Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Syntyvyys laskee

Papusoppaa

Nyt Femut, Revat levälleen ja pojat polkemaan !! Täytä kansalaisvelvollisuus......

21

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedotan

      Femakot ja punaviherkelta- sakki tuntevat vain oikeutensa, mutta velvollisuudet ovat heille tuntematon käsite. Ovat kovia esittämään rahanmenoa yhteisistä varoista, mutta varojen hankkimisen he jättävät muille.

      Kyllä femakot voivat lisääntyä, jos mies ei ole suomalainen. Ja jos ei ole lesbo...

      • Vapaampinaisena

        Suomalainen juoppo tai mamman poika ei oikein kiinnosta. Arabimiestä sen sijaan suosin koska arabeista ei löydy alkoholisteja ja keskenkasvuisen teinipojan tasolla olevia miehiä. Muslimiperheissä tytöt on niitä prinsessoja joita hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Arabimieheni kun pitää mua todellisena prinsessana.


      • tiedotan
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Suomalainen juoppo tai mamman poika ei oikein kiinnosta. Arabimiestä sen sijaan suosin koska arabeista ei löydy alkoholisteja ja keskenkasvuisen teinipojan tasolla olevia miehiä. Muslimiperheissä tytöt on niitä prinsessoja joita hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Arabimieheni kun pitää mua todellisena prinsessana.

        Hehheh? Joopa joo! Olen nähnyt teitä suomalaisia "prinsessoja", jotka kulkevat kaavut ja huivit päällä alaspäin katsoen muslimimiehensä kotiorjana. ;-)


      • orjanako_vapaa
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Suomalainen juoppo tai mamman poika ei oikein kiinnosta. Arabimiestä sen sijaan suosin koska arabeista ei löydy alkoholisteja ja keskenkasvuisen teinipojan tasolla olevia miehiä. Muslimiperheissä tytöt on niitä prinsessoja joita hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Arabimieheni kun pitää mua todellisena prinsessana.

        Vai on muslimiperheissä tytöt prinsessoja? Päinvastoin! Moni musliminainen on sanonut, kuinka poikia kohdellaan kuin prinssejä. He voivat tehdä melkein mitä vain. Sen sijaan tytöt ovat kotiorjia. Tytöt eivät ole mitään poikien rinnalla muslimiperheissä. Esikoispoika komentelee äitiäänkin jo pikkupoikana!


      • Vapaampinaisena
        orjanako_vapaa kirjoitti:

        Vai on muslimiperheissä tytöt prinsessoja? Päinvastoin! Moni musliminainen on sanonut, kuinka poikia kohdellaan kuin prinssejä. He voivat tehdä melkein mitä vain. Sen sijaan tytöt ovat kotiorjia. Tytöt eivät ole mitään poikien rinnalla muslimiperheissä. Esikoispoika komentelee äitiäänkin jo pikkupoikana!

        Arabimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen ja heikompi. Olen kuin prinsessa; mies avaa mulle aina oven, kantaa kauppakassit ja ojentaa mulle jopa kädenkin kun nousen auton penkistä. Tämän jälkeen en ole ikävöinyt suomalaista juoppoa. Arabimies ei anna naisen pukeutua paljastavasti ja se on mielestäni hyvä sääntö. Moni suomalainen mieskin voisi katsoa miten vaimo pukeutuu.


      • vapaako_heikkona
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Arabimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen ja heikompi. Olen kuin prinsessa; mies avaa mulle aina oven, kantaa kauppakassit ja ojentaa mulle jopa kädenkin kun nousen auton penkistä. Tämän jälkeen en ole ikävöinyt suomalaista juoppoa. Arabimies ei anna naisen pukeutua paljastavasti ja se on mielestäni hyvä sääntö. Moni suomalainen mieskin voisi katsoa miten vaimo pukeutuu.

        "Lupa olla HEIKOMPI"!? Taidat olla väärällä palstalla? Kunnon feministi saa kakkahalvauksen kuullessaan moista suomalaisnaisen suusta....


      • Vapaampinaisena kirjoitti:

        Suomalainen juoppo tai mamman poika ei oikein kiinnosta. Arabimiestä sen sijaan suosin koska arabeista ei löydy alkoholisteja ja keskenkasvuisen teinipojan tasolla olevia miehiä. Muslimiperheissä tytöt on niitä prinsessoja joita hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Arabimieheni kun pitää mua todellisena prinsessana.

        "Arabimiestä sen sijaan suosin koska arabeista ei löydy alkoholisteja ja keskenkasvuisen teinipojan tasolla olevia miehiä. "

        Ei niin.
        Kyllä arabit syntyvät 3-kymppisinä ihanina kebabin tuoksuisina höpösöpöliineinä :-)


      • Vapaampinaisena
        vapaako_heikkona kirjoitti:

        "Lupa olla HEIKOMPI"!? Taidat olla väärällä palstalla? Kunnon feministi saa kakkahalvauksen kuullessaan moista suomalaisnaisen suusta....

        Islam kunnioittaa naista paremmin. Mulle ei aseteta ulkonäköpaineita. Katsokaa länsimediaa millaisia musiikkivideoita ja malleja ihmisille näytetään. Naisia Playboyn puputyttöinä ja Nicki Minajin pyllistelee muovipepullaan musiikkivideoissa. Tuohonko nyt nuoria naisia kannustetaan?


      • huomautan
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Islam kunnioittaa naista paremmin. Mulle ei aseteta ulkonäköpaineita. Katsokaa länsimediaa millaisia musiikkivideoita ja malleja ihmisille näytetään. Naisia Playboyn puputyttöinä ja Nicki Minajin pyllistelee muovipepullaan musiikkivideoissa. Tuohonko nyt nuoria naisia kannustetaan?

        Olen ihan samaa mieltä, että länsimaissa on meno mennyt liiankin (äly)vapaaksi. Sehän kuuluu ns. vasemmistoliberaaliin eli oikeasti kulttuurimarxismin ideaan. Perinteinen hyvä arvojärjestelmä halutaan kokonaan mädättää pois.

        MUTTA ei pidä mennä toiseenkaan ääripäähän eli alentaa nainen miehen kotiorjaksi! Huomaa, että minä olen nyky-feminismin kriitikko ja sanon sen???


      • Vapaampinaisena
        huomautan kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä, että länsimaissa on meno mennyt liiankin (äly)vapaaksi. Sehän kuuluu ns. vasemmistoliberaaliin eli oikeasti kulttuurimarxismin ideaan. Perinteinen hyvä arvojärjestelmä halutaan kokonaan mädättää pois.

        MUTTA ei pidä mennä toiseenkaan ääripäähän eli alentaa nainen miehen kotiorjaksi! Huomaa, että minä olen nyky-feminismin kriitikko ja sanon sen???

        Vai kotiorja? Islam ensimmäisenä uskontona salli naisen johtaa yritystä (mikä muu uskonto sallii tämän?), oikeuden työntekoon, opiskeluun, avioeroon ja yhteiskuntaan osallistumisen. Enemmän oon kohdannut naisten alistamista länsimaissa. Länsimaissa nainen on aina ollut esine ja objekti.


      • tarkkanäköinen
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Vai kotiorja? Islam ensimmäisenä uskontona salli naisen johtaa yritystä (mikä muu uskonto sallii tämän?), oikeuden työntekoon, opiskeluun, avioeroon ja yhteiskuntaan osallistumisen. Enemmän oon kohdannut naisten alistamista länsimaissa. Länsimaissa nainen on aina ollut esine ja objekti.

        Nyt saakelin rotta turpa kiinni, ota tosiaankin asioista selvää,ottomaanit on jo kerran aikaisemmin alistaneet ja tappaneet euroopalaisia , kuin kärpäsiä , jos tuo on ironiaa, sekin on liian raskasta laatua,


      • tarkkanäköinen
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Nyt saakelin rotta turpa kiinni, ota tosiaankin asioista selvää,ottomaanit on jo kerran aikaisemmin alistaneet ja tappaneet euroopalaisia , kuin kärpäsiä , jos tuo on ironiaa, sekin on liian raskasta laatua,

        Ymmärrän sinua kaavussa kulkevaSuomalainen nainen, se on meille kaikille hyväksi, kun lähes 130kiloinen möhkäle saa olla kaavun alla oma itsensä ja afriikkalaismies ojentaa kätensä ja kiskoo auton penkistä ylös, mikä ei itseltä, ilman apua onnistu.. Sitä paitsi ,kyllä ne kaapujen alla kulkevat Suomalaisnaiset no niitä jotka eivät Suomalaismiehille kelpaa


      • Rasistitlinnaan

        Feminismi ja rasismi syynä syntyvyyden laskuun. 9 kymmenstä miehstä kelpaa oikeuslaitoksemme mukaan huoltajaksi. Jos feministit eivät pärjää lapsen oikeuksien riistossa kutsutaan POLIISI apuun jloka lavastaa 2 perätöntä syytettä oikeus antaa lapsen väliaikaiseti äidille jota käytetään lapsen oikeuksia vastaan.
        -järjestäytynyt rikollisuus näkyy oikeuden tuomioista poliisilla valtuudet estää lapsen oikeuksien toteutuminen. Rikolliset tuomarit paljasteneet itsensä kukaan ei pääse näkemään totuutta koska heillä suojatut henkilöllisyydet ja tuomioiden salaus toimii..


      • Anonyymi
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Suomalainen juoppo tai mamman poika ei oikein kiinnosta. Arabimiestä sen sijaan suosin koska arabeista ei löydy alkoholisteja ja keskenkasvuisen teinipojan tasolla olevia miehiä. Muslimiperheissä tytöt on niitä prinsessoja joita hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Arabimieheni kun pitää mua todellisena prinsessana.

        Heh, tässä onkin stereotyyppinen feministin aivopieru. Tämän kirjoittaja luulottelee itselleen olevansa fiksukin mutta todellisuudessa on tyhmä kuin leppähalko.

        Tämä femakon typeryys saa minut surulliseksi....miten hukkaan voidaan heittää ihmismieli?


    • Hienoa.lehmät

      Islamin mukaan nainen on porsintaemakko.

      Se asema sopii hyvin aivottomalle femakolle.

    • PullantuoksuinenPilu

      Ehkä nykynaiset ovat vaan sellaisia riivinrautoja, ettei niitä kukaan jaksa.

      • Vapaampinaisena

        Nykymiehet ovat keskenkasvuisiksi teinipojaksi heittäytyviä. Tällaiselle miehelle pitää olla sitten äiti. Vaihdoin tällaisen miehen arabiin ja vaihdossa minusta tuli prinsessa, jota hemmotellaan. Elämä on nyt paljon ihanempaa.


    • tarkkanäköinen

      Nämä miehiä vihaavat feministit ovat vajonneet niin asas, ettei sitä todeksi usko. Tässä esimerkki, lapsia he eivät pysty saamaan ,koska Suomenlaki kieltää eläimiin sekaantumisen, mikä on hemmetin hyvä juttu. No niin ne todisteet , feministillä on tietysti kaupunkiyksiössään pari kissaa ja samanverran koiria.Itseään hän puhuttelee ÄIDIKSI , siis näille eläimille. Suomalainen tolkun miäs on hyvinkin tarkka kenelle mailman parhaat aineensa luovutta, kissa- ja koiraäidit on ehdottomasti rajattu listan ulkopolelle.

    • syntyvyyden.nousu

      Niin. Yritä tässä nyt sitten valita koleran ja ruton väliltä. On se ihmeellistä mikä on kun ei syntyvyys suomessa nouse. Mikä on kun joku tuossa suomalaisen naisen ja äidin asemassa ei houkuta.

      https://www.youtube.com/watch?v=TYyO0zvOPzM

    • tarkkanäköinen

      Oli kyllä sellainen "mies" jos olisi lähipiiririssäni eli revirilläni saisi joka päivä kolme kertaa turpaansa, kunnes oppisi kunnioittamaan naisia , eritoten äitejä.

    • Anonyymi

      ei kiinosta modernit huorat. yksikään itseään kunnioittava mies ei mene naimisiin eikä varsinkaan tee lapsia entisen tai nykyisen huoran kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe