Nyt kun on ilmastöyhötystä-taas väestöräjähdys !

FolioMulder

Miksi taas väestöräjähdys on jätetty kokonaan pois ilmastovaalipuheista !?
Meitä suomalaisia on vain rapiat 5 miljoonaa.
Suomessa tulee kokonaan lopettaa ilmastovaalipuheet, sillä täällä edistytään ilmankin puheita vähemmän saastuttavaan suuntaan !

Intiassa esim 1,3 miljardia ihmistä ja 400 miljoonaa lehmää esim.
Lehmää pidetään pyhänä eläimenä, mikä on aivan oikein, mutta suomesta osa haluaa ne vähäisetkin lehmät pois ja äärimmäiset hökmöt valitsvat lapsettomuuden jopa tietoisesti pelastaakseen maailman :)

7 miljardia ihmistä maailmassa ja lisää pukkaa siellä, missä ei tarvitsisi toisin kuin täällä ja kehitysmaalaisilla ei nykyajan kehityksen ja sivistyuksen valtioiden kehitystä jatketa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahaltanäyttää

      Vihreät vievät meidät perikatoon.

      • Seuraavalla hallituskaudella kaikki suomen nuoret saavat vähintään toisenasteen koulutuksen ja vieläpä ilmaiseksi,niin sen takia tarvitsemme tänne halpatyövoimaa eritasoille esim. palvelualoille.
        Digitalisaation myötä myös teollisuudesta poistuu tuhansia,tuhansia...työ-ja toimipaikkoja.Päivähoitoalalla pyllynkin pyyhkijöistä noin 70-80% on tulevaisuudessa korkeakoulututkinnon suorittanut.Ainoa vielä avoin kohta tässä tulevaisuuden visiossa on, mistä rahat?


    • FolioMulder

      Vihreitä äänestää tunneihmiset, eivät viisaat järki-ihmiset.
      Siksi Vihreät halusi pudottaa äänestysikärajan lapsillekin mahdolliseksi.

    • liikaonliikaa

      Vihreät voisivat mennä Afrikkaan paasaamaan ehkäisystä. Ei ole suomalaisten vika jos maailma ylikansoittuu. Vihreät tällä vouhkaamisella mitä täällä tekevät, pelottelevat nuorisoa, niin ettei kukaan kohta uskalla ajatellakkaan lapsien tekoa, kun uskovat että kohta ei ole elämisen mahdollisuutta ilmaston lämpeämisen johdosta. Sensijaan että suomalaiset tekisivät lapsia, niin nämä muualta tulleet elätettävät niitä kyllä tekevät yhteiskuntamme elätettäviksi. Kohta olemme me suomalaiset täällä vähemmistönä, sitäkö meidän päättäjät haluavat.

    • JotainPitäsVarmaanTehdä

      400 miljoonaa lehmää on kyllä aika paljon. Suoraan sanoen melkoinen ilmastonmuutos pommi.

      • Gjiiokkii

        Ei ole pommi. Lehmä on ilmastoneutraali. Lehmä tuottaa päästöjä saman verran mitä sen syömä heinä sitoo kasvaessaan. Kalatkaan eivät saastuta vesistöjä paskoessaan sinne koska ne syövät saman verran mitä paskovat, kalat ovat myös päästöneutraaleja lehmien tapaan.


    • no.siksi

      Väestönkasvu kehitysmaissa on suurin uhka ja se on myös asia joka on selkeästi ja kiistattomasti ihmisten aiheuttamaa.
      Ilmastonmuutos taas on epämääräinen ilmiö jota ei voi osoittaa ihmisten aiheuttamaksi. Ilmasto muuttuu joka tapauksessa täysin ihmisten toimista riippumattakin.
      Miksi sitten ilmasto ja etenkin hiilidioksidi on pääosassa?
      Koska niistä voidaan syyllistää ketä tahansa ja kaikkia, mikään ihmisten toiminta ei saa vapautusta.
      Mutta miten arvoitaisiin väestönkasvun haitat ja aiheuttajat? Humaanista toimintaahan se on kun pelastetaan lapsia ennenaikaiselta kuolemalta!
      Kun ei väestönkasvua kerran voida pitää haitallisena, ei sitä voida rajoittaakaan.
      Ei ole syyllisiä, s.o. maksajia, joten se ei ole kiinnostavaa.
      Väestöräjähdystä ja aikaisempia ilmastouhkia - ilmaston kylmeneminen, otsonikato yms. - paremmin irrationaalinen syyllistäminen ilmaston lämpenemistä aiheuttavista hiilidioksidipäästöistä sopiikin perusteeksi päästö-, haitta-, ympäristömaksuille ja veroille.
      Ja kun asia taitavasti esitetään, saadaan suuri enemmistö jopa uskomaan että maailman pelastamisesta siinä on kyse.
      Eikä epäilijöilläkään ole juuri muuta mahdollisuutta kuin alistua ja maksaa pakolliset aneet.

    • palstapersu

      Suomi pitäisi räjäyttää avaruuden synkkiin syövereihin. Siellä sitä isänmaallinen suomineito kelluisi runebergiläisessä taivaan ihanuudessa.

      Tällöin persut saisivat lokoilla uuninpankolla peukaloaan tyytyväisinä imeskellen. Persulogiikan mukaan kaikki maailmantapahtumat ovat jollakin ihmeellisellä ja Jumalallisella tavalla riippuvaisia suomesta. Tähän 5 600 000 suomalaisen porsasteluun ei tämän jälkeen tarvittaisi maapallon resursseja.

      Oletteko persut ja maalaisliittolaiset käyttäneet jo tämänvuoden osalta kaikki ne luonnonvarat jota suomen alueella pystytään tuottamaan. Vai oletteko ostaneet öljytuotteita, kaffetta, bannaania ja muita herkkujuttuja joita muu maailma tuottaa.

      • hyvinmennööviel

        Hyvin on vielä varoja mulla käytössä kiitos vihreiden taksi ajeluiden ja lentelyiden niin meillä muilla on varaa kun ne on niin pihistelleet alkuvuoden. Jos koko kesän 3kk lomakauden vielä vihreät ajelevat taksilla ja lentelevät niin uskosin että mulle jää varoja tonne marraskuun alkuun asti.


      • kihiii
        hyvinmennööviel kirjoitti:

        Hyvin on vielä varoja mulla käytössä kiitos vihreiden taksi ajeluiden ja lentelyiden niin meillä muilla on varaa kun ne on niin pihistelleet alkuvuoden. Jos koko kesän 3kk lomakauden vielä vihreät ajelevat taksilla ja lentelevät niin uskosin että mulle jää varoja tonne marraskuun alkuun asti.

        Oletko joku taksisuhari, kun toivot näitä taksikyytejä lisää saadaksesi elantosi. Osta kuule sellainen suurenmaailman mallinen limusiini niin pääset kyydiskelemään tosiporhoja eli kokoomuslaisia. Siinä kuule bensiini palaa ja eurot kerääntyvät pankkitilille.


      • uuylluyluyluy
        kihiii kirjoitti:

        Oletko joku taksisuhari, kun toivot näitä taksikyytejä lisää saadaksesi elantosi. Osta kuule sellainen suurenmaailman mallinen limusiini niin pääset kyydiskelemään tosiporhoja eli kokoomuslaisia. Siinä kuule bensiini palaa ja eurot kerääntyvät pankkitilille.

        En minä olen köyhä jolla ei ole edes aina varaa bussilla ajella mutta mitä enemään vihreät ajelee ekoloogisesti taksilla ja lentelee ekoloogisesti lentokonella sitä ennemän mulle jää varaa tehdä päästöjä sitä totesin tuolle kyseliälle. Täytyy muistaa että vihreän pekan päästöt on varmasti viime vuosilta yli 10 kertaiset omaani nähden eli on tässä vielä pari kk tätä vuotta varaa päästöjä tehdä.


      • kihiii
        uuylluyluyluy kirjoitti:

        En minä olen köyhä jolla ei ole edes aina varaa bussilla ajella mutta mitä enemään vihreät ajelee ekoloogisesti taksilla ja lentelee ekoloogisesti lentokonella sitä ennemän mulle jää varaa tehdä päästöjä sitä totesin tuolle kyseliälle. Täytyy muistaa että vihreän pekan päästöt on varmasti viime vuosilta yli 10 kertaiset omaani nähden eli on tässä vielä pari kk tätä vuotta varaa päästöjä tehdä.

        Entä persujen, kokoomuslaisten, demareiden, kristillisten, formulakuskien tai jääkiekkoilijen päästöt. Tai vaikkapa Donald Trumpin päästöt. Miksi nämä vihreiden päästöt nyt sinua närästävät ?


      • ulkuykykyk
        kihiii kirjoitti:

        Entä persujen, kokoomuslaisten, demareiden, kristillisten, formulakuskien tai jääkiekkoilijen päästöt. Tai vaikkapa Donald Trumpin päästöt. Miksi nämä vihreiden päästöt nyt sinua närästävät ?

        Ei ne närästä vaan vihreät on ainoita jotka noista päästöistä syyllistää muita siksi minulla ei ole hätää päästöjeni kanssa voin nostaa kulutusta kun vihreän syyttävän puolueen pomokin saastuttaa moninverroin verratuna minuun. Siksi vastasin alunperin siis että minun ylikulutuspäivään on vielä montakuukautta moni vihreä sen on jo ylittänyt toki.


      • kihii
        ulkuykykyk kirjoitti:

        Ei ne närästä vaan vihreät on ainoita jotka noista päästöistä syyllistää muita siksi minulla ei ole hätää päästöjeni kanssa voin nostaa kulutusta kun vihreän syyttävän puolueen pomokin saastuttaa moninverroin verratuna minuun. Siksi vastasin alunperin siis että minun ylikulutuspäivään on vielä montakuukautta moni vihreä sen on jo ylittänyt toki.

        Samaa logiikka noudattaen kiinalaiset ja intialaiset saavat jatkaa pössyttelyänsä, koska heidän päästönsä ovat pienempiä kuin sinun tai Pekka Haaviston tai Donald Trumpin.

        Persuthan puolestansa syyllistävät kiinalaisia ja intialaisia päästöistä. Siellähän on paljon sinun laillasi ajattelevia omaten näkemyksen, jottei asia kuulu heille vaan noille länsimaille, kun kerran ovat pössytelleet ilmakeään päästöjä.


      • tokisaavatjaniintekevät
        kihii kirjoitti:

        Samaa logiikka noudattaen kiinalaiset ja intialaiset saavat jatkaa pössyttelyänsä, koska heidän päästönsä ovat pienempiä kuin sinun tai Pekka Haaviston tai Donald Trumpin.

        Persuthan puolestansa syyllistävät kiinalaisia ja intialaisia päästöistä. Siellähän on paljon sinun laillasi ajattelevia omaten näkemyksen, jottei asia kuulu heille vaan noille länsimaille, kun kerran ovat pössytelleet ilmakeään päästöjä.

        Niinhän ne kiinalaiset ja intialaiset saakin ainakin vuoteen 2030 asti etkö sä ole lukenut edes pariisin ilmastosopimusta jossa se saastuttaminen niille luvataan?


    • Sana väestönräjähdys ei mitenkään sovi vihreitten mielestä samaan lauseeseen kuin kestäväkehitys tai taloutta kuvaavaan kestävyysvajeen kasvun pysäyttäminen.

      • päinvastoin

        Sopi ja mahtuu toisin kuin timosoinislaisilla katolilaisilla entisillä persuilla nykyisillä sinisillä.


    • Puhtia

      Mikä ihmeen väestöräjähdys? Afrikassakin menee väestön kaksinkertaistumiseen melkein 25 vuotta. Lisäämällä kehitysapua voimme vauhdittaa kehitystä.

    • FolioMulder

      Kuulkaapas nuoret ja lapset, tunnetöppöhönöt:
      Afrikkaan on lapattu 60 vuotta kehitysapua, mutta ei se le kuin enemmän vahinkoa aiheuttanut, lisääntymistä ja näin kasvavaa nälänhätää, eurooppaan valuvaa haittamaahanmuuttoa jne.

      Jotain 8 vuotta sitten Mosambikilainen kehitysapukoordinaattori itse sanoi näin:
      ”Lopettakaa ihmeessä se kehitysapu”, koska siitä on haittaa enemmän kuin hyötyä ja hän lisäsi: ”Mustalla miehellä on taipumus laiskuuteen”, joten lopettakaa please”

      Tämä kehitysapukoordinaattori oli itse musta mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      376
      1919
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1627
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1310
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1076
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      965
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      782
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      105
      743
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      726
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      660
    Aihe