Helposti eroon muslimeista

anonyymi_ylV

32

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatetaan. Muslimit eivät kammata tasa-arvoa.

      • Tämän palstan monet kommentoivat nuoret ei kannata tasa-arvoa.
        Muslimien vastustus osoittaa sen että he ei kannata tasa-arvoa kansalaisten keskuudessa. Pitävät itseään ja suomalaisia parempina kuin muslimeja, alentavat muslimeja ja ylentävät itseään ja omaa kansaansa.
        Näinkin voi puhua tasa-arvosta, ei siis ainoastaan vain naisen ja miehen tasa-arvosta.
        Tasa-arvo tulisi tulla esille myös maahanmuuttokesksusteluissa, kansojen keskeinen tasa-arvo.
        Muslimit harvemmin paasaa suomalaisten huonoudesta.
        Sen sijaan suomalaisnuorista eräät huutelee esille muslimien huonoudesta jatkuvasti.
        Tarkistakaa omaa käytöstänne ensin ja ja tehkää parannus.


    • Anonyymi

      Muslimit ihmisoikeuksia vastaan, kaikki marssimaan!

      Ihmisoikeuksethan on yliarvostettu juttu ja keksitty vasta joku 100 vuotta sitten jonkin hihhulin aivoissa.

    • Anonyymi

      Oikein. Muistanpa hyvinkin, kun meistä suomalaisista mamuista kymmenesosa, noin 400.000. muutti lähinaapuuriimme Ruatsiin. Että oikein tasa-arvoo, sielläkin vouhkattiin. Niinpä. Siitäpä olemmekin saaneet jo hyvän aikaa nauttiakin.

      • Anonyymi

        Joo oli ne jo silloin niin typeriä että otti mamuja vastaan nekö nyt siellä räjäytelee amuskelee ja polttaa autoja


      • Anonyymi

        Sama trollitarina kerrottu kymmeniä kertoja aina saman trollin toimesta. Niinpähän niin.


      • Anonyymi

        Siis tarkoitatko että kaikki suomalaiset ovat 'mamuja' Suomessa ja näistä 10% muutti Ruotsiin?
        Suomalaiset eivät uhanneet mitenkään ruotsalaisten etnisyyttä. Suomesta on muutettu Ruotsiin jo 1300-luvulta ja Pohjois-Ruotsi oli suomalainen asutus on vanhempaa kuin ruotsalainen.


      • Anonyymi

        Silloin oli silloin ja nyt on nyt. Riippumatta minkälaisin nimityksin on jotain tehty, pääasia on oliko siitä haittaa vai hyötyä. Juutalaisista ei natseille ollut haittaa, syyt oli muita, muslimeista länsimaalaisille on. Asiat erillään. Eikä suomalaisten takia tarvinnut Ruotsin pyytää Usa:lta apua.


    • Hyvä idea. Samalla päästään eroon persuista.

      • Anonyymi

        Muta miten ihmeeessä päästäisin suomalaisvastaisista rotistamme?!

        Muslimit ovat pieni harmi verrattuna oman maansa, kansansa, kulttuurinsa, uskonsa ja kielensä halveksujiin eli maanpettureihin.

        Tänne ei tulisi montaakaan muslimia tai muuta matua ilman oman kansansa pettureita, joita etenkin eliitissä vilisee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muta miten ihmeeessä päästäisin suomalaisvastaisista rotistamme?!

        Muslimit ovat pieni harmi verrattuna oman maansa, kansansa, kulttuurinsa, uskonsa ja kielensä halveksujiin eli maanpettureihin.

        Tänne ei tulisi montaakaan muslimia tai muuta matua ilman oman kansansa pettureita, joita etenkin eliitissä vilisee..

        Sitä voit todellakin miettiä, miksi koulutetut, älykkäät ja paremmin työllistyvät ovat keskimäärin suvaitsevaisempia. Onko se salaliitto, vai onko kyse juuri siitä, miltä se kuullostaa?

        Persut ja muut vastaavat idiootit niitä maanpettureita ovat. Ne yrittävät tuhota humaanin ja inhimillisen Suomen.


      • Anonyymi

        Kysymys on ryhmäpaineesta ja kulttuurimarxistisesta aivopesusta. Kun kansakunnan tila on normaali, sivistyneistö on isänmaallista kuten 1920-1950 luvuilla Suomessa. Ennen sotia yliopistopiireissä oli yleisin 'muoti' ääri-isänmaallisuus mm. Akateeminen Karjalaseura, johon Urho Kekkonenkin kuului. Natsi-Saksassa natsien kannatus oli suurinta koulutettujen ihmisten parissa. Kommunisteja ja 'internationalisteja' kannattivat kansakoulun ja elämänkoulun käyneet syrjäytyneet, heikkolahjaiset työläiset ja juutalaiset intellektuellit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on ryhmäpaineesta ja kulttuurimarxistisesta aivopesusta. Kun kansakunnan tila on normaali, sivistyneistö on isänmaallista kuten 1920-1950 luvuilla Suomessa. Ennen sotia yliopistopiireissä oli yleisin 'muoti' ääri-isänmaallisuus mm. Akateeminen Karjalaseura, johon Urho Kekkonenkin kuului. Natsi-Saksassa natsien kannatus oli suurinta koulutettujen ihmisten parissa. Kommunisteja ja 'internationalisteja' kannattivat kansakoulun ja elämänkoulun käyneet syrjäytyneet, heikkolahjaiset työläiset ja juutalaiset intellektuellit.

        Yrityksesi oli hyvä, mutta meni pahasti pieleen. Tutkitusti ryhmäpaine ja aivopesu toimivat paremmin vähemmän koulutetussa ja tyhmemmässä väestössä. Sivistyneistö pyrkii yleensä ajamaan sitä agendaa, joka on kansalle parasta.

        Sotien välissä ole tärkeää tehdä pesäeroa etenkin NL:n suuntaan. Ruotsin vallan alle asettuminen taas ei houkutellut hieman toisista, mutta sinänsä yhtä hyvistä syistä.

        Tilanne on onneksi noista päivistä hieman muuttunut. Globalisaatio ja kehitys sodankäynnin aloilla on ajanut kansallisvaltioista ohi. Voidaan todeta, että kansallisvaltiot olivat kiva, mutta varsin epäonnistunut 500 vuoden kokeilu.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Sitä voit todellakin miettiä, miksi koulutetut, älykkäät ja paremmin työllistyvät ovat keskimäärin suvaitsevaisempia. Onko se salaliitto, vai onko kyse juuri siitä, miltä se kuullostaa?

        Persut ja muut vastaavat idiootit niitä maanpettureita ovat. Ne yrittävät tuhota humaanin ja inhimillisen Suomen.

        Katos kun niillä on varaa olla "suvaitsevainen" kun voivat asua alueilla, joissa ei mamutuksen lieveilmiöitä ole. Moniko rikas suvakki asuu vaikka Kontulassa kerrostalossa, joka on täynnä mamuja?

        Voin auttaa, jos on sulle liian vaikee kyssäri.

        Ei ainuttakaan.

        Kaikki sivistys katoaa kun tulee oikein nälkä. Siinä ei silloin suvaita enää mitään. Elämä on raadollinen ja suvakit tekopyhiä.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Yrityksesi oli hyvä, mutta meni pahasti pieleen. Tutkitusti ryhmäpaine ja aivopesu toimivat paremmin vähemmän koulutetussa ja tyhmemmässä väestössä. Sivistyneistö pyrkii yleensä ajamaan sitä agendaa, joka on kansalle parasta.

        Sotien välissä ole tärkeää tehdä pesäeroa etenkin NL:n suuntaan. Ruotsin vallan alle asettuminen taas ei houkutellut hieman toisista, mutta sinänsä yhtä hyvistä syistä.

        Tilanne on onneksi noista päivistä hieman muuttunut. Globalisaatio ja kehitys sodankäynnin aloilla on ajanut kansallisvaltioista ohi. Voidaan todeta, että kansallisvaltiot olivat kiva, mutta varsin epäonnistunut 500 vuoden kokeilu.

        Kansallisvaltiot epäonnistunut kokeilu?

        Sama kuin sanoisit, että kaikki kehitys on ollut epäonnistunut kokeilu.

        Takas keskiajalle ja kehitysmaaksi, sitä ilmeisesti haluat?

        Lopeta se liiman haistelu.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Yrityksesi oli hyvä, mutta meni pahasti pieleen. Tutkitusti ryhmäpaine ja aivopesu toimivat paremmin vähemmän koulutetussa ja tyhmemmässä väestössä. Sivistyneistö pyrkii yleensä ajamaan sitä agendaa, joka on kansalle parasta.

        Sotien välissä ole tärkeää tehdä pesäeroa etenkin NL:n suuntaan. Ruotsin vallan alle asettuminen taas ei houkutellut hieman toisista, mutta sinänsä yhtä hyvistä syistä.

        Tilanne on onneksi noista päivistä hieman muuttunut. Globalisaatio ja kehitys sodankäynnin aloilla on ajanut kansallisvaltioista ohi. Voidaan todeta, että kansallisvaltiot olivat kiva, mutta varsin epäonnistunut 500 vuoden kokeilu.

        Sut on ainakin aivopesty, vai oletko itse aivopessyt itsesi?

        Rikkaat suvaitsevaisia?

        Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi, kuin rikkaan taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kansallisvaltiot epäonnistunut kokeilu?

        Sama kuin sanoisit, että kaikki kehitys on ollut epäonnistunut kokeilu.

        Takas keskiajalle ja kehitysmaaksi, sitä ilmeisesti haluat?

        Lopeta se liiman haistelu.

        Kansallisvaltiot johtivat satojen vuosien sodintaan. Ei hirveän hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sut on ainakin aivopesty, vai oletko itse aivopessyt itsesi?

        Rikkaat suvaitsevaisia?

        Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi, kuin rikkaan taivaaseen.

        Uskonnot ovat perinteisesti myös erittäin suvaitsemattomia. Miksi vahvistat tuota mielikuvaa?


    • Anonyymi

      Hienoa olla Putinsoomalainen. Saa kaalisoppaa joka päivä.

      • Anonyymi

        Putiinosuomalainen haluaa Suomen itsenäisyyttä ja eroa EU:n liittovaltion asemasta. Hui kauhistus mitä 'isänmaanpettureita'.


      • Anonyymi

        "Hienoa olla Putinsoomalainen. Saa kaalisoppaa joka päivä."

        No hyvä ettet kärsi nälästä ja soppaa riittää tarpeisiisi, vaikka merkit vähämielisyydestäsi ovatkin vahvasti esillä.


    • Anonyymi

      totta?

    • Anonyymi

      Huomatkaa, että muslimit ovat TUOSSA asiassa oikeassa! Tasa-arvo-opetushan on arvomädättäjävasurien yksi propagandan keino. Kuten ns. suvaitevaisuuskasvatuskin.

      Maailma ja varsinkin nykyinen länsimaailma on pajon kierompi, kuin nopeasti voisi päätellä. Ja kierommaksi koko ajan muuttuu globalistien marssiessa läpi instituutioiden...

      • Anonyymi

        Ainakin muslimien syntyvyys alenisi.


      • Anonyymi

        Opetetaan heille länsimaista suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa. Joko muuttuvat tai lähtevät.


    • Anonyymi

      Aina pitää olla joku kummallinen peikkoriesa yhteiskunnassamme. Viime vuosisadalla se oli kommunismin peikko ja nyt sitten tilalle on astunut vielä vittumaisempi islamin peikko. Ja suurin osa tähän saatanallisten säkeiden uskontolahkoon positiivisesti suhtautuvia on meidän kansalaisistamme ex-kommareita ja punavihreitä. Etenkin punavihreät "feministit" pitävät kehitysmaamuslimien kulttuuria ihan sydämenasianaan.

    • Anonyymi

      Täytyy olla, että vihersuvakeille on luvattu taivaassa neitsyitä, jos Islamisoivat Euroopan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Helppo ja halpa keino.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi tasa-arvo on muslimeille niin vaikea asia?

    • Anonyymi

      Kokeilun arvoinen asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe