Miten ison tuomion saa haudan räjäyttämisestä?

Tuuppasen.Jape

Onko pailkalla lainoppineita. Jos kairaisi hautaan reijän kahden metrin syvyyteen ja panostaisi sen ja ajastin hoitaisi homman. Esim. Kalevi Sorsan haudan voisi räjäyttää aivan huoletta. Tuli vaan mieleen tällainen juttu.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene.pois.täältä

      Mitvit sä hyödyt jonkun haudan räjäyttämisestä? Jospa lähtisit ulos vähän pitemmälle lenkille, alkaisi ne makaronitkin maistua paremmalle.

      • Tuuppasen.Jape

        Etkö osaa lukea? Kysyin, että "miten ison tuomion saa haudan räjäyttämisestä?


      • Joopa-sen-joonas
        Tuuppasen.Jape kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Kysyin, että "miten ison tuomion saa haudan räjäyttämisestä?

        Kysymyshän on hautarauhan rikkominen, vahingonteko, sekä luvattoman räjähdeaineen käyttäminen.
        Maksimissaan ehdollinen tuomio, mutta riippuu räjähdemäärästä, jos pieni, voi selvitä tuntuvilla sakoilla ja yhdyskuntapalvelulla.


      • rauhotupikkuse
        Tuuppasen.Jape kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Kysyin, että "miten ison tuomion saa haudan räjäyttämisestä?

        tuomio on siinä, että tämän maailman ruhtinas on tuomittu


      • Joopa-sen-joonas kirjoitti:

        Kysymyshän on hautarauhan rikkominen, vahingonteko, sekä luvattoman räjähdeaineen käyttäminen.
        Maksimissaan ehdollinen tuomio, mutta riippuu räjähdemäärästä, jos pieni, voi selvitä tuntuvilla sakoilla ja yhdyskuntapalvelulla.

        Aina riski että menee joku lenkkeilijä mukana. Ehdotonta tulee?


    • jdshjkhsdjhdsjk

      Etkö nyt muuta juttua keksinyt päästäksesi hoitoon?

    • tiedäntämän

      Kalevin ja muiden demareiden muumiot on mauseleumisssa.

    • aika.vähällä

      Ehdollista istumista ja lasku.

      • Lasku-tottakai

        Kuinka ehdollinen istutaan?
        Sen voi seisoakin tai juosta kuin päätön sorsa sepelillä.
        Niin ja kirkko perii rojaltit, miksi kun hauta on omaisten.


      • Lasku-tottakai kirjoitti:

        Kuinka ehdollinen istutaan?
        Sen voi seisoakin tai juosta kuin päätön sorsa sepelillä.
        Niin ja kirkko perii rojaltit, miksi kun hauta on omaisten.

        Eikös ehdollisessa saa sen nilkkapannan joka vahtii että pysyt kotona?


      • Lasku-tottakai
        virtasenposti kirjoitti:

        Eikös ehdollisessa saa sen nilkkapannan joka vahtii että pysyt kotona?

        Käsittääkseni nilkkapanta on niille, jotka pääsevät vankilasta ennenaikaiseen eli ns koevapauteen muutama kuukausi aiemmin kuin tuomio on suoritettu tiettyyn päivään.
        Vapaalla olevat ehdonalaisen tuomion saaneet eivät kuulu siihen kategoriaan.


    • ikäpiteni

      kaikkee se tuo terrorismi teettää.enpä oo nauranu pitkiin aikoin ku nyt!!!elä räjjäytä!?

    • valkosorsa

      Ei kannata räjäyttää, ei Kalevista ole jäljellä kuin syöpäset luut, jos kunnolla niitäkään, riippuen maan matosista ja muista pieneläjistä.

    • ehhhhhhh

      Onko se tosiaan niiden sakkojen, vahingonkorvausten, oikeudenkäyntikulujen jne. arvoista, että jonkun haudalla multa vähän pössähtää ja muutamat vaivaiset jäljellä olevat luiden jäänteet hieman vaihtavat paikkaa siellä parin metrin syvyydessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe