http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805102200934532_u0.shtml
Mistäpä löytäisi tuota myrkkykeisoa..
Itsemurha myrkkykasveilla
2
454
Vastaukset
- Lifeisgift
Elämä on lahja Luojalta, joten tuskin hän haluaa kenenkään luopuvan siitä ennenaikaisesti. Jos Luoja on luonut sinut, niin kyllähän hän pitää huoltakin, vaikka et ehkä itse jaksa luottaa siihen. Jos taas et usko Luojaan ollenkaan niin mihin sitten? No jokatapauksessa antaisit kaikkien kukkien kukkia, jos vaikka sinullakin olisi joku syy miksi jouduit tänne.
Mitä uskot tapahtuvan kuolemasi jäökeen kehollesi ja sille nimettömälle hengelle joka pyörittää kehoasi päivästä toiseen? Uskallatko edes ajatella? Hyppy tuntemattomaan ei kuulosta kovin kivalta myöskään, ehkäpä kannattaa ottaa selvää ensin mihin se johtaa, ns helvettiin vai Luojan syliin (vaikka hän ehkä toruisikin kovin sanoin hyppyäsi).
Elämä on suuri mysteeri, sillä on tarkoitus, sen voi luoda aika pitkälle oman ajattelun mukaan.Kukaan ei ole yksin, henkiauttajat häärivät näkymättömissä kehoissaan jokaisen ihmisen ympärillä. Henkimaailma kuulee meidän jokaisen sanamme, ja myöskin ajatuksemme. Myrkykeisokaan ei ehkä tykkäisi aiheuttaa kuolemaasi. Hän etsii siis myrkkykeisoa
ei keksi mitään muuta keinoa
Nakertele valkoista kärpässientä
Se jos toisi ees lohtua pientä
Lähteä voi vaikka millä myrkyllä
Niitä on runsaasti luonnossa tyrkyllä
Sudenmarjoja, kieloja, näsiää
Niissä pyöri, niitä hamua jopa ilman käsiä
Suun täydeltä antimia pahoja
Jotka tuskin täyttävät mahoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437