Otanko oikeuden omiin käsiiini

huumenaapuri

Alakerrassani asuu narkmaani perhe, jonka huumeiden käyttö häiritsee muita naapureita ja aiheuttaa pahaa muille oloa.
Jatkuva kannabiksen haju ja lemu laukaisee itsellänä migreenin, ja aiheuttaa astma kohtauksia toiselle allergiselle naapurilleni.
Ja poliisi ei välitä.
Kun soitan poliisille, poliisi sanoo, että pidä ikkunaa auki.
Ja huumekaverit pörräävät jatkuvasti talon ympärillä kuin ampiaiset.
Kaikki tämä panee vihaamaan huumenaapuria, ja en tiedä mitä jatkossa tapahtuu.
Otanko oikeiden omiin käsiini?

10

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietimieti

Aika erikoista ettei poliisi välitä. Hmm..mieti tilannettasi ja yritä hyvä ihminen päästä parempaan. itse asun yksiössä ja yritän vanhaan taloon vuokralle maalle. Kerrostalo sucks. Maalla on kivaa ja halpaa. jos sosialisoituu sosialisoituu ja kavereita näkee aina kun näkee muutenkin paitsi jos on läheisriippuvainen.

• ajatteleitseäsi

Alistu tai pakene.
      Itse pakenisin, eli muuttaisin muualle.
      Narkkarit harvoin muuttuvat.

• adfadfdafadf

missä päin tämmöstä ?

• Älä ota oikeutta omiin käsiin vaan ilmoita isännöitsijälle

• erimielisyyksiä

Jännää sinänsä että aiheuttaa migreeniä, sillä kannabiksen on todistetusti kerrottu auttavan migreenipotilaita

• Edira

Soita musaa kovemmalla
      Laita paskapalju parvekkeelle
      Haju kosto

• Auttavat

Laita hermomyrkkyä oven kahvaan. Suihkuta pippurisumutetta postiluukusta. Lähetä pakettipommi.

• varoitanvain

Älä ota oikeutta omiin käsiisi! Seuraukset voivat olla sellaisia, joita et osannut kuvitella. Sanon tämän omasta kokemuksesta useiden vuosien takaa. Kun useammalta karkaavat tunteet ja tekemiset käsistä, niin todella vakavia juttuja voi käydä...kuten itselleni. Asioiden jälkiselvittely oli vaikeaa.

• eikantsi

Itseäni häiriköi juoppo yläkerrassa, jota ei häädetty valituksista huolimatta, koska isännöitsijä omisti asunnon ja oli varma vuokra, kun kela maksajana, musiikki huuti täysillä yö myöhään ja heti aamuyön tunneilla, ei paljon mieltä lämmittänyt, kun raskasta työtä tein, toisinaan 5.00-21-00 päiviä työmatkan ollessa 300km sivunsa näinä päivinä, tuli hieman hermostuttua, kun häiriköinti ei loppunut, niin maksumieheksi jouduin. Samalla asunnon omistaja teki petoksen, kun tuli hieman korvattavaa siinä sivussa, ja poliisi tiesi senkin, mutta mitään oikeutta en saanut, ja asukas sai jatkaa häiriköintiään. Että joskus ei mahda asioille mitään, ja lastani en voinut pitää yökylässä tämän puli paskiaisen takia, siinä tuli yhden yhteiskunnan lellikin vuoksi paljon harmia itselle, sekä lapselleni joka olisi halunnut olla paljon enemmän luonani.

• Tyuiopå

Soittaa poliisille ja sanoo että aivan kuin olisi kuulut laukauksen äänen alakerrasta, niin alkaa tapahtua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5163
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1910
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1877
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1708
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1244
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      159
      1230
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30