tuoretta heinää riittää ja käpyjä metsässä, joista voi alkaa tekeen aterioita. Timotei on hyvä ja apila erinomainen, salaatteihin hyvä lisä. Mulla pakkasessa vielä viime kesän heinää joten kiva saaha uutta ja tuoretta.
Heinämiehen soppa on hyvä ja makoisa, kokeilkaa.
Kohta alkaa hienäkausi
15
222
Vastaukset
Mjoo-o.. hienää hienää. Mulla on hienää tyynyssä, hienää saappaissa, hienää pihalla. ammuille se kelpaa mutta itse en sitä suuhuni pistä.. piste.
- Sh-maalta
Minä harrastan myös luonnonkasvien keräämistä ravinnoksi. Nokkosenversot, voikukat ja vuohenputken lehdet esimerkiksi käyvät ruokiin ja salaatteihin. Käytännössä melkein kaikki pihan rikkaruohot sopivat silputtuna "viherlisänä" ruokiin. Jotkut ovat vähän karvaan makuisia.
- nokkonen.on.namia
Nokkos kannattaisi kaikkien kerätä pakastimeen alkukesästä tai myöhään keväällä. Nokkonen on ravintoarvoltaan pinaattiakin parempi, todellinen vitamiinipommi.
Saattaa olla, että joku ravintolakin voisi ostaa nokkost. Itse aikoinani keittiöpäällikkönä ostin nokkosta jskus tukusta..mutta oli erittäin kallista, muistaakseni useita kymppejä kilolta.
- käyhäHIENÄHATTU
Hienää ja käyhyyttä, siinäpä käyhän trendi.
- Kuusi.markkaa.sääsöstsä
Kuusen kaarna on käyhän ympärivuotinen täyseväs. Köyhien kaupunginosissahan saa luonnossa loikkiessaan bongata, näitä miltei latvaan asti kuorittuja kuusia.
T.on ne sitkeitä, perkeleet.-sibiläbä- uusisibilägieli
Heh,, sibiläläppäää!!! sibiläjäbä...sibisubi,...sibihupi...sibsab sibilä sibagoi
- Markkaviispenniäsäsöstsä
Rauhotu vähä.
- dghhgg
Pelasit siis taas rahasi ja nyt heinää.
- pirkko.leipynen
leskenlehdistä teen salaattia rikkaalle miehelle, eriasia onko?
mitkään aktiivimalli keplottelijat eivät minua saa syttymään, se on tosi! - Maistu
Ei sinulla ole vaara syödä sinulla mene muhun raha sinulla on auto ja mottori pyörä ja kesä mökki ja vene ja onakoti talo ja sinullla maistu alkoholi.
- lottovoittajajihuu
Mä voin lotos lauantaina 2 €, ny saan tuplasti makaroonia. Haen voittoni tänään.
- rdhdhf
Hahahahaha...
- nuukuuskunniaan
Onneksi olkoon! Saat voitollasi 11 400 g:n makaronipussia. Muista katsoa viimeinen käyttöpäivä, ettei haaskaannu.
- nuukuuskunniaan
Mitä luonnonantimiin tulee, kohta alkaa korvasieniaika. Yritä myydä löytämäsi sienet johonkin liikkeeseen tai ravintolaan tai vaikka torimyyjälle. Saa rahoilla helpommin valmistettavaa ruokaa, vaikkapa makaronia.
- Putahienäkirotsu
Alotaja osa kirjota puta hienä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976