Rakkaus euroopan unioniin ei ole poliittinen. Usko Euroopan unioniin on meillä
jokaisella sydämmessä. Poliittisia paskiaisia varmasti tulee ja menee.
Eurooppalaiset arvot ovat kristillisiä arvoja ja ne on meillä kaikilla sydämmessä.
Euroopan suuruus ja laajuus takaa nimenomaan oikeudelliset tasapuoliset arvot.
Vapaa liikkuvuus tehdä työtä, asua ja olla takaa jokaiselle tasa-arvoisen aseman ja
poliittinen suunta muodostuu hyvinvoinnin mukaan.
Antaisin euroopan unionille korkean tuomiovallan kansainvälisissä asioissa Euroopan
monipuolisuuden vuoksi. Nyt maailmaa on ja maailman ihmisiä on puhuttanut Kim.
Ehdotin: kansainvälisen tuomioistuimen perustamista EU:n johdolla, jolla olisi enemmistö-
valta tuomioihin.
Tuomioistuin voisi asettaa kenet tahansa etsintäkuulutetuksi vaikka näin:
" Wanted dead or alive " Kim jong Un " Reward 10 miljoonaa euroa.
Syyte: Isän, Setänsä, Veljensä murha ja Joukkomurha syyte. Kaikki ihmiset ovat nähneet
ammuttuja ihmisiä korean ja Kiinan välisessä joessa, joka osoittaa jo pahoja ihmisoikeus
loukkauksia. Myös murhaan pakottaminen on rikos, samoin, kuin tekeminen.
Tuomioistuimen tarkoitus olisi myös poistaa sotien ja kidustusten ja muiden pahojen
asioiden pelkoja ja osoittaa, että jokainen ihminen on vastuussa teoistaan. Oli hänellä
sitten poliittisen johtajan lupa tai ei ja hän on etsintäkuulutettu koko maailmassa.
Sanoin myös aikaisemmassa kirjoituksessa, että Suomen 20 000 huostaanotettua tai
varastettua lasta olisi myös seulan alla. ( Ihmisoikeusrikos ) Luku on Merkittävä jos
katsotaan Euroopasta ja verrataan, että Roomassa asuu 5 miljoonaa ihmistä.
Eurooppalaisen kansainvälisen perustaminen on varmasti merkittävä ja voimakas
instanssi. Kautta historian eurooppa on ollut juuri sivistyksen ja kehityksen edelläkävijä.
Ilman tätä instanssi nyt puhutaan ydinaseiskusta pohjois-koreaan ja vaarannetaan myös
Soulissa oleva väestö.
Eikö olisi parempi silloin, esittää syytökset ja esittää vastuu niille henkilöille, jotka ovat
näistä asioista vastuussa.
Rakkaus Eurooppaan ja Euroopan unioniin.
12
120
Vastaukset
- qåaäzm
Onko se pelkästään tunnekysymys sinulla? Järkisyyt eivät ole puoltaneet mukanaoloa tuossa systeemissä. Tunteellahan suvakitkin elää, kun ottaisivat tänne kaiken väen. Ei heillä järki päätä pakota tässä mokutuksessa.
Moraalista lähtee kaikki. Niin Talous, kuin uskottavuus ja vahvuus.
Euroopan unioni saavuttaa näin suurta arvostusta kaikkien ihmisten silmissä.
Näin myös Euroopan unioniin itseensä luotetaan ja se tulee vahvistumaan.
Euroopan unioni kykenee huolehtimaan niin rikolliset, kuin kansainväliset
rikollisuudet. Minä en ryhdy tässä sinun nahkasi väriä ryhdy miettimään ja
jumala on antanut meille jokaiselle oman värisensä. Varo, ette polta itseäsi
jos sellaista ajattelet ja olet kohta rupinen ja punainen.- qåaäzm
Liittovaltio kirjoitti:
Moraalista lähtee kaikki. Niin Talous, kuin uskottavuus ja vahvuus.
Euroopan unioni saavuttaa näin suurta arvostusta kaikkien ihmisten silmissä.
Näin myös Euroopan unioniin itseensä luotetaan ja se tulee vahvistumaan.
Euroopan unioni kykenee huolehtimaan niin rikolliset, kuin kansainväliset
rikollisuudet. Minä en ryhdy tässä sinun nahkasi väriä ryhdy miettimään ja
jumala on antanut meille jokaiselle oman värisensä. Varo, ette polta itseäsi
jos sellaista ajattelet ja olet kohta rupinen ja punainen.Ei ainakaan eu-eliitillä, eikä tietenkään Suomen eliitillä ole sitä moraalia. Maa pitää lahjoittaa luonnonvaroineen pois. Ei tämä ole mitään hyvää moraalia. Turvisten suosiminen eliitin toimesta suomalaisten kustannuksella ei ole myöskään hyvää moraalia. Se on pahuutta suorastaan.
qåaäzm kirjoitti:
Ei ainakaan eu-eliitillä, eikä tietenkään Suomen eliitillä ole sitä moraalia. Maa pitää lahjoittaa luonnonvaroineen pois. Ei tämä ole mitään hyvää moraalia. Turvisten suosiminen eliitin toimesta suomalaisten kustannuksella ei ole myöskään hyvää moraalia. Se on pahuutta suorastaan.
Tässä on tulos kommunismista:
Valtio on suuri jumala ja sillä on tai sen johtajat ovat kauniita ja kansa on PA:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005322325.html
En minä ainakaan pysty rehellisesti ihailemaan tätä Teidän valtakuntaa !!!
Tekisi mieli hakata joskus ulos joltaki mikä vitt* se on se Suomi tai missä
Vitt* se on .
Kun vertaa mihin tahansa maahan, niin ne on minun mielestä paljon paljon
parempia asua ja elää ja olla. Mikä Vitt* Muka oikeasti Teitä estää Euroopan
Liittovaltiota.... Ihan Oikeasti Tekee mieli Kysyä ja hakata sitä ulos.
- IsänmaallinenSuomalainen
Minun rakkauteni taas kohdistuu isänmaahani SUOMEEN!
Kuvaa hyvin EUnukkeja, kun he ilmaisevat impotentin rakkautensa Euvostoliittoon...Me puhtaan maallisesta asiasta ei sinun Aku ankka maailmasta.
Sen vuoksi juuri sanoin, että minä haluasin hakata sen sinun päästä ulos
ja kysyä missä se on ja mitä se on.
Minä en tiedä ja minä sanon sen rehellisesti ja niin rehellisesti, kuin vain sen
voi sanoa... Onko se Makkara onko se pottu ja missä helv. se on? Silti se on
sama makkara tai sama pottu ilman sitä suomeakin ja mihin se silloin häviää ?
Sinä olet niin tyhmä, että sinä et edes tajua mitä puhun ja ehkä se on sulle
hyväksikäyttö tai ole todella yksinkertainen vai mitä tarkoitat sillä suomella
ja kuka tai missä se on ?
Tarkoittaako se suomi poliittisia mulkku*** vai mitä se tarkoittaa tai ketä se
tarkoittaa ja milloin se sitä tarkoittaa ?
Minä tiedän milloin ihmisen on hyvä olla ja tiedän milloin ihmisen on paha olla.
Tiedän mikä on oikein ja mikä on väärin ja millä tavalla ihmisten pitäisi olla.
Se on rajattu maa-alue ja hallintoalue euroopan unionissa. Mitään muuta se ei
ole ja mitään muuta se ei ole edes ollut, koska tilanteet ovat vaihdelleet.
Tämä alue on maallisesti ollut ruotsi ja kielellesesti Venäjältä. Isien maana
tämä olisi Ruotsi.- älä.valehtele
Liittovaltio kirjoitti:
Me puhtaan maallisesta asiasta ei sinun Aku ankka maailmasta.
Sen vuoksi juuri sanoin, että minä haluasin hakata sen sinun päästä ulos
ja kysyä missä se on ja mitä se on.
Minä en tiedä ja minä sanon sen rehellisesti ja niin rehellisesti, kuin vain sen
voi sanoa... Onko se Makkara onko se pottu ja missä helv. se on? Silti se on
sama makkara tai sama pottu ilman sitä suomeakin ja mihin se silloin häviää ?
Sinä olet niin tyhmä, että sinä et edes tajua mitä puhun ja ehkä se on sulle
hyväksikäyttö tai ole todella yksinkertainen vai mitä tarkoitat sillä suomella
ja kuka tai missä se on ?
Tarkoittaako se suomi poliittisia mulkku*** vai mitä se tarkoittaa tai ketä se
tarkoittaa ja milloin se sitä tarkoittaa ?
Minä tiedän milloin ihmisen on hyvä olla ja tiedän milloin ihmisen on paha olla.
Tiedän mikä on oikein ja mikä on väärin ja millä tavalla ihmisten pitäisi olla.
Se on rajattu maa-alue ja hallintoalue euroopan unionissa. Mitään muuta se ei
ole ja mitään muuta se ei ole edes ollut, koska tilanteet ovat vaihdelleet.
Tämä alue on maallisesti ollut ruotsi ja kielellesesti Venäjältä. Isien maana
tämä olisi Ruotsi.Vastaa rehellisesti seuraaviin kysymyksiin
1. Mitä hyötyä EU antaa kansalaisille?
2. Mitä haittoja EU:sta on kansalaisille?
- EUnukit.roviolle
Yritätkö EUnukkiretale noilla ylistyksilläsi saada ihmiset unohtamaan, mitä EU on heiltä vienyt? Maan, demokratian ja hyvinvoinnin. Jos jossain asiassa on 10 hyötyä ja 1000 haittaa, niin kokonaisuuden kannattamattomuus ei hypetyksellä muuksi muutu. Olet halpa paskaa sokeroiva nettitrolli. Voit toki jatkaa tuolla linjalla, mutta oman kroonisen idiotismisi vain tuot esille.
Täytyy kysyä:
Mitä sinulla oli ?
Mitä sinulta on viety ?
Kuka sinulta on ne vienyt ja mihin se on sen laittanut ?
Minä olen hakkaamssa sinun päästä nämä asiat missä se on ja mitä
se on. Minä en voi puhua asiasta jos minä en saa sitä ulos sinun päästä.Tuli oikeastaan mieleen tuosta sinun demokratiasta ja sosialismista, että
jos sinulla ei ole lapsia, niin sinun ei silloin kuuluisi saada yhtään mitään
eläkepäivinä.
Elättääkö Toisten Pennut sinua ja sinun eunukkia ?- nyt.ne.eunukit.köysiin
Liittovaltio kirjoitti:
Täytyy kysyä:
Mitä sinulla oli ?
Mitä sinulta on viety ?
Kuka sinulta on ne vienyt ja mihin se on sen laittanut ?
Minä olen hakkaamssa sinun päästä nämä asiat missä se on ja mitä
se on. Minä en voi puhua asiasta jos minä en saa sitä ulos sinun päästä.Minulla oli työpaikka, ok-talo, velaton auto, avioliitto ja lapset. EU vei ne kaikki. Yritys myytiin kansainväliselle sijoitusyritykselle, josta tuotanto siirtyi asteittain pois Suomesta. Työttömäksi jäi yli 500 työntekijää. Minulla on koulutus vain kyseiseen työhön, josta kuvittelin eläköityväni. Uutta työpaikkaa ei alalta löytynyt, eikä uudelleen koulutus ollut mahdollista. Lopulta jouduttiin myymään talo. Avioerossa minulle jäi auto, jonka myöhemmin jouduin myymään, jotta saan toimeentulotukea.
Mitä ihmettä lässytät? Lapsilla ei ole mitään tekemistä siinä, että jokaiselle eläkkeelle siirtyvälle kuuluu eläke. Mehän itse sen itsellemme tienaamme pitkällä työuralla. Yritätkö selittää, että rakennetaan sellainen Eurooppa, jossa vain työtä tekevälle, tai sijoittajalle, tai yritysjohtajalle jne. tulee rahaa, mutta ne jäävät oman onnensa varaan, kun tavalla tai toisella siirtyvät työelämästä pois??? nyt.ne.eunukit.köysiin kirjoitti:
Minulla oli työpaikka, ok-talo, velaton auto, avioliitto ja lapset. EU vei ne kaikki. Yritys myytiin kansainväliselle sijoitusyritykselle, josta tuotanto siirtyi asteittain pois Suomesta. Työttömäksi jäi yli 500 työntekijää. Minulla on koulutus vain kyseiseen työhön, josta kuvittelin eläköityväni. Uutta työpaikkaa ei alalta löytynyt, eikä uudelleen koulutus ollut mahdollista. Lopulta jouduttiin myymään talo. Avioerossa minulle jäi auto, jonka myöhemmin jouduin myymään, jotta saan toimeentulotukea.
Mitä ihmettä lässytät? Lapsilla ei ole mitään tekemistä siinä, että jokaiselle eläkkeelle siirtyvälle kuuluu eläke. Mehän itse sen itsellemme tienaamme pitkällä työuralla. Yritätkö selittää, että rakennetaan sellainen Eurooppa, jossa vain työtä tekevälle, tai sijoittajalle, tai yritysjohtajalle jne. tulee rahaa, mutta ne jäävät oman onnensa varaan, kun tavalla tai toisella siirtyvät työelämästä pois???Sinä puhut 1990 luvun lamasta ?
Avioero tuli, kun rahat loppu kukkarossa ?
Automatisaatio ja yleinen kehitys on jokapäiväistä.
Itse asiassa tällä sinun kertomuksella ei ole mitään tekemistä Euroopan unionin kanssa.
Euroopan unioni on antanut nootin suomelle liian pienestä sosiaaliturvasta.
Suomen elinkeinorakenne oli Neuvostoliiton vientiin suuntautunut 1990 luvulle asti.
Siitä suomeen on jäänyt kommunistinen rakenne. Ilman Nokiaa ja Digitaalista
vallankumousta ja Itä-euroopan jälleenrakentamista. Suomen kommunismi olisi
purettu. Nyt vielä noin 700 000 työskentelee valtiolle ja kunnille.
( Toki monia valtionyhtiöitä on yhtiöitetty ja myyty )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2344166- 1242174
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2141795Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641774- 1771605
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531354
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601252
- 1191161