Homoseksuaalien määrä populassa 2-3 % max 5%, tv-viihteessä paljon suurempi

kymmeniä_prosentteja

"Tutkimusten mukaan noin 2-3 prosenttia Yhdysvaltain väestöstä on homoseksuaaleja https://www.statista.com/topics/1249/homosexuality/ . Homoseksuaaliseen pornoon viittaavien Google-hakujen perusteella luvun pitäisi kuitenkin olla noin viisi prosenttia."
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/tiede/onko-aviomieheni-homo-nettikayttaytyminen-paljastaa-asioita-joita-emme-valttamatta-uskalla-myontaa-edes-itsellemme/

Tuskinpa Suomessa luku on juurikaan eri. Miksi siis TV-viihteessä homoseksuaalien määrä on niin suuri?

12

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan.realistista

      5% tarkoittaa käytännössä, että joka kahdeskymmenes (joka 20) tapaamistasi ihmisistä on homoja. Esimerkki saatta vaikuttaa ensisilmäyksellä absurdilla, mutta pitää ottaa huomioon että monet homot ovat kaapissa, joten et saata aina edes tunnistaa 20 ihmisen välein tapaamaasi homoa.

      • efeqfafd

        TV-viihteessä luku on joka kolmas.


      • xfzdfgxrhcf
        efeqfafd kirjoitti:

        TV-viihteessä luku on joka kolmas.

        Tuskin, veikkaan että 50-90% on lähempänä totuutta.


      • ihan.realistista
        efeqfafd kirjoitti:

        TV-viihteessä luku on joka kolmas.

        Kulttuurialoilla on ruuhkautunuma homoista, koska esimerkiksi teknisillä aloilla pääosa on heteroita. Jonnekkin niiden homojen on mentävä töihin, jotta kansantalous pysyy pystyssä, jos ei teknisille aloille niin sisustamaan tai teatteriin ja televisioon. Ja vaihtoehto ei ole tappaa homoja ellei ole sekopää lahkolaishihhuli.


      • ihan.realistista kirjoitti:

        Kulttuurialoilla on ruuhkautunuma homoista, koska esimerkiksi teknisillä aloilla pääosa on heteroita. Jonnekkin niiden homojen on mentävä töihin, jotta kansantalous pysyy pystyssä, jos ei teknisille aloille niin sisustamaan tai teatteriin ja televisioon. Ja vaihtoehto ei ole tappaa homoja ellei ole sekopää lahkolaishihhuli.

        Jos teininä huomaat olevasi homo ja ajattelet ammatinvalintaa.
        Uskon valinnan kohdistuvan ammatteihin joissa uskoo olevan vähän homoihin kohdistuvaa syrjintää.
        Ajatus taiteellisista homoista vie homoja taiteellisiin ammatteihin.


    • selittäjä.Kekki

      Ystäväni tapasi kysyä: Kuka on ensimmäisen psykiatrin kouluttanut?

      Minä kysyisin, kukahan oli maailman ensimmäinen homoseksuaali?

    • kyykmanni.itte

      Homous jos mikä on veteen piirretty viiva, joka on huomenna ihan eri paikassa.
      Tänään homo, huomenna hetero ja jos ylihuomenna tapaa nätin pojan niin tottakai homo.

    • kulttuurin.tuhoaminen

      Juontajaksi ei pääse heterot kuin erityisluvalla tai sukulaissuhteiden kautta. Toki jos on oikeanvärinen iho niin tästäkin säännöstä voidaan poiketa.

    • Se_loppuu

      homoilu kunhan matuja tulee tarpeeksi muhamettien uskontokunnasta, se onkin ainoa hyvä puoli siitä uskonnosta.

    • Anonyymi00011

      mitä seta edellä, sitä yle perässä

    • Anonyymi00012

      Toinen näkökohta:

      Kuinka moni ihminen on tehnyt henkirikokset? Kuinka monessa TV-sarjassa esiintyy henkirikoksen tekijä?

    • Anonyymi00014

      "kiitos" yle ja HS

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe