EU:n kellot soivat kehitystä

UnionFan

ja uudistumista.

Saksan vaalien jälkeen alkaa uusi kehitysvaihe, jossa talous.- ja rahaliittoa syvennetään ja turvallisuutta vahvistetaan.

Koko EU vahvistuu ja EU-vihaajat katkeroituvat entisestään.

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoisitko yhdenkin syyn, miksi ne vihaa EU:ta ja kuka ja millaisessa asemassa
      oleva vihaa EU:ta.
      En ole löytänyt vielä yhtään syytä, miksi vihata EU:ta ja Tavallisia ihmisiä.

      • Tyhmyyshän-se-panee

        vihaamaan. Tietämättömyys on aina vihan lähde.

        Osa EU-vihaajista on myös tietoisesti Venäjän asialla, koska EU:n jäsenyys suojaa myös entisiä neuvostovaltioita ja kansandemokratioita.


    • Macronin-suosio

      on laskussa. Tilanne lähes yhtä paha kuin Trumpilla.
      Se ei ole hyvä EU:n uudistamisen kannalta

      • " on laskussa. Tilanne lähes yhtä paha kuin Trumpilla.
        Se ei ole hyvä EU:n uudistamisen kannalta "

        Ha ha. . . . Macronin siis halutaan uudistavan EU:ta nopeammin ?
        Tiesithän, että Macron käveli podiumille Euro hymnin soidessa !
        Muistutanko linkillä ? ?


    • qåaäzm

      Eräs uskonnollispoliittinen systeemi tuo omaa "kehitystään" eu:hun. Se ottaa vallan vuosisadan puoliväliin mennessä suuressa osassa Eurooppaa. Jos se jonkun alueen on historiassa menettänyt, se haluaa sen takaisin hinnalla millä hyvänsä. Ranska ja Ruotsi ovat todennäköisesti jo sukupolvessa sen vallan alla. Siinä sitä keskiaikaista "kehitystä" kerrakseen.

      Kun nyt puhutte tuosta vihasta koko ajan, niin itse olette mitä suurimpia vihaajia. Teidän sydän on täynnänsä vihaa ja katkeruuden sappea kuten jumalattomilla on tilanne yleensäkin. Te vihaatte toisinajattelijoita, ettekä salli että he kritisoivat eliittiä, tai systeemiä. Siksi kannatatte sananvapauden tukahduttamista, kuten rakkaassa ihannemaassanne neukkulassa tehtiin. Se ei ainakaan rakkautta ole mitä itse teette. Se on pimeyden ytimestä, tämä touhunne. Sielunvihollinen teitä ohjaa, ei mikään muu tällä hetkellä. Mutta hei, teilläkin on toivo. Ottakaa pelastajamme Jeesus vastaan niin hän antaa teille uuden lihasydämen, kovan kivisydämen tilalle.

      • Eliitti on aina oli kommunismi tai kapitalismi tai uskonto.

        Minulla on sanonta: " Tyhmä ja viisas ei voi olla samanarvoinen oli poliittinen
        järjestelmä mikä tahansa "


    • Saapa-nähdä

      alkaako EU:ssa tapahtua, kun Merkel voittaa Saksan vaalit.
      Pelikaveri Macron on pahassa alamäessä. Puola ja Unkari pullikoivat.
      Brexit pitäisi saada käyntiin kunnolla.
      Työtä riittää.

    • Uudistusohjelma on jo laadittu EU:lle. Merkel ja Macron ilmoitti, että ensin Saksan
      vaalit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe