Yle haastattelee jopa norjalaisia urheilijoita ruotsiksi. He olisivat halunneet puhua englantia. Käännös jäi tönköksi, koska kukaan ei ymmärtänyt mitä puhuivat.
Ingebritsenien hieno sanoma jäi TV-katsojille välittymättä.
Ruotsin seivässensaatio DuPlantis ei suostunut puhumaan ruotsia ja katsojat saivat kuulla hänen hienot tunnelmansa. C-More aina haastattelee englanniksi.
Yle:n urheilutoimitus on jostain syystä suomenruotsalaisten miehittämä.
Bubi Wallenius saati Kaj Kunnas eivät ikinä pystyneet välittämään suomalaisille sitä värikästä suomenkieltä, mitä perinteisesti urheiluselostuksissa on saatu nauttia.
Yle urheiluun on saatava suomea äidinkielenään puhuva toimitus!!
Yle:n urheilutoimitus ylenkatsoo katsojia!
Isänmaanveli
3
153
Vastaukset
Yle:n hallintoneuvoston persujen on tartuttava vakavaan ongelmaan. Urheilun katsojille on tarjottava hyvää mutta myös värikästä suomenkieltä.
Haastattelut englanniksi, jotta kaikki ymmärtävät.- ArmandDuplantis
Duplantis osaa kaksi sanaa ruotsia. Syntyperäinen jenkki!
- EnsiVuonnaOsaaJo
Äiti on ruotsalainen ja poika on aina osannut hiukan ruotsia. Ja koska edustaa nyt Ruotsia, hän yrittää koko ajan aktiivisesti parantaa kielitaitoaan. Ruotsinkielisiä keskustelukumppaneita on joka puolella. Saattaapi olla jotain hyötyä opiskelussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747