Täällä on väärä mariamagda nyt

mariamagda

Minä häippäsen väkäksi aikaa, joten minä mariamagda itse en täällä kirjoita vähään aikaan.
Säälittävintä toisen nimmarilla kirjoittelu.

18

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti

      täällä(kin) liikkuu kaikenlaisia feikki-idiootteja!

    • feministi

      Kun alkoi saada omaa lääkettään.

      • feministikö

        Jotenkin tuntuu siltä, että täällä kannatas itse kunkin tarkistaa noita lääkkeittään.


      • feministi
        feministikö kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu siltä, että täällä kannatas itse kunkin tarkistaa noita lääkkeittään.

        Vai joko ollaan niin vahvassa pillerissä, että nauraa kauimmin ja parhaiten?


      • feministikö
        feministi kirjoitti:

        Vai joko ollaan niin vahvassa pillerissä, että nauraa kauimmin ja parhaiten?

        ... ja nyt on huomattavasti rauhallisempi olo. Suosittelen vahvasti sullekin.


      • feministi
        feministikö kirjoitti:

        ... ja nyt on huomattavasti rauhallisempi olo. Suosittelen vahvasti sullekin.

        olen täällä pitämässä huolen siitä, että jos joku vittuilee nimellä jostakusta toisesta kirjoittajasta, se saa samalla mitalla takaisin.
        Minun rauhassani ei ole mitään valittamista. Päinvastoin, olen mitä orientoitunein.


      • feministikö
        feministi kirjoitti:

        olen täällä pitämässä huolen siitä, että jos joku vittuilee nimellä jostakusta toisesta kirjoittajasta, se saa samalla mitalla takaisin.
        Minun rauhassani ei ole mitään valittamista. Päinvastoin, olen mitä orientoitunein.

        Ottasit nyt vähän rennommin täti, ei tää niin vakavaa puuhaa oo.


    • Härmän vapaa nainen

      "Säälittävintä toisen nimmarilla kirjoittelu."

      Ei kaihda mitään keinoja, mutta se jo tiedettiinkin.

      Onhan nuo läpinäkyvät Kaket, Maket, feministit, tuuliat, naiset, Matit, Keijot, Kallet, antiloopit ja marikat jo nähty.

      Kannattaa rekata oma nimimerkki, minäkin olen jo varannut omani jota käytän tarvittaessa.

      • feministi

        `Hämeen hidasälyisin nainen`, varmaan :DD


      • feministi

        loan heittoa toistenkin taholta kestää, kun sitä itsekin harrastaa.


      • Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

        Ottaa niin luonnon päälle tämmöset viralliset kirjautumiset.


      • Kurre_Orava
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

        Ottaa niin luonnon päälle tämmöset viralliset kirjautumiset.

        Moro, hienoltahan tuo näyttää.

        Onkos sulla maili osona [email protected]

        ;)


      • nuttu
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

        Ottaa niin luonnon päälle tämmöset viralliset kirjautumiset.

        Hienoltahan tuo näyttää ;)


      • cisma
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

        Ottaa niin luonnon päälle tämmöset viralliset kirjautumiset.

        On tässä se hyvä puoli, että kukaan ei pääse nimellä kirjoittamaan, vaikka joku sitä näemmä on epätoivoisesti eilen yrittänytkin.
        No kyllä tiedetään kuka täällä nimeäni huutelee, no huudelkoon, laps' on terve ku se leikkii, juu ja olen kuulemma tänne koko eilispäivän kommentoinut, hyvähän se on tietää itsekin.


      • ave.maria
        cisma kirjoitti:

        On tässä se hyvä puoli, että kukaan ei pääse nimellä kirjoittamaan, vaikka joku sitä näemmä on epätoivoisesti eilen yrittänytkin.
        No kyllä tiedetään kuka täällä nimeäni huutelee, no huudelkoon, laps' on terve ku se leikkii, juu ja olen kuulemma tänne koko eilispäivän kommentoinut, hyvähän se on tietää itsekin.

        Tekee mieleni vastata sinulle tähän kuten sinä (tai joku muu) vastasi minulle aikoinaan, se nimittäin sopii niin hyvin:
        Kun käyttää niin montaa nimimerkkiä kuin sinä, ei aina voi muistaa, mitä minäkin päivänä tuli käytettyä.


      • cisma
        ave.maria kirjoitti:

        Tekee mieleni vastata sinulle tähän kuten sinä (tai joku muu) vastasi minulle aikoinaan, se nimittäin sopii niin hyvin:
        Kun käyttää niin montaa nimimerkkiä kuin sinä, ei aina voi muistaa, mitä minäkin päivänä tuli käytettyä.

        Kyll nää hiekkalaatikkoleikit on sit eri kivoi, eiks vaa?


      • ave.maria
        cisma kirjoitti:

        Kyll nää hiekkalaatikkoleikit on sit eri kivoi, eiks vaa?

        Paikan tavoin... Hiekkalaatikossa lentää hiekka ja idätyslaatikossa joku muu.


      • mariamagda

        kivalta näytät sinäkin !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe