Itsemurhapommittaja aamiaisjonossa Sri Lankalla

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b230deb6-9d4d-4e56-9642-b04b1b634fce

Itsemurhapommia kantanut henkilö oli jonottanut hotellin aamiaiselle muiden ihmisten keskellä ennen kuin räjäytti pomminsa. Hän oli seissyt muiden ruokailijoiden tapaan jonossa, kunnes oli päässyt sen kärkeen ja sitten räjäyttänyt itsensä.

Haluan jatkossa hotelleihin, joihin pääsee sisään vain valkoihoisia.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmankos aamiainen kuului hotellin hintaan.

    • Anonyymi

      Koskaan ei tiedä missä ja milloin jysähtää...

    • Anonyymi

      Oli ilmeisesti pettynyt aamiaspöydän antimiin.

      • Anonyymi

        Oliko koiranruokaa tarjolla Matuherroille kuten taannoin Oulussa väittivät tarjoiltavan.


      • Anonyymi

        Oli nähnyt että oli puuroa tarjolla, suuttuuhan sitä vähemmästäkin.


    • Anonyymi

      Multikulttipamaus :D

    • Anonyymi

      Siinä on monella mennyt pekoni väärään kurkkuun.

      • Anonyymi

        Pekoni on hyvin ravitseva ruoka-aine, ja sikoja voi kasvattaa ylijääneellä ruoalla, mikä ei onnistu nautojen kanssa. Siat ovat siis ekologisempi proteiininlähde kuin nautakarja.

        Kriisialueilla ja nälänhädän runtelemilla väestöillä on usein syötävänään, riisiä, maissia ja vehnää. Riippuen siitä minkä viljan kohdalla on ylituotantoa ja varastojen vanhenemista. Vanheneva mössö työnnetään siis hätäapuna kriisialueille ja viljan omistaja saa siitä täyden hinnan. Mikä ei onnistuisi ilman "avustus"-ketkutusta. Nämä mössöt ovat kuitenkin hyvin ravintoköyhää korviketta sinällään. Juuri tuon ravinnetyhjän mössön syöminen aiheuttaa elimistön riutumisen samalla kun kasvattaa valtaisan pallomahan.

        Siksi kriisialueille pitäisi kuljettaa tonneittain pekonia. Se tekee hyvää niin ruumiille kuin henkisillekin kyvyille. Maailmanrauha on mahdollista saavuttaa pekonilla.


    • Anonyymi

      Se oli kosto siitä, että muslimeihin suhtaudutaan niin epäilevästi ilman mitään syytä.

    • Anonyymi

      Jos hotellissa saisi asua ja työskennellä vain länsimaalaiset valkoihoiset, erottuisi Ahmed helposti ruokajonosssa pommireppunsa kanssa

      • Anonyymi

        Kokoomus ei halua maksaa palkkaa kuin itselleen, siksi työntekijät eivät voi olla kuin halpamamuja.


    • Anonyymi

      Pääsiäisaikaan tussahtelee matujen keppostellessa siellä sun täällä Notre Dame, nyt Sri Lanka.
      Entä seuraavaksi Helsinki...

      • Anonyymi

        Nyt on vielä ramadan tulossakin, bonuspisteitä tulee vääruskoisten lahtaamisesta tän kuun aikana.


    • Anonyymi

      Saaks boonuspisteillä sitten aikanaan paratiisissa muutaman ylimääräisen neitsykäisen?

    • Anonyymi

      Se on varma että suomessakin paukkuu tänä kesänä. Rock konsertit parhaita paikkoja ja muut yleisötapahtumat kutne juhannus parasta eikaa. Itse en enään moisissa käy ja pysyn kaukana noista kaikista joukkotapaamisista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      219
      3337
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1352
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1173
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      103
      1139
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe