Onko vihreät oikeassa?

vuodestatoiseenlisärahaa

52

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin.tuplana

      Ehdotan Tarjalle ja Eevalle lisää rahaa, se niin tuottoista.
      https://www.seiska.fi/Uutiset/Tata-tavalliset-mummot-voivat-vain-kadehtia-Eeva-Ahtisaari-81-on-todellinen

      Valtion budjetissa on varattu vuosittain noin 600 000 euroa virkakautensa päättäneiden presidenttien menoihin. Tasavallan presidentin eläkelain mukaan verovaroista maksetaan entisille presidenteille muun muassa tarvittavat sihteeri- ja toimistopalvelut.

      Viime vuonna eläkkeellä oleville presidenteille maksettiin verovaroista erilaisia palveluita yhteensä vajaat 400 000 euroa.

      Kyllä minä näin sosialistina toverit`tarille tuplaisin rahan, ja autoksi kuin Trump ja Putinin koslat, ja pari turvamiestä lisää. Kauppaan ensin turvamiehet, ettei vain kukaan ole viemässä meidän sossutyttöjä.

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-paljon-elakoityneet-presidentit-maksavat-valtiolle-Martti-Ahtisaarelle-maksettiin
      Tarjankin olisi mukavmpi nousta korkeampaan autoon, eihän hinnalla ole väliä, kun sentäs ex Ay-lakimies.

      • huspoiskopioinesi

        Majurilta ei kysytä tätäkään asiaa.


      • Himmeät.valot

        Sinä et tapasi mukaan taaskaan ymmärtänyt avausta ja niinpä sinä aloit toimia pääsi "sisällön" mukaisesti. Pakkomielle ei ole kiva sairaus, kun se koko ajan pukkaa palstalle Tarjaa ja Eevaa. Yritä parantua, tai ainakin poistua kepupalstalta.


    • Vihiriät on väärässä. Silloin kun metsä palaa, se on sammutettava. Nyt on pahin katovuosi tällä vuosituhannella ja alkutuottaja tarvitsee apua nyt eikä 15. päivä. On siis autettava. Se on kriisiapua joka pelastaa tuhansia maatalousyrityksiä konkurssilta.

      Aivan eri juttu on, että onko EU:n maataloustukipolitiikassa ylipäätään mitään tolkkua. Paras olisi, kun ruoka tuotettaisiin pääosin maakohtaisesti. Maahantuonti tulisi sallia vain niille elintarvikkeille, mitä itse ei pystytä tuottamaan. Täällä ei kasva riisi eikä bataatti. Tuet pois ja tuottajahinnat vastaamaan tuotantokustannuksia. Sian- ja naudanlihalle sama, eli jos kotimaa kykenee kattamaan kysynnän, ei tuontia pidä sallia. Samoin on siipikarjan laita. No kallistuuko sitten ruoka ? Totta hitossa kallistuu ja pitääkin kallistua vähintään nykyisten maataloustukien verran. Tällä menettelyllä kaikki voittaa ja maatalous kukoistaa sekä huoltovarmuus säilyy.

      • maakohtaistako

        "No kallistuuko sitten ruoka ? Totta hitossa kallistuu ja pitääkin kallistua vähintään nykyisten maataloustukien verran. Tällä menettelyllä kaikki voittaa ja maatalous kukoistaa sekä huoltovarmuus säilyy. "


        Nykyisenkään TUKITALOUDEN aikana monilla kuluttajilla ei ole varaa ostaa kotimaisia elintarvikkeita.
        Täytyy ostaa ulkomaista. Kuinka sitten, jos kotimaiset kallistuisivat entisestään ja ulkomaisia ei saisi lainkaan? Entä miten kävisi suomalaisten tuotteiden viennin?


      • Kuituhamppi

        Martti hiljaa siellä perällä!!


      • maakohtaistako kirjoitti:

        "No kallistuuko sitten ruoka ? Totta hitossa kallistuu ja pitääkin kallistua vähintään nykyisten maataloustukien verran. Tällä menettelyllä kaikki voittaa ja maatalous kukoistaa sekä huoltovarmuus säilyy. "


        Nykyisenkään TUKITALOUDEN aikana monilla kuluttajilla ei ole varaa ostaa kotimaisia elintarvikkeita.
        Täytyy ostaa ulkomaista. Kuinka sitten, jos kotimaiset kallistuisivat entisestään ja ulkomaisia ei saisi lainkaan? Entä miten kävisi suomalaisten tuotteiden viennin?

        Tämä ehdotukseni ei voi toteutua kuin koko EU:n mittakaavassa. Jos liittovaltiokehitys jatkuu, olisi hyvä pompsahtaa pois koko hullunmyllystä.

        Otetaan esimerkkinä vilja. Jos hinta kolminkertaistuu, on uusi hinta siltikin vain kymmeniä senttejä. Se ei paljoa esim. leivän hinnassa tunnu. Eläinperäiset tuotteet joutavat kallistua, jotta kulutus puolittuisi, jolloin niin luonto kuin kansanterveys kiittää.


      • Kuituhamppi kirjoitti:

        Martti hiljaa siellä perällä!!

        Öljyhamppua, ei kuituhamppua :-) Tai no miksei sitäkin...


      • lehmänröyhtäisy
        Environment kirjoitti:

        Tämä ehdotukseni ei voi toteutua kuin koko EU:n mittakaavassa. Jos liittovaltiokehitys jatkuu, olisi hyvä pompsahtaa pois koko hullunmyllystä.

        Otetaan esimerkkinä vilja. Jos hinta kolminkertaistuu, on uusi hinta siltikin vain kymmeniä senttejä. Se ei paljoa esim. leivän hinnassa tunnu. Eläinperäiset tuotteet joutavat kallistua, jotta kulutus puolittuisi, jolloin niin luonto kuin kansanterveys kiittää.

        "Eläinperäiset tuotteet joutavat kallistua, jotta kulutus puolittuisi, jolloin niin luonto kuin kansanterveys kiittää. "

        Mutta mitä siihen sanoo karjatilallinen, jos hinnan nostolla puolitetaan hänen tuottamansa lihan myynti?


      • lehmänröyhtäisy kirjoitti:

        "Eläinperäiset tuotteet joutavat kallistua, jotta kulutus puolittuisi, jolloin niin luonto kuin kansanterveys kiittää. "

        Mutta mitä siihen sanoo karjatilallinen, jos hinnan nostolla puolitetaan hänen tuottamansa lihan myynti?

        Kiittää. Tuottavuus kasvaa ja työmäärä vähenee. Joutaa sitten tehdä muutakin kuin raataa tilallansa.


      • vähemmäntyötä
        lehmänröyhtäisy kirjoitti:

        "Eläinperäiset tuotteet joutavat kallistua, jotta kulutus puolittuisi, jolloin niin luonto kuin kansanterveys kiittää. "

        Mutta mitä siihen sanoo karjatilallinen, jos hinnan nostolla puolitetaan hänen tuottamansa lihan myynti?

        Kulutus puolittuu, mutta hinta kaksinkertaistuu. Tuottaja saa saman hinnan vähemmällä eläinmäärällä ja köyhät syö ituja ja rikkaat lihatuotteita.


      • Environment kirjoitti:

        Kiittää. Tuottavuus kasvaa ja työmäärä vähenee. Joutaa sitten tehdä muutakin kuin raataa tilallansa.

        Lisään vielä: Jos kaikki liha tuotettaisiin Suomessa ja ilman tukia, hinta asettuisi kohilleen kysynnän ja tarjonnan mukaan. Tuottajien pitää järjestäytyä paremmin, jotta keskusliikkeet eivät pääse määräämään hintoja.


      • happosadetta
        Environment kirjoitti:

        Lisään vielä: Jos kaikki liha tuotettaisiin Suomessa ja ilman tukia, hinta asettuisi kohilleen kysynnän ja tarjonnan mukaan. Tuottajien pitää järjestäytyä paremmin, jotta keskusliikkeet eivät pääse määräämään hintoja.

        ja muualla olisi helvetisti halvempi liha. Olisihan siinä salakuljettajille pisneksen paikka.


      • vähemmäntyötä kirjoitti:

        Kulutus puolittuu, mutta hinta kaksinkertaistuu. Tuottaja saa saman hinnan vähemmällä eläinmäärällä ja köyhät syö ituja ja rikkaat lihatuotteita.

        Siis hölmöt kerskakuluttavat lihatuotteita. Itsekin olin hölmö. Nyt kuuskymppisenä on sitten kroonista kihtiä ja munuaiskivivaivoja sun muuta johtuen vuosien liiallisesta lihansyönnistä.


      • happosadetta kirjoitti:

        ja muualla olisi helvetisti halvempi liha. Olisihan siinä salakuljettajille pisneksen paikka.

        Salakuljettaa sikoja ihmisten sijaan... Mielenkiintoista :-)


      • kaikkisyömäänrehuja
        Environment kirjoitti:

        Siis hölmöt kerskakuluttavat lihatuotteita. Itsekin olin hölmö. Nyt kuuskymppisenä on sitten kroonista kihtiä ja munuaiskivivaivoja sun muuta johtuen vuosien liiallisesta lihansyönnistä.

        Tuo pitää kertoa Pekka Puskalle. Entiselle Pohjois-Karjalaprojektin vetäjälle, joka kertoi pelastaneensa miljoonan (?) suomalaisen hengen höpöohjelmallaan. Sama tulos olisi saavutettu ilman Puskaakin.

        :D


      • Environment kirjoitti:

        Salakuljettaa sikoja ihmisten sijaan... Mielenkiintoista :-)

        Jatkan vielä: Tuossahan olisi sitten minulle vanhuuden askaretta, salasikailu. Kaikissa liemissä keitettynä rantarosvona otan asian harkintaan jos tulee ajankohtaiseksi. Pirtun salakuljetuskin on meillä sukuvika ja perisynti.


      • kaikkisyömäänrehuja kirjoitti:

        Tuo pitää kertoa Pekka Puskalle. Entiselle Pohjois-Karjalaprojektin vetäjälle, joka kertoi pelastaneensa miljoonan (?) suomalaisen hengen höpöohjelmallaan. Sama tulos olisi saavutettu ilman Puskaakin.

        :D

        Onkohan sittenkään noin ? Minä pidän Puskaa järki-ihmisenä.


      • kehuuitseään

      • ärsyttävänarisija

      • ärsyttävänarisija kirjoitti:

        https://www.anttiheikkila.com/blogi/pohjois-karjala_-_tutkimus_ja_puska/

        Puskan projektin alkaessa sydän- ja verisuonitautikuolleisuus oli jo laskusuunnassa myös Suomessa. Puska otti asiasta kunnian.

        On tuossa osittain perää, kieltämättä. Eläinrasva ei ole kohtuullisesti nautittuna haitaksi, vaan päinvastoin. Niin ja tuo Puskan omakehu, se haiskahtaa.


      • syökäämämmiä

        Oox sä joku Juha Mieto?


    • kansallinenroskasakki

      viljelijöistä puolet tuottaa 95%, loput loisivat maataloustukia

      • On se kumma kun perustuotantoa ei arvosteta. Kriisiaikoina ruoka on se, mikä pitää miehen tiellä, naisen kyökissä ja lapset pahanteossa. Tuet siis pois, tuonti seis ja hinnat markkinatalouden mukaan. Näin tehokkuus palkitaan ja maatalouden tuotantovinoumat oikenevat.


      • järkeistämistäkaivataan
        Environment kirjoitti:

        On se kumma kun perustuotantoa ei arvosteta. Kriisiaikoina ruoka on se, mikä pitää miehen tiellä, naisen kyökissä ja lapset pahanteossa. Tuet siis pois, tuonti seis ja hinnat markkinatalouden mukaan. Näin tehokkuus palkitaan ja maatalouden tuotantovinoumat oikenevat.

        Miten niin ei arvosteta? Tuossahan sanotaan, että pieni osa viljelijöistä tuottaa suuren osan tarpeesta. Loput on sitten vähän sellaista turhaa ja kalliiksi käyvää puuhailijaporukkaa.


      • Kanna.tris

        Mutta millainen olisi eettinen siankasvatus ? Tässä ehdotukseni:

        Sikojen appeeksi kannabis sativaa ja kokapensaan lehtiä. Aitoja tai karsinoita ei tarvita, sillä kannabissika pysyy elämäneliksiirinsä äärellä. Kun joulu lähestyy, vaihdetaan kannabis viljaan. Sika kyrpiintyy ja tallustaa ihan vapaaehtoisesti lahtauspölkylle. Elipähän kuitenkin onnellisesti lihotuskautensa...

        Laajat kannabisviljelmät sioille. Mutta eikö se sitten houkuttele myös ihmisiä ? Tähänkin on ratkaisu: Rangaistakoot jokaista puskarosvoa mitä ankarimmin: Sunnuntaina asetettakoot ne ketkut jalkapuuhun kirkonmenojen ajaksi ja saakoot osakseen yleistä pilkkaa ja paheksuntaa. Tämä jos mikä pitää muun joukon visusti erossa sikojen ruuasta.


      • tuollaistahäiriköintiä
        Kanna.tris kirjoitti:

        Mutta millainen olisi eettinen siankasvatus ? Tässä ehdotukseni:

        Sikojen appeeksi kannabis sativaa ja kokapensaan lehtiä. Aitoja tai karsinoita ei tarvita, sillä kannabissika pysyy elämäneliksiirinsä äärellä. Kun joulu lähestyy, vaihdetaan kannabis viljaan. Sika kyrpiintyy ja tallustaa ihan vapaaehtoisesti lahtauspölkylle. Elipähän kuitenkin onnellisesti lihotuskautensa...

        Laajat kannabisviljelmät sioille. Mutta eikö se sitten houkuttele myös ihmisiä ? Tähänkin on ratkaisu: Rangaistakoot jokaista puskarosvoa mitä ankarimmin: Sunnuntaina asetettakoot ne ketkut jalkapuuhun kirkonmenojen ajaksi ja saakoot osakseen yleistä pilkkaa ja paheksuntaa. Tämä jos mikä pitää muun joukon visusti erossa sikojen ruuasta.

        Nyt Martti joutuu kohta nurkkaan häpeämättään. Ja sääretkin tietysti taas ajamatta?


      • kotimuistutuspäälle
        tuollaistahäiriköintiä kirjoitti:

        Nyt Martti joutuu kohta nurkkaan häpeämättään. Ja sääretkin tietysti taas ajamatta?

        Häpeämään sanoin. Tai ainakin tarkoitin.


      • MistäJohtunee
        Environment kirjoitti:

        On se kumma kun perustuotantoa ei arvosteta. Kriisiaikoina ruoka on se, mikä pitää miehen tiellä, naisen kyökissä ja lapset pahanteossa. Tuet siis pois, tuonti seis ja hinnat markkinatalouden mukaan. Näin tehokkuus palkitaan ja maatalouden tuotantovinoumat oikenevat.

        Sun jutuistasi tulee mieleen säärikarvojen sheivaus


      • toisaaltahupaisakin
        MistäJohtunee kirjoitti:

        Sun jutuistasi tulee mieleen säärikarvojen sheivaus

        Yx pirun vedättäjä tuo Lappeenrannan riesa.


      • järkeistämistäkaivataan kirjoitti:

        Miten niin ei arvosteta? Tuossahan sanotaan, että pieni osa viljelijöistä tuottaa suuren osan tarpeesta. Loput on sitten vähän sellaista turhaa ja kalliiksi käyvää puuhailijaporukkaa.

        Jos siis tuet poistuu ja tuonti tyssätään, niin...

        ...pienet tilat voivat erikoistua. Pitkä viljelykausi, hyvät mahkut yrttien menestykselle. Biodynaaminen viljely voi myös elättää. Samoin eksoottisempien elukoiden pito. Ne tilat jotka eivät sopeudu, sulkeutuvat. Osa maatalousväestä jää osa-aikaisiksi tuottajiksi joka sekin on kanantaloudelle plussaa kun ovat edes osatyöllistettyjä. Selväähän on, että tukien poistuttua vain tuottava työ kannattaa, ja niinhän se on muillakin aloilla.


      • toisaaltahupaisakin kirjoitti:

        Yx pirun vedättäjä tuo Lappeenrannan riesa.

        Nykyään asun Kemiönsaaressa, Taalintehtaalla, meren rannalla. Minäkö vedättäjä, nyt en oikein ymmärrä... Tai no jaa...


      • sitäodotellessa
        Environment kirjoitti:

        Jos siis tuet poistuu ja tuonti tyssätään, niin...

        ...pienet tilat voivat erikoistua. Pitkä viljelykausi, hyvät mahkut yrttien menestykselle. Biodynaaminen viljely voi myös elättää. Samoin eksoottisempien elukoiden pito. Ne tilat jotka eivät sopeudu, sulkeutuvat. Osa maatalousväestä jää osa-aikaisiksi tuottajiksi joka sekin on kanantaloudelle plussaa kun ovat edes osatyöllistettyjä. Selväähän on, että tukien poistuttua vain tuottava työ kannattaa, ja niinhän se on muillakin aloilla.

        Siihen saakka kunnes kitutilalliset alkavat erikoistua, voisivatkin mennä oikeisiin töihin.


      • tuollaistahäiriköintiä kirjoitti:

        Nyt Martti joutuu kohta nurkkaan häpeämättään. Ja sääretkin tietysti taas ajamatta?

        Miten niin minä ? Kirjoitinhan eri nimimerkillä... Uups :-)


      • voiv..ttusunkanstaas
        Environment kirjoitti:

        Nykyään asun Kemiönsaaressa, Taalintehtaalla, meren rannalla. Minäkö vedättäjä, nyt en oikein ymmärrä... Tai no jaa...

        Oot sä taas sitä höpöheinää vetäny oikein kaksin käsin? Aamusta iltaan? Ja illasta aamuun?


      • sitäodotellessa kirjoitti:

        Siihen saakka kunnes kitutilalliset alkavat erikoistua, voisivatkin mennä oikeisiin töihin.

        Töitä kun ei vaan ole nytkään kaikille. Täystyöllisyyttä ei saavuteta enää ikinä. Siitä pitää huolen teknologian kehitys. Tämä johtaa uusiin määritelmiin työstä ja sen merkityksestä.


      • ilmaisduuniinvaan
        Environment kirjoitti:

        Töitä kun ei vaan ole nytkään kaikille. Täystyöllisyyttä ei saavuteta enää ikinä. Siitä pitää huolen teknologian kehitys. Tämä johtaa uusiin määritelmiin työstä ja sen merkityksestä.

        "Töitä kun ei vaan ole nytkään kaikille. "


        Onhan hallitus lestalahkolaisen johtamana onnistunut jotain ilmaistöitä järjestämään. Ei työ kuulema lopu, palkanmaksajista on pula.


      • voiv..ttusunkanstaas kirjoitti:

        Oot sä taas sitä höpöheinää vetäny oikein kaksin käsin? Aamusta iltaan? Ja illasta aamuun?

        ...mutta jalkapuuhun en mene... En tunnusta. En se ollut minä. Eikä Tuutin Liisa.


      • ilmaisduuniinvaan kirjoitti:

        "Töitä kun ei vaan ole nytkään kaikille. "


        Onhan hallitus lestalahkolaisen johtamana onnistunut jotain ilmaistöitä järjestämään. Ei työ kuulema lopu, palkanmaksajista on pula.

        Orjatyö ei ole ratkaisu. Se on paljolti ihmisarvon polkemista.


      • etpätietenkääntunnusta
        Environment kirjoitti:

        ...mutta jalkapuuhun en mene... En tunnusta. En se ollut minä. Eikä Tuutin Liisa.

        Elä mene, mie menen, mie menen. Mie en ennee siun kanssais jaksa jankata. Ain tää sama homma siun kanssais, mie en kohta ennee jaksa.Ymmärrät sie, mie en kohta siun kanssais jaksa. Mitä mie siun kanssais teen? Tuommonen rutjake, en ilikee kohta ees kattoo mokomaa.


      • etpätietenkääntunnusta kirjoitti:

        Elä mene, mie menen, mie menen. Mie en ennee siun kanssais jaksa jankata. Ain tää sama homma siun kanssais, mie en kohta ennee jaksa.Ymmärrät sie, mie en kohta siun kanssais jaksa. Mitä mie siun kanssais teen? Tuommonen rutjake, en ilikee kohta ees kattoo mokomaa.

        Ehhehehehe, ehhehe. Ehhehehehe ehhehe. Tämmönen rutjake ja ain oon jankkaamas. Mie oon mulukero mieheks. Älä välitä, ei ne muutkaan jaksa. Joskus herrään siihen kun väittelen unissain ihteni kans. Mutta tottuusha on, että mie oon ain oikias. Kerran luulin että oon vääräs, mut olinki vääräs...


      • kusetettuko
        Environment kirjoitti:

        On se kumma kun perustuotantoa ei arvosteta. Kriisiaikoina ruoka on se, mikä pitää miehen tiellä, naisen kyökissä ja lapset pahanteossa. Tuet siis pois, tuonti seis ja hinnat markkinatalouden mukaan. Näin tehokkuus palkitaan ja maatalouden tuotantovinoumat oikenevat.

        Eipä tuota meinaa syntyä tuellakaan, paitsi lähes ilmaista kiinalaisille. Kuinka sitten ilman? Muako höynäytetään koko ajan; "ilman tukia maatalous loppuu Suomesta, kuinka käy omavaraisuuden ja huoltovarmuuden", hokema sipilää ja leppää myöten?


    • aasdfasdfasdf

      silloinhan kehitysapuakaan ei kannata enää antaa kun siitä ei ole mitään hyötyä

      • Kehitysavun funktio pitää olla se, että se tuottaa todellista hyvinvointia. Raha tai ruoka ei ole oikeanlaista kehitysapua muutoin kuin kriisipesäkkeissä ensihätään.


      • Pelkkää.provoilua
        Environment kirjoitti:

        Kehitysavun funktio pitää olla se, että se tuottaa todellista hyvinvointia. Raha tai ruoka ei ole oikeanlaista kehitysapua muutoin kuin kriisipesäkkeissä ensihätään.

        Oikeistososdemin yksi trollinikeistä - ei jatkoon.


      • vedättäävaan
        Pelkkää.provoilua kirjoitti:

        Oikeistososdemin yksi trollinikeistä - ei jatkoon.

        Mutta Martti on mukavimmillaan ihan huumorimies. Ei se pahaa tarkoita.


      • Pelkkää.provoilua kirjoitti:

        Oikeistososdemin yksi trollinikeistä - ei jatkoon.

        En ole OikeistoSosDem, olen Martti. Tässä aukoton todistusketjuni:

        Hänellä on pallopaita, minulla ei. Hän kannattaa Natoa, minä en. Hän on varoissaan, minä en. Hänellä on vaimo, minulla ei. Hän jankkaa, minä en. Enpäs jankkaa, en. Hän on älykäs, minä e... no nyt karkasi taas ajatus. Niin jokohan se ravustuskausi alkoi...


      • kaikkipelkkääjallitusta
        Environment kirjoitti:

        En ole OikeistoSosDem, olen Martti. Tässä aukoton todistusketjuni:

        Hänellä on pallopaita, minulla ei. Hän kannattaa Natoa, minä en. Hän on varoissaan, minä en. Hänellä on vaimo, minulla ei. Hän jankkaa, minä en. Enpäs jankkaa, en. Hän on älykäs, minä e... no nyt karkasi taas ajatus. Niin jokohan se ravustuskausi alkoi...

        Kaiken lisäksi oiksosdem käyttää vain yhtä ja ainutta rekisteröityä nimimerkkiä:)))

        Senhän tiedän, ettet natojäsenyyttä kannata, mutta onhan sinulla aikaa vedättää lukijoita tekeytymällä milloin miksikin. Vaikka majuriksi. Itseasiassa se on aika hupaisa tapa testata ihmisten reaktioita tekeytymällä joksikin muuksi kuin on.


      • kaikkipelkkääjallitusta kirjoitti:

        Kaiken lisäksi oiksosdem käyttää vain yhtä ja ainutta rekisteröityä nimimerkkiä:)))

        Senhän tiedän, ettet natojäsenyyttä kannata, mutta onhan sinulla aikaa vedättää lukijoita tekeytymällä milloin miksikin. Vaikka majuriksi. Itseasiassa se on aika hupaisa tapa testata ihmisten reaktioita tekeytymällä joksikin muuksi kuin on.

        HIIHAA ravustuskausi ON jo alkanut :-)

        Kuka lie se majuri, mene ja tiedä...


      • PerseReikAUnKOULUTTAJA
        kaikkipelkkääjallitusta kirjoitti:

        Kaiken lisäksi oiksosdem käyttää vain yhtä ja ainutta rekisteröityä nimimerkkiä:)))

        Senhän tiedän, ettet natojäsenyyttä kannata, mutta onhan sinulla aikaa vedättää lukijoita tekeytymällä milloin miksikin. Vaikka majuriksi. Itseasiassa se on aika hupaisa tapa testata ihmisten reaktioita tekeytymällä joksikin muuksi kuin on.

        MunakarvaVnhuksen nikkki tuo enviroment.


    • Ihmisoikeudeton

      Kun Afrikassa on kuivuus ja hätä "vihreiltä" kyllä löytyy rahaa ja sympatiaa hädänalaisille; kun sama Suomessa .... menkööt Afrikkaan... sinne lähetämme rahaa ? Halutaanko Suomen maatilat sosialisoida tänne tuoduille Afrikkalaisille ?

      Suomen "perustuslaki" 118 § ...Kansalaisten kokemat ihmisoikeusloukkaukset ... syyteoikeutta ei kuitenkaan ole ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe