"Hei kaikki EU unionin vastustaja puoltajat minulla on yhteistä asiaa
älyäläjätä
23.12.2018 12:28
Jos ostad tadaa ainoastaan sim kautta:
Huomioikaa nämä yritykset omistavat mainos yrityksiä
jotka käyttävät teidän dataanne jonka te maksatte heidän
mainoksistaan heidän teille lähettämistä mainoksista.
Kehoitan ystävieni ja vihamiehiäni ottamaan internetistä
alas ja asentamaan Bitmeter OS ja Adblock blus koska koska
ne eivät maksa mitään ja varjejelevat sinun taloudellisia etujasia."
Taidatko sen selvemmin sanoa?
Tosin vielä on kertomatta,montako nollaa on biljardissa, jos pelaajina ovat älyn-jättämä ja eurofighter?
Pläjäys jouluhuumoria!
6
<50
Vastaukset
- Taas-naurattaa
Eurofighter: "Niin, se prepaid data on joskus tiukassa.... Kannattaa mennä kunnan kirjastoon
siellä voi sitten kirjoitella. Sehän oli niille ykisnkertaisille ja köyhille ja tyhmille
suunnattu viesti ?"
Sieltä se biljarilyönti tuli. Ymmärtääkö joku? - Taas-naurattaa
#Nämä EU Loosi vapaamuuri natzi EU kommunisti politrukit entisen Itäsaksan DDR
älyäläjätä
25.12.2018 4:16
kommunistipuolueen jäsenen Angela Merkel johtamat joukot
ovat saaneet henkimaailman lopputilin pirulta joka on
lähettänyt ne ihmisten vaivaksi maapallolle.
Piru EU politrukki pappia kyydissä???? #
Jaksaako joku muukin nauraa? Älyn-jättämä ylittää oman typeryytensä tason joka kerta uudelleen.
Mihin vielä ehtioi?- EiFixitille
Trollihan se on. Kieli muistuttaa etäisesti suomea, mutta mukana on suomalaisille tuntemattomia ivailuja (jotka on ehkä venäläisille tutumpia ja mahdollisesti venäjästä käännösohjelmalla käännettyjä); triljoonia, joita me emme käytä lukuna sekä budgetteja geellä. Joten tsoukkihan se on, eikä siihen muuten voi suhtautuakaan kuin vitsinä.
Jännä, että kansallismieliset suomalaiset menevät tämän venäläisen ohjaamina kuin pässit narussa. - Taas-naurattaa
Minä en usko, että kukaan suomalainen menee tuon idiootin juttuihin uskomaan. Ei niin tyhmiä voi ollakaan...
Ei kai Venäjäkään tuollaista trollina käytä? Vahinkoahan se vain tekee asialleen, mikä se sitten lieneekin...
Puhuuko Kaapeli 1 vai 2 vaiheesta ja Nolla on sitten unohtunut ?
Osaan mä kato sähköjuttujakin... Ne taitaa olla Kaapelille olla oikosulkuja kaikki ?
Onko Kaapelilla käämitys joskus päässyt kärähtämään ja oliko se naulapää sun kaveri ?
Kaapelia yleensä käytetään sähkön siirtämiseen ... Napa on siinä oleellinen osa ?- Taas-naurattaa
Loisen isäntä: "Lapamato on loinen, joka varkain tunkeutuu ihmiseen ja kasvaessaan alkaa käyttämään hyväkseen keholle tärkeää ravintoa. Vähitellen lapamadon saastuttama ihminen alkaa voimaan huonosti. Häntä heikottaa, saattaa laihtua, on vatsakipua, suolisto-ongelmia ja jopa maksa- ja sydänongelmia."
Mene ihmeessä lääkäriin.
"Euroopan Unionilla ja lapamadolla on paljon yhteistä, ja vain päästään vialla oleva kuvittelee, että lapamato on hänen ystävänsä ja ruokkii sitä vapaaehtoisesti."
Vain sinä ruokit lapamatoa vapaaehtoisesti.
EU on kehittynyt demokratioiden yhteiseen tarpeeseen monien vaiheiden kautta.
Siitä on ollut suuri hyöty kaikille jäsenmaille.
Myös brittien enemmistö tulee haikeudella muistelemaan vanhoja hyviä EU-aikoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723