Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan...
Pommit paukkuu ja puukotetaan...
8
94
Vastaukset
- EU-vihaaja-valehtelee
Pakolaisten vastaanotosta on kansainväliset sopimukset.
Toimeenpano on jokaisen valtion om asia. - MerkelPahempiKuinHitler
Merkel on pahempi Euroopalle kuin Hitler oli! Nimittäin maanosa toipui ennalleen ja paremmaksikin jo parissa vuosikymmenessä sodan jälkeen. Mutta Merkelin suurmamutuksesta Eurooppa ei ehkä toivu koskaan! Näet väen väheneminen korjaantuu helposti ajan myötä, mutta VÄÄRÄ väen lisääminen ei korjaannu koskaan.
HEI Katsokaa tätä aloitusta ! !
" Pommit paukkuu ja puukotetaan...
EUOnVItsi
25.8.2017 8:11
Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan... "
Miksi joku kirjoittaa näin aloituksen ? ?
Eikö Avaus kirjoituksen pitäisi olla pitempi esseeomainen ?Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
" qåaäzm
24.8.2017 23:08
UUSI
Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "- qåaäzm
Liittovaltio kirjoitti:
Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
" qåaäzm
24.8.2017 23:08
UUSI
Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.
Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.
Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.
Siis tiede ja teknologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3146781Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653829- 2073096
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242787- 741922
- 1461682
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101672Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408