Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan...
Pommit paukkuu ja puukotetaan...
8
110
Vastaukset
- EU-vihaaja-valehtelee
Pakolaisten vastaanotosta on kansainväliset sopimukset.
Toimeenpano on jokaisen valtion om asia. - MerkelPahempiKuinHitler
Merkel on pahempi Euroopalle kuin Hitler oli! Nimittäin maanosa toipui ennalleen ja paremmaksikin jo parissa vuosikymmenessä sodan jälkeen. Mutta Merkelin suurmamutuksesta Eurooppa ei ehkä toivu koskaan! Näet väen väheneminen korjaantuu helposti ajan myötä, mutta VÄÄRÄ väen lisääminen ei korjaannu koskaan.
HEI Katsokaa tätä aloitusta ! !
" Pommit paukkuu ja puukotetaan...
EUOnVItsi
25.8.2017 8:11
Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan... "
Miksi joku kirjoittaa näin aloituksen ? ?
Eikö Avaus kirjoituksen pitäisi olla pitempi esseeomainen ?Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
" qåaäzm
24.8.2017 23:08
UUSI
Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "- qåaäzm
Liittovaltio kirjoitti:
Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
" qåaäzm
24.8.2017 23:08
UUSI
Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.
Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.
Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.
Siis tiede ja teknologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402