Toisin kuin joskus kuulee väitettävän, se että nainen ei voi samaan aikaaan käyttää minihametta ja korkokenkiä ja olla uskottava asianatuntija/johtotehtävissä ei ole minkäännäköinen tas.arvo-ongelma. Kyllä miestenkin pitää tehdä valintoja. Jos mies tulee töihin speedoissa ilman paitaa niin ei sitäkään hyvällä katsota.
Ei tasa-arvo-ongelma
5
<50
Vastaukset
Vain naiset jaksavat valittaa.
Meneppä sanomaan pikkareissa ja täältä keniaan asti antavalle rintaleikkaukselle, että tuo on tyylitöntä, niin saat kuulla samat perustelut siitä, että "minulla on oikeus koska olen nainen" kuin jos sanoisit ihan mitä tahansa muuta
Paitsi toki kehu :-)- UunoOnNumeroYksi
Jep. Olisi ihan kiva mennä palveluammattiin rennosti Uuno Turhapuron oloisena, mutta eihän se vain käy. Ainakaan miehille...
- pushup
Entä jos miehet käyttäisivät topattuja, munia korostavia kalsareita?
- KilroyWasHere
En näe siinä mitään ristiriitaa etteikö nainen voisi samaan aikaan pukeutua kuin hutsu, mutta samaan aikaan olla vahvatahtoinen ja karismaattinen johtohenkilö. Tietysti jos kavio paistaa niin se voi mennä jo mauttomuuden puolelle, eikä sellainen kenenkään uskottavuutta ainakaan paranna.
Miesaktivistit voisivat kyllä alkaa käyttämään sellaisia mahtipontisia munakuppeja: ei muna poikki vaan munavoimaa! No hyi, jos ei kuitenkaan alennuta feministien tasolle....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372