Persut taitaa olla suomalaisvastaisin puolue

5448

joka väittää olevansa suomalaisten asialla

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtertertert

      Mitenkään muuten sitä ei voi selittää, kun kerran niiden vahtivuorolla Suomeen päästettiin 35 tuhatta matua, ja ps-puolustusministerin käskystä lähetettiin vielä varusmiehet rajalle kunniavastaanottokomppaniaksi ja laukkujen kantelijoiksi.

      • vanha_virsi

        Kokkare taas sekoilemassa, kaikki muut tietävät totuuden.


      • rtertererter
        vanha_virsi kirjoitti:

        Kokkare taas sekoilemassa, kaikki muut tietävät totuuden.

        Kaikki tolkun ihmiset tietää totuuden. Nämä tolkun ihmiset ymmärtävät, että hallituksessa ollessaan kaikki hallituspuolueet ovat kollektiivisessa vastuussa hallituksen tekemisistä. Yksikään hallituspuolue ei tämän kollektiivisen vastuun takia pysty piilottelemaan jonkun toisen hallituspuolueen takana syyttelemässä muita hallituksen yhdessä tekemistä päätöksistä.


      • ajatusta-mukaan-
        rtertererter kirjoitti:

        Kaikki tolkun ihmiset tietää totuuden. Nämä tolkun ihmiset ymmärtävät, että hallituksessa ollessaan kaikki hallituspuolueet ovat kollektiivisessa vastuussa hallituksen tekemisistä. Yksikään hallituspuolue ei tämän kollektiivisen vastuun takia pysty piilottelemaan jonkun toisen hallituspuolueen takana syyttelemässä muita hallituksen yhdessä tekemistä päätöksistä.

        Nimenomaan hallituksessa ollessa pitää toimia noin, mutta eihän perussuomalaiset ole hallituksessa olleet enää aikoihin. Täytyy elää ajan mukana, eikä takertua historiaan.


      • qwerqrewwer
        ajatusta-mukaan- kirjoitti:

        Nimenomaan hallituksessa ollessa pitää toimia noin, mutta eihän perussuomalaiset ole hallituksessa olleet enää aikoihin. Täytyy elää ajan mukana, eikä takertua historiaan.

        Persujen kaksivuotisella jhallitusajalla tehtiin mamutuksen Suomen ennätys, joten ihmisten pitää näin vaalien alla ehdottomasti muistaa tämä asia, jotta historia ei toistaisi itseään.


      • Ja_yhtäkkiä
        rtertererter kirjoitti:

        Kaikki tolkun ihmiset tietää totuuden. Nämä tolkun ihmiset ymmärtävät, että hallituksessa ollessaan kaikki hallituspuolueet ovat kollektiivisessa vastuussa hallituksen tekemisistä. Yksikään hallituspuolue ei tämän kollektiivisen vastuun takia pysty piilottelemaan jonkun toisen hallituspuolueen takana syyttelemässä muita hallituksen yhdessä tekemistä päätöksistä.

        ne päätöstä sorvanneet olivatkin värisltään sinisiä ??????


      • Yrjö9

        Mikä vahtivuoro, missä, Tornionjoen sillallako? Oliko niillä yksinkertainen vai määräenemmistö tuon päätöksen teossa?


      • äänestä-persuja

        SISÄMINISTERINÄ JOKA VASTAA TURVAPAIKKAASIOISTA EI OLE KOSKAAN OLLUT PERSUA.

        Mitään "vahtivuoroa" ei siis ollut. Kokoomuslainen oli päättämässä asoista keskustalaisen kanssa. Sitä paitsi persujen v. 2015 ministerit pettivät oman kannattajakuntansa ja ovat siksi nykyään "sinisiä".
        Tiesitkin varmaan tämän mutta olet trolli joka pitää kansaa tyhmänä kun vaalitkin lähestyvät.


      • Sinä se vaan jaksat jauhaa tuota samaa paskaa.Vihervassareilla alkaa jo pelko hiipiä, etteivät he pääse enemmistön turvin rauhassa lisämään suomen islamisaatiota( lue raiskaajien, silpojien lisätuontia ) Eta-alueen ulkopuolelta.


    • Janne.L

      Persut on ainoa puolue joka ei halua vaihtaa Suomalaisia työntekijöitä esim Filippiniläisiin halpatyöntekijöihin, eikä muitakaan elätettäviä/loisia tänne. Pedofiileistä puhumattakaan.

      Ainoa rehellinen puolue. Sekö aloittajaa vihreää?

      • y66756756

        Hoitajapula on yleismaailmallinen ilmiö, joka koskee useita muitakin maita kuin Suomea. Halla-ahon mielestä siis vanhukset saavat jäädä mieluummin hoitamatta, kuin että otettaisiin filippiiniläisiä hoitajia. Tämä kusee persujen nilkoille vaaleissa ja raskaasti.


      • KumpiOn
        y66756756 kirjoitti:

        Hoitajapula on yleismaailmallinen ilmiö, joka koskee useita muitakin maita kuin Suomea. Halla-ahon mielestä siis vanhukset saavat jäädä mieluummin hoitamatta, kuin että otettaisiin filippiiniläisiä hoitajia. Tämä kusee persujen nilkoille vaaleissa ja raskaasti.

        Matut ulos niin samalla rahalla voisi palkata 20000 hoitajaa jotka tulisivat palkallaan toimeen.

        Vai onko matujen hulppea loiselämä tärkeämpää kuin vanhusten hoiva?


      • anna_mun_kaikki_kestää

        Perussuomalaiset ovat ainoa rehellisesti tyhmien puolue. Heitä ei nolota tietämättömyys ja tyhmyys, päinvastoin. Mitä tollompi urpo, sen enemmän saa nostetta puolueen sisällä. Laura Huhtasaarikin on uskovainen, jonka mielestä maailma luotiin 6000 vuotta sitten. Ja tällainen ajatusten Tonava on puolueen näkyvintä johtoa! Ilmeisesti persujen johtoon pääsee kaikki, jotka osaavat vääntää lämpimän paskan. Järjellä ei ole niin väliä...


    • keittiöpsykiatri

      Tokko tämä aloitus kuuluu kenenkään vaalikampanjaan, mutta jollekin se näemmä tuo hyvän mielen.

      Vahva epäilys on, että takana on koku vihervassari-loinen, jolla persumainen järjestys ja loisimisvastainen yhteiskunta on kauhistus.

      Absurdiutta lisää se, että ilmeisesti sama henkilö käy yhden miehen sotaansa persuja vastaan syyllistämällä persuja niillä argumenteilla, joita aloittajan oma aatemaailma ihannoi, esim. ylikansallista loisimisoikeutta ja pakolaisten vapaata liikkuvutta.

      Kaikki järjen valo ei siis aloittajalta ole sammunut, kun hän kuitenkin ymmärtää pelotella hirveimmillä ja tuhoisimmilla asioilla mitä voi olla. Mutta tälle joka asiassa kyvyttömälle yksilölle kyseineen anarkistinen kaaosmaailma on ainoa mahdollisuus, kun kerran ei ole kykyjä yhtään mihinkään niin pelkästään loisiminen ja siivellä eläminen jää ainoaksi mahdollisuudeksi. Ja siksi hän haluaa elää kuvitelmissaan että esittämällä absurdeja väitteitään tällä suoli24-palstalla hän voisi vaikuttaa jonkun äänestyskäyttäytymiseen.

      Minkäänlaiseen muuhun kampanjointiin hänen kykynsä eivät riitä.

    • Persukateustappaa

      Aloitus on totta. Persut vastustaa kaikkea mikä suomea nostaa,kaupankäynti,kansainvälisyys,yrittäjyys. Jos joku menestyy,joutuu heti persujen hampaisiin. Vain pohjois-korean tapainen diktatuuri tyydyttäisi persuja.
      Milloinhan kateelliset persut ymmärtäisi että toisen menestys ei ole itseltä pois vaan antaa mahdollisuuden myös itselle?

      • qåaäzm

        Täyttä valhetta se on. Kuinka sellainen uskonto joka ei sopeudu, lisää kansainvälisyyttä? Se tuo tänne omat lakinsa. Sitäkö haluatte?


      • qåaäzm

        Eu:han on Pohjois-Korean kaltainen diktatuuri jossa sananvapaus on viety. Sananvapaus ei toteudu kun islamia ei saa kritisoda asiallisestikaan.


      • idiootteja_riittää
        qåaäzm kirjoitti:

        Eu:han on Pohjois-Korean kaltainen diktatuuri jossa sananvapaus on viety. Sananvapaus ei toteudu kun islamia ei saa kritisoda asiallisestikaan.

        Mistä näitä urpoja riittää? Selvitä nyt edes alkeelliset lähihistorian tapahtumat. Islamia on kritistoitu jo -80 luvulta lähtien! Esim. Salman Rushdie.
        Nämä persujen propagandatyypit ei tiedä kyllä mistään mitään. Suu vaahdossa toistellaan natsien propagandaa. Tosiasioista ei oteta selvää. Eurooppa (EU) on ainoita maanosia, jossa sananvapaus vielä (huom. vielä) toimii. Siellä teidän ihannevaltiossa Venäjälläkö sitten sananvapaus on kunnossa? Persujen ihannevaltioissa, jossa on autoritäärinen johto, sananvapautta ei ole!


    • Toinentekeetoinenei

      Filippiiniläiset ovat orjatyövoimaa jos heitä tuodaan tänne mutta Afrikkalaiset eivät ole.

    • Persuluikit

      Persujen aatemaailma on kuin talebaaneilla. Muut ovat pas*kaa jotka voi huoletta likvidoida. Mitä tosin käpykaartilaisilta voi muuta odottaa? Johtajansakin on sivari!

      • qåaäzm

        Taas tuli paskaa. Kukaan ei vaadi persuissa kenenkään ihmisten likvidoimista, mutta maamme puolesta saa ja pitää toimia. Mikään muu puoluehan ei toimi oman maamme hyväksi. Onko teillä edelleenkään niitä esimerkkejä?


    • ps_ei_jatkoon

      Eniten ihmettelen persujen myötäilyä Venäjän suuntaan. He väittävät olevansan veteraanien puolesta, mutta kuitenkin kumartavat venäläisille. Sankarihaudat todistavat, millainen naapuri meillä on. Stalinin valloituspolitiikka jatkuu Putininkin aikana. Tsetsenia, Georgia, Ukraina ja Krimin valloitus: näitä perussuomalaiset eivät tuomitse! Matkustajakoneen alasampumisen syylliset on tiedossa, mutta perussuomalaiset kiistävät tämänkin!

      • aiheenkäsittelijä

        ai mitä? Åbo akademissa kasvatettu taistolainen Kremlin apuri

        Halla-aho kertoo heistä:

        Halla-aho muistutti, etteivät perustuslakivaliokunnan käyttämät asiantuntijat välttämättä ole poliittisesti sitoutumattomia ja otti esimerkiksi Martin Scheininin, joka on toiminut muun muassa Suomen Kommunistisen Puolueen keskuskomitean jäsenenä


    • Hullupersut

      Persut tykkää diktaattoreista! Niinkuin esikuvansa Trump! Diktaattoreita ei tuomita vaan ihaillaan.

      • vasurien.kauhu

        Ja vasemmisto tykkää valhepropagandasta.

        Trump on demokraattisesti vaaleilla valittu presidentti ja yksi hänen päätavoitteitaan on m. rikollisuuden torjunta.
        Trump pyrkii vähentämää laitonta maaahatuloa sekä huumekauppaa

        Vasemmistolle nämä molemmat tavoitteet ovat kauhistus.


      • trk

        Halla-aholta kannattaa kysyä Hitleristä! Saman henkinen ihminen!


      • diibadaaba_
        trk kirjoitti:

        Halla-aholta kannattaa kysyä Hitleristä! Saman henkinen ihminen!

        En ymmärrä teidän stalinistien hitler-vihaa. Tehän rakastatte raakoja diktaattoreita.


    • Maksaja

      Kyllä vihreät ja kommunistit ovat vielä vahingollisempia suomalaisille.

    • Kalleee

      Palstalaisista osa petaa jättivoittoa persuille haukkumalla niitä yötä päivää, viikosta toiseen räävittömästi, alatyylisesti vailla edes pientä hipaisua todellisuuteen. Ei tosin kirjoittajilla näytä olevan tietopohjaakaan yhteiskunnasta, että voisi saada kyhäelmän näyttämään edes sellaiselta kuin peruskoulu olisi vähän tönimällä läpäisty. Tuollainen kääntyy aina vihanlietsojia vastaan.

    • No_että_silleen

      No aloitus osui just asian ytimeen. No että silleen.

    • diibadaaba_

      ...sanoo punahehkuista ideologiaa ihannoiva antipersustalinisti.

      HehXD

    • Ps.rehellisin

      Sepä se juuri sehän se kiusaakin kun Ps on rehti ja rehellinen Suomen puolustaja.
      Se sitten harmittaa valehtelijoita kun Ps ei kerro valheita vaan sanoo suoraan ja rehellisesti totuuden jota sitten voi rehellisesti myös toteuttaa hallitusvastuussa ollessa. Näinhän Ps:säläiset tekee.
      Aina valehtelijat haluaa lytätä totuuden, kivittää totuudenpuhujat ja sekoittaa maan asiat.

    • kjhjgfghd

      Hyvää päivää kirvesvartta - tasoinen avaus.

    • korkein.totuus

      PS pelko on viisauden alku.

    • Maassamme

      Perut hävettää

    • aivan-upeaa

      PERSUT on ylivoimaisesti paras puolue suomessa ja AINOA,joka edes yrittää huolehtia suomalaisista, kaikki muut puolueet ääliömäisesti pakkomamuttaa ja pakkomaksattaa kaiken varonmaksajilla.

      tajua ja muista vihdoin, SINÄ MAKSAT kaiken mamutuksen,, halusit tai et. miksi haluat maksaa?

      PÄÄASIA on, mamutus johtuu sodista tuhoineen, joita vain PÄÄTTÄJÄT SOTII .
      hyväksymällä pakko-maksu-mamutuksen (pmm), hyväksyt todella myös IDIOOTTIPÄÄTTÄJIEN sodat tuhoineen. MIKSI ?

    • äläkää-nyt

      ei suinkhan,persut on kantaväkeä varten ja hyvä niin. muut puoluheet mamuttaa,mutta tottuus on,mamut ulos ja ovet säphiin.

    • PersuiluaTuutinTäydeltä

      Populistit pyrkivät tekemään politiikasta viihdettä, jotta kansa innostuisi puolueesta.

      Millaisia Putous-hahmoja Persuilla mahtaa olla ehdokkaana tällä vaalikaudella?

    • Anonyymi

      Eivät he ole kuin dieselautoilijoiden ja metsänraiskaajien puolella. Pellelauma.

    • Anonyymi

      Tuo 10.5. laitettu kommentti tyhmyydessään tympii. Tietämättömyys paistaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe