Kuulkaas hihhulit, kuolema tappaa

niin.siinä.käy

Hihhulit kuolevat kuollessaan naks ja pam. Samalla loppuu turhat taikauskot jumalineen.

20

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos jostain kumman syystä niin olisi, niin mitä sitten? Mitä se minua haittaisi tai sinua hyödyttäisi?

• Tipa1e

Mä en välitä vaikka kulkisin täysin laakossa sepalukset auki! Eihän Herrakaan käyttänyt kalsareita

• niin.siinä.käy

Hyödyttää se sikäli, että uskovaiset voisivat lopettaa tuon iänikuisen turhan valehtelunsa ja jättää ihmiset rauhaan huijaamisesta.

• niin.siinä.käy kirjoitti:

Hyödyttää se sikäli, että uskovaiset voisivat lopettaa tuon iänikuisen turhan valehtelunsa ja jättää ihmiset rauhaan huijaamisesta.

Valehtelu ja huijaaminen on tietenkin sopimatonta, etenkin uskovalle.

• niinhänsitäluulisi
        Tipale kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi mutta käytäntö on osoittanut että raamatun käskyt ovat sitovia vain ei-uskoville. Uskovaisille itselleen ne ovat pelkästään suosituksia jotka voi halutessaan jättää huomiotta.

• 12___13
        Tipale kirjoitti:

Ja sinä tiedät asian, koska olet testannut! Puhut aina sekavia, ja valhetelet Tipale

• Tipale kirjoitti:

Tuota ei kyllä millään uskoisi!

• niinhänsemenee

Kiihkeinkin uskis paranee jumaluskostaan kuoltuaan.

• Siihen loppuu yks kaks se hihhulin jumaloiminen ja kun kaikki muukin loppuu.

• 12___13

Ja sinä tiedät asian, koska olet testannut?

• niin.siinä.käy

Juu. Jostain syystä uskovaisten valehtelu loppuu, kun he kuolevat. Se erittäin hyvä testi.

• Uskovat eivät halua ajatella asiaa loppuun. Keskeinen kysymys on, että mikä voisi jatkaa "elämää" kuoleman jälkeen. Me tiedämme, että muisti on "fyysistä". Fyysisesti aivoihin vaikuttavat sairaudet vaikuttavat muistiimme. Ilman toimivia aivoja ei ole muistoja. Samoin tunteihin voi vaikuttaa esimerkisi kemikaalein. Rohkeasta saa aran ja päinvastoin. Myös luonne tai persoonallisuus voi muuttua aivovaurion seurauksena. Eikä pidä unohtaa, että kaikki aistimme ovat riippuvaisia fyysisestä kehostamme.

Kun siis tiedämme että muisti, tunteet, persoonallisuus ja kaikki aistimukset loppuvat kuolemaan, niin mikä on se joka voisi jatkua?

• kaasu.kiertää

"mikä on se joka voisi jatkua?"

Uskovaisten eläessään päästämät pierut jäävät kiertämään ilmakehään ja aiheuttavat otsonikatoa ja hopeaesineiden tummumista. Toisaalta sitä ei voi sanoa aivan taivaalliseksi, vaikka se henkevästi vaikuttaakin.

• hihihihihi

Ootko ihan varma?

• niin.siinä.käy

Täysin varma. Uskovaisten valehtelu loppuu kuin seinään, kun he kuolevat.

• UskovanVoitto

Uskova voittaa kaiken, mutta uskomaton menettää kaiken. Hänhän uskoo vain tähän maalliseen. Uskosta osaton ei menetä mitään jos uskoo, mutta menettää kaiken jos ei usko.
      Ateisti valehtelee ja uskova puhuu totta.

• niin.siinä.käy

Uskova kuolee. Ei siinä mitään voita. No hautausurakoitsija saa maksun. Hän hiukan voittaa.
        Hihhuli yrittää valehtelullaan helpottaa kuolemanpelkoaan.

• Ressukoita

Totta on se ettet tiedä tästä elämästä mitään.

Uskovaiset ovat laumasieluja joilla ei ole omaa järkeä eikä mitään omaa kun niille sanellaan ihan kaikki ja vitun ressukoita ne ovat

• Lotosta ei voi voittaa jos ei lottoa.
        Siltikin lotto on tulonsiirtoa köyhiltä rikkaille.

• niin.on.ihmettä.että
        kekek-kekek kirjoitti:

Lotosta ei voi voittaa jos ei lottoa.
        Siltikin lotto on tulonsiirtoa köyhiltä rikkaille.

Uskovaisen ei tarvitse kuin rukoilla ja katso, hänelle tuodaan täytetty lottokuponki ilmaiseksi käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe