Muutokset löytyvät epigenetiikasta ei geneettisiä

seuratkaatiedettä

"Nyt on tehty uusi tutkimus Darwinin sirkuista. On havaittu, että niiden DNA on kutakuinkin samanlainen. Ei siis havaittu geneettisiä eroja. Silti niiden ilmiasu, nokan paksuus ja kallon muoto, vaihtelevat paljon. Tutkimuksessa vertailtiin epigenetiikkaa ja havaittiin, että siinä oli paljon suuremmat erot kuin DNA sekvensseissä itsessään. "

15

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää paikkansa. Ja jos joitakin muutoksia DNA:han tuli (SNP:t, CNV:t), ovat ne geneettisiä virheitä, jotka aiheuttavat informaatiokatoa ja geneettistä rappeutumista. Ja tästähän löytyy todisteita vaikka kuinka paljon.

      • Tuhlaat_aikaasi

        Kuvitteletko sinä saavuttavasi jotain hyvääkin mainetta sillä, että keskustelet itsesi kanssa? Olet todellakin maanisessa vaiheessa. Kreationistinen hölynpölysi ei vakuuta täällä muita kuin kaltaisiasi hihhuleita. Tiedemaailma porskuttaa menemään teikäläisistä piittaamatta. Te tuhlaatte aikaanne täällä.


    • Tomi, sääliäkö kerjäät? Vai miksi höpiset sontaa ja sitten kehut itseäsi toisella nikillä? Suosittelen lämpimästi että hakeudut avun piiriin, psyykkiset sairaudet, erilaiset harhat, eivät ole leikin asia. Psykoosista ei parane viikon lääkekuurilla, se että oppii erottamaan todellisuuden harhoista on pitkä paranemisprosessi.

      • aloittajaeioleTomi

        "Vai miksi höpiset sontaa ja sitten kehut itseäsi toisella nikillä?"

        Jaa, että hoitoon, mutta kun aloittaja ei ole Tomi, niin kenet silloin pitää kiikuttaa hoitoon? Kuka silloin kärsii harhoista?


      • housutkintuissa
        aloittajaeioleTomi kirjoitti:

        "Vai miksi höpiset sontaa ja sitten kehut itseäsi toisella nikillä?"

        Jaa, että hoitoon, mutta kun aloittaja ei ole Tomi, niin kenet silloin pitää kiikuttaa hoitoon? Kuka silloin kärsii harhoista?

        Puhut aloittajasta kolmannessa persoonassa, joten aloittaja ei ole kukaan muu kuin sinä itse, Tomi. Busted!


      • Hihhulille
        aloittajaeioleTomi kirjoitti:

        "Vai miksi höpiset sontaa ja sitten kehut itseäsi toisella nikillä?"

        Jaa, että hoitoon, mutta kun aloittaja ei ole Tomi, niin kenet silloin pitää kiikuttaa hoitoon? Kuka silloin kärsii harhoista?

        Älä viitsi jauhaa paskaa, aikuinen ihminen! Tämä palsta on sinua huomattavasti fiksumpien ja tiedostavampien ihmisten tarkkailussa. Et saavuta mitään muuta kuin häpeää tuolla pelleilylläsi. Keksi jo vihdoin jotain parempaa tekemistä.


    • "Nyt on tehty uusi tutkimus Darwinin sirkuista. On havaittu, että niiden DNA on kutakuinkin samanlainen. Ei siis havaittu geneettisiä eroja. Silti niiden ilmiasu, nokan paksuus ja kallon muoto, vaihtelevat paljon. Tutkimuksessa vertailtiin epigenetiikkaa ja havaittiin, että siinä oli paljon suuremmat erot kuin DNA sekvensseissä itsessään. "

      Hienoa! Nyt ei tarvitse enää todistaa muuta kuin että kaikilla eliöillä on sama DNA (koska DNA ei vaikuta eliöiden fenotyyppiin, paitsi tietysti silloin kuin tulee mutaatioita). Tuota samaa koodia ne sitten tarpeen mukaan aktivoivat ja vaimentavat. Go for it, Tomi!

      Tuon samanlaisen DNA:n voi ROT saada jollain tavoin tutkimuksista leikkaamalla, liimaamalla ja tuttuun tapaan valehtelemalla aikaiseksi, mutta mistä löytyisi tutkimus joka kertoisi sen että eliöiden muuntelua ohjaa Jeesus Kristus? Tai mistä Raamatusta löytyisi kohta, jossa kerrotaan elinympäristöjen muutoksista ja eliöiden tarpeesta vastata tuohon muutokseen, juutalaisen zombien / isänsä / pyhän henkäisyn
      / what the fuck ever suorittamien taikatemppujen avulla? Raamatun mukaan eliöt on luotu muuttumattomiksi, koska kirjoittajat olivat täysin kuistilla eliömaailman muutoksista. Siinäpä luokanopettajalle pulmaa kerrakseen.

      • infoamuuallakin

        "Hienoa! Nyt ei tarvitse enää todistaa muuta kuin että kaikilla eliöillä on sama DNA (koska DNA ei vaikuta eliöiden fenotyyppiin, paitsi tietysti silloin kuin tulee mutaatioita). Tuota samaa koodia ne sitten tarpeen mukaan aktivoivat ja vaimentavat. Go for it, Tomi!"

        Suurin osa informaatiosta on digitaalisesti koodattuna DNA:han, mutta merkittävä osa on koodattuna myös muilla tavoin.


      • infoamuuallakin kirjoitti:

        "Hienoa! Nyt ei tarvitse enää todistaa muuta kuin että kaikilla eliöillä on sama DNA (koska DNA ei vaikuta eliöiden fenotyyppiin, paitsi tietysti silloin kuin tulee mutaatioita). Tuota samaa koodia ne sitten tarpeen mukaan aktivoivat ja vaimentavat. Go for it, Tomi!"

        Suurin osa informaatiosta on digitaalisesti koodattuna DNA:han, mutta merkittävä osa on koodattuna myös muilla tavoin.

        "Suurin osa informaatiosta on digitaalisesti koodattuna DNA:han, mutta merkittävä osa on koodattuna myös muilla tavoin."

        Ja tuo todistaa Jeesuksesta Kristuksesta millä tavalla? Siis siitä pikkusieluisesta hyväkkäästä, joka vittuuntui viikunapuulle niin pahoin (kun ei saanut siitä hedelmiä), että kirosi sen?


      • JaEntäSitten
        infoamuuallakin kirjoitti:

        "Hienoa! Nyt ei tarvitse enää todistaa muuta kuin että kaikilla eliöillä on sama DNA (koska DNA ei vaikuta eliöiden fenotyyppiin, paitsi tietysti silloin kuin tulee mutaatioita). Tuota samaa koodia ne sitten tarpeen mukaan aktivoivat ja vaimentavat. Go for it, Tomi!"

        Suurin osa informaatiosta on digitaalisesti koodattuna DNA:han, mutta merkittävä osa on koodattuna myös muilla tavoin.

        "Suurin osa informaatiosta on digitaalisesti koodattuna DNA:han, mutta merkittävä osa on koodattuna myös muilla tavoin."

        Suurin osa on koodautuneena, ei koodattuna. Luonnossa on paljon digitaalista toimintaa, jos termi kösitetään löysästi. Ei analogisesta poikkeava koodautuminen ole todiste ulkoisesta älystä. Sellainen väite on todiste siitä, ettei väitteen esittäjä ymmärrä mistä puhuu.


    • Nämä lauseet ovat jo itsessään keskenään ristiriitaisia: "On havaittu, että niiden DNA on kutakuinkin samanlainen. Ei siis havaittu geneettisiä eroja."

      Mutta ovathan toki ihmisen ja simpanssin DNA:t kutakuinkin samanlaisia - melkein sata prosenttisesti identtiset! Erothan voi sitten selittää epigenetiikalla, vai?

      • Vaikka DNA:mme olisi sataprosenttisesti samanlainen simpanssin kanssa, ei meistä tulisi simpansseja eikä simpansseista ihmisiä. Sinäkin olet mara jo kolme vuotta lukenut aloituksiani ja kommenttejani, etkä mitään ole oppinut.

        Ihmisen ja sian DNA on niinikään n. 97 prosenttisesti samanlainen. Samoin on hiiren ja ihmisen DNA:n laita. Ja monen monen muun.

        DNA:n samanlaisuus ei tarkoita, että olisimme lähtöisin jostakin toisesta eliöryhmästä. Ominaisuudet laitetaan paikoilleen alkionkehityksen alkuvaiheessa koodaamattomien RNA-molekyylien (lncRNA:t, miRNA:t) toimesta. Näiden samankaltaisuus ihmisen ja simpanssin välillä on vaivaiset 29.8%. Siksi elin- tai verensiirto simpanssilta ihmiselle ei toimi.

        Sinussa on lähes kaikissa somaattisissa soluissa ihan sama DNA, mutta etkö vieläkään ymmärrä, mitkä tekijät määrittelevät solujen erilaistumisen?

        Vinkki: epig....


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Vaikka DNA:mme olisi sataprosenttisesti samanlainen simpanssin kanssa, ei meistä tulisi simpansseja eikä simpansseista ihmisiä. Sinäkin olet mara jo kolme vuotta lukenut aloituksiani ja kommenttejani, etkä mitään ole oppinut.

        Ihmisen ja sian DNA on niinikään n. 97 prosenttisesti samanlainen. Samoin on hiiren ja ihmisen DNA:n laita. Ja monen monen muun.

        DNA:n samanlaisuus ei tarkoita, että olisimme lähtöisin jostakin toisesta eliöryhmästä. Ominaisuudet laitetaan paikoilleen alkionkehityksen alkuvaiheessa koodaamattomien RNA-molekyylien (lncRNA:t, miRNA:t) toimesta. Näiden samankaltaisuus ihmisen ja simpanssin välillä on vaivaiset 29.8%. Siksi elin- tai verensiirto simpanssilta ihmiselle ei toimi.

        Sinussa on lähes kaikissa somaattisissa soluissa ihan sama DNA, mutta etkö vieläkään ymmärrä, mitkä tekijät määrittelevät solujen erilaistumisen?

        Vinkki: epig....

        Ahaa, siksi se Viivin kanssa punkkaava Wagner on niin 100-prosenttisen ihmismäinen! :-)


      • A10097 kirjoitti:

        Ahaa, siksi se Viivin kanssa punkkaava Wagner on niin 100-prosenttisen ihmismäinen! :-)

        Juu. RoT:n jutut ovat tasan Viivi ja Wagner-tasoa. RoT repii omasta päästään prosenttilukuja ja toinen toistaan hullumpia väitteitä.

        Viimeksi hän väitti, että koska jääkauden jälkeen eurooppalaiset metsästäjät olivat DNA-testien mukaan tummaihoisia, niin se todistaa, että DNA ei määrää ihonväriä. Silti hän uskoi, että metsästäjät olivat tummaihoisia. Kohta Jyri ei ole sekavimpien satujen keksijä tällä palstalla.


      • gjhgjhghjg
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Vaikka DNA:mme olisi sataprosenttisesti samanlainen simpanssin kanssa, ei meistä tulisi simpansseja eikä simpansseista ihmisiä. Sinäkin olet mara jo kolme vuotta lukenut aloituksiani ja kommenttejani, etkä mitään ole oppinut.

        Ihmisen ja sian DNA on niinikään n. 97 prosenttisesti samanlainen. Samoin on hiiren ja ihmisen DNA:n laita. Ja monen monen muun.

        DNA:n samanlaisuus ei tarkoita, että olisimme lähtöisin jostakin toisesta eliöryhmästä. Ominaisuudet laitetaan paikoilleen alkionkehityksen alkuvaiheessa koodaamattomien RNA-molekyylien (lncRNA:t, miRNA:t) toimesta. Näiden samankaltaisuus ihmisen ja simpanssin välillä on vaivaiset 29.8%. Siksi elin- tai verensiirto simpanssilta ihmiselle ei toimi.

        Sinussa on lähes kaikissa somaattisissa soluissa ihan sama DNA, mutta etkö vieläkään ymmärrä, mitkä tekijät määrittelevät solujen erilaistumisen?

        Vinkki: epig....

        " Sinäkin olet mara jo kolme vuotta lukenut aloituksiani ja kommenttejani, etkä mitään ole oppinut."

        Kommenteissasi ei ole mitää opittavaa. Valehtelua ja vääristelyä en koe oppimisen arvoiseksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe