Saakohan maahanmuuttokriitkolle opetettua tapoja?

voiimamies

Antakaas vinkkejä, että minkähänlaisin keinoin kannattaa aloittaa?
Päteekö tässä sanonta "ken vitsaa säästää, se maahanmuuttokriitikkoaan vihaa"?

26

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriitkolle

      Kriitkolle…?

      • 8978327823782378

        NIIN.
        Ai niin, siinähän joutuisi dialogiin, eihän se käy.
        Jatka kuten ennenkin.
        ELI
        -yleistä

        -yksinkertaista

        -älä takerru faktoihin

        -takerru asian esittäjään, älä asiaan

        - käytä natsikorttia heti kun on mahdollisuus

        -poista eriäviä mielipiteitä omaavat somesta ja pysy joo joo kuplassa koska joo joo kaverisi edustavat koko suomea ja muut ovat marginaalissa

        -luota lehtiin ja yleen

        -toista

        -toista

        -ja toista


    • veteraaneille.turpaan

      Maahanmuuttokriitikoille ja suomalaisille sotavetereeneille molemmille pitäisi opettaa parempia tapoja.

      Nuo molemmat kyseiset ryhmät rasistisesti ja jopa aseellisesti vastustivat sitä, että maamme ulkorajan yli ryntää kymmeniä tuhansia, satoja tuhansia, miljoonia viattomia ulkomaalaisia.

      Suomi kuuluu kaikille. Veteraanit hävetkööt siin missä kansallismielisetkin. Molemmilla oli ja on aivan väärät tavoitteet.

      • Oletsekaisin

        Veteraaneilla ei ole hävettävää, mutta teillä maahanmuuttokriitikoilla on.


    • Hiemankunnioitusta

      Suvakin kannattaa otta nöyrä asenne ja kumartaa kun maahanmuuttokriitikko meneee ohitse, asentokaan ei ole liioiteltu.
      Siinä suvakki näkee konkreettisesti kuka on se joka maksaa hänenkin sossuetuudet!

      • Niinettä

        Maahanmuuttokriittisistä enemmistö elää tukiaisilla, että näin se on.


      • Laittakee.paremmaksi
        Niinettä kirjoitti:

        Maahanmuuttokriittisistä enemmistö elää tukiaisilla, että näin se on.

        Tuosta sai päivän parhaimmat naurut.


      • Tissii-femakoille

        Ainakaan maahanmuuttokriitikot eivät ole vaatimassa löysää kansalaispalkkaa kaikille lorvijoille.

        Suvaitsevaisto taaas on aika lailla sama asia kuin vihervasemmisto, Suvi Auvisen kiviä viskovilla anarkisteilla vajvistettuna. Tämä lorvijaporukka vaatii itselleen lopuksi elämäänsä ilmaista ylläpitoa, Valtion piikkiin.

        Porukoissa on aika selkeä ero, kansallismieliset ovat aina itse elättäneet itsensä. Mutta suvakit vaativat valtion syöttötissiä suuhunsa, loppuelämänsä ajaksi.


      • RobertKinty
        Laittakee.paremmaksi kirjoitti:

        Tuosta sai päivän parhaimmat naurut.

        "Maahanmuuttokriittisistä enemmistö elää tukiaisilla, että näin se on."

        Voi suvakki, suvakki, suvakki... Olette te kyllä sellaisia kullanmuruja, että alta pois.


    • hyvät-tapani

      Olen Tapani ja tapani tulette tuntemaan. Tapani ovat aivan hyviä, mitä noista muuttelemaan. Jos tapani ei miellytä, voit ryhtyä maastamuuttajaksi.

    • Mahtavaperäsin

      Spr-täti opetti aamutelkussa toimittajalle ensiapua. Aaaah. Takamusote Heimlichissä.

    • hard.fist

      Mitä suvakeille pitäisi tehdä? Siis muuta kuin se yksi.

    • Raha-tulee-rahan-luo

      Lasketaan vain kaikki halukkaat Suomeen, tulee paljon uusia matalapalkkaisia työpaikkoja, koska rikkaat tarvitsevat henkivartijoita ja heidän talonsa ympärille rakennetaan muurit. Onhan se muuri kiva, ei tarvitse ikkunastaan köyhyyttä tuijotella.

      Minä ainakin vaadin lisää tuloeroja ja valtavasti köyhiä ulkomailta!

      • Mylvivää.-.Naurua

        Eikö vaatimuksesi jo toteudu teillä Venäjällä?


    • Mylvivää.-.Naurua

      Aloittajalle ei ole mahdollista opettaa kirjoitustaitoa. Ei opi, eikä halua.
      Olen gayihmisiä itsekin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe