Missä ravintoloiden pizzalista oikein on?

NykyäänOn

Oikein trendinä se, että netistä et löydä selkeää ruokalistaa vaan täytyy mennä paikan päälle, että löytää sellaisen. Kenen edeun mukaista tämä oikein on? Ei ainakaan asiakkaan.
Typerää touhua, eikä ainakaan asikasta palvelevaa.

12

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pizza_Ali

      Kuiti?
      Ei kuiti.
      Halvempi 5€.

    • uusavuttomuudenHuippu

      Pizzalista? Mihin helvettiin sellaista tarvitaan? Pizzassa on pohja, tomaattisoosi ja juusto. Niiden päälle voi pyytää halutessaan päällisiä. Mihin helvettiin tarvitaan "pizzalistaa"?

      • PellePorukaaLiikkeellä

        On siinä taas idiootti vastaamassa!
        Lista tarvitaan sitä varten, että tiedetään etukäteen paljonko pizza maksaa.
        Pitikö tuokin sinulle selventää?


      • vajakkitaasVauhdissa
        PellePorukaaLiikkeellä kirjoitti:

        On siinä taas idiootti vastaamassa!
        Lista tarvitaan sitä varten, että tiedetään etukäteen paljonko pizza maksaa.
        Pitikö tuokin sinulle selventää?

        Tyhmä vajakki osoitti taas idioottimaisuutensa. Ei sellaista ravintolaa ole minkä hintoja ei etukäteen kerrota. Pizzeerioissa lopullinen hinta määräytyy valittujen päällisten perusteella. Samalla tavalla kauppalaskukin koostuu siitä mitä ostit. Muistaa katsoa hinnat hyllyn reunasta. Jos et katso, niin omapahan on idiootin ongelma.


      • PellePalstaSuomi24

        Tällä pellepalstalla, missä älykkyysosamäärän taso on monilla lähellä nollaa
        saa kaiken vääntää rautalangasta. Monissa paikoissa on sekava lista netissä ja raviontolassa sen saa printattuna. Tuskin edes itse käytä missään yli 5€ paikoissa vastauksestasi päätellen.

        "Ei sellaista ravintolaa ole minkä hintoja ei etukäteen kerrota."
        Löytyy montakin.
        "Tyhmä vajakki osoitti taas idioottimaisuutensa."
        Kerroit juuri sen, millainen olet, koita kasvaa aikuiseksi.


      • käyjoskusRavintolassa
        PellePalstaSuomi24 kirjoitti:

        Tällä pellepalstalla, missä älykkyysosamäärän taso on monilla lähellä nollaa
        saa kaiken vääntää rautalangasta. Monissa paikoissa on sekava lista netissä ja raviontolassa sen saa printattuna. Tuskin edes itse käytä missään yli 5€ paikoissa vastauksestasi päätellen.

        "Ei sellaista ravintolaa ole minkä hintoja ei etukäteen kerrota."
        Löytyy montakin.
        "Tyhmä vajakki osoitti taas idioottimaisuutensa."
        Kerroit juuri sen, millainen olet, koita kasvaa aikuiseksi.

        Ethän sitä vajakki näköjään mistään mitään ymmärrä. Kaikissa ravintoloissa on hinnat esillä. Sinä taas sekoilet tyypilliseen tapaan netissä etkä tiedä mistään mitään. Olet vajakkien listalla aivan kärkipäässä. Harvoin tuollaiseen idioottimaisuuteen törmää. Nyt kävi tuuri.


      • Ei.ilmaisia.pizzoja
        PellePorukaaLiikkeellä kirjoitti:

        On siinä taas idiootti vastaamassa!
        Lista tarvitaan sitä varten, että tiedetään etukäteen paljonko pizza maksaa.
        Pitikö tuokin sinulle selventää?

        Jos sulla ei rahaa, niin turha sun on haluta pizzaa. Mene leipäjonoon hakemaan leipää ja juustoa ja sulata se juusto siihen leipäsiivun päälle. Siinä sulle pizza.


    • fghdfhdsgdgdg

      No meillä ne ainakin jakaa postiluukusta, vaikka mainokset kielletty.
      "Tama ei mainos tama ruokalista"

      Mutta yleensä ottaen jos hinnat ei selkeästi näy ulospäin seinässä tai netissä, niin paikka on silloin ylihintainen ja sitä kannattaa välttää. Ajattelevat että ihminen ostaa jotain kun sen sisälle saa.
      Ja harva sitä isoon ääneen kehtaa päivitelläkään, että onpa vitun kallista ja lähteä pois. Itse kyllä kehtaan.

      • PizzaAli

        Ei kuiti!
        Halvempi 5€


      • sdfgsfdgfggsgsf
        PizzaAli kirjoitti:

        Ei kuiti!
        Halvempi 5€

        Tuleeko kaiki mauste? Enta tuleeko kokinkastike?
        Huva ruokahalua!


      • ROTFLAMANAO
        sdfgsfdgfggsgsf kirjoitti:

        Tuleeko kaiki mauste? Enta tuleeko kokinkastike?
        Huva ruokahalua!

        Sinä olla hassu soomalane! Sinulla ilmanen lista pizza tänan 18 saaka


    • Ei ne pizzeristit ossoo kirjottaa suomeksi... Siksi ei löydy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe