkin, vihreät, juutalaiset, kristityt, he kaikki ovat tuon systeemin mielestä vääräuskoisia. Ei tuo systeemi hyväksy heitä millään.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Hirveän kaukaa haettu että peto kuvastaisi Suomen kommaripuoluetta. Toki nämä voivat olla jollain lailla osallisena, eli sillälailla osallisena pedon valtakuntaan, että kumartavat petoa. Jos tännekin levittäytyvä peto saa kommarit kumartamaan petoa, he kuuluvat silloin tuohon systeemiin. Mutta toisaalta, tuo systeemi ei taas hyväksy kommunismia, vaan ainoastaan sen oman systeeminsä, jota kuolemankin uhalla ovat alkaneet levittää maailmaan. Ateistit, homot, vasurit eli kommunistitkin, vihreät, juutalaiset, kristityt, he kaikki ovat tuon systeemin mielestä vääräuskoisia. Ei tuo systeemi hyväksy heitä millään.

        Tuo sinun pedon määritelmä on erittäin huono. Siksikin kun peto tappaa vääräuskoisia. Eihän kommunistit nyt tappane länsimaissa ainakaan ketään toisinajattelu takia. Toki he sitäkin ovat kauheasti tehneet historiassa kuten neukkula osoittaa. Oleellisinta on se mielestäni, että mitä tapahtuu nyt lopunaikana, eikä joskus muinoin. Tarkoitan siis tätä vääräuskoisten eli toisinajattelijoiden vainoa ja tappamista.

        Nyt tullaan aasinsillan kautta katolisen kirkon touhuihin ja sitä kirkkoa väitetään monien uskovien keskuudessa pedoksi. Itse uskon että se edustaa pikemminkin porttokirkkoa kuin petoa. Sekin on tapattanut jopa miljoonia toisinajattelijoita historian aikana, mutta ei tee sitä nykyään. On muitakin perusteluita käytetty sen kirkon sopivuudesta pedoksi. Adventistit väittävät kirkkoa pedoksi sen takia kun se meni poistamaan sapatin pyhyyden, eli siirtämään oikean alkuperäisen lepopäivän lauantailta sunnuntaille. Minulle ei kolahda tuokaan perustelu. Mitä tapahtuu nyt, ratkaisee mielessäni eniten.


      • qåaäzm kirjoitti:

        Hirveän kaukaa haettu että peto kuvastaisi Suomen kommaripuoluetta. Toki nämä voivat olla jollain lailla osallisena, eli sillälailla osallisena pedon valtakuntaan, että kumartavat petoa. Jos tännekin levittäytyvä peto saa kommarit kumartamaan petoa, he kuuluvat silloin tuohon systeemiin. Mutta toisaalta, tuo systeemi ei taas hyväksy kommunismia, vaan ainoastaan sen oman systeeminsä, jota kuolemankin uhalla ovat alkaneet levittää maailmaan. Ateistit, homot, vasurit eli kommunistitkin, vihreät, juutalaiset, kristityt, he kaikki ovat tuon systeemin mielestä vääräuskoisia. Ei tuo systeemi hyväksy heitä millään.

        Minä otan Teille Esimerkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=mj49s8DvVm0
        https://www.youtube.com/watch?v=8W9qikpzLZ8
        https://www.youtube.com/watch?v=Qk52ypnGs68

        Lyön vaikka vetoa, että monellakaan Teistä ei ollut tietoa tällaisesta ?
        Siitä voitte silloin päätellä, että Teitä on johdateltu. Teillä on vain se tieto minkä
        kommunistinen johtajanne on halunnut Teille levittää ja Kuvata.

        Teille kerrotaan, että Eläimet oli rääkättyjä ja Hissin portaat olivat vastoin turvatarkastuksia.
        Teille käydään kuvaamassa kaikkea saastaa mitä muualta maailmasta löytyy, ei hyvää.
        Teitä Pelotellaan venäjällä, vaikka ette edes Tiedä mikä Venäjä on... Mutta nyt Tiedätte:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14949801/suomi-alunperin-jo-saksaan-1918


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe