Koska RoT jaksaa jauhaa skeidaa, niin lienee aika taas kouluttaa heppua. Tämä väite:
" Olen jo useaan otteeseen kuitenkin todennut, että eliöissä tapahtuva muutos ei johda lajirajat ylittävään evoluutioon. "
On totaalinen valhe, ja voin todistaa että se on valhe:
"Galapagossaarilla syntyi uusi lintulaji – ensi kertaa tutkijat seurasivat evoluution kehitystä lajin synnystä lähtien"
https://yle.fi/uutiset/3-9949268
Nythän RoT alkaa sitten kehitellä olkiukkoja, todistella epigeneesiä (se on osa evoluutiota) tai määritellä lajirajoja jännästi uudelleen omiin tarkoitusperiinsä sopien niin, että lajiraja ylittää kun kissalle kasvaa siivet tai muuta älytöntä. Maltan tuskin odottaa, kun RoT yrittää epätoivoisesti vääntää tiedettä itselleen sopivaksi...
Kyllä hävettäisi.
Vastaus valehtelija RoTille
8
203
Vastaukset
- asdsf
Sirkku pysyi sirkkuna. Ei tuo ole mitään ''uuden lajin syntymistä'' tuossa Ylen jutussa.
Tuo on sitä epigeneettistä säätelyä, ei evoluutiota.
Näyttäkää vaikka sellainen että lisko muuttuu linnuksi niin uskon evoluutioon.- Kretuuskooevoluutioon
”Näyttäkää vaikka sellainen että lisko muuttuu linnuksi niin uskon evoluutioon.”
Tässä, ole hyvä.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Draco_(genus) Kreationistille "lajirajat ylittävä evoluutio" on aina jotain mitä ei ole tapahtunut. Jos syntyy uusi laji ja löytyy todiste lajiutumisesta, niin sitten venytetään "lajin" määritelmää niin, että kaikki todisteet jäävät uuden määritelmän ulkopuolelle.
Kreationistit vaativat evoluutioteorian todisteena jotain sellaista äkillistä "lajiloikkaa", joka olisi evoluutioteorian vastaista.
Ja jotta kreationistien vapaaehtoinen idioottimaisuus olisi täydellistä he uskovat superevoluutioon, jossa alkukissan lajiutui tiikeriksi, leijonaksi, leopardiksi ja gepardiksi alle 2000 vuodessa.- ÄllistyttäväUskonto
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Kreationistille "lajirajat ylittävä evoluutio" on aina jotain mitä ei ole tapahtunut. Jos syntyy uusi laji ja löytyy todiste lajiutumisesta, niin sitten venytetään "lajin" määritelmää niin, että kaikki todisteet jäävät uuden määritelmän ulkopuolelle.
Kreationistit vaativat evoluutioteorian todisteena jotain sellaista äkillistä "lajiloikkaa", joka olisi evoluutioteorian vastaista.
Ja jotta kreationistien vapaaehtoinen idioottimaisuus olisi täydellistä he uskovat superevoluutioon, jossa alkukissan lajiutui tiikeriksi, leijonaksi, leopardiksi ja gepardiksi alle 2000 vuodessa.ROT esitti linkissään ihan itse kasaamansa vertailun darwinistisen lajikehityksen ja kreationistisen baraminiteorian välillä. Harvoin olen nähnyt yhtä lapsellista kyhäelmää ja ROT kuitenkin esitti sen aivan vakavissaan, kuin se olisi vaihtoehto tieteelle.
Mies on niin sekaisin, ettei enää itse tajua olevansa sekaisin. Dunning-Krugeria puhtaimmillaan. ÄllistyttäväUskonto kirjoitti:
ROT esitti linkissään ihan itse kasaamansa vertailun darwinistisen lajikehityksen ja kreationistisen baraminiteorian välillä. Harvoin olen nähnyt yhtä lapsellista kyhäelmää ja ROT kuitenkin esitti sen aivan vakavissaan, kuin se olisi vaihtoehto tieteelle.
Mies on niin sekaisin, ettei enää itse tajua olevansa sekaisin. Dunning-Krugeria puhtaimmillaan.Tarkoitatko sitä, jossa dinosaurus-baramidiksi oli kuvattu triceratops? Jos tuolla kuvittelee haastavansa tieteen tulokset, niin ei ole todellisuudentaju ihan kohdallaan.
- SamaAivopieru
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Tarkoitatko sitä, jossa dinosaurus-baramidiksi oli kuvattu triceratops? Jos tuolla kuvittelee haastavansa tieteen tulokset, niin ei ole todellisuudentaju ihan kohdallaan.
Juuri sitä. Ja Nooan tulvan jälkeen tapahtui lajiutumisräjähdys, jonka rinnalla Kambri oli pelkkä vaatimaton tuhnu. Tämä vielä aikana, kun historiaa tallennettiin jo kirjallisesti.
Kuinka joku voi uskoa tuollaista paskaa? SamaAivopieru kirjoitti:
Juuri sitä. Ja Nooan tulvan jälkeen tapahtui lajiutumisräjähdys, jonka rinnalla Kambri oli pelkkä vaatimaton tuhnu. Tämä vielä aikana, kun historiaa tallennettiin jo kirjallisesti.
Kuinka joku voi uskoa tuollaista paskaa?Erityisen hauskaksi tuo selittely muuttuu, kun muistaa, että RoT väittää fossiilien syntyneen vedenpaisumuksessa. Eli dinosauruslajit joiden fossiileja on löydetty ovat lajiutuneet vasta tulvan jälkeen, mutta fossiloutuneet tulvan aikana?
Jumalalle kaikki on mahdollista, joten ehkäpä aika ei kretujen kalenterissa kuljekaan vain eteenpäin vaan voi tehdä pienen kiepin taaksepäin... vai oliko se logiikka joka heitti kuperkeikkaa?Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Erityisen hauskaksi tuo selittely muuttuu, kun muistaa, että RoT väittää fossiilien syntyneen vedenpaisumuksessa. Eli dinosauruslajit joiden fossiileja on löydetty ovat lajiutuneet vasta tulvan jälkeen, mutta fossiloutuneet tulvan aikana?
Jumalalle kaikki on mahdollista, joten ehkäpä aika ei kretujen kalenterissa kuljekaan vain eteenpäin vaan voi tehdä pienen kiepin taaksepäin... vai oliko se logiikka joka heitti kuperkeikkaa?Nuoren maan kreationistit sovittavat Nooan tarinan historialliseen aikaan, kuten edellä jo todettiin. Se tekee kokonaisuudesta niin absurdin, ettei yksityiskohdista vääntämisessä ole enää mieltä. Jos joku uskoo sen tarinan, ei mikään looginen perustelu käännä päätä. Logiikka ja järki ovat näillä tyypeillä laulaneet joutsenlaulunsa jo kauan sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697