Pommit paukkuu ja puukotetaan...

EUOnVItsi

Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan...

8

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU-vihaaja-valehtelee

      Pakolaisten vastaanotosta on kansainväliset sopimukset.
      Toimeenpano on jokaisen valtion om asia.

    • MerkelPahempiKuinHitler

      Merkel on pahempi Euroopalle kuin Hitler oli! Nimittäin maanosa toipui ennalleen ja paremmaksikin jo parissa vuosikymmenessä sodan jälkeen. Mutta Merkelin suurmamutuksesta Eurooppa ei ehkä toivu koskaan! Näet väen väheneminen korjaantuu helposti ajan myötä, mutta VÄÄRÄ väen lisääminen ei korjaannu koskaan.

    • HEI Katsokaa tätä aloitusta ! !

      " Pommit paukkuu ja puukotetaan...
      EUOnVItsi
      25.8.2017 8:11
      Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan... "

      Miksi joku kirjoittaa näin aloituksen ? ?
      Eikö Avaus kirjoituksen pitäisi olla pitempi esseeomainen ?

      • Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
        " qåaäzm
        24.8.2017 23:08
        UUSI
        Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
        " qåaäzm
        24.8.2017 23:08
        UUSI
        Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "

        En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.

        Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.

        Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.

        Siis tiede ja teknologia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe