Äänestääkö joku hölmö vielä persuja?

sanonminä

Kaikkien takinkäännösten jälkeenkin? Melko hölmöä sanon minä.

37

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoksTonkinUnohdit

      Siniset ne vaan käänteli takkejaan erotessaan vuosi sitten persuista.

      • KuihtuvaVihreä

        Älä välitä tuosta suvakkiaHömöstä aloittajasta, Suvaki trollaa paskat pöksyssä katkeroituneena tietäen, ettei vihervasemmistolla ole mitään saumaa seuraavissa vaaleissa.


      • täälläkin
        KuihtuvaVihreä kirjoitti:

        Älä välitä tuosta suvakkiaHömöstä aloittajasta, Suvaki trollaa paskat pöksyssä katkeroituneena tietäen, ettei vihervasemmistolla ole mitään saumaa seuraavissa vaaleissa.

        Venäjän trolli heti sotkemassa viestiketjua


    • NeljänVuodenVälein

      Poliittinen muisti on hatara. Joillekkin muistaa siinä vuoden sisällä tapahtuneita vedätyksiä, jopa aivan mahdotonta.

    • Xyxy

      Aitopersut mitään ole käännellyt. Äänestääkö joku yhä vanhoja puolueita? Melko hölmöä. Mitään hyvää he eivät lupaa; puhuvat vain poliittista jargonia ja päättävät huonoja asioita.
      Ainoa fiksu asia, mitä keksin oli kauppojen aukiolon vapauttaminen ja 5,5 % alkoholin kauppamyynnin salliminen. Ja perustulokokeilu.
      Sanoppa mitä muita hyviä päätöksiä ovat vanhat puolueet tehneet? He vain leikkaavat köyhiltä kantiksilta ja ottavat mamuja, kannattavat liittovaltiota ja puhuvat poliittista korrektiutta homo- ja transusaatiolla höystettynä. Miksi, oi miksi äänestäisitte niitä?

    • Jussihallaaho

      Myö Isäm maaliset persu natsit äänestettää Persuja saaraa iso jutku ja hillo toloppa.

      • OllaanSiltiPiiloPorhoja

        Myö vedätettävissä olevat duunari pellet äänestetään aina kokoomusta tai maajussi keskusta. Kun ne on niin isänmaansa myönteisiä.


      • TeidänRinteenne

        Me dem marit halutaa maaham muuttajia, ku ruåts siillakin ne ään nestää dem mareita.


    • OrpolaisenPelot

      Mitä se kellekkään trollille kuuluu ketä mä äänestän? Mielenkö pitäisi muuttua jonkun ulkopuolisen mielipiteen vuoksi?

      • vaikutusvalta

        Venäjähän on jo vaikuttanut mielipiteeseesi, kommentista päätellen.


    • OIKEAA_PS

      Epäaidot Perussuomalaiset häippäsivät hillotolppaan, joten saletisti äänestämme!

    • En ymmärrä mitä haet kysymykselläsi?

      • haen

        Vastauusta


    • Kaikki

      Hallaaho petti minut ja sonutkin,aivan kaikki

      • Anonyymi

        Essempeeläisenä synnyin ja persuna kuolen


    • Eimuistiolelyhyt

      Persut on Suomen historian huonoin puolue!!
      Petti äänestäjänsä. Ja turha Marista täällä, että kun Siniset lähti puolueesta vuosi sitten. Monet tämän sairaan hallituksen järkyttävät heikko-osaisten elämää kurjistavat päätökset tehtiin juuri persuj en ollessa yhtenäinen joten eivät nyjypersut ole vastuusta vapaat päinvastoin!!

      • Xyxy

        No sitten on myös Jouko Pihon kristillinen puoluehanke, Siniristin liitto tai Ipu. Eivät vanhat puolueet tee mitään köyhien hyväksi tai vanhusten.


    • Kustalerpa

      Surullisinta tässä kaikessa on se, että perussuomalaisia viime vaaleissa äänestäneet tulivat käytännössä äänestäneet keskustan vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevän Lestakyrvän vähäosaisten ja duunareiden kyykytyspuoluetta...

    • Tottakai

      Persja äänestetään,muut ihan zorroja idiootteja. Onneksi typerät petturit sammuu, muut idiootti valehtelijoita.

    • Minua_hieman

      ihmetyttää se että Kokoomuksen kannatus on muka 20% kun puolue ajaa asioita joista hyötyy noin prosentti kansasta.

    • eikoskaan

      Persuja en enää koskaan äänestä, se puolue kerää vain hukkaääniä pieneltä idioottien porukalta.

    • eiään

      Ei, sillä hölmöt äänestävät nykyisiä hallituspuolueita ja RKPeetä.

    • kyllä.vaan

      Siis äänestääkö joku hullu vieä KEPU:a , Kokoomusta tai SDP:tä ?
      Kuka voi olla niin hullu?
      Kaiken sen jälkeen mitä ne ovat tehneet?

    • xfgfxg

      AP äänestää Vihreitä ja Vasemmistoa.

      • xfg

        Miksi niin arvelet?

        Hyvä kuitenkin huomata että vasemmisto ja vihreät ovatkin ainoat jotka eivät ole mitään hihhuleita!


      • Tuhosivatruotsin
        xfg kirjoitti:

        Miksi niin arvelet?

        Hyvä kuitenkin huomata että vasemmisto ja vihreät ovatkin ainoat jotka eivät ole mitään hihhuleita!

        Ruotsi on hyvä esimerkki mitä nämä kusipää maailmanhalaajat saa aikaiseksi, ruotsissa on täysi sota päällä.


      • ete
        Tuhosivatruotsin kirjoitti:

        Ruotsi on hyvä esimerkki mitä nämä kusipää maailmanhalaajat saa aikaiseksi, ruotsissa on täysi sota päällä.

        Joo mutta ainakin hullujen huoneella moni luulee että kokoajan on sota päällänsä


      • aidantakaa
        Tuhosivatruotsin kirjoitti:

        Ruotsi on hyvä esimerkki mitä nämä kusipää maailmanhalaajat saa aikaiseksi, ruotsissa on täysi sota päällä.

        Hieman liiottelet. Ruotsissa on paljon aidattuja alueita jossa on kaikki aivan hyvin.


    • pettyneet

      Pettäminen on typerää toimintaa persuilta

    • voittajapuolue

      Suvakit lähti persuista, nyt äänestää vielä useampi.

    • Ääni

      Takinkääntäj lähti puolueesta ja perustivat Siniset.

    • Anonyymi

      Aloittajan kantsuu jo muuttaa pois Suomesta, sillä seuraavissa vaaleissa PS määrää tahdin yksin!

    • Anonyymi

      Eihän hölmöt ole koskaan äänestäneet Persuja! Kyllä ne äänestää vihervassareita edelleen!

    • Anonyymi

      "Äänestääkö joku hölmö vielä persuja?"

      Hölmö nimenomaan äänestää persuja, sontiaismolot eivät vain itse tajua hölmöyttään.

      • Anonyymi

        Ai, äänestääkö vasurit (entiset?) nykyään Persuja?

        No siitähän se henkinen paranemisprosessi alkaa!


    • Anonyymi

      Kyllä. Nythän se persujen äänestäminen vasta alkaa. Siinä lähes ainoa puolue joka on huolissaan koronasta. Siinä oikeasti ainoa puolue joka huolissaan kansamme olemassaolosta tulevaisuuden maailmassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe